Ador poveştile jurnalistice de genul ăsta: noi am inventat o poveste şi alţii au preluat-o ca proştii, fără să facă o minimă verificare. E jurnalism din ăla bun, de îl făcea Antena2 sau Realitatea. E jurnalism fără sursă, pe care îl practică Obae şi ŞtirileProTV. E jurnalismul lui “o aveam şi eu” sau “EXCLUSIV” pe ştirile furate de la alţii. E jurnalismul cu furt de materiale video practicat de Ulmanu sau Măruţă. E jurnalismul ăla jegos ş românesc, în care bunul simţ şi etica au fost lăsate acasă şi înlocuite cu minciuna, furtul şi nesimţirea. E jurnalismul în care ciorditorul şi spammerul dă lecţii de etică şi morală, după care se laudă că are un produs coerent şi corect, cu care face bani.
Se întâmplă și pe afară. Un exemplu recent ar fi: pe yahoo movies, la fel și pe apple trailers e afișat teaserul la man of steel ca fiind exclusiv.
Același teaser, identic, exclusiv pe ambele.
Shit happens… no?
Yahoo e agregator, deci știrea cu exclusiv poate fi preluată de pe alt site unde e chiar exclusiv.
„aşazis”, „jucato”
Foame mare printre băieții lui Andronic. Se mănâncă și cratimele…
Facand abstractie de calitatea emisiunilor implicate, cat si a subiectului acestei „farse”, e buna si foarte utila in contextul actual al presei romanesti (dar si a situatiei copy/ponta )
A mai facut Google ceva asemanator cu Microsoft: „Google has busted Microsoft Bing for copying its search results.” Era vorba de cuvantul „hiybbprqag”. Astfel au demonstat ca M$ copiaza rezultatele cautarilor de la ei.
NYT e un standard mult prea sus chiar și ca punct de referință în presa românească…