Post TV de copii, cu desene absolut cretine, pentru copii mici. Vin reclamele. Din 10, 3-5 reclame sunt la produse pentru copii mari. Drone. Jocuri logice.
Bun.
Ce fac eu, ca părinte, când văd că nu îi pot lua jucăria X copilului mic?
- îi explic de ce și el înțelege, că așa sunt copiii, înțelegători
- șterg postul de pe telecomandă.
Nu mă prind deloc de logica lor.
Înseamnă că nu mai ai multe posturi.
Apropo de asta…ce cauta reclama asta pe disney junior? Ce e cu copy-ul ala ”cine smantana nu pune sa-l iubeasca doar nebune”? https://www.facebook.com/CovalactDeTara/videos/1068880099895846/
Pai e simplu, eu am doua nepoate, una mare si una mica, atunci cand sunt reclame din alea pe postul pt aia mici, le vede si aia mare…si de aici se intelege…sunt multe familii cu 2 sau mai multe progenituri, asa ca oamenii care fac reclamele, se asigura ca nu scapa nici un potential client…
Ghioarlă de Jobs stia el ce stia https://www.businessmagazin.ro/actualitate/motivul-pentru-care-steve-jobs-nu-si-lasa-copiii-sa-foloseasca-ipad-uri-14713546 ”Limităm cât mai mult folosirea tehnologiei de către copiii noştri acasă”, i-a replicat Jobs.
da, asa cum a limitat tehnologia si cand s a tratat de cancer cu mamaliga vartoasa. un destept, jobs asta
Da, pacat de el, ca era baiat tanar… Daca te intalnea pe tine, cine stie, poate-i dadeai alifia aia de tras la cancer pancreatic.
Oare pe el de cate ori l-or fi calcat hotii?
Mi se pare foarte crud să faci reclame adresate copiilor. Copiii văd, copiii cer. Ei nu înțeleg că reclama e vrăjeală și mașinuța aia nu merge pe tavan și pereți, că e scump, că etc. Aduce Moș Crăciun. Parcă văd producătorii de jucării din spatele ecranelor către părinți: N-aveți nici o șansă!
merge, iam luat eu acum vreo 2 ani
Fiica-mea la 3 ani a inteles doar atat din reclame: vreau sa-mi fac tatuaje !
omfg….
:))))))))))))))))))))))))))))
io zic s-o dai direct la liceu ca vad ca-i precoce
ai timbre cu tatuaje care se duc la spalat, cumpara-i o suta, o sa se calmeze ulterior.
sa-l faca pe kinder sa le doreasca. pregatesc terenul pentru urmatorii 10 ani.
reclamele sunt peste tot si nu pot fi evitate. Mai degraba intelege copilul ca nu tot ce zboara se mananca si cu asta basta.
Cateva completari in sustinerea opiniei mele:
1. Cand te duci la cumparaturi, oriunde, se intampla sa mai gasesti tarabe cu jucarii expuse asftel incat sa atraga gen se invart canta etc. Cu alea ce facem cand suntem cu copii ? Nu mai mergem in locul respectiv pentru ca acolo sunt jucarii, batem vanzatorul etc?
2. La fel si in concediu, mai tot timpu dai de unu care are ceva laser sau fluier cu care parca te urmareste si copilul cere … Nu mai mergem in concediu, il raportam pe ala la politie, mergem numai in locuri izolate ?
3. colegii de la gradi/scoala care povestesc ce jocuri/jucarii au si vin ai tai si vor si ei. Ce facem? Ii incuiem in casa sau ?
Bottom line: stam in casa cu geamurile inchise (ca mai trece o tanti cu „fiaaare looooooom”) si ne deconectam complet de societate pana copii fac 18 ani si inteleg ce si cum, dupa aia se descurca ei. Sau ii invatam ce se poate si ce nu se poate si mergem mai departe.
In rarele ocazii cand mini-flacaul se uita la TV pe posturile de desene le aude in Engleza pentru ca nu nu le-am lasat in Romana (sau ungureste). Cand vin reclamele, e doar video si muzica pentru ca nu au varianta in Engleza a vocilor la reclame asadar musiu al meu nu intelege foarte multe, sau impactul e mult mai mic.
De la 3-4 ani incolo incep si ei sa inteleaga cum e cu reclamele, doar ca trebuie sa le explici de fiecare data.
De exemplu la FastTracK i-au invatat ca reclamele nu sunt adevarate: gen le pune filmul cu reclame cum mananci cereale si te transformi in Superman si apoi ii intreaba: credeti ca e adevarat? De ce au facut asa in reclama? De ce spun chestii fantastice? Vor cumva sa te pacaleasca?
Al doilea exemplu: reclama cu masinute zburatoare, zboara, merg pe pereti, trag cu sageti etc. Imi cere binenteles. Ii explic ca e pacaleala ca e o masina simpla dar el insista. Agream ca ii iau dar daca nu ii place si e dezamagit de ea nu-mi mai cere lucruri care sunt la reclame pentru ca reclamele nu sunt adevarate.
Ii iau masina, in 30 minute se lamureste ca nu e ca in reclama si de atunci nu mai luam jucarii pe care le vede la tv. Celelalte tentative le-am rezolvat cu discutii, l-am intrebat si am dezbatut pana cand si-a dat singur seama ca nu e de fapt ceea ce isi doreste.
Cu un pic de educatie si insistenta se poate dar trebuie sa stai de vorba cu el si sa-i explici ce e adevarat in reclama si ce e pacaleala. Asta inseamna sa fii langa el in timp ce se uita la tv, nu sa-l lasi in plata lui uitat acolo.
Binenteles ca exista exceptii de la regula si ca e casa plina de jucarii, dar macar alege dupa parerile lui si nu dupa ce vede la televizor.
Ce naste din parinti care se uita la televizor, la televizor se uita
Toata lumea se uită la televizor.
Chiar si cei care sustin ca nu.
Corect. Ideea e ca poți să te uiți la TV si sa vezi filme, nu reclame. Alegerea e la tine. Nu te obligă nimeni să te uiți la reclame. Pt. ele există, în cel mai rău caz, fast forward si timeshift.
Din păcate multă lume își abandonează copilul la TV pentru că e mai comod așa. Și pe urmă se vaită.
Bine ca nu fac reclame la tampoane, ca doar se mai uita si mamele.
Nu mai e mult… Pe Disney Junior am prins reclame la detergent, balsam de rufe etc. Pana la tampoane e doar un pas.
Aaaa, păi, era şi treaba cu publicităţile la salam. „Uite mami/tati, copilul ăla mănâncă salam, d-ăla vreau şi io!”
Cand se mai uitau ai mei la TV pe Disney Junior dadeam pe engleza si reclamele nu aveau sunet ci doar un fond muzical neutru neatractiv.
Există întotdeauna opțiunea să îl pui să se uite pe antena3 la badea, că ăla parcă nu mai avea publicitate, gen tot tu parcă ai zis.
Decât Badea, mai bine Taraf TV. Măcar ăia sunt sinceri.
la fel fac si eu cu reclamele care imi intrerup emisiunea favorita si nu ma refer la cele din 20 in 20 de minute, ci alea scurte de 20-30 de secunde pur si simplu le notez si NU cumpar produsul respectiv!!
Hehe! Acum vreo 15 (!) ani făceam, la un atelier de traduceri, exerciții pe un text englezesc din care reieșea, în uma unui studiu (before it was cool cu oamenii de știință englezi), că pruncii au o influență în decizia de cumpărare de până pe la 75%.
Deci s-ar putea ca prietenii tăi să-și ia Suzuki tocmai pentru că ăla micu’ a văzut reclamă la noul Grand Vitara pe Boomerang și i-a intrat în cap că aia e mașina care trebuie.
Mai demult mă intriga spotul ăla la ceva inghețată unde un suedez și o blondă îmbrăcată ca o centuristă se mișcau lasciv și te invitau să guști brandul. Colac peste pupăză mai apărea și un țacan, care fura din frigider…. Halal educație!