O greşeală în lansarea unui proiect: nu există un spokesman

who

Lunile trecute s-a mai întâmplat o ţeapă in minunatul nostru online: un site a contactat un blogger recunoscut pentru naivitatea sa, l-a momit cu premii si cu femei goale şi s-a făcut cu câteva zeci de back-linkuri de la fraieri.

Chestiile astea se întâmplă. Şi de obicei se întâmplă pentru că de obicei oamenii nu sunt atenţi la detalii. Cine îmi dă mail? Are datele de contact in email şi pe site? Cine reprezintă proiectul?

Există o căruţă de proiecte despre care nu ştie nimeni nimic, pentru că oamenii care le fac nu ies în faţă cu ele sau nu angajează pe cineva, fie şi part time, ca faţă a proiectului. Să ştii că atunci când te supără ceva la acel proiect, poţi vorbi cu un om, cu un un email gen contact@domeniu.

Cine era omul de la eok? Florin? Emi? Cine e omul de la zumzi? Fusu! Cine e omul de la Apropo? Orlando? Cine e omul de la StirileProtv? Depinde, vrei să înjuri sau să feliciţi? Cine e omul de la Realitatea? Piticu!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

2 comentarii

  1. primele cheltuieli taiate in vremuri de criza (dar nu numai) de unele creiere de guma de pe la companii sunt cele de publicitate sau de PR. Apoi, cand dau cu capatana de stalp, simt asa o durere… Dure-i-ar…

    00
  2. @daniel, primele sunt Pr, Vanzari, Marketing. Si dupa se mira toti ca nu se vinde produsul si nu au vizibilitate.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube