O informație pentru hoitarii care trag de cadavrul jurnalistei de la Antena1

update: se confirmă faza cu viteză mare, fără centură și la telefon.

Ar fi multe de spus aici, mai ales că anteniștii nu au fost niciodată blânzi cu colegii lor din alte trusturi: ba le urau moartea, ba se bucurau când pățeau câte o nasoală, ba trăgeau de cadavru până la disperare.

Am găsit o singură sursă care spune că avea viteză mare (140km/h), nu purta centură și conducea vorbind la telefon. Nu sunt familiar cu numele autorului, nu mă pronunț.

Am auzit însă de jurnalistul Mădălin Pribu, care a scris:

E bine să lucrezi la Antene și, dupa șase ani de presă, să-ți permiti o mașină de 60.000 de euro. E bine să te dai șmecher. E prost să nu porti centură de siguranță, să vorbești la telefon și să ai 150 km/h pe un drum cu limită de viteza de 100km/h. Apropos, cât e salariul de la Antene, dacă un reporter își permite să plăteasca impozit 9.600 de lei pentru mașina cu motor de 4.800 cmc?

Observați diferența, nu mai e 140km/h, e 150km/h. Dar nu asta e important. Jurnalistul Pribu vrea să canalizeze ura către conducătoarea de gipan. Nesimțita, mașină de 60.000€ și impozit de 9.600 lei! E clar!

Doar că nu e chiar așa. Din filmare se vede că mașina e un Land Rover Range Rover model P38A, model care s-a fabricat între 1994 și 2002 și a cărei valoare de viață este sub 5.000€. De asemenea, motorizarea apare pe filmare, este 2.5 diesel, așadar impozitul nu este 9.600 lei, ci 880 lei (am aceeași motorizare).

Deci nu vorbim de o pițipoancă, ci de o tipă care și-a luat o mașină mare, 4×4, crezând că e mai sigură. Dar mâzga de pe drum i-a demonstrat contrariul.

Și mai e ceva: starea mașinii nu e rezultatul vitezei, e rezultatul mărimii și fizicii. Când două tone de metal se răstoarnă, nu rămâne doar un pic șifonată.

E ironic că tocmai mașinile, la care ne pricepem toți, sunt atât de necunoscute unora.

 

masina-jurnalistei

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

81 comentarii

  1. sincer: portiunea aia de drum era destul de neinteresanta. Am vazut intamplator masina trecand pe acolo, vineri, si m-a speriat cum arata. Dar drumu era usurel tare.

    00
  2. Aia e masina de 3000 de euro cu impozit de 900 si , in fine, nu e un monument al sigurantei, e facut pe vremea cand de-abia intrasera tetierele, centurile si aribagurile in normalitatea automobilistiva. Ar fi fost relativ sigur la un impact cu alte masini (mai mici),dar cu pomul nu te poti pune.
    O alta supozitie pe care pot sa o fac este problema vesnica la SUV-urile vechi – le iei cauciucuri corespunzatoare care costa mai mult decat masina sau mizezi ca e 4×4 si te duci cu ele pana la armatura ?

    00
    • Nu e un SUV este masina de teren cu dotari de lux ca urmare suspensia este una antica cu punte rigida pe spate (ca la IMS) Manevrabilitatea si stabilitatea pe sosea sunt net inferioare nu este conceputa pentru mers repede pe sosea.

      00
  3. Viteza era de 160, cum a fost stabilit, nu avea centura si vorbea la telefon in redactie la Antena 1 cu un cameraman! Si se ocupa cu emisiuni in care sa respecti legea. In rest, cancan!

    00
    • Nu stiu ce s-intamplat exact, dar tind sa iti dau dreptate, ca om patit. Exact acum un an pe vremea asta imi admiram masina transformata intr-un maldar de fiare. Faptul ca sunt OM (si implicit am si un creier pe care il folosesc) si cele 5 stele ncap ale fierului m-au salvat si pe mine si pe sotie.

      Este un sentiment interesant cand mai sunt 2 ore pana la 12 noaptea in seara de revelion, lumea bea si se distreaza si tu stai sa verifici sotia daca mai traieste. Nu doresc nimanui.

      Soferii in Romania conduc de parca se dau cu trotineta in curte. In gluma si nepasare in cel mai bun caz. Mi s-a comentat ca cine m-a pus sa ies in seara de revelion? SERIOS? SERIOS? Asta e mentalitatea de roman prost.

      Intre timp am plecat si nu ma mai intorc. Mi-e rusine ca am fost roman. Mi-e scarba.

      00
    • O baba avea cochelarii smart dotati cu radar de viteza :D

      Norocul nostru e ca nu ne-am aflat in preajma ei, altfel ne strica si noua sarbatorile.

      00
    • Emil, mai bine ti-ar fi fost rusine sa scrii ultima fraza. Bine c-ai plecat, tara asta n-avea nevoie de d-astia ca tine.

      00
    • Emile, ești tot român, dar în altă țară, așa că dacă asta e problema, îți poate fi rușine în continuare că nu ai scăpat.

      În rest, bravo, ai procedat corect, dacă vrei o țară ca afară, pleci acolo.

      00
    • De cretini ca voi am fugit. Sa ramaneti acolo, ca va sta bine. Cine e mandru ca e roman e un jeg ordinar care nu trebuie sa paraseasca perimetrul tarii aleia.

      Am prieten ingropat la Colectiv pentru ca se da spaga. Sotia mea era sa fie moarta din cauza tarii aleia.

      Am dreptul sa ma cac oricand si cu placere pe Romania si pe romani.

      00
    • Emil a plecat, nu se mai întoarce, ii e scarba ca e roman, dar intra pe blog la zoso sa citească stiri din tara si sa comenteze. :)
      E posibil sa fie plecat de prea putin timp incat sa realizeze ca nu va mai putea scoate Romania din el. :)
      Si eu sunt plecat, dar sunt conștient ca nu mai pot scoate România din mine. Si daca intru zilnic aici, e pentru ca nu pot (si nu voi putea rupe legatura asta). Mi-a luat doar 6-7 luni sa realizez asta.
      Daca Emil asta inca nu a realizat… emile, cand vei ajunge sa treaca o luna fara sa citesti nici o stire din tara, abia atunci poti spune ca nu mai esti roman (si nici atunci). ;)

      00
    • Hai sa mai taiem putin. Nu ajunge caruta aia cu aerodinamica de dulap si 120CP la 160 km/h decat in cadere libera.

      00
    • @emil aveam speranta ca poate ai ceva in cap dar in comentariul 5 te-ai dat de gol ca esti doar prost.
      sincer imi pare rau pentru tine si cei ca tine care-s redusi mintal, si nu, nu e nici vina ta nici vina noastra; asa cum cancerul ii ia pe unii mai devreme si tu si altii ca tine formati un cancer social, totusi nu ne impiedica nimic sa luptam pentru o viata mai buna lipsita de cancere oriunde am fi si oricare am fi.

      00
    • De cacatul ala cu iesire la mare nu ma mai leaga decat sotia, pentru ca ii mai pasa ei, si nu de cacatul de tara sau de restul cacatilor din cacatul de tara, ci de cei la care tine si mai sunt inca acolo.

      In rest, am bookmarkuri numai cu stiri din UK. Peste Romania, bomba atomica sa fie, ca nu ma deranjeaza, numai sa n-ajunga unda pana aici, ca ne suparam.

      00
    • Emil, vei rămâne un suflet de sclav. Ți-o zice unul care acum are mai mulți ani p-afară decât vei avea tu în 2020. Și care scrie cu diacritice. În timp vei învăța poate că nimeni nu respectă un om care se pișă pe identitatea lui. Ți-o zic ca sfat bun, te va măcina spre autodistrugere acest complex. Fiindcă de la o poștă se vede că suferi și că ai un complex. De superioritate când ești arogant în română, de fapt de inferioritate când te bășești engleza aia cu accentul ăla de care n-o să scapi niciodată.

      Nu că mi-ar păsa de suferințele tale pe internet, mă piș pe tine și pe ăștia ca voi, născuți crescuți sclavi. Mai rău că voi denigratorii români anti-români fără cauză sunt idioții mândri că sunt români. Să vă luați de mână sunteți frați gemeni în prostie ignorantă. Un sincer „Fuck off, mate! bloody gypo…” Sugi pendula.

      00
    • @Emil. Dupa poza pari a fi suedej, deci fii fericit ca nu esti roman oricum.

      00
  4. Baws, tata s-a rasturnat pe autostrada cu Loganul. Pe autostrada A1, in dreptul santurilor alea adanci de 2m. Mama era in dreapta.

    Stii ce au patit? Nimic.

    Stii ce a patit masina? I-au schimbat plafonul pentru ca in momentul in care au ridicat-o de acolo au tarat-o dintr-o groapa de 2m.

