O idee pentru aplicațiile de taxi

Apropo de asta, mă gândeam la ceva: cum ar fi ca aplicațiile de taxi să aibă posibilitatea de a bifa opțiunea “fără Dacii”?

Pentru că, statistic, cele mai murdare și cele mai infecte mașini de taxi sunt Loganurile. Nici un Clio sau Fluence nu e atât de murdar ca un Logan.

Am făcut la un moment o fază cu Clever Taxi și am bifat “aer condiționat” și n-am mai găsit nici o mașină. Am întrebat apoi șoferi și nu știau de opțiunea aia, chiar dacă aveau climatizare.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

45 comentarii

  1. fara dacii? doar daca vrei sa pleci pe jos…

    00
  2. Dupa ideea “fără Dacii” ar trenuii sa avem buton si pentru:
    1) Fara pasari negre
    2) Fara miros de tutun
    3) Sofer Nefumator
    4) Masina curata
    5) Fara maimuta pe taxator
    6) Cu acte la vedere
    7) Fara nesimtiti
    8) Fara apelativul „cat lasi sefu’ ? ”
    ….

    Continuam ?!

    00
  3. Eu când am bifat „aer condiționat” a venit o mașina fără.

    00
  4. Insisti foarte mult pe ideea de a pune semnul egal intre Logan si Fluence. Fiind blogul tau personal, pe care iti expui propriile idei, este in ordine, doar ca nu cred ca sunt multi de acord cu tine. In general bineinteles, nu cititorii de bloguri din RO, care au salariu de 2000+ E, net, se stie.

    00
  5. Nu e greu, se poate face, doar ca, toate loganurile vor deveni renault.

    00
  6. Eu sunt curios de ceva. Cursa pana la politie se plateste sau fiind in ilegalitate, este din partea casei?

    00
  7. La fel de bine ar putea avea o bifa „nu vreau sa vina nici o masina” :)
    Nu de alta, dar in Bucuresti deja e destul de greu sa gasesti un taxi, iar majoritatea taxiurilor sunt Dacia Logan.

    00
    • dimpotiva, in Bucuresti e foamea mare pe taxi, mai ales ca nu se face nimic pt stoparea pelicanilor de ilfov

      00
    • Nu stiu unde vezi tu foamea asta, pentru ca mie de vreo 6-8 luni incoace imi e din ce in ce mai greu sa gasesc taxiuri. Dimineata pe la 8:30-9 sansele sunt minime (daca mai si ploua un pic, atunci chiar ca nu mai gasesti nimic).
      Cel mai ciudat e ca unele firme prezinta in aplicatiile de pe mobil (sau pe site-uri) masinile pe harta. Si vezi ca sunt in zona ta masini libere, dar cand dai comanda nu vine nimeni.

      00
  8. apropos de Uber: cel mai misto serviciu la utilizare. si asta in conditiile in care la paris majoritatea taxiurilor sunt mercedesuri.
    problema taxiurilor ca sunt in ro sau aiurea este ca nu vor sa inoveze! atita timp cit au un monopol ii doare in spitz! ei bine asta este pe cale sa le traga un mic shut in cul !

    00
  9. NOU
    #16

    De obicei Loganurile sunt cumparate in flote si sunt ale firmei.
    Celelalte sunt cumparate cu banii soferilor.

    00
  10. Am facut asta la aplicatia de la Tudo Taxi din Timisoara. Am scris la sectiunea comentarii ca vreau masina straina, fiin 30 si ceva de grade afara si visam la un taxi cu ceva clima. De aparut a aparut un Logan bineinteles vai de capul lui, a venit, a parcat si cand m-am indreptat inspre masina a dat sa plece ca doar atunci a citit comentariul. D-abia l-am oprit si i-am zis ca asta e nu am ce sa fac mergem cu el.

    00
  11. idee pt cateva articole: cam cum se lucreaza in UK. si pt usability si pt eguvernare
    https://www.computerweekly.com/news/2240114669/What-the-beta-of-Govuk-means-for-public-services

    00
  12. Cea mai buna bifa: fara tigan cocalar scuipator de seminte!

    00
  13. Povesteau un sofer de Uber ca sunt multi clienti care refuza masina cand vad in aplicație că vine un Logan. Au rata mare de refuzuri, dar probabil nu suficient cat sa faca soferii sa renunte…

    00
  14. articolul este un „ce ar vrea soferii de taxi sa faca”

    faza cu chematul si mers la BPR s-a facut pentru televiziune si amuzant este ca pe filmarea respectiva ( nu pot sa ascult acum, dar din imagini imi pare cunoscuta faza ) dupa ce ii da permisul „uber”istul zice si „suntem colegi” = era un politist care facea uber in timpul liber

    trebuie sa mai pice si cativa sa se mai faca putina reclama la uber si treaba merge in continuare. daca ar fi pe bune in 2 ore ai oprit /amendat toata lumea care practica metoda asta in Bucuresti si eventual dai si amenzile care au fost la CLuj la aia 4 … parca 5000 ron – la suma respectiva uber se inchide in ro in 3 zile

    dar vrea cineva asa ceva? nope

    00
  15. Cum ar fi sa bifam:
    – fara Taxi cu licenta din afara Bucurestiului
    – cu ITP valabil
    – masini cu mai putin de 200.000 KM
    – soferi civilizati (care nu vorbesc toata cursa la telefon, care sunt imbracati decent etc)
    – masini fara „maimuta” :)
    Si da, as plati mai mult pentru optiunile astea.

    00
    • >– masini cu mai putin de 200.000 KM

      Adica, vrei masina de taxi noua, o data la 2 ani jumate?

      Si vrei sa platesti tot 1.39 lei / km, nu?

    • @Znuff
      „Si da, as plati mai mult pentru optiunile astea.”
      „Si vrei sa platesti tot 1.39 lei / km, nu?”
      E greu cand suntem nerabatori sa scriem o prostie.

      00
    • Cred ca, daca citeai tot, ai fi vazut si propozitia asta „Si da, as plati mai mult pentru optiunile astea”. Consider ca se subintelege ca nu, nu vreau tot la 1,39.

      00
    • Pai există, la 3.5 lei/km. Și nu e vorba de rechini, ci flotele premium de la minim două companii.
      Banu’ jos, boss!

      00
  16. O idee pentru aplicațiile taxi: să împartă mașinile în taxi-uri românești (mașini jegoase, neîntretinute, șoferi plictisiți de viață, nesimțiți) și taxi-uri (mașini curate, întreținute, cu aer condiționat funcțional, șofer care să nu poarte maieu cu găurele etc)

    00
  17. Acel Clio din poza iti pare mai „apetisant” decat o Dacie?

    Cred ca problema este in masini vechi, intretinute prost spre mai deloc de catre soferi si mai dubiosi decat masina ce o conduc.
    Utima data am mers pe un Aveo ce mai ca se dezintegra in mers, scartaind din toate articulatiile, volanul trepidand incontinuu indiferent de suprafata drumului. Totodata am mers in vara si cu un Logan aproape nou, aer conditionat, sofer la camasa, foarte amabil. Ambele taxiuri erau cu tarif 1.39;
    Asadar problema nu e in Dacie/ne-Dacie. Cred ca trei sferturi din parcul taxi nu ar trece o inspectie tehnica ordinara si isi reinnoiesc actele pe baza de spaga/pile, deci nu sunt deloc sigure in trafic. Vrem sa faca cineva ordine si aici.

    00
  18. Sunt prea putine taxiuri pe Clever Taxi in Brasov, deai nu prea gasesti masini in Brasov. Si paradoxul e ca de cele mai multe ori cand n-am gasit masina eram in centru.

    00
  19. Eu as vrea ca atunci cand nu accepta 3 comenzi consecutiv sa-i sune cineva si sa-i intrebe de ce, iar daca n-au un argument bun sa fie penalizati.

    Se scandalizeaza toti ca le fura Uber painea de la gura dar nu gasesti unu sa te ia prin aplicatiile firmelor si cand vrei sa te urci intr-unul de pe strada trebuie sa negociezi destinatia si tariful.

  20. si la Uber tot Dacii gasesti

    00
  21. Există :) E ceva aplicația de taxi pentru o companie din Cluj care are această opțiune: mașină străină. Daniel taxi parcă.

    00
  22. Cum au spus si alti comentatori nu mai gasesti taxi de loc in Bucuresti.
    Pacat ca s-a stricat si UBER rau de tot in ultimele luni (am strans in medie 30 de curse uber pe luna incepand cu anul trecut). De cand au facut 1.3 km si au scazut pretentiile pt masina -vechime etc prind numai loganuri cu surge 2X. In ultima saptamana a fost surge la orice ora si oriunde. Am mers cu masini lovite, murdare si soferi dubiosi cu discutiile obisnuite (din taxi) despre distante scurte si clienti cu pretentii. Inteleg sa dau 20 de lei pe o cursa care ar fi 15 cu taxiul dar deja sa dau 30-40 si sa nu mai am parte de serviciile de la inceput….

    00
  23. Vrei să faci o oră de la București la Satu-Mare? Da!
    Vrei să bei o cafea în timpul asta? Da!
    Vrei să ți se spună bine ați venit! de niște domnișoare înalte și drăguțe? Da!
    Vrei să dai 100 de lei în plus? NU!
    Cam asta e clientul român, declarativ vrea, dar practic nu are bani să acceseze servicii mai bune.
    Altfel avem firme cu mașini curate, dar duc lipsă de clienți.

    00
  24. Ce contează ce marcă e maşina? Sau câţi km are la bord… Trebuie să aibă actele la zi atât maşina, cât şi taximetristul şi să ţi le pună pe bord să le poţi vedea când te urci (adică licenţa şi ITPul). Evident, şi aparatul de taxat trebuie să nu fie mânărit. Asta contează… că unii nu vor Dacie e fix problema lor, există servicii ,,premium” de 3,5 lei pe km unde poţi merge cu o Skoda (deci în loc de maşina ieftină a lui Renault, mergi cu maşina ieftină a lui VW… care, ce-i drept, costă cât 2 Loganuri) sau, mai rar, cu ceva mai scump.

    Am văzut acum câteva zile Logan Prestige taxi… deci maşină cu climatizare automată şi cam tot ce se poate monta pe un Logan (inclusiv navigaţie GPS), versiunea 2015 (adică cea cu roţi de 16″, produsă de la jumatea lui 2015 până prin martie 2016). Ce e rău la maşina asta?
    Pe lângă asta, am văzut o groază de Loganuri noi, venite din fabrică în diverse nuanţe de galben, deci comenzi speciale la Dacia (galbenul nu e disponibil pentru public la varianta actuală de Logan)… am mai multă încredere într-un Logan nou decât într-un Renault sau VW vechi. Măcar la ăla nou proprietarul îi face toate reviziile la reprezentanţă, să nu piardă garanţia.

    Cel mult ar trebui opţiunea ,,aer condiţionat” (deşi la un drum de 15 minute nu ştiu cât de utilă e) şi ,,portbagaj mare”, că dacă ai bagaj mult şi-ţi vine un Sandero n-ai un’ să-l bagi.

    00
  25. Acum un an-doi Star Taxi și Clever funcționau ok în București. Doar că în ultima perioadă absolut niciodată nu am găsit mașină. Nici în centru, nici în Otopeni, nici la Gara de Nord. Da, taximetriști sunt, îi vezi pe la colțuri de stradă. Erau oameni online, uneori chiar scrie 1200 de șoferi online. Dar să ia comanda, canci. Într-o seară am pus 10 aplicații , cele individuale de la companiile de taxi. Tot am stat 20 de minute, am prins un Cobălcescu. Dar e infernal de greu. Cred că ori comanda se trimite la prea mulți deodată, ori se trimite la cei aflați la distanță mare de locul tău. Ori sunt prea multe simultan și nu se hotărăsc pe care să o accepte… N-am încercat Taxify, dar e pe listă.

    00
  26. E foarte utila si la un drum de minus 2 minute.

    00
  27. In Brasov nu gasesti masini aproape niciodata, fara optiuni din astea cu avioane. daca ploua sau e trecut de 2 noaptea,salut taxi…

    vise placute

    00
  28. Asta e cumva reclama mascata pt Pelicanul? Nu imi aduc foarte bine aminte dar parca ei si-au indoit flota cu niste dastea.

    00
  29. Uneori mă întreb de ce mai urmăresc blogul asta sau al colegului cetin.
    Aveți aceeași mancatorie.
    Pe diverse teme rupeți baluba ca si cum nu ar fi alt adevăr decât al vostru, iar cel mai des furati curent cu sacul.
    Exemplu la tine e prostia asta cu taxiurile.
    Consideri ilegal un serviciu precum uber (care impune anumite standarde – chiar dacă le-a scăzut pentru România), dar ceri mai mult mai mult de la aplicații de taxi.
    Asta în contextul în care aplicațiile astea au ca bază niste persoane care nu vor să ridice standardul.

    În cazul în care nu ai înțeles: te „deranjează” uber, dar ceri mai mult de la aplicațiile de taxi când șoferii sunt cum sunt…

    Stiu ca nu ai înțeles, lasă așa, îți desenz când ne vedem

    00
  30. NOU
    #45

    de clientii imputiti nu zice nimeni (care nu sunt deloc putini) degaba spal masina daca se suie toti jegosi cu labele pe geam si multe pizde ca se apuca sa-si aranjeze parul tocmai cand se suie…si lasa o mana de par pe scaune, ambalaje prin portiere..cacati la cur, betivi…lista e lunga…si bine o sa fie cand TOTI o sa fim civilizati….adica niciodata.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube