Aveau Seria1 și Seria3. Au băgat între ele Seria2, care e un coupe inutil. Acum, scot un Seria2 Gran Coupe. Un fel de Seria3 mai mic un pic. Că asta cerea piața. Un sedan mai mic decât cel mai mic sedan al lor.
Asta e inovația în piața auto. Aveam un sedan mic (seria3) și unul mediu (seria5)? Da, dar poate oamenii vor ceva între, așa că am lansat seria4. Și Seria3 GT. Și Seria5 GT. Și Seria6GT și sedan. Și 7 SUV-uri, cu 10cm diferență între ele. Că are doamna Klatten nevoie de bani de țigări.
Seria 2 GC este Clio Symbol-ul gamei.
Seria 2 mai inseamna si Active Tourer si Grand Tourer; 2 monovolume absolut utile.
Ok si de ce iti pasa? Iti luai acum bmw si te enrveaza ca trebuie sa te uiti la un model in plus? Si-a luat vecinul samsar si ocupa strada?
Vă rog, tot ce e sub seria 3 și nu are motor longitudinal și transmisie spate „nu este bmw adevărat”, da?
Mi-am luat X1 xdrive, mi-am luat țeapă așa-i?
@Mormǎilǎ nu ti-ai luat teapa dar ti-ai luat un Mini Cooper Countryman cu sigla de BMW.
Nu cumva Mini Countryman e pe platforma BMW si nu invers? Vorbim de platforma UKL, dezvoltata de BMW si folosita si de Mini.
Si ca opinie personala Mini Countryman este mai frumos decat BMW X1
@Matei pai Mini e detinut de bemveu boss, normal ca BMW a facut platforma. Citeste despre BMW UKL platform care a fost facuta pentru Mini si apoi au bagat pe ea si BMW Seria 1, Seria 2, X1 de la generatia a doua si X2. De aia se zice ca BMW-urile adevarate sunt de la Seria 3 in sus.
Cat crezi ca mai dureaza pana se trezesc europenii si reduc numarul de modele oferite?
Vor tot scoate modele pana se anuleaza unele pe altele. Vezi Audi care au comasat A4 in A5 dar au mai scos si un Q6 pentru cei care vor mai mult de Q2, Q3, Q4 si Q5 fiecare cu varianta sportback dar in acelasi timp nu vor Q7, Q8 sau Q8 e-tron.
Astept sa apara Q25 la egal cu anul in care ne aflam sa stie saracii ca masina trebuie schimbata anual ca telefonul
Nu cumva Mini Countryman e pe platforma BMW si nu invers? Vorbim de platforma UKL, dezvoltata de BMW si folosita si de Mini.
Si ca opinie personala Mini Countryman este mai frumos decat BMW X1
o sa revina la cateva modele, variatiuni de Panzerkampfwagen.
bmw a scos o kia mai scumpa
E invers, Kia scoate BMW-uri corecte si accesibile.
Dupa moda cu SUV-urile si apoi SUV-urile „sportback” ajungem la hatchback-uri trase de colturi si facute „gran coupe” ca sa ajungem in final la sedan, break si SUV.
Astept seria 2.5
Vali spune ca nu inoveaza si sunt aproape de a scoate un model cu numar imaginar
Deja au seria asta 2 si seria 1 doar imaginar e bmw..
Luati-va un model cinstit de la Dacia: mini – Spring, hatchback – Sandero, sedan – Logan, masina de familie – Jogger, cross – Stepway, SUV – Duster si 4×4 – Bigster. Din cate am auzit, o sa mai urmeze o electrica compacta pe platforma Logan/Sandero.
Numai eu qm început să aud Spring-urile prin oraș? Înainte mă trezeam prin parcare cu electrica in urma mea de mă si speriam. Acum am inceput să le aud ca si cum m-ar urmări un tramvai. Wtf? Au doar vreo 2 ani de când circulă. Tesla de ce rămâne la fel de silențioasă?
Or fi spring-uri pe Gpl
Am o vârstă și pe vremea mea GT însemna gran turismo, adică o masina cu un confort uluitor la scaune în primul rand, NU hatch-back ca nu trebuiau multe bagaje, suspensii, faruri, etc…proiectate pt drumuri f lungi. Ce s-a întâmplat între timp?
Toti constructorii vor sa rontaie si din feliile celorlalti, maine scoate Ferrari un concurent pentru Spring si Bentley una accesibila concurenta Skoda Octavia
ford mondeo, copie ieftină aston?
Cam multe modele fara nimic inovativ, parca ar fi Nokia inainte sa dea coltul
Ar fi fost culmea sa faca ceva inovativ pe modelul de buget, ai pe i7 cata inovatie vrei.
La asta invovatia vine din contabilitate, discutia la sediu fiind cam asa „herr bossman, exista un segment de clienti care nu-si mai permit Seria 3 pe care l-am facut sa inceapa de la 41 mii dar totusi au nevoie de un sedan „premium” si tot cumpara CLA cu motor de Reno sau Audi A3 sedan asa ca hai sa facem si un Seria 2 in patru portiere. Il facem sa inceapa de la 38.973 € sa acaparam fix publicul ala care nu mai are inca 3000 euro ca sa-si ia Seria 3 dar vrea neaparat BMW”
Asa au facut si VW cu t-roc, t-cross, tiguan, taigo iar acum dau oameni afara si inchid fabrici. Dar bine ca au anulat passat-ul, cu siguranta acolo erau pierderile. Sa traiasca managerii care plimba excel-uri.
Serie 3 GT au tinut-o fix o generatie, seria F. Nu s-a vandut, cand a iesit modelul urmator, G, mai au doar sedan si touring.
Fac teste, daca se vinde ramane, daca nu, linie moarta.
E o tampenie ca toti incearca sa muste din toate feliile in loc sa aiba grija de clientii si zonele deja consacrate si sa bage acolo chestii misto.