InspectorAuto e o idee bună, dar…

Am văzut un material pe Digi24 despre InspectorAuto.ro, și, dat fiind că era cu link, bănuiesc că a fost plătit. Pentru că un asemenea serviciu nu ar ajunge la TV de bunăvoie, pentru că orice reporter s-ar fi întrebat: “ok, dar dacă repar mașina la un service de cartier” și materialul ar fi luat sfârșit.

Pentru că la asta se rezumă tot: dau 12€ ca să văd ce există în baza de date a asiguratorilor? De ce aș face asta? Îmi garantează cineva că alea sunt singurele daune?

inspectoauto-1 inspectoauto-2

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

82 comentarii

  1. Nu garanteaza nimeni nimic, dar primesti o informatie in plus. Ia-o asa: vrei sa cumperi o masina de 10.000, dai 12 euro si afli ca a fost dauna totala, 12 euro te-au salvat de la o teapa monumentala. Nu e nici o garantie ca urmatoarea masina la care te uiti e ok, dar mai triezi din tepe.

    00
    • Ok, tizu, si ce faci daca raspunsul e negativ? Il iei 100% de bun? Te duci totusi si faci si verificarea? Daca oricum nu esti convins si daca tot te duci si faci verificare, de ce sa mai cheltui 12 eur inainte? O verificare costa 150-200 de lei – la reprezentanta marcii, deci 40-50 de euro. Adica nu mult mai scump, si mai sigur de atat nu ai cum sa fii.

      00
    • Tizule, nu, nu am zis asta. E doar o metoda ieftina si comoda de a tria tepele, mai ales ca o poti aplica si fara sa vezi masina.
      Ar fi o idee buna ca vanzatorii sa faca treaba asta, aici unde capsunaresc eu dealerii de masini SH scot si rapoarte de genul asta.

      00
  2. Serviciul este, din cate am vazut, al celor de la autovit.ro

    00
  3. sunt 12 euro pe care ii dai, nu ii iei…

  4. Un site serios nu ti-ar fi afisat niciodata ultimele serii de sasiu introduse.

    00
    • Cand la multe masini seria de sasiu e vizibila prin parbriz… Da, mare problema.

      00
    • Pronostichez o inchidere destul de rapida pentru ca la capitolul operator de date cu caracter personal au puncte puncte.. dar baietii vad ca le opereaza fara probleme si chiar afiseaza din ele.

      00
    • Cum sa fie bre seria de sasiu „date personale”? Atunci sa trecem si dimensiunile anvelopelor tot la date personale. Si numarul de usi.

      Oricum, siteul are greseli gramaticale; bine, nu-i site de invatat romana, dar iti arata in oarecare masura interesul acordat imaginii proprii.

      00
  5. man, bloggerii au cash :)

    00
  6. Salut Zoso,
    Bazele noastre de date pe Romania acopera aproximativ 80-85% din daunele facute pe RCA sau CASCO si intr-adevar daca masina a fost reparata la colt de strada la Dorel eventual si fara factura, nu va sti nimeni acest lucru decat cel care a platit reparatia si Dorel.
    Trebuie sa vedem insa partea plina a paharului. Este primul serviciu de acest gen din Romania care aduce transparenta in tranzactiile auto second hand, dominate prea mult timp de o nebuloasa daunatoare tuturor, si chiar daca nu iti poate spune despre reparatia facuta la Dorel, iti poate spune despre 80%-85% din daunele facute in Romania pe RCA sau CASCO.

    Noi consideram ca este un prim pas important spre normalitate in tranzactiile cu masini din Romania si speram sa ajungem si noi candva la performanta tarilor din vest unde poti afla tot istoricul masnii, inclusiv numarul de proprietari, km, avarii etc doar dupa numarul de inmatriculare.

