Un redactor prea grăbit al gigantului Huffington Post a copiat un comic de pe Oatmeal. Dar, pentru că a salva fiecare poză în parte pe platforma lor era prea greu, a luat codul sursă. Prilej pentru proprietarul Oatmeal să le facă o glumă amuzantă și să le aducă aminte că sunt căcănari. Iar.
N-a luat codul sursa, a pus link-ul direct catre imaginea de pe serverul oatmeal sau in termeni, hotlinking.
Trebuie sa fi fost un iframe pacatos. Nu-s baieti rai, cred ca se rezolva cu un tweet. L-au mentionat in articol, cu link, si au trimis practic multi referrers. Advertising for free, nu?
Cum ar fi sa schimbam ce au pus ei in widgeturi cu poza „fund-organ”?
https://consent.yahoo.com/collectConsent?sessionId=3_cc-session_2c42eff9-1ec1-4f23-a93a-a5fedc59ca6f&lang=en-us&inline=false
https://www.huffpost.com/entry/erotic-fan-fiction-value_n_561294efe4b0768127029355
Presupun ca tipul nu va mai avea vreodata un link in site-ul lor. Desi faza asta va ramane in istorie si probabil va genera mult mai multa presa, inclusiv pe TV. Sa vedem!
Adica ar trebui sa fie extaziat de faptul ca „marele” huffington il fura, nu?
Ești de ieri pe Internet?
Vorbim de The Oatmeal.
Același Oatmeal care a strâns $1.3mil + $850k pentru muzeul Tesla.
Același Oatmeal care a strâns $8.7mil pentru un banal joc de cărți.
Sau care a strâns $200k doar pt. ca un alt site a vrut să-l dea în judecată.
Chiar crezi că-l doare-n pulă de link pe HuffPo?
Sau, hai să o luam altfel, HuffPo pe FB are 500k like-uri.
The Oatmeal, tot pe Facebook, are 3.4mil like-uri.
Din ce căcat de peșteră ați ieșit voi?
Taci in plm! (microfonul ala cere asa o remarca)
La o parte că s-a enervat znuff
Comentariu din seria „proști cu internet”.
@znuff
NU ca n-ai dreptate, dar publicul lui Oatmeal nu e publicul lui Huff Puff.
Din pacate, sau din fericire.
Oatmeal are priza la un anumit nivel de useri. Pentru publicul caruia i se adreseaza, Oatmeal nu are nevoie de expunerea in Huff Puff.
Din nefericire Huff Puff se adreseaza lowest common denominator si din punctul asta de vedere e mai popular in mainstream decat Oatmeal, pentru ca prostii sunt intotdeauna mai multi.
Chestia cu FB likes e pentru ca au o rata infioratoare de churn- unul dintre cele mai mari niveluri de „unlike” la site-urile mainstream- o gramada de oameni care dau „like” isi vad feedul inundat de toate cacaturile si de urma dau unlike ca sa nu mai scuipe pe monitor de cate ori vad tampeniile Huff Puff. Plus ca Huff Puff are mai multe site-uri cu pagini de Fb diferite. Huff Puff UK are 500k. Huff Puff global are peste 5 milioane, 6 daca aduni cu Huff puff UK, DE, Comedy, etc.
Fara rata aia de churn e probabil ca Huff Puff ar avea mai multe „like” uri, dar, din nou, niveluri diferite. Huff Puff e global Alexa rank 112, Oatmeal e 6623.
Din nou, ai dreptate pentru segmentul de useri caruia i se adreseaza Oatmeal, doar ti-am corectat cifrele pentru exactitate.
Dc nu putem da plus lu Znuff???
Omg guys! Deci n-ai voie sa ai pareri pro si contra, pentru ca „educatie si civilizatie”.
Eu nu stiu cum sa fac sa vad poza asta. E peste orice posbilitati de zoom. Si nu e prima.
ai un + in dreapta sus.
Se vede cu + dar trebuie pe viitor gasita o modalitate de vazut direct. Cine nu stie si e mai noob nu intelege nimic.
si de pe iphone la fel, uneori merge, dar de multe ori cand apesi pe + dispare poza.
Dacă te uiți de pe iPad, când apeși pe + dispare poza….
Zoso, referitor la zoom, vezi . Incearca codul de embed sa-ti faci o idee https://pastebin.com/Rw2Fg9eX.
In cazul asta eu as miza pe widgeturi fullscreen deci ideal ar fi de inclus intr-un iframe fullscreen la deschidere. Te poti juca aici https://wordpress.org/plugins/widgetic/. Sper ca ajuta! (poti sterge comentariul)
Pt ca au facut hotlinking e furt de resurse. Pt ca au citat sursa e discutabil furtul intelectual. In plus, un link pe HP valorează ceva. Zic ca-s chit.
E vorba de The Oatmeal, chiar crezi ca au nevoie de link pe HP?
@Znuff
De Oatmeal nu auzisem pana acum.
La vârsta ta n-ai auzit de The Oatmeal, și totuși o arzi pe zoso.ro?
Dubios.
Znuf, ce sa zic, o fi rusine, dar nu auzisem de theoatmeal.
M-am uitat si eu pe alexa: huffingtonpost are rating global de 112 si 33 pe USA, iar theoatmeal are 6623 pe global si 1415 pe USA.
Deci, cred ca un link pe huffingtonpost este benefic pentru theoatmeal. Asta nu inseamna ca astia micii nu i-au facut-o frumos celor de la huffingtonpost.
Ești conștient că Alexa înregistrează doar vizitele celor care au toolbarul ăla imbecil, nu?
Am auzit de Oatmeal inainte de a fi auzit de HuffCacat…
Odata chiar am vrut sa iti dau un mail pe tema asta. Pe note 3 nerutat ne nimic, cind dau zoom pe poza se duce-n porumb poza si tre sa tin apasat pe ea, apoi sa dau view si asa pot da zoom cum trebuie. Nu ma deranjeaza asa de tare, dar uneori simt nevoia sa ma bag in seama…
Unde naiba e „+”-ul ala?????
damn trolls!
vali ca toata lumea sa stie ce inseamna acel plus cred ca ar trebui sa scrii in loc de acelas plus (sau sub el) un text
Exemplu: imaginea marita, imaginea originala
Ce tare!
Multumesc pentru raspuns, nu imi explic dc n-am dat pina acum.
Totusi eu speram la ceva care aa mearga cu degetu…
Încearcă-ți anusul.
La mine se vede normal, fara sageti rosii, de ce va ambalati asa?
Will Wheaton avea un articol ieri cu Huff Puff care i-au cerut sa scrie ceva gratuit pentru ei.
Si baiatul a zis „nu”, pentru ca treaba aia nu-i plateste chiria.
Huff Puff sunt niste javre scarboase, nu numai din acest motiv.
Huffington post e un gunoi.