Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

61 comentarii

  1. Nici n-a fost lovită rău, mai avea toate roțile, ceea ce e un plus.

    00
    • Omul așteaptă fazanu perfect, genu de lache flaușat dă la țară, fără prea multă școală, fără