gura!!

Pentru că mai nou am card, pot face cumpărături stând acasă. Ştiam fungift.ro de pe resursadefun (concurenţa!!!) şi văzusem pe acolo nişte chestii care meritau cumparate.

Şi cum trece vara şi manafu face tricou de blogger, mi-am tras şi eu unul. Cel din imaginea alăturată.
35Lei (e Fruit of the Loom, mai mult de asta l-am luat, că nu voiam jafuri care îşi pierd culoarea după 2 spălări), 10Lei transportul prin curier (la un moment dat mă gândeam că îmi vine la poştă şi tre’ să mă deplasez, dar bine că nu s-a întâmplat) şi două zile mai târziu îl aveam in braţe.

Acum să vedem cine îmi dă prima cu cratiţa în cap, mama sau prietena :D

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

13 comentarii

  1. De curiozitate am intrat si eu pe fungift.ro
    Majoritatea articolelor sunt chinezarii ordinare ce pot fi gasite cu usurinta la 1/2 din pret in Obor.
    Mi-a placut de asemenea rubrica „Cei care au cumparat acest cadou au mai cumparat si:” care se genereaza random la load :)

    00
  2. NOU
    #2

    Dragul meu „nimeni”, in care Obor le gasesti? Ca noi le importam ca tampitii din olanda (olandezii le importa la randul lor din china).

    Cat despre rubrica respectiva… la 2 000 de comenzi, este greu sa ai mereu aceleasi produse pentru produsul respectiv. Cei drept, pentru produse noi ce nu au fost comandate niciodata, afisarea este random.

    Altceva nu ti-a mai placut?
    Uite ce-mi place mie la FunGift.ro )

    00
  3. Incep prin a-ti multumi pentru ca ai recunoscut ca produsele sunt chinezarii si ca rubrica respectiva este generata random.

    Apoi despre produsele pe care le-am mai vazut prin alte locuri la preturi semnificativ mai mici, cateva exemple:

    – ceasurile cu afisaj digital se gasesc in Obor in zeci de variante undeva la jumatatea pretului de 70 ron pe care il aveti voi.
    – „Set in cutie argintie” citez: „Un superb pix cu mina tip Parker si un breloc din metal masiv si piele intr-o cutie din aluminiu dur.” La cei 57 ron se gasesc pixuri Parker, nu chinezarii „tip Parker”. Apoi de astfel de seturi e plin Oborul pe la 20-30 ron. Nici nu mai comentez catalogarea lor drept „Cadouri de lux”.
    – trusa „Maestrul Gratarului” care la voi are 5 piese si costa 80 ron se gaseste la Metro cu vreo 15 piese si 50 ron.

    – „Mixer Cappucino” – asta m-a dat pe spate. Acel „mixer” vine gratuit acum cu un borcan de Nesscafe la 10 ron. La voi costa tot 10 ron numai ca lipseste cafeaua :)

    00
  4. NOU
    #4

    Lasand la o parte comentariile evident rautacioase la care nu doresc sa raspund (habar n-am ce se vinde la obor, in Metro sau daca mixerul de la nesscafe este identic cu cel vandut de noi), iti amintesc ca probabil peste 90% din componentele calculatorului tau sunt „chinezarii”.

    Iar o statistica (mor de necaz ca n-o gasesc acum) recenta zice ca piata din SUA este acoperita in proportie de 70% de „made in China”.

    Daca vom gasi un furnizor de chestii fun non-chinez la preturi competitive pentru ro, il vom lua de nevasta. Asa cum am facut si cu tricourile Fruit of the Loom (care-s import germania dar facute in maroc parca).

    Pana atunci… asteptam saptamana viitoare sa imlinim comanda cu numarul 2 000.

    00
  5. „habar n-am ce se vinde la obor, in Metro sau daca mixerul de la nesscafe este identic cu cel vandut de noi”
    Aici gresesti, e treaba ta sa stii piata in care activezi.
    „piata din SUA este acoperita in proportie de 70% de ????made in China????
    Foarte adevarat, dar sa nu confundam produsele „de firma” Made in China cu chinezariile de calitate zero.