    00
    • eu mi-am vopsit mașina la cel mai bun atelier non-marcă din oraș. culoarea este 100%, omul e cunoscut în brașov pentru ceea ce face, are programări pentru toată luna curentă, nu e loc la el. nu are computer pe birou. ca mine sunt alți zeci. plus service-uri de mecanică bune de tot. subaru mi-l duc la un atelier unde îl cunosc pe patron si unde mecanicul e fost șef service la honda. am factură pe tot ce s-a făcut la ea, dar ai prins ideea.

    • Inteleg perfect ce vrei sa spui. Data fiind situatia din RO, consider ca este mai bine sa stii ceva decat nimic, si acel ceva dupa cum spuneam acopera 80% din daunele din RO.
      Si eu imi doresc sa ajuga inspectorauto.ro sa ofere 100% istoric pentru masinile din RO dar pentru ca nu traim in SUA sa avem servicii de acest gen de 20-30 de ani, mai avem de mancat cateva paini bune pana atunci.

      00
    • Daca serviciul e primul si doar la inceput nu era mai normal sa fie mai ietfin? Mai ales ca „baza de date” e cam subtire?

      00
    • Ar fi fost util daca era bine gratuit serviciul asta. Daca nu puteti sa asigurati gratuitatea, o sa dispareti incet pentru ca asa e pe net. Succes!

      00
    • Cu ce e e diferit ce rapoarte scoateti voi cu situatia ce se poate afla de exemplu de aici :

      Presupun ca sunt site-uri asemanatoare pt fiecare tara din UE.

      00
  7. Scuze pentru off-topic, daca tot pomenesti de auto de ce nu scrii si despre scandalul emisilor volkswagen?Sunt curios care este parerea cititorilor si poate sunt multi in cauza.Mersi frumos!

    00
  8. Poate fi util pe de o parte. Exemplu concret, mi-am luat masina SH, am fost in reprezentanta, n-au gasit nimic.
    Pe cedam iar nimic.

    Cand sa-mi fac Casco hope, cica a fost dauna totala :|
    Din fericire nimic prea grav, dar m-au luat toti dracii.

    00
    • Dacă „nimic prea grav” cum de era daună totală?

      00
    • Depinde cat face masina.
      Acum multi ani, am vazut masina cumparata cu 3000 de euro, la care dauna (impact din lateral roata stanga-fata, la 20 km/h) a fost de 3500. Deci – dauna totala.

      00
    • Am eu masina în service de mai bine de o luna. Impactul a fost ușor, dar s-au bulit multe chestii. Pentru ca prețul lor este foarte mare mi-au oferit un preț pentru daună totală și un preț ceva mai mare decât dauna dacă vreau sa o repar. Am ales sa o repar pentru ca am mașina de noua și nu vreau sa ma risc cu alta.

      00
  9. Nu mi se pare prea folositor. 12.6 euro + tva versus aprox. 150 de lei un test la reprezentanta. Adica la jumatate, dar totusi, parca as prefera testul la reprezentanta.

    00
    • da, tocmai, la un service tot ajungi pentru o verificare.

    • Aceasta verificare online este preliminara verificarii in service pe care si noi o recomandam si chiar exista ca produs pe site in faza beta.

      Raportul online iti poate da informatii despre istoricul de daune, care din pacate, de cele mai multe ori nu figureaza in reprezentante.

      Daca ai pe lista scurta 3 masini, este mult mai scump sa mergi cu fiecare la reprezentanta sau la un centru de inspectii decat sa aplici un prim filtru online.

      In prima luna de la lansare, am ajutat peste 400 de oameni sa nu fie pacaliti si 59% dintre ei au fost neplacut surprinsi sa gaseasca daune ascunse la masina. Daune de la cateva mii de lei pana la cateva zeci de mii de euro.

      00
    • Mi-am luat mașina din Timișoara, eu locuiesc în Cluj-Napoca. Mi-ar fi fost mai ușor să fac o verificare, chiar și așa, parțială, cu un tool ca acesta înainte de a bate atâta drum.

      N-a fost cazul la mine, însă dacă găseam ceva bube serioase aș fi bătut tot drumul acela degeaba.

      00
    • Asta cu service-uri du-te vino, cand am luat masina am verificat-o la cea mai mare reprezentanta din Bucuresti, vaaai, ca e bulit ambreiajul, trebuie schimbat complet, va costa vreo 1000euro doar.
      Am fost la un service recomandat de baietii de pe forumul marcii, totul perfect, nu are nimic.

      Dupa 3 ani si 50mii km, ambreiajul merge perfect.

      00
    • Se vrea a fi un serviciu tip carfax.com. Pe care americanii il folosesc destul de des. De fapt, fiecare masina vanduta prin ebay spre exemplu are un raport gratuit de la carfax pe seria masinii. Raport platit de vanzatori prin taxele cerute de ebay. Poate ar trebui ca cei de la autovit,olx,auto.ro sa faca acelasi lucru. Ajutand in acest fel cumparatorul.

      00
  10. Este gratis aceasta verificare.

    00
    • Acolo nu avem decat daunele pe RCA si putem afla doar numarul lor.

      00
    • Haha..ce faci ma, distrugi afacerea omului?

      00
    • cautat acolo daune pe masina mea 2nd hand, tipul care a avut-o inainte a schimbat parbrizul pe casco, iar eu am schimbat pe RCA bara si farul

      masina nu are nicio urma de date acolo :( tocmai am terminat de facut combinatii de numar / nr inamtriculare/ cnp/ VIN masina in toate variantele posibile si nu exista daune

      asa ca ori baza de date este inutila/ neactualizata, ori dealerul marcii la care am facut reparatia si mi-a dat facturile nu a inregistrat in baza asf-ului. ma gandesc insa la carpatica care a platit 4000 ron si nici ei n-au inregistrat la asf

      00
    • Diferenta consta in faptul ca pe asfromania (daca tai S-ul ma ia jalea !) ti se cere si cnp-ul proprietarului, asta inseamna ca imi economiseste timpul necesar vizionarii unei masini aflate la o distanta (apreciabila) de casa mea.

      00
  11. Nu e mai simplu sa platesti pe cineva sa inpecteze masina cu un aparat de masurare cu ultrasunete a straturilor de vopsea?
    Treaba cu istoricul e buna pt kilometraj, dar asta ar trebui consemnat de RAR la fiecare inspectie tehnica. Sau o baza de date comuna pt UE…

    00
  12. eu o pot vedea și în contrapartidă. ca un vânzător să solicite aceste informații pe care să le facă disponibile unui potențial client. Nu este o certitudine că respectiv mașină nu a suferit daună, dar are un avantaj în fața altor vânzători.
    Este de discutat și ce înseamnă daună la o mașină pentru că eu nu consider ca fiind o problemă dacă a fost înlocuită bara spate sau aripa din față…

    00
  13. Eu nu inteleg de ce la mine nu functioneaza. Am dat o serie de sasiu, am dat un nr unde sa mi se trimita prin sms si apoi liniste si pace, n-am primit nici un mesaj cu cod, nici nimic.

    00
  14. Niste chestii care nu-mi plac la articolul asta:
    1. Articolul tau n-are link.. din asta ar trebui sa intelegem ca nu te-au platit?
    2. Ai un „dar” in titlu, deci lasi sa se creada ca te indoiesti cumva de acest serviciu.. din asta ar trebui sa intelegem ca nu te-au platit?
    3. Daca intentionat ai vrut sa-l faci pe cititor sa inteleaga ca articolul asta nu e platit si de fapt este, care e diferenta intre tine si cei cu CAPS la cate un cuvant in titluri? Nu e tot deceptive content, dar altfel?

    00
  15. Era si timpul sa apara si aici ceva de genul Carfax.
    Intr-adevar, .ro fiind o specie mai aparte, daca masina a fost vopsita la Dorel din coltul strazii nu va afla nimeni, dar na, macar ne indreptam spre calea cea buna.

    00
  16. NOU
    #48

    Dupa cum merge discutia, parca as crede ca ăsta e un articol platit, acu Mihai isi face PR-ul la tine pe blog.

    00
    • ești idiot? ar trebui să îi șterg comentariile sau cum?

    • NOU
      #50

      Era o sugestie subtila ca ai putea sa monetizezi faptul ca isi face PR-ul la tine pe tarla. Nu te prcepi la afaceri.

      00
    • Idiot ala si eu mi-am dat seama!

      00
    • Eu ma intreb:
      a) De unde a scrape-uit datele respective si cu ce drept
      b) Numerele de inmatriculare,serii de motor au caracter personal, cu ce drept opereaza acel site date care au caracter personal (inclusiv ale mele probabil). Nu vad sa afiseze vreun numar de autorizatie in acest sens pe site. ASF are acest drept. Voi?
      A, da.. ati lasat liber la „inscrisa in Registrul de evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal sub nr. ,” Cand veti obtine acel numar?

      00
    • @Hruban.
      Asa cum spuneam noi nu detinem date personale de niciun fel si nici nu avem cum sa afisam astfel de date pe rapoartele noastre. VIN-ul masinii este unul public, se vede in geam la aproape orice masina.
      Nu detinem date despre numar de inmatriculare, nume, denumiri de societati, serii de motor etc.

      00
  17. Vreau sa precizez de la inceput ca habar n-am nimic de masini, nici macar carnet nu am, deci pot sa-mi dau cu parerea doar la modul general comparand cu alte situatii.

    Cred ca scopul acestui site este sa-ti ofere cateva informatii sa filtrezi o lista cu masini pe care ati compilat-o dupa lungi cautari. Ca sa nu ai surprize ca te-ai deplasat pana la X, ai mers cu el cu masina in service pentru test si afli ca a avut nu stiu ce daune si-ti dai seama ca ai pierdut timp si bani. Elimini din start masinile cu daune, binenteles daunele care sunt in baza de date, insa exista posibilitatea sa mai fie si altele daune neinregistrate. Pe scurt, sa te deplasezi pana la X inseamna timp, care inseamna bani, care poate insemna nervi, poate X nu e in aceeasi localitate cu tine si pentru care deplasarea se traduce poate in ceva mai mult de 12 euro + costul testului. Inmultit cu 5 masini de pe lista ta sa zicem, poate fi mai costisitor decat te astepti. Binenteles ca nu e de-ajuns doar cautarea asta, insa nu mai mergi la 10 vanzatori, ci doar la doi si apoi plecati cu masina in service la test.

    Ganditi-va la un lucru. Aveti o firma, vreti sa angajati 1 persoana, aveti 10 persoane pe lista care par interesante dupa CV-ul trimis si le cereti sa trimita fiecare cazierul. Clar cazierul nu inseamna ca ala n-a dat totusi in cap fara sa fie prins, insa eliminati pe ala sigur prins, si e un filtru preliminar ca sa stiti daca va deranjati sa-i faceti actele sau mergeti si discutati cu urmatorul.

    00
  18. Cam nasol, am platit 12 euro sa vad daca sunt reale datele publicate.
    Din nefericire in raport am o dauna de 3700 lei iar in realitate am platit pe ea 300 lei (vopsit si montat o aripa noua adusa de mine). Asta inseamna ca te poti astepta la rapoarte cu valori care nu reflecta realitatea.

    http://imgur.com/fqM0rtj

    00
    • Andrei, dauna a fost pe asigurare?

      00
    • Salut Andrei,
      O sa verificam sa vedem ce s-a intamplat. Cel mai probabil celui de la service i-a fost lene sa actualizeze datele.

