Pe la colțurile internetului se discută despre cât de utile și bune sunt reclamele cu influenceri. Povești tot circulă. Influencerii tot insistă prin podcasturi că ei vând și livrează. Am un amic care mi-a povestit că a luat un pachet de 3 influencerițe să-i promoveze ceva cosmetic și aia care a luat cei mai puțini bani și despre care cam jumătate de industrie are o părere proastă a livrat de a rupt, în timp ce celelalte nu prea.
Voiam azi să râdem de ceva adorabil.
Carmen Grebenișan pune un story cu colanții pe care îi poartă uneori, folosind sintagma clasică “pentru că multe dintre voi m-ați întrebat”, ca să arate că nimeni nu a întrebat-o și nu are nici o urmă de originalitate sau self-awareness.
Nimic greșit până aici. Tag corect, nemarcat ca fiind publicitate, cum se practică în industrie. Nu știu dacă mai e la Global, care declaraseră acum juma de an că toți influencerii lor vor marca publicitatea, dar doar când au chef.
Faza amuzantă cu reclama asta este că ea îi promovează din septembrie 2023, a avut 6 postări cu brandul ăsta. Orice om normal la cap s-ar întreba “cum se întreabă publicul, nu a văzut alea șase postări?”, dar noi nu suntem aici să punem întrebări sau să râdem de schemele astea de marketing.
Vreau să subliniez că în perioada asta a mai avut colaborări cu alții care fac echipamente sportive, Adidas au băgat o tonă de bani în ea, MyProtein la fel.
Acum, eu nu merg la sală și nici nu mă pricep, dar câte branduri de colanți poți promova? De fapt, întrebarea este “de câte perechi de colanți de sală au nevoie femeile”?
Sau, dacă ratezi una din cele 6 reclame la GymGlamour, poate te agață una din zecile de reclame la MyProtein, de care toate influencerițele care iau bani de la ei jură că sunt cei mai buni, dar îi poartă doar dacă sunt plătite?
Și revin la aia cu stropul de originalitate. Dacă ai avut 6 postări și probabil mai multe stories cu brandul ăsta, nu ai găsit altceva mai bun decât “pentru că multe m-ați întrebat”?
Plus, cât de gâscă să fii să pui botul la ce vând fetele astea, când le vezi încântate de ce promovează și apoi nu le mai poartă niciodată? Că vezi asta imediat, doar le urmărești cu insistență…
Pe de altă parte, bine că nu mai face reclamă la 5-HTP, dar tot vreau să cunosc femei care o urmăresc pe Carmen și să întreb de ce.
vezi ca in prima poza e un repost de la o alta tipa, nu e story-ul ei. Deci nu pe ea o intreaba lumea, ci pe tipa cealalta. Ea doar i-a dat repost.
Vezi ca doar a dat repost, a postat ioanadaniela.nailtrainer, pe ea se presupune ca au intrebat-o multe fete :))
troana daniela
fie vorba intre noi, gagica rupe daca e s o compar cu grebenisan.
Ficiori,
voi tot va machiati cand va duceti la sala sau o faceti doar in zi de sarbatoare?
oole se machiază doar de paște.
Eu ma mai machesc uneori cand ma duc la sala.
Dar si cand nu ma duc.
Cea mai mare vină o au agențiile. Agențiile le-au lăsat pe mizduțele astea libere pe net de au scăpat ca vacile în porumb. Toate mizduțele fabuloase în prostie, Șmorondaca, Greblișanca, Ich, Ceaunica și tot neamul lor n-au nici măcar cunoștințe de bază de marketing și advertising. Din cauza asta apar prostii de genul ăsta… și-s multe.
Eu am o nelamurire despre Dorian Popa. De ce politistii dadeau mana cu el si nu il sanctionau ca nu are placuta de inmatriculare, nu poarta centura. Ca interlop nu e, parinti politicieni nu are. Cu ce ii are la mana pe politisti? Sau politistii sunt labari care il urmaresc si ei pe Dorian? Astept explicatiile
ultima variantă.
„aia care a luat cei mai puțini bani și despre care cam jumătate de industrie are o părere proastă a livrat de a rupt, în timp ce celelalte nu prea” – ne zici si noua care?
De ce am citit ‘supt’ in loc de rupt?
Dorel, pai in directia asta mergea discutia, dupa „Am un amic care mi-a povestit că a luat un pachet de 3 influencerițe”[…]
Ultima poza. Picioarele alea. Daca alea sunt coapse de femeie care face sala/exercitii fizice/alearga/etc..
Io am 40 de ani, picioare paroase si tot arata mai sexy ca alea.
Nebunaticule …
Am o pereche de „izmene” de fete mai de iarnă. Au elastic bun,stau strâns,nu atârnă pe nicăieri. Sunt mulțumit.
„tot vreau să cunosc femei care o urmăresc pe Carmen și să întreb de ce” – ca sa aiba pe cine barfi/critica/etc. Bine, grebenisan e atat de basic ca nici de hate follow nu e interesanta, dar jumatate din influenkerite au urmaritori din categoria „love to hate this bitch”. Nu stiu in ro, poate prin grupuri de fb, dar in afara sunt forumuri intregi dedicate de haterit: tattle.life, gomiblog etc.
Vali, daca schimbi strategia cu patreon, si pui articolele astea doar pentru plebi, iar cei care au patreon nu le vad, ai sanse mai mari sa-ti iei SUVul ala :))
„tot vreau să cunosc femei care o urmăresc pe Carmen și să întreb de ce.”
Cum iti place tie sa spui cateodata ca sa cunosti femei care o urmaresc pe Carmen, iesi un pic din casa, dar nu pana la Hornbach, Mako sau la camping.
Du-te intr-un club, du-te pe la niste cafenele/terase din asa zisele zone de fite si o sa vezi de ce e urmarita.
De ce este gratis acest articol de influencer fun?
just for fun
Stâlp de lipit afișe, la fel ca Chinezu (cacofonie intenționată)
Alt „influencer” mihaivasilescu e prin Grecia cu cei de la autocritica si testeaza (pe banii sponsorilor evident) niste masini
A avut acum 2 zile un articol intitular „O cotiera de 40.000 de euro” in care efectiv facea praf un model MG. Ca prin minune articolul a fost sters. Pe blog se da mare deontolog…. ce sa zic….
Tururile alea de laudă sunt cancerul presei auto, la fel și premiile de tip Mașina bAnului
trebuia să fiu și eu în turul ăsta, o să fiu probabil la cel din toamnă
ps: am citit articolul. vedeți de ce trebuie să donați pe patreon?
Vasilescu este mare fan masini electrice.
Si totusi l-ai „uitat” in Blogroll
@Gigi… vasilescu e mare fan cine sare cu piscotul la inaintare… el e mare deontolog in teorie… Dar in practica…
Am râs involuntar la clipul ăsta cu Bianca Drăgușanu (Drăgușeanu?). Cum ne spune ea că după doi ani și jumătate de facultate și încă unul de ceva curs a realizat ea că cea mai bună școală tot școala vieții rămâne. Adorabil.
Merită vizionat clipul și pentru secunda când domnișoara ne spune că ar fi vrut să fie medic și ce medic bun ar fi fost ea. Asta după ce ne povestește despre cum și-a pus silicoane târguindu-se cu medicul pentru preț. Absolut superb.
ia zi, șefule, îți vindec doar juma de boală la un preț bun?
Nu a ajuns medic, dar măcar a fost asistenta. TV.
Tocmai mi-a arătat un prieten câți pantofi (sport în general, casual) și-a luat nevasta în 4 ani, 20 doar. O parte din ei. E logic faptul că industria de încălțăminte și haine se axează pe femei, fiindcă „ele” cumpără cel mai mult, de aici și marketingul axat mai mult pentru ele. Femeile care o urmăresc pe Grebnișan nu sunt interesate dacă poartă cârpele alea, sau știu că nu le poartă cum nu poartă nici ele 80% din haine. Decizia de a cumpăra vine atunci când lor le place cum îi stă lui Grebenișan și se gândesc că și pe ele vor sta în genul ăla.
Cam frustrat amicul tau sincer.
De ce a tinut sa ti arate? Sa „o faca de ras” sau sa se dea mare ?
”This tranquil place that I call home”, dar stau cu căștile-n urechi, ca să nu aud… liniștea?
ȘI GÂNDURILE! ȘI VOCILE!!!!
Unrelated dar related, am o prietena care are ca si afacere crearea de rochii. Are si site insa prefera ca 90% din promovare sa fie pe instagram. Acolo scrie si ce mai are pe stoc, ce marimi, culori etc. Stateam cu ea la o cafea, timp in care jumate le raspundea la ametitele din ziua respectiva careia o intrebau aceleasi chestii: ce marime e asta, pe ce culori aveti astea… in conditiile in care TOATE aceste detalii se gaseau in pozele de pe story si de pe pagina lor. Asa ca da, ironic sau nu, Grebenisan Carmen stie la ce se refera. Sunt n prosti pe internet unde scrie pretul, disponibilitatea, marimile si minim 1 o sa se trezeasca sa intrebe exact acelasi lucru pentru ca pentru unii sa citesti si 2 propozitii e prea mult.
„Amețitele din ziua respectivă” sunt totuna cu „prostii pe internet”?
Nu, pur si simplu ametite. Ametite care nu vor sa citeasca, prefera sa intrebe de 100 de ori. Si apoi se supara ca nu au altceva, desi este specificat. Dar asta e valabil de altfel la orice subiect de pe internet, unde se vinde ceva.
Sunt pe grupuri de vanzari, cum ar fi unul local numit Roade de Oras. acolo vin comerciantii de pui/vaca/porci/legume/fructe you name it sa-si vanda produsele, un fel de piata alternativa unde se aduc fix cantitatile comandate, nu se aduc in plus ci pe comanda. Vin de 2 ori pe saptamani la oras si scriu clar intervalele orare in care pot fi gasiti si la ce locatie (de fiecare data e aceeasi ora, aceeasi locatie, aceleasi zile). In continuare se scrie asta pe grup. Scriu fiecare (regula data de administratorul grupului) cat costa x produs. In comentarii: pret? locatie? WTF?
Eu am 6 perechi de colanti. Probabil sunt caz cronic dupa parerile unora. Dar am facut asta pe banii mei, si pt ca nu stiam ce inseamna niste colanti buni. Am tot luat din fast fashion. M-am oprit cand am luat unii de la un intersport – izoleaza termic, sunt comfy si au fost 90 lei. Si dupa un tur scurt pe gymglamour, pare ca majoritatea preturilor lor sunt mult mai mari.
MyProtein o firma de kk, produsele erau ok cand erau ieftine si made UK. Acum sunt scumpe si fabricate in Polonia. 40% reducere au mai mereu si tot sunt scumpe pentru ce calitate ofera.
https://i.imgur.com/nyGTfuT.png
merg cu mașina de 200K.
Firma asta a scumpit produsele cu 100% si acum au campanii cu reduceri de 40-60%.
Cand vad o reducere asa mare ma gandesc daca nu cumva colantul are un defect din fabrica (este desfacut intre picioare).
Acum vreo 2 ani eram in vestiarul unei sali din zona Asmita si o observ fugitiv pe o tipa miniona, cu niste colanti cu push-up (care au un rol strict estetic, nu-s atat de comozi).
Mi-a atras atentia si pentru ca nu eram singura care o analiza pe furis pe tipa respectiva, sanii ostentativi care incercau sa evadeze din bustiera subdimensionata erau greu de ignorat chiar si pentru alte femei. O ora mai tarziu, ea era tot acolo, cu machiajul intact, testand tot felul de cadre pentru selfie-uri – nimic anormal, doar e unul dintre motivele principale pentru care majoritatea tipelor se perinda pe la sala. Dupa ceva vreme constientizez ca era chiar Grebenisan pe care am tot vazut-o luni la randul prin prin vestiarul aceleiasi sali, tot in fata oglinzii. Si ca sa iti raspund la intrebarea de cati colanti are nevoie o femeie (frecventez cam de 2/3 ori pe saptamana niste clase de grup, alerg si fac drumetii) 8 perechi de la brand-uri de la Decathlon, Mizuno si mai nou GymShark – nu cred ca sa fi vazut vreo influencerizda promovand brandurile astea.