Social Media: hashtag-uri de twitter

Partea nasoală a unui eveniment cu o componentă de twitter este că nu poate fi controlat hashtag-ul. Toată lumea scrie acolo ce vrea și ce poate. Și cum România e plină de hiene și de oameni frustrați de propria neputință sau nefericire, e destul de nasol să faci așa ceva.

Partea amuzantă: uneori se întoarce roata și apuci să faci și tu altora ce ți-au făcut ei ție. Pe Gabriel Miștodie l-ați cunoscut de pe aici, e un un ciorditor, un jurnalist fără obiectul muncii și un dobitoc. Ford, din nou, victimă colaterală.

Plus, eu nu merg la lansări de SUV-uri, pentru că nu conduc SUV-uri. Am condus Juke și X1, care sunt cross-over-uri, și mi se păreau măricele.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

5 comentarii

  1. Oameni rai, care faceti mistodiel. Fiti fericiti ca tot ce reproduce e munca altora.

    00
  2. @ nobody, da :)) E boboc. A iesit din ou acum doua zile.

    00
  3. @danicorban ti-ai facut blog mane?

    00
  4. Urasc jegul asta de oameni. No life people.

    00
  5. mistoditåt, dupa care mai rontai un copanel Crispy…

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.