      00
    • Nu-mi dau seama daca aplicatia e o interfata care trimite niste request-uri catre un API care intoarce niste informatii din baza de date, sau contine chiar si baza de date in sine. Mai degraba cred ca e doar interfata si acceseaza prin API sau selecturi sau ceva diferite baze. In cazul in care e doar interfata, aplicatia intoarce ce primeste ca raspuns in urma acelui request. Practic, daca in baza de date e inregistrata prost dauna, iti intoarce si ea prost ca doar asta a primit in urma intergarii, dar nu inseamna ca e responsabila pentru valoarea intoarsa.

      00
    • NOU
      #59

      Conform siteului eu inteleg ca ti-au poleit piesa de 300 lei cu haur de 2700 lei. Asta inseamna sa ai valoare.

      00
    • Cere i banii lu’ zoso.

      00
    • e indexat la inflatie

      00
    • Cel mai probabil cei din service au estimat dauna la valoarea intreaga si le-a fost lene sa o mai updateze.

      00
    • Adica serviciul tau poate sa dea informatii eronate, e si pe bani si prelucreaza fara drept date cu caracter personal. Naspa. Eu sunt deranjat doar de ultimul aspect care in legatura cu care sper sa aduci niste clarificari.

      00
    • Salut Hruban,

      Asa cum scrie si pe site, noi nu detinem si nu putem furniza date personale despre proprietarul masinii, date de indentificare ale societatilor de asigurari sau ale service-urilor in care au fost reparate masinile.
      Noi avem doar date abstracte despre un anumit VIN.

      00
    • Interventia nu a fost facuta pe asigurare ci cash si pe factura.

      00
    • @Mihai
      1. Si numarul de la masina il vezi fara sa stai sa te uiti pe geam.. si asta la toate masinile care circula legal, nu la „aproape toate”. Dar eu stiu un caz particular de site care a publicat numere de inmatriculare si au fost inchisi cu sprijinul anspdcp. Deci s-a considerat ca acel numar nu e chiar public cum l-ai vrea tu. VIN-ul cu atat mai mult. Asa poti zice si de CNP-ul meu ca nu e public ca daca te uiti peste umarul meu la ghiseul bancar il vezi oricum.

      2. Bun, am inteles oricum ca tu nu consideri data cu carcter personal VIN-ul masinii mele, cat am platit eu manopera la service si in ce an.. o sa vedem ce zic si cei de anspdcp – dataprotection.ro, poate facem o sesizare sa-si dea si tovarasii de acolo cu parerea. Asta doar pentru ca din pacate consideri publice date care te asigur ca sunt personale si faci operatiuni cu ele.

      00
    • Si daca faci si un calcul scurt… valoare piese + valoare manopera + valoare vopsire tot nu da 3775.3 lei :)

      00
    • 520.8 + 277.98 + 2764.81 = 3563.59 (nu 3775.3)
      kkt de site. nu e in stare sa adune 3 numere.

      00
  19. @Andrei G daca ai timp ma poti suna la 0733 461 105 si putem discuta mai multe sa depistam unde a fost eroarea.

    00
    • Nu este nevoie. Daca era sa-mi vand masina si clientul verifica site-ul si vedea acea dauna de 3700 lei avea dubii.

      In ziua de azi cumparatul unei masini e ca si femeia, 50% / 50% sa fie ceea ce vrei tu.

      00
  20. Personal mi se pare o idee buna fiindca ajuta potential la o triere a „tepelor” rapid, on-line fara vizita la service si alte chestii.
    Pretul este insa cam mare.

    00
  21. Site-ul respectiv ori va intra in legalitate ori se vor face plangeri pana va fi inchis. @Mihai se pare ca nu s-a interesat deloc ce inseamna data cu caracter personal. Orice data care te poate identifica direct sau indirect e data cu caracter personal. Ori VINul masinii il poate identifica pe proprietarul masinii aproape la fel de usor ca si CNPul. Aiureli cu VINul care e public le poate debita doar cine nu si-a facut temele sau cine incearca sa arunce prafi in ochii altora. La fel poti spune si despre adresa cuiva ca e publica. Poti afla adresa unui oarecare uitandu-te la el pe usa si vezi ca la apartamentul x de pe strada y sta familia z. Informatia, desi e oarecum publica, tot nu ai dreptul sa o dai mai departe fara sa fi autorizat sa o faci.

    00
  22. Mie pretul ala mi se pare cam mare…
    In UK exista HPI check (si alti re-selleri care fac cam acelasi lucru) pentru serviciul asemantor: verificare daca masina e furata, daca mai sunt rate la leasing, „witten-off” (adica consemnata ca fiind prea scump de reparat) si estra chestii de export/import/re-import. Cum masinile lor nu prea se invart in restul Europei asta e de ajuns, Probabil de asta e mai ieftin…
    Ce e fundamental diferit de ce fac astia (care teoretic fac bine) e ca in pretul pentru serviciu este inclusa si o asiguare: daca masina pe care o verifici tu e totusi furata, isi primesti banii de lai ei…) Nu stiu saca cineva a apleat la asiguarea aia, dar e acolo…
    In plus sh|t happnes su certificat de autenticiate de la RAR.

    00
  23. Iar a ajuns comentarul meu … unde o fi ajuns, oare?
    Mesajul ala de moderare avea logica, Lipsa lui nu prea.

    00
  24. Salutare!
    Am comandat raportul pe inspectorauto ro, am platit prin sms si mi-au trimis cateva date sumare despre masina si anume: adresa fabricantului, anul fabricatiei, culoarea, cateva optiuni, ca nu este furata in cateva tari ale uniunii europene, informatii nesemnificative. Aveam asteptari mai mari, service, un istoric de daune samd.

    SUNT TOTAL DEZAMAGIT, AVETI GRIJA PE CE DATI BANII!
    Zi frumoasa!

    00
  25. Salut, Florin,

    Imi pare rau sa aud ca esti nemultumit dar da-mi voie sa iti explic de ce asteptarile tale nu s-au pupat cu raportul primit.

    Pe pagina de comanda pentru masina verificata de tine, exista in tabel in care sunt specificate informatiile care vor fi disponibile pe raport daca alegi sa il comanzi. https://inspectorauto.ro/ro/verificare-vin/wbaux11040a624070/
    Raportul contine nici mai mult nici mai putin de ce este specificat acolo, inainte de a face comanda pentru raport.
    Am facut acel tabel tocmai pentru a evita situatii in care oamenii vin cu niste asteptari de ce ar vrea sa afle despre masina si apoi sunt dezamagiti. Asa noi le spune dinainte ce putem sa le dam despre masina si ei decid apoi daca vor sa comande sau nu.

    Desi ne-am dori sa avem toate datele despre toate masinile, acest lucru nu este posibil. Asa ca am ales sa fim trasparenti si sa informam oamenii cu privire la datele pe care le detinem despre fiecare VIN verificat pe site.

    00
  26. NOU
    #77

    Eu sunt pe jumatate multumit, am folosit portalul sa verific masina mea (a familiei) care este un Logan din 2007. A avut un accident in anul 2013, care a fost gasit si de portal. Totusi suma mie imi apare in acte de 10.600, in raportul portalului apare 12.500 (1500Manopera, 9250 piese, 1750 Vopsitorie).

    Am vrut sa vad ce gasesc despre propria-mi masina. Mi-as fi dorit sa gasesc ceva mai multe informatii legate de optiunile masinii si alte detalii. Am primit doar istoric incidente si raport verificare furt.

    Vreau sa cumpar o masina SH si am vrut sa testez mai intai capacitatile portalului.
    Ma declar pe jumatate multumit.
    Totusi, il voi folosi in speranta ca ma va ajuta in achizitia ce voi urma s-o fac.
    Numai bine!

    00
  27. NOU
    #78

    Salut !
    Domnule Mihai Cune ,
    Sunt dezamagit de serviciile dumneavoastra . Astazi v-am solicitat date despre un Golf 6 si pentru suma de cca 50 lei n-am aflat decat ca masina nu este furata si niste date generale despre masina : producator , adresa producatorului , marca si tara de provenienta . Este penibil . Astea le stie si un copil 10 ani . Nici macar optiunile din fabrica ale masinii nu le-am primit desi erau bifate ca le voi primi in raport . Deceptionat de acest lucru am sunat un prieten al unui prieten care are un service si intr-un sfert de ora am aflat ca masina sosita din Germania de o saptamana are kilometrajul real 253k fata de 174k cat declara vanzatorul , ca nu a schimbat distributia desi trebuia sa o faca la 220k , ca n-a facut reviziile la timp , ca nu a fost avariata , ca impresia generala este ca a apartinut unui individ care nu a intretinut-o ca la carte , ca are motor de 1.6 disel si ca la acest motor apar probleme dupa 200k si toate acestea fara niciun cost , doar prin amabilitatea unui patron de service auto . Ce ma surprinde cel mai tare este ca dumneavoastra , care doriti sa oferiti niste servicii nu le puteti oferi ( culmea si contra cost ) iar un service dintrun oras de provincie le poate oferi chiar daca nu intra in obiectul lui de activitate . Concluzia : sunte-ti o mare teapa . Nu oferiti nimic desi in reclama afirmati ca dispuneti de date din diverse tari europene

    00
    • Va rog sa imi trimiteți la adresa de email de pe site sau prin sms sau whatsapp la numărul 0733461105 emailul pe care ati facut comandă pentru a putea verifica ce s-a întâmplat. Cel mai probabil ă fost o eroare la generarea malului si de aceea nu sunt toate informațiile pe raport.
      Astept
      Zi buna

      00
  28. Am comandat si eu raport pe inspectorauti si sunt super dezamagit si cu banii luati !
    Dupa cateva schimburi de mailuri cu dl Mihai Cune, propietarul site-ului (cred!?) m-am lamurit rapid ca ei vand coada ursului din padure…
    Mai exact , aduna informatii din internet, la impacheteaza frumos intr-un pdf si ti-l vand pe bani. Bull shit !!!

    00
    • Buna ziua,

      As aprecia daca v-ați scrie numele complet pentru a putea identifica comanda dumneavoastra si a sti cui raspund.

      Pe pagina de comandă exista foarte clar ce informatii avem disponibile despre fiecare mașină în parte cu tot cu exemple. Exista si un raport exemplu pentru a vedea cum arată.

      Cu informațiile pe care le avem am ajutați mii de români sa nu ia țeapă la achiziționare mașinilor second hand, de la descoperirea de daune ascunse (printre care 6% daune majore sau totale) la masini aduse in Ro de la dezmembrari din afara si pana la kilometri dati inapoi cu nemiluita.

      Pentru ca nu avem toate informațiile pentru toate mașinile care se tranzactioneaza in Romania am pus acel tabel pe pagina de comandă, care informează ce date avem despre fiecare VIN verificat pe site.

      00
  29. Tepele legate de masini nu s-au inventat in Romania. Occidentalii cei „civilizati” baga mana la kilometraj la fel ca si noi. Caietele de service sunt departe de a fi imposibil de falsificat.

    Nu ma incalzeste cu nimic un website privat cu date adunate incomplet si dubios. Oricat de atent a fost facuta grafica si oferite „garantii”, serviciile sunt departe de a ajuta. Faza cu „59% dintre clientii nostri au descoperit ca… aoleu si valeleu ce teapa ar fi luat” e hilara. 59% ? Pe bune? Nu 58% ? Nici 49% ? Oau, cata precizie statistica…

    Verificarea reala a unei masini in Romania se face doar la reprezentanta. Punct. Restul e vrajeala.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Alte linkuri (mostly NSFW)