    Bine, tata conducea cu 80 (cu atat merge el pe banda 1). Si a preferat o masina noua de 8k euro si motor de 1.2 in locul uneia vechi de 15 ani.

    Nu-ti mai spun cauza accidentului. Poti presupune ca e un mos senil care trage de volan aiurea.

    00
    • NOU
      #22

      daca merge cu 80 pe autostrada chiar e senil

      00
    • De ce boss? Ca isi cunoaste varsta si reflexele si asta a fost primul lui incident in trafic de cand conduce (1984)? Stai linistit, este ala pe care nu l-ai observat niciodata in trafic dar care a strans pana acum milionul de km :).

      00
    • Ciocolatiule, dupa felul in care tragi concluzii cred ca senilitatea ar fi ceva bun pentru tine..

      00
    • @m0fo – nu e neaparat senil, dar e inconstient ca merge cu 80 kmh pe autostrada cand conduce un autoturism de familie, nu un camion. Aia nu e viteza de autostrada. Simplu.

      00
    • „Stai linistit, este ala pe care nu l-ai observat niciodata in trafic”
      LOL. Crede-ma, ii observ in special pe aia care merg cu 80 pe autostrada.

      „dar care a strans pana acum milionul de km :)”
      I-a luat ceva timp. Nu e de mirare daca a mers cu 80.

      Sa mergi cu 80 pe un drum ce permite mai mult (in special pe autostrada) e idiotenie. Nu faci decat sa ii enervezi pe ceailalti soferi ca pierd timp aiurea in spatele unuia care a iesit la plimbare.
      Plus ca vei obliga tirurile sa te depaseasca (alea au program, nu sunt la plimbare). Si cum tirurile sunt limitate la 90, te pui intr-o situatie periculoasa (daca te depaseste la mustata si te ciupeste la repliere, esti in sant)
      Asta e cea mai mare problema la traficul nostru in afara localitatilor. Fiecare merge cum vrea: unii cu 130, altii cu 200, altii cu 80, altii cu 20 (cu caruta sau tractorul).

      00
    • Jordan, care e viteza minima pe autostrada? Cate benzi are autostrada? Care e viteza maxima in localitate? Cate localitati sunt intre Pitesti si Bucuresti pe drumul alternativ? Care e probabilitatea sa iti sara in fata un betiv/vaca/cal/mircea badea in localitate si care e probabilitatea sa dai de asa ceva pe autostrada? Faci tu calculele sau le fac eu?

      Mai adaugam faptul ca atata timp cat exista autovehicule de mare tonaj care circula cu acea viteza, o masina de familie e fix pix. Ah, te deranjeaza ca trebuie sa franezi de la 140 la 75 ca sa te bagi in spatele lui ca sa te dai de pe B2 ca in spatele tau este un bivol care iti da flash-uri?

      Pana una alta, o lasam asa. Strazile nu sunt ale noastre si exista o legislatie. Atata timp cat o urmam, avem dreptul sa circulam. Avem libertatea sa incalcam legislatia atata timp cat ne asumam consecintele: amenzi, suspendare de permis, deces.

      00
    • cauza: câine, oaie, ceva jivină scăpată pe de pe undeva sau unul care s-a băgat să depășeașcă aiurea?

      00
    • Conducerea preventivă spune să circuli cu viteza coloanei, chiar dacă, de exemplu, ești într-o zonă cu limita de 50 și coloana merge cu 65-70, e mai bine să mergi în ritmul lor, pentru că eviți depășirile unor șoferi nervoși și, astfel, poți evită posibile accidente.

      00
    • NOU
      #30

      sunteti dobi ? va ganditi doar la voi ? sunteti singuri pe drum, nu ?
      ca de tirurile care merg PE BANI cu 90-100 si e greu sa va depaseasca, va doare-n pendula

      00
    • ubercool, am râs la ce ai scris. românii sunt stât de tâmpiți încât, dacă 200 merg într-un fel, unul va merge invers, doar de-al dracu.

  5. Mi-am dat seama ca nu am scris esentialul: niciunul din ei nu a patit nimic. Si cand spun nimic inseamna „nicio zgarietura, nicio vanataie”.

    00
  6. Ai dreptate, mai stii cum radea Mircea Badea când te-ai răsturnat acum câțiva ani cu mașina de pe munte?
    Eh, vremuri, Badea la fel de prost a rămas.

    00
  7. si daca intra asta in alta masina si crapau inca unii jegosii astia care o plang ce mai ziceau?

    00
  8. viteza de 140 km/h cu jeep-ul = crima.

    00
  9. Masina nu era a ei ci imprumutata de la fratele pentru a veni de sarbatori acasa, deci se discuta degeaba pe subiectul asta!

    00
  10. nici măcar nu era mașina ei, era împrumutată de frate-său – probabil și el a luat-o de la cineva – pentru că posesoarea avusese un accident cu mașina proprie …

    00
    • Cu atât mai mult trebuia să meargă mai domol dacă folosea o maşină cu care nu era familiarizată.

      00
    • intamplator masina avea chiar numere de vrancea (nu de bucuresti de unde se presupune ca a fost imprumutata) si combinatia de litere era GIS. Nici o legatura cu Gatej Iuliana, bineinteles.

      00
    • Si nu era masina, ci bicicleta, si nu era imprumutata ci furata …

      00
  11. Acum cand sunt la pamant trebuie sa dam in ei.Asa ca, curva era si amanta lui Gadea si purta in burta copilul acestuia.De asemenea era si sub influlenta drogurilor.

    00
  12. Dar cand sta politia la panda cu radarul urlam ca ”Aoleu astia nu fac decat sa vaneze soferi, au plan de amenzi” si alte ziceri din popor.

    00
  13. Am o intrebare pentru politia rutiera: cu ce ne ajuta radarele alea din localitatile de pe E85 cand inafara lor se merge cu 140 – 150 ? Nu vi se pare ciudat ? eu mereu merg cu 150 inafara lor, nu ma grabesc doar ca asa se merge, chiar e aiurea sa incerci sa mergi legal, trebuie sa mergi pe banda cea mica plina de denivelari. Dar e mai sigur sa dam amenzi ca ai depasit 60 in localitate, in rest jungla sa fie.

    00
    • Asa se merge pt ca atat „duce” E85. Daca mergi mai incet trebuie sa faci loc sa depasasca. Dupa cateva manevre de pe banda 2 pe banda 1 ajungi la concluzia ca mai bine o calci cu 145-150 pe banda 2 si asta e… Dar 140-150 e mult pt un SUV de 15- 20 de ani cu amortizoarele praf.

      00
    • NU se merge pe e 85 cu 140-150, ci cu 110-120 în proporție de 50%, și cu 90-100 în proporție de 40%. voi, zmeilor, care mergeți cu peste 130 și mai aveți impresia că sunteți majoritari sunteți una dintre cauzele principale a accidentelor pe e 85. ce e rău e că duceți în mormânt și oameni nevinovați alături de voi

      00
    • „trebuie sa mergi pe banda cea mica” LOL

      00
    • ‘mnezeii mami ei de „banda mica”, ca deja ma lasa nervii cand citesc tampenia asta. Si pe trafictube.ro e plin de astia care o considera banda. Ba, uita-te atent in ochii si repeta dupa mine: „banda mica” este , de fat, ACOSTAMENT si NU SE CIRCULA PE ACEA PORTIUNE.

      00
    • Hawkeye, repeta si tu dupa mine: „Eu cand merg pe E85 si primesc tone de flash-uri nu ma dau, pentru ca banda aia e acostament si nu am ce cauta acolo”
      M-am saturat si eu de invatati ca tine care spun „aia nu e o banda e acostament”.
      Ok, dezvolta ideea mai departe – se intampla ceva daca in acte aia nu e banda si e considerata acostament ? A primit cineva amenda ca merge pe acostament ?
      Dar nu… noi sarim repede sa aratam ca stim teorie dar cand vine vorba de ce se intampla in realitate ne facem ca nu vedem.
      Ei uite de asta nu merg lucrurile la noi, multi ca tine sunt si prin politie/ministere, cand are loc un accident imediat scoate foaia sa justifice: „nu e banda, e acostament si este interzisa circulatia acolo”

      00
  14. NOU
    #54

    Ceva ma face sa cred ca avea slicuri de import.
    Am vazut cum se prezinta un Range Rover din anii aia, d.p.d.v tehnologic nu mi se pare peste Logan sau Cielo

    00
  15. Am mers și eu cu Range Rover V8 4.0L benzina și pot să spun că pe asfalt era o mașină care îmi dătea un sentiment de nesiguranță, era foarte instabilă, avea ruliu, nu aș fi mers cu viteză pe un drum virajat, în schimb pe teren accidentat era un adevărat tanc, avea punți și foi de arc pe spate.

    00
  16. Prea prosti…a murit femeia, mai are vreun sens discuția ca dacă avea 60 sau 300 la ora? O fi fost ea vinovata, o fi fost zoso…mai contează? A murit, Dumnezeu S-o odihneasca!

    00
    • Da. Conteaza sa discutam. Trebuie sa ne dam seama daca a murit din cauza masinii(i-a cedat distributia, i-au cazut rotile, etc) sau din cauza soferitei(vorbea la telefon, nu purta centura, nu a adaptat viteza la conditiile carosabilului).

      00
    • Are, ca vaca daca nimerea in unii, facea ca Huidu, 3 dintr-o lovitura! Ca nu e sigura masina de 2 tone jumate, da toaca Loganu de nu scapa nici musca din el.

      DN2 e genial facut, treiera moldovenii, exact ca la carte. „Separa samanta de neghina”

      00
    • NOU
      #59

      Tu nu inveti din greselile altora, nu ?

      00
  17. „E bine să lucrezi la Antene și, dupa șase ani de presă, să-ți permiti o mașină de 60.000 de euro” da ce plm il fote pe ala grija nene de unde avea fata masina …..mai era calicul ala care acuma cativa ani ii numara banii lui dan diaconescu daca chiar era nu stiu ce suma in teancurile alea ..voua va vine a crede ca astfel de specimene chiar exista chiar se taraie…nush care e mai imbecil asta sau aia cu satanistii si colectivul….ai de plm….

    00
  18. Tocmai fizica ne spune ca viteza este totul. Energia cinetica la 140km/h nu se compara cu energia cinetica la 100km/h.

    00
  19. S-ar parea ca icoana lui Arsenie Boca de la minutul 2:39 nu si-a facut efectul de 5 stele euroNCAP.

    00
  20. „Și mai e ceva: starea mașinii nu e rezultatul vitezei, e rezultatul mărimii și fizicii. Când două tone de metal se răstoarnă, nu rămâne doar un pic șifonată.”

    Adevarul e ca pt a scoate un copac din radacina trebuie doar sa sprijini umpic Range Roverul de el. Hai boss, lasa-te de investigatii!

    00
  21. gone to IS 11 SUs

    00
  22. Daca nu ai centura, nu te ajuta nicio masina noua cu 5 stele euroncap sau certificata IIHS , cu toate sistemele de siguranta posibile.Bineinteles asta numai daca ai si o viteza rezonabila.Testele de impact se realizeaza la 64 km/h.

    00
  23. Pana acum cativa ani am condus si eu un model asemator. Orice ati zice masina e un tanc, e mare,confortabila etc. Insa nu e pentru oricine, trebuie sa-i stii limitele, 140 km/h prinde in vreo 10 minute cred, viteza ei de croaziera e 100 km/h, acolo se simte cel mai bine. Daca ai facut prostia sa iei o curba in viteza sau sa tragi brusc de volan, esti mort.

    00
    • Orice ai zice, nici o masina de pe lumea asta nu e tanc. Ai trecut vreodata printr-un accident grav? Daca nu, ciocu’ mic.

      00
  24. 1. Faptul ca masina a zburat prin copaci si practic a darmat un pom din picioare, la impact, indica viteza, fara nicio discutie.

    2. O astfel de masina e stabila pe sosea, daca ai o atitudine de condus corecta, corelata cu viteza pe care o ai, respectiv cu ambele maini pe volan si maxima atentie la trafic.

    3. La ora accidentului carosabilul nu era acoperit cu gheata sau polei ca sa existe risc clar, obiectiv, sa iesi in decor, intr-o curba la dreapta – accidentul s-a produs pentru ca duduia facea si altceva in timp ce conducea masina (trimitea mailuri, raspundea la mesaje, discuta de cozonaci, etc)

    4. Nu exista nicio justificare pentru care victima unui astfel de accident auto nefericit ar deveni peste noapte in presa: „erou”, „inger”, „copil model” sau altceva… numai pe baza faptului ca lucra la Antena3 si a zburat cu masina prin pomi in noaptea cand vine Mos Craciun.

    5. E bine ca s-a clarificat ca era un model vechi de Range Rover, pentru ca altfel ticalosii de la Antena3 (care altfel sunt trup si suflet pentru poporul sarman, care le aduce audienta) ar fi trebuit sa explice public de unde muschii mei avea fata aia bani de o astfel de masina, in conditiile in care se munceste la greu, pe bani de mizeri in Romania, indiferent de domeniu de activitate.

    00
  25. 2.5 dse are vmax data la 100 mph, deci fata la 140-150 kmh sau cat se presupune ca avea era aproape de „blana maxima”. Noaptea, pe drumurile romaniei (nici autostrada macar), vorbind la telefon si cu masina aproape de viteza maxima, o masina care nu exceleaza prin stabilitate… deznodamantul nu surprinde.

    In loc de regrete tardive mai bine ar face o campanie „nu faceti ca ea”.

    00
  26. De ce naiba multpreafericitul patriarh a trimis o scrisoare la Antene, in conditiile in care duduia a murit exclusiv din vina ei? Acelasi personaj a tacut lung cand cei de la Colectiv au murit din cauze fara nicio legatura cu ei, exterioare, avand doar „vina”de a se fi aflat la locul nepotrivit in momentul nepotrivit. Pe acesti tineri Biserica-institutie i-a facut satanisti! Rusine… Nu mai pomenesc de cerseala perpetua pentru megalomanica catedrala (cacofonie intentionata) a, chipurile, mantuirii…

    00
    • Stii si tu raspunsul… din motive de imagine. Pentru ca, in mijlocul dramei de la Colectiv, s-au trezit niste tampiti din presa sa acuze Biserica ca n-a trimis preoti sa se alature bocetului national (absolut inutil si patetic, dar profund romanesc, neaosh).

      00
  27. Am trecut a doua zi pe acolo, in jurul orei 10, cand masina inca era cocotata pe bulumacii de la vie. Pe carosabil era mazga si pe unele portiuni de drum se lasase ceata. Nu prea era de mers cu viteza pe acolo. Si cu cat m-am dus mai spre nord, cu atat conditiile au fost mai nasoale. In Bacau era sa intram vre-o cinci insi, unul in curul aluilalt. Mie mi-a intrat ABS-ul si era sa fac schimb de vopsea cu ala din fata iar doi din spatele meu s-au dus unul in stanga, unul in dreapta. Sa nu mai vorbim ca aglomeratia era din cauza unei astra clasic care se suise pe spatiul verde.
    La intors, sambata noaptea, nu am trecut de 100 pana la Buzau, tot din cauza soselei umede, pe unde alta data mergeam cu 130-140.
    Fata asta nu a adaptat viteza la conditiile de drum, s-a grabit, o fi mers bine pana la Ramnicu Sarat, unde era soseaua uscata si a zis sa o tina asa, inca 30-40km pana acasa iar in curba aia s-a dus drept, zici ca nici nu a tras de volan. Ori n-a fost atenta ca vorbea la telefon, ori a furat-o mazga de pe jos si a pierdut directia.

    00
    • Partea sinistra e (probabil) alta: a plecat tarziu din Bucuresti pentru ca mai avea de dat niste rapoarte inutile cuiva, de trimis niste mailuri patetice de corporatie unora, niste SMS-uri, care nu suportau amanare unor prieteni pe care nu i-a sunat tot anul si/sau o vizita inopinata intr-un hipermaket aglomerat pentru a lua niste apa minearala pentru masa de Craciun… Toate astea pentru ca, doua ore mai tarziu, sa aiba posibilitatea unica de a dansa sinistru cu un Range Rover pe o sosea acoperita de mazga… De regula la astfel de tragedii contribuie mici rahaturi premergatoare care puteau fi, foarte bine, evitate sau amanate….

      00
    • eu am trecut a doua zi pe la 12 (plecat de la 10 din bucuresti). Pana la Buzau a fost satana (Ceata) dar dupa s-a mers linistit

      00
  28. N-as vrea sa ma transform in unul dintre gropari dar povestea acestui accident contine o doza ridicata de sinistru care nu poate trece neobservata. Din ce scriu tabloidele, aceasta fata (Dzeu s-o ierte!) mai avusese un accident in capitala, cu scurt timp in urma, in urma caruia isi avariase propria masina iar aceasta se afla in service. Ca sa nu plece cu trenul acasa de Craciun (ca deh…) victima l-a rugat pe frate-su sa-i gaseasca o alta masina, musai cu cutie de viteza automata, ca din ailalta nu stia sa conduca si uite asa s-a pricopsit cu Range Rover, o masina ceva mai greu de condus, daca nu esti familiarizat cu ea. La asta s-au adaugat graba de a ajunge acasa, viteza pe sosea, ceata, soseaua usor umeda, si o conversatie telefonica inutila, la volan, cu un coleg, fix in momentul in care s-a intamplat accidentul. Concurs de factori. Bine ca nu a venit o alta masina din sens opus, ca ar fi rezultat si mai multe victime….

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube