Cum devii irelevant pe social media

Genul ăsta de mesaje nu folosesc nimănui la nimic și, dacă le văd de prea multe ori, aduc un efect contrar.

Am dat like paginii Milka pentru că au niște ciocolate foarte bune, dar oamenii care administrează pagina au înțeles că social media înseamnă un mesaj stupid în fiecare zi, de cele mai multe ori fără legătură cu brandul lor.

Iar aia cu intrarea e penală. OK, ești la MWC, arată-mi ceva de acolo, nu ușa de la intrare, că nu mă ajută cu nimic.

20130225145529733

social-media-milka

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

22 comentarii

  1. Faza cu intrarea de la MWC imi aduce aminte de vremurile in care la romana studiam „Negustor Lipscan”.

    00
  2. Eu nu prea vreau pagini pe care sa gasesc doar informatii despre brand. Vreau sa ma simt bine cand ajung pe pagina, ca de aia i-am dat like-ul meu. Mesajele care au doar legatura cu brandul ma fac sa cred ca aia de acolo vor sa ma foloseasca doar in scop comercial.
    Ma bucur daca se straduiesc sa-mi dea impresia ca vor sa ma si distreze, nu doar sa-mi vanda ceva.

    00
  3. Si eu impartasesc aceeasi opinie ca si „nebuloasa”.
    Ce prinde pentru o anumita categorie, poate fi pueril sau irelevant pentru o alta; ambele tabere avand dreptate.
    Cred ca e foarte greu sa gasesti un pattern ( cum se zice acum ).
    In special in cazul bunurilor sau produselor de larg consum. Tocmai d asta tendinta e de a tine o linie de mijloc.
    Acum, gandindu-ne cat de bine a prins „campania : cine iti vizualizeaza profilul de facebook ” nu stiu daca ar trebui sa ne mai punem intrebarea : de ce campaniile si mesajele postate suna prost sau sunt idioate… trebuie sa ne uitam care e consumatorul de social media din RO… si sa i ne adresam … pe limba si intelesul lui.

    00
  4. Aproape la fel de irelevant: daca ea-l da afara in suturi e cool, daca el o da afara in suturi e violenta domestica si exista ONG-uri care protesteaza.

    00
  5. mie imi plac aia de la terapia ca pun bancuri porcoase, cu femei, cu unguri. Pot sa puna si un kkt ca berea e tot buna. Probabil asa si cu milka

    00
  6. Bre, fa o pauza de la numere. E fucking Milka! :P

    00
  7. Cari dintre cititori crezi ca stiu cum arata un astfel de târg, nu doar produsele de acolo? Am fotografiat si voi arata inclusiv experienta de acolo, nu doar telefoane si tablete.

    00
  8. Sincer, daca ajungeam la MWC 2013 postam si eu o poza cu intrarea pe Facebook. Bineinteles cumva si cu moaca mea in imagine. E oarecum relevant :)

    Milka in schimb incearca, fara nici un succes, o idee proasta. De ce ai asocia produsul tau cu sentimentul extrem de nasol al unei despartiri? Fail maxim. Niciodata nu asociezi produsul tau cu un sentiment negativ, decat daca promovezi un medicament pentru hemoroizi. Acolo n-ai ce face.

    Un copyrighter de „calibrul” ala castiga 1200 euro pe luna, de multe ori ma gandesc sa ma reprofilez :/

    00
  9. pe mine ma intereseaza si experienta. in cazul lui Radu, as pune chestii de tehnologie pe pagina de Facebook a blogului si pe conturile personale as pune mancare, avioane, femei, borduri si orice mai am chef sa pun.

    00
  10. Relevanța e subiectivă, dar există in cazul Milka. Au vrut să facă o legătură între o experiență normală din viața fiecarui om și produsele lor. Eu zic că au reușit.

    Greșeala e că se folosesc de o chestie negativă: despărțirea. Impactul ar fi fost mai puternic și mai eficient, dacă făceau o legătură directă cu împăcarea. Ar fi fost mai relevant.

    (Mulți iși împacă iubitele cu ciocolată și flori).

    In aceeași notă sunt și reclamele cu și despre fericire de la Coca Cola.

    00
  11. Care sunt valorile brandului Milka (percepute de tine) ?
    Vezi slide 67-68 https://prezi.com/0tywgkso9_ds/milka/
    Te recunosti ?

    ps : nu stiu daca Milka 4 you and me este destinat aceluiasi public ca brandul „mama” dar este foarte probabil ca un consumer de BMW X5 sa gaseasca puerile mesajele de pe facebookul Mini. Fabricat de acelasi grup.

    Disclaimer: nu mananc ciocolata si mi se par puerile postarile Milka.

    00
  12. si mie mi se pare relevanta experienta

    mai mult, radu ar putea scrie si despre cum e organizat targul, poate invata si organizatorii de la noi cate ceva, nu doar sa ia bani inutil de la expozanti si de la vizitatori

    00
  13. @nwradu

    Mie imi place poza de la MWC. Pune-le pe blog undeva intr-un post, daca se poate. Nu toti folosesc facebook :lol:

    00
  14. Adauga-i pe cei de la BCR sa vezi acolo irelevanta. Am incercat sa dau de persoana stapana pe contul lor, sa le dau niste sfaturi. Urechea lor nu e pentru ascultat. iti dau link:

    https://www.facebook.com/BCRRomania?fref=ts

    00
  15. mesajele zilnice de bună dimineata de pe twitter de la laptopnews se pun ?!

    :P

    00
  16. @nebuloasa: corect, dar daca e sa ai mesaje de divertisment atunci trebuie sa ai si un subiect.

    Daca poza de la MWC era folosita pe post de link la un fotoreportaj despre MWC care sa contina mai multe imagini, poate era ok. Postata separat e o tampenie.

    A doua poza, cam tot asa. Ca mesaj publicitar e un fail. Nu contine elementele de identificare pentru „Milka for you and me” care sa directioneze vizitatorul spre sortiment. Nu are o provocare si nici un mesaj (daca era ceva de geniul: gasiti o continuare pentru povestea in imagini care sa implice milka for you and me, poate mergea). Ce parere aveti? lol (f**k him, acum e homeless, da banii pe ciocolata?). Poza in sine e ok, funny, dar nu e folosita ok.

    00
  17. @Vali: nu arată târgul, pentru asta va fi un articol în genul cerui cerut de Horia.

    Arată că am ajuns acolo, e un fel de teaser ca să își aducă aminte oamenii că începe MWC și să vadă că eu sunt acolo. E un fel de check-in vizual, nu trebuie să ofere o informație foarte mare.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.