“Vrei sa nu generezi vanzari cheltuind 1.000€ sau cheltuind 3.000€?”
Discutia este desigur despre bani, despre reclama, despre reclama pe bloguri.
In dailybusiness mai multi clienti ai reclamei pe bloguri sunt relativ multumiti de miscarea lor, cu nota ca miscarea nu le-a adus vanzari imediate, ci o crestere pe termen lung.
Printre randuri asta spune si Ciprian Stavar. Desigur, dumnealui este un certified online pioneer care doreste ca affiliate marketingul si vanzarile imediate sa fie pe primul loc in prezentarile pe care le sustine in fata clientilor.
Am explicat aici de ce nu se poate si nu am vazut nici o reactie la oamenii targetati cu acel text. Si stim cu totii de ce. Dar trebuie sa ne aseptam la publisherii clasici sa ne injure, daca tot le furam bugetele. Asa merg lucrurile
pret bun, calitate, recomandare si timp
Pasarica vrea sa zboara din prima secunda cand i se deschid ochii. Poate sa cada din cuib si sa fie mancat de catre un alt animal, sau poate sa astepte si sa invete de la mama ei.
Rezultatele bune se obtin in timp, majoritatea rezultatelor rapide se sfarsesc atat de repede precum au aparut.
Salut, vezi ca e linkul spre dailybusiness cam fu*ut…
Nu ştiu cum vrea CS să aibe parte de succesuri cu gramatica aia incredibilă. N-am putut înţelege mai nimic din ce povestea el acolo din cauză că mă întrerupea programul dicţionar_român_român.exe.
Consider că prima formă de respect pe care o afişează cititorilor şi partenerilor de biznis este scrierea corectă dpdv gramatical. Cred că saceastă chestiune este foarte pregnantă…
Obiectivele celor care aleg sa se promoveze prin intermediul blog-urilor difera in functie de buget si educatie. Exista cei ce fac asta pentru notorietate si profit pe termen lung si exista si aia care cred ca un banner pus pe blogul unuia ii va aduce vanzari cu duiumul foarte repede. Pentru cei din a doua categorie ar trebui sa se tipareasca un manual care sa le explice cum e treaba cu marketin-ul, vanzarile si advertising-ul. Pana una alta… „bloggerii e vinovati ca nu se vinde nimic”.