    Sper sa nu intelegi ca am ceva cu tine sau cu afacerea ta, pur si simplu imi dau si eu cu parerea pe un blog ca oricare „nimeni” de pe internet.

    00
  6. oh c’mon this was fun…btw: sa il porti sanatos, cat oi putea :P

    00
  7. asta deja suna a razbunare. inca un reply de la marius si inchieiem discutia pe tema asta.

    nimeni, cum ai zis si tu, intre chinezariile din europa si chinezariile de firma e mare diferenta.

  8. NOU
    #8

    „Aici gresesti, e treaba ta sa stii piata in care activezi.”

    Care este piata in care activez? Cea din Berceni, Colentina sau Balta Alba? Cea din Timisoara, Faurei sau Agigea? Din Comarnic sau Alaszd (da, am avut livrari si acolo)?

    Oborul asta de care vorbesti tu are o zona de influenta atat de mica raportandu-ne la cea a noastra, ca nici nu merita sa-mi bat capul.

    Vorbesti de „chinezarii de calitate zero”. Ce ai cumparat de la noi si te-a dezamagit? Sunt tare curios… Din peste 200 de livrari lunare, rata de return este undeva sub un procent (avem luni bune cu 0 return). Intereseaza-te si vezi ce rata de return este considerata „normala” in piata.

    O bucata din mesajele care se trimit automat clientilor in momentul in care comanda lor a fost procesata suna asa: „Va rugam sa nu stergeti acest mesaj. Pastrati-l pana veti primi pachetul si cu un simplu reply comunicati-ne parerea dumneavoastra fata de produsele comandate. Ne intereseaza ce credeti despre calitatea produselor, despre calitatea serviciului in ansamblu.” N-am face asta daca am vinde „chinezarii ordinare”. Ne-ar injura lumea pe blog (da, din dorinta de maxima transparenta avem si blog).

    „Sper sa nu intelegi ca am ceva cu tine sau cu afacerea ta, pur si simplu imi dau si eu cu parerea pe un blog ca oricare ????nimeni???? de pe internet.” Nu prea am altceva sa inteleg… era excelent daca erai un client nemultumit. Macar vorbeai in cunostinta de cauza si din plangerile tale intemeiate mai invatam si noi ceva, cum sa nu mai repetam aceleasi greseli.

    Dar asa? Ii cam vanare de vrajitoare…

    Multam Zoso pentru comanda….sunt convins ca daca sunt probleme cu tricoul o voi afla aici :)
    Dar nu vor fi. Sper.

    00
  9. ar trebui sa il aiba gratuit la cata reclama a facut (14,52% din trafic la ora asta) nuj ce te agiti asa domnule Ciocan, daca ati fi siguri pe afacere nu v’ar afecta parerile negative (doar fac si ele parte dintr’o reteta de succes), sau simtiti nevoia unui drept la replica?
    Cat despre produse, 90% kitchuri…

    00
  10. Ok, m-ati inteles gresit, n-are rost sa mai continuam. Eu doar am observat produse de pe site-ul tau pe care le stiam din alte locuri la preturi chiar sub jumatate si am scris asta aici. Atat.

    Salutare si succes.

    00
  11. Tricoul cu „I google my self” e misto. Doar c? mi se pare gresit „my self” – corect pentru gluma in cauza e „myself”.

    00
  12. NOU
    #12

    „nuj ce te agiti asa domnule Ciocan, daca ati fi siguri pe afacere nu v??ar afecta parerile negative (doar fac si ele parte dintr??o reteta de succes), sau simtiti nevoia unui drept la replica”

    Domnu Kod… stii de ce „m-agit”? Daca zicea „sunt clientul care a facut comanda cu numrul 1784 si sunt nemultulit de asta si de astalalta si voi sunteti de cacat” n-aveam nimic impotriva. Ba chiar invatam ceva din asta… cum maine sa fim mai buni (iar asta nu e bullshit PR).

    Cat despre kitsch-uri… magazinul nostru se cheama FUNgift. Pentru cristale Swarovski vezi la altii.

    In rest… numai bine ;)

    p.s. corecta obsevatia despre tricou, o vom indrepta la viitorul refill.

    00
  13. Atunci o sa mi-l cump?r ?i eu :)

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube