Idei pentru brandurile de alcool care fac campanii online (cu influenceri)

Deși mai puține și mai sărace, și vara asta au fost campanii cu alcool prin online. Uitându-mă așa, cu ochiul critic, am elaborat un set de întrebări care să ajute campaniile astea.

  1. tu consumi băutura asta sau ceva similar? OK, poate nu consumi vodca asta, poate consumi alt brand, deci știi cât de cât despre ce e vorba, poți scoate pe gură 3 propoziții despre asta.
  2. publicul tău, ăla care îți comentează și te apreciază, ce vârstă are? nu, nu publicul din statistici, că acolo nu îți arată minorii, care nu au voie să aibă cont pe Instagram sau Youtube, ăia adevărați, care te opresc pe stradă sau vin la fan meetinguri și concerte.

Și-atât. Asta e tot ce trebuie întrebat. Nu e nevoie de complicații, atât, care e publicul tău și dacă, acum, consumi alcool din categoria asta.

Pentru că văd campanii la vin la oameni care beau doar prosecco, la tării de la puștani care sunt pe trăit frumos și sănătos și pozitiv și tot așa. Plus alea cu oameni care nu consumă alcool (sau, mă rog, așa declară).

Și mai e ceva. Destui și-au arătat casele în care trăiesc. Alcoolul nu se găsea prin lista lor de interese. Nu doar că nu au arătat sticle, dar la un moment dat mai ai prin casă și niște Glencairn dacă tot acum te juri că bei whiskey până nu mai poți. Sau pahare de vin dacă bei vin.

Sau știi ce vin merge la pește și ce vin merge la friptură. Și ce fel de friptură merge cu vin. Și tot așa.

sigla-berliner-pils

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

58 comentarii

  1. Hai ca nu îți trebuie cine știe ce școala sa te apuci de băut .

    00
  2. Ca sa scapi de subtilitatile astea cel mai bine este sa bei vinul fara sa maninci nimic. Nu ai cum sa gresesti, mergi la sigur!

    00
  3. există niște producători de bere care ar trebui să mă plătească mult pentru câtă reclamă le fac printre prieteni și cunoscuți. nu de alta, dar nu doar că i-am învățat să bea bere nu numai de sete, ci din plăcere, ci și cum, din ce pahare, la ce ore, cu ce mâncăruri, la ce temperaturi etc., să-nvețe, altfel spus, că berea nu e poșirca aia care apare în reclamele de la televiziunile din românia.

    00
    • Teach me master

      00
    • Boss, ce mancare recomanzi la o bere marurata in butoaie de stejar 100 de ani in butoie de stejar? Mie imi place un gratar de unicorn cu cartofi prajiti, tie?

      00
    • Unii nu sunt nici macar prieteni si tu le faci capul calendar la ce ora sa bea bere si din ce pahare, ba aparent ai reusit si sa scapi nebatut? Lasa naibii lumea in pace, e doar bere.

      00
    • @nmbradu, din cauza celor ca tine prosperă cei care fac perea într-o zi, din apă de robinet și 2-3 chimicale. să fii sănătos!

      @merlin, îți recomand o bush des charmes, o bere belgiată maturată (nu 100 de ani că nu se poate) în butoaie de vin alb franțuzesc alături de un somon în sos alb,

      00
    • Bush de Charmes – 100 ron + pentru o bere ? Indiferent cat de mult mi-ar placea….. n-as da banii astea pe o sticla de bere

      00
    • Opinie nepopulara:
      Daca e sa fim cinstiti, berea e posirca prin definitie, zeama amara de la care te balonezi si te pisi. Merge cel mult la chefurile de adolescenti, sa se dea barbati ca beau alcool. Din punctul meu de vedere, n-ai cum sa bei asa ceva de placere. Si nici de sete, intre noi fie vorba.

      00
    • omul a cerut o bere maturată în butoi de stejar. nu te poți aștepta ca un glenmorangie de 25 de ani să coste 80 de lei.

      în rest, orice bere belgiană de 15 lei, orice bere nemțească sau britanică de 10 lei e de preferat poșircilor românești. bei mai puțin și-ți permiți ceva bun fără probleme. iar dacă vrei să bei și mult, și (relativ) bun, există grolsch sau oettinger nefiltrată

      00
    • @corcodușul, opinia ta chiar e foarte populară. numai că provine din ignoranță.

      00
    • da, e posibil ca ignoranta si snobismul sa fie cele doua extreme, iar adevarul sa fie undeva la mijoc

      00
    • „opinia ta chiar e foarte populară” si e foarte proasta, dar el a zis-o dragutz

      00
    • „snobismul” de care aș fi vinovat spune, de fapt, lucruri simple: nu beți beri cu porumb și detergent, așa cum sunt toate berile românești, păstrați și consumați berea în condițiile recomandate de producătorii, adică la o anumită temperatură, cu un anume tip de pahar etc., nu vă îmbătați cu bere (beția cu bere aduce cea mai crâncenă mahmureală), fiecare bere de la rezonabilă în sus se „împrietenește” foarte bine cu anumite tipuri de mâncare etc., etc. banalități…

      00
    • Berenger, tu stii ceva si stii bine, ba chiar pari pasionat. Numai ca despre bere, e ca si cum ai merge la curve si le-ai spune poezii…

      00
    • @7, nu, chiar nu-s pasionat. cei pasionați fac bere acasă, îți pot vorbi de 1000 de tipuri de bere artizanală, dau note și pun comentarii pe site-urile de profil etc. eu, de fapt, sunt colecționar de pahare de bere. și dacă tot am spre mia de pahare și halbe, mai trebuie să le și umplu…

      00
  4. Întrebarea de bază e dacă respectivul bea în general, nu dacă bea ceva brand similar. Cel puțin asta e părerea mea ca ex-campion șapte stele pe esofag la acest sport. Dacă ești influencer pe fashion și îmi explici că whisky sau whiskey-ul Lindigvuling de 18 ani e absolut mirific cu subtilele sale arome de ylang ylang, urmă de butoi de cedru roz și notă finală de cireașă feciorelnică, e ca și cum îmi explica unul care conduce toată ziua un motor de 0,9 că cei 150 de cai scoși dintr-un 2.0 sunt absolut înspăimăntători, iar senzația de putere e impresionantă.
    Bei pecsi toată ziua, dar brusc ai cunoștințe de note, flaut și portativ.

    00
    • Dacă bei ca prostu’ nu cred că devii şi expert în timp.

      00
    • @Shoric, în timp devii expert dacă te faci ceasornicar, fan Interstellar sau arbitru. În rest nu există limită să devii expert în ceva. Inclusiv în nimic.

      00
    • @Paco, mă refeream la faptul că dacă începi seara cu uischi dă-la finu’ şi-l stingi cu şampanie la roabă şi mai bagi pe lângă 3-4 beri nu te face cunoscător, eşti doar prost.

      00
    • @Shoric, măcar dacă ar fi așa…Doar ca patinatorii pe like-uri și flegme nu combină șampania la roabă cu uischi. Beau apă mineralizată natural și extract de rășnița cu emblemă. Dar pentru suma potrivită devin subit experți în fine taste. Verdictul e neclar, pentru că la colțul gurii a rămas o urmă de Slowbuzz de la ultima negociere.

      00
    • @Shoric chiar si-asa, tot faci diferenta intre un bourbon si un scotch sau intre o bere lager si una IPA

      00
  5. Io nu-s influencer însă sunt bețiv din tată-n fiu, unde mă înscriu?

    00
  6. Acum tehnic vorbind, nici nu prea avem influenceri asumati pe content „de adulti”. Declarativ, most of them daca ii intrebi, probabil zic ca ei ‘vorbesc pentru toate varstele’, dar dupa ce content fac…vai mama. Daca ar fi si ei cinstiti cu publicul lor real, vreo 80% din ei n-ar trebui sa faca reclame la alcool, tigari sau nimic de genul.

    00
  7. Nu trebuie să răspunzi la nici o întrebare. Publicului nu îi pasă. Oamenii vor să vadă pe cineva frumos. Gina Pistol bea Johnny Walker? Don’t care, she’s pretty, deci cumpăr și eu. La fel și la Smiley, care e considerat bunoc de către femei.

    De asta nu înțelege Vali de ce Alina primește o GRĂMADĂ de bani…

    00
  8. Da o campania la Neumarkt prin care sa se stranga peturile alea mici nu se face? PESTE TOT sunt aruncate peturile alea. Le vad prin iarba, tufisuri, pe strada, langa santiere… ar merge o campanie.
    https://alcooldiscount.ro/3359-large_default/bere-neumarkt-05l.jpg

    00
    • Cei de la neumarkt au ceva campanie cu premii la care participi cu codu’ de pe capac şi trebuie să păstrezi dopu’ dacă eşti cumva fericitul câştigător şi de aia vezi peturi. Dacă erau cumva inspiraţi să bage codul ăla pe sticle acuma erau doar dopuri aruncate aiurea :)

      00
  9. Încă nu ai învățat ca marketingul și campaniile nu au nimic de a face cu ceea ce știu cei ce apar in ele despre produs? Cur și tate, restul e vrăjeală.
    Ce sa faci Zoso daca te-ai născut „urâțel”, maxim reclama la Newmark o sa faci. Nașpa, da așa e in viața.

    00
  10. Ai zis chiar tu, în alt context, de ce se întâmplă asta. Vor să atragă public de pe alte segmente.
    Dacă eu beau deja Laphroaig și tu bei Monkey Shoulder sunt șanse mici să mă treci pe Lagavulin sau, doamne ferește, pe JB.
    În teorie dacă o rapandulă care o urmărește pe vreo mondenă din astea îi zice hăndrălăului din dotare „Bea și tu un single malt săracu-le.” deja e un plus.
    Dacă vrei să subliniezi calitatea morală scăzută și lipsa de rezultate reale a specimenelor ăstora este altă discuție.

    00
  11. Vrei sa spui ca asistenta de pe sticla de Mona nu bea spirt?

    00
  12. Cum îți dai seama ce vârstă au comentatorii? Eu ce vârstă am sau cât crede google că am?

    00
  13. Să vezi ce petrecere cu băutură și product placement a făcut fata lui Esca recent, pentru că a împlinit prietenul 21 de ani. A înțeles multe din scandalul recent și face fix la fel!

    00
    • fata aia e scoasă la produs de la 16 ani, de când mă-sa se laudă prin ziare că e o relație serioasă și matură.

    • Da, scandalul cu petrecerea de la Olimp si covid-ul de-abia se stinge si Alexia face iar o petrecere mamut fara masti si fara distantare sociala, despre care se lauda pe Insta.

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.