Idei noi în imobiliare

Ziceam luni că din imobiliare nu prea se mai pot face bani. Însă unii încearcă niște idei interesante.

Cumpărături imobiliare în grup

Matei Maloș, fondatorul site-ului Magazinuldecase.ro vândut către Sanoma-Hearst, lansează azi Echipa-Cumpărătorilor.ro, un serviciu care vrea să strângă oameni interesați de apartamente similare, pe care să le cumpere în grup pentru a obține o reducere.

Ideea e pe modelul chinezilor care mergeau în grup să-și negocieze reducerile la mașini, model pe care l-a preluat Groupon și l-a făcut business mondial.

Consultanță pentru cumpărători la tarif fix

Noua firmă a lui Maloș, Maloș Home Buying Services, are ca serviciu de bază consultanța imobiliară pentru cumpărători la tarif fix. Pentru 990 de euro, te ține de mână și îți arată drumul, pas cu pas, până găsești ceea ce vrei să cumperi și închei tranzacția. Plata e în tranșe, în funcție de pași.

Azi se deschide un târg imobiliar la Palatul Parlamentului, așa că o să tot auziți, pe lângă declarații entuziaste, reduceri și oferte noi.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

2 comentarii

  1. Imi place faptul ca criza de pe piata imobiliara – si nu numai – determina aparitia creativitatii in domeniu. Daca pana in 2008, negocierea cu vanzatorul unui imobil era de genul „asta-i pretul, take it or leave it”, acum se poate negogia surprinzator de mult iar ofertele sunt din ce in ce mai creativa. Iar acesta e un lucru bun!

    00
  2. Eu am vandut si cumparat prin site-ul respectiv, vandut intre timp catre Sanoma. Ce mi s-a parut de atunci un mare pas spre normalitate e ca a venit omu’ de la firma si a facut singur pozele (inclusiv poza de exterior) si a cules locatia folosind un GPS. Am platit taxa de publicare si apartamentul meu a aparut ca atare pe site, dezgolit de secretele… majore ;) De asemenea acolo pe site a existat tot timpul un „ghid imobiliar” si un „dictionar de termeni”; cei interesati cu adevarat probabil ca s-au informat si si-au facut lectiile. Ce nu a adus magazinul de case – si de aici reactia un pic circumspecta a „publicului” – nu a adus preturi mai mici la locuinte, chiar din contra, preturile afisate fiind chiar mai mari in medie fata de ce aparea zilnic pe site-ul clasic de anunturi. Bine, acolo vezi doar „gardul” sau ce vrea proprietarul sa-ti arate. In 2011 e posibil totusi sa asistam la inceputul unui nou trend – si anume ca pretul sa treaca pe locul 2 in decizia de cumparare si aici sa se fi „inserat” dl. Malos cu ideile lui de afaceri. Sunt curios care va fi rezultatul, in orice caz sunt niste pasi mari in directia buna – si ma refer in special la serviciul de consultanta.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube