Inform Media vinde Culinar.ro, Mașini.ro, Sport365.ro, Mayra.ro și altele…

Doru ne anunță că 3/4 din siteurile Inform Media sunt scoase la vânzare. Mai exact, e vorba de culinar.ro , utilecopii.ro, mayra.ro, stilfeminin.ro, masini.ro, anticonceptionale.ro, animalutul.ro și sport365.ro. Pe câteva dintre ele le cunoașteți, le-au cumpărat acum câțiva ani de la Dragoș Roua, un antreprenor incompetent care a nimerit să aibă niște domenii bune cu care a încercat să facă succes. Când n-a mers, le-a vândut Inform Media, o companie românească cu prezență în Ardeal (Timișoara, Oradea), care, surprinzător, erau chiar mai proști decât Roua.

Părerea mea diferă de a lui Doru, siteurile au un trafic prost și un conținut la fel, de aceea sunt monetizate în pierdere. Ca să vă faceți o idee, Inform Media și-a făcut birou de vânzări la București cu Cristian Petriceanu, (fostul director al regiei de vânzări online Boom, care nici el nu știa că regia e în faliment, cum nu știau nici Magda Zander sau Gabriel Boacă)(Petriceanu conduce și IAB, pentru că are experiență în online). Dacă nici cu Petriceanu nu au reușit să scoată ceva din siteurile astea, întrebați-vă de ce investiții e nevoie pentru a curăța rahatul de acolo.

Ca să vă dați seama de nivelul de inteligență a celor de la Inform Media, într-o iarnă au plecat cu un Golf de la Oradea la Timișoara prin zăpezi puternice, lăsând în parcare Touareg-ul pe care îl aveau, ca să arate șefilor austrieci cum se fac economii.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

16 comentarii

  1. Sa inteleg ca pretul s-a dublat spre 600k euro avand in vedere ca traficul era 175k in momentul achizitiei fata de 360k acum? (lol)

    00
    • @serban: da, cel mai probabil că da. nu le spune nimeni că unele dintre siteurile alea nu valorează nici cât o ceapă degerată, mai ales in starea actuală.

  2. Au cumparat sport365.ro in urma cu ceva ani, desi siteul avea un trafic dubios si facea spam pe google (fusese chiar blocat de goole la un moment dat). Avea 3.000 de unici pe zi chinuiti cine stie cum, dupa ce l-au cumparat l-au dus in jos la 1.500 de unici pe zi sau mai putin. Cei care il vandusera au plecat in grup (erau cativa plus unii tinuti sa scrie pe forum), a ramas pustiu pe acolo, plus ca probabil au oprit si porcariile care se faceau. Bani aruncati, eu la vremea aia le-am zis, nu ca ma ocup eu de un site de sport, dar stiu piata bine cel putin pe domeniul asta. sport365.ro a fost un site furat de la inceput, vandut tot ca un furt, pacaliti au fost Inform. E vina lor ca nu s-au informat cum trebuie, 100%, nepricepere.

    00
  3. Pana si eu am trafic mai mare pe un jeg de website…
    Oricum in Ro nu prea misca nimic pe online, toti trag sa cumpere cat mai ieftin sau chiar gratis. Pe adsense e cpc 1 cent de mai bine de o luna…

    00
  4. utilecopii arata chiar bine. Asta pana am scos adblock-ul si am dat refresh…
    Un spatiu de 250×85 in care se afla ceva text interesant iar restul reclame de jur imprejur.
    Sunt sigur ca asta e cauza pentru care un site ca acesta se va vinde foarte scump pentru ce stie sa faca…

    00
  5. Inca un articol ce imi placde s ail citesc. Mi se par foarte interesante stirile acestea de interior online. Bun, site-urile arata jalnic. Au un trafic mare dar daca nu ies bani inseamna ca structura lor e de vina.
    Nu putem copia retete din carti si apoi considera ca avem un business, culinar.ro

    00
  6. Mi se pare mie sau lichideaza prezenta pe .ro? Practic, din tot portofoliul, astea par a fi cele mai mari proiecte alte lor.

    00
  7. @zoso
    Al carui trafic, daca luam de bune raportarile alexa.com, este intr-o continua „crestere negativa’!

    00
  8. timisoara nu e in ardeal, asa cum brasov nu e in moldova, brasovul fiind mai aproape de moldova decat timisoara de ardeal ;-)

    00
  9. Timisoara e in Serbia, e foarte aproape, am vazut eu pe harta.

    00
  10. Politica lor de content: traduceri facute de amatori de pe site-urile de afara + preluari (copy-paste) din reviste/ alte site-uri. Management: cumparare site-uri, lucru o vreme la ele cu costuri minime, abandonate un an, reluate trei luni, comasate (infogradina sub mayra, infomariaj la fel) si, in final, vandute. Traficul e la o treime fata de 2009- 2010 (cand au fost achizitionate) pentru site-uri ca masini.ro sau utilecopii.ro, fiind in cadere libera in SATI. Culinar.ro e simtitor mai slab si mai lipsit de originalitate decat blogurile din domeniu, cum de altfel, se intampla si pe fashion (stil feminin), anticonceptionale.ro nu prea poate fi monetizat, iar masini.ro e departe de concurenta romaneasca de profil, asta ca sa nu atingem sensibilul subiect al site-urilor de sport, unde asteptarile sunt de multe ori uriase in comparatie cu un buget si cu un sistem de lucru foarte modeste.

    00
  11. Au o gramada de site-uri locale https://www.russmedia.com/?lang=ro) care merg cat de cat ok, avand in vedere ca nu prea au cine stie ce concurenta, toate in Transilvania, ca sa folosesc un termen mai general, sa nu se supere fruncea.

    00
  12. Stupid people are everywhere.. si mai si semnalizeaza.

    00
  13. bună alegere. te costă mai puțin hostingul la ea.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.