Industria auto americană e pe copcă

Totusi, anul trecut doar 47% dintre vanzarile de automobile din SUA au fost masini americane, ceea ce arata unde sta cauza principala a declinului gigantilor auto americani. Cauza este chiar la americani. Americani care nu au mai dorit sa plateasca pentru produsele autohtone.

Ironia face ca tot americanii sa fie obligati sa plateasca, in grup, scoaterea din faliment a acestor firme ale caror produse nu ii mai intereseaza. Tragic este insa faptul ca presa auto americana arata de ani buni de zile ca directia in care se indreapta GM si Ford este gresita, ei aratand insistent catre modelele europene pregatite de acestia, mult mai avansate tehnologic si cu un design mult mai placut, modele care nu se regaseau si pe piata americana.

Articolul complet la zvoner.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

15 comentarii

  1. mai zoso tu nu stii ca americanii stiu doar atat „mare si de proasta calitate” au avut bezina din plin toate masinile erau GEEPuri sau cu motoare super mari. dar tablaria lasa de dorit si etc. si eu cum zici tu fac masini mult mai bune. dar sa stii ca la ei sunt mult mai ieftine. de exemplu un x6 full in eu e vreo 150.000 daca il iei din state te costa in jur de 110.000 (si e masina europeana)

    00
  2. @Panseluta Da, la americani totul tre sa fie de mari proportii…inclusiv prostia.

    00
  3. lol inbalarii! giuco normal la ei prostia e pe primu loc,oricum acum din cauza crizei si etc nu prea isi mai permit ei motoare asa de mari, poate mai stam un pic si ii vedem pe americani in loganuri=))

    00
  4. Deja au aparut 2 modele de Saturn (Pontiac? GM? dracu’ stie) construite dupa modelele Opel Astra si nu mai stiu care. Ceea ce e mai interesant e ca s-au trezit in final: spot-urile nuanteaza „design european”, masina merge pe stradute europene (in Montreal :D ), etc.

    Astept cu nerabdare urmatorul model Cadilac [baga aici un model de gipan] construit pe platforma Dacia Logan. Hatchback. Cu clima bizonica. :D

    00
  5. Terminati-va ma cu stereotipiile astea de genul toti romanii sunt suedeji, pardon, toti americanii sunt prosti si incercati sa vedeti dincolo de tampeniile care va sunt servite zi de zi. :D

    Incercati sa va serviti singuri ;)

    00
  6. Nickscipio le oferă o soluţie cât se poate de pertinentă la problema asta:

    http://www.nickscipio.com/pod/2016/11/13/

    00
  7. Problema producatorilor americani este faptul ca nu au fost pregatiti pentru modificarile produse in structura cererii, care s-a orientat de la masini mari, in special SUV-uri, la masini mici, economice si versatile. Le vor trebui cel putin 2-3 ani pana vor fi in stare sa reactioneze dar nu cred ca GM sau Ford vor da faliment. Guvernul American nu poate accepta ca cea mai mare putere economica mondiala sa ramana fara producatori locali. Bag mana in foc pentru asta.

    00
  8. Nici industria auto din Romania nu sta pe roze. Basescu va circula cu Dacia incepand de maine iar taxa de prima inmatriculare pentru autoturismele noi va fi scoasa. Personal o sa caut sa cumpar numai produse romanesti, cand ajung in supermarket sunt atent ca lucrurile pe care le pun in cos sa fie pe cat posibil fabricate in Romania. Nu putem sa fim ca nemtii fara sa ne comportam ca ei.

    00
  9. lasa ca si cand au dus-o bine…

    00
  10. Apropo de „buy american” mi s-a parut dintotdeauna ciudat ca marea majoritate a emigrantilor de rasa galbena pe care i-am intilnit in Canada conduc masina:

    1) Japoneza – aia de-abia „varsati” din avion
    2) BMW – aia de s-au ajuns cit de cit (middle management, business execs, etc)
    3) Mercedes – familiile milionarilor din HK

    Extrem de rar sa vezi de-astia de rasa galbena conducind cite-un GM.

    Mie personal mi se par convenabile GM-urile, desi recunosc ca sint masini executate din topor, si au un consum nici pe departe economic. Sint grele, dar are si greutatea spilul ei, mai ales cind 4-5 luni pe an conduci pe/prin zapada. Nu m-a fermecat deloc Passatul cu toate bling-blingurile lui si consum reglat din pipeta, cind la -35C a refuzat sa mai porneasca; si nu era diesel.

    00
  11. ce frumoasa e america din romania. :)

    00
  12. Ei, nu e chiar asa. „Buy american” e chiar si indirect. Ganditi-va numai la faptul ca GM avea pana nu demult actiuni la Suzuki, are (bine, bine, avea) Daewoo, si cate si mai cate increngaturi de genul asta. E drept ca niciuna din ele n-au stocks la Honda si Toyota, cei mai mari competitori ai lor pe piata americana.

    00
  13. @Blegoo: inchiriez garsoniera. ieftin :)

  14. Exista un top cu worst cars of 2007…din 10 vreo 6 erau americane. Ce mi se pare cel putin interesant este ca in Bucuresti am vazut cateva masini Hummer desi calitatea lor este cel putin indoielnica si consumul exagerat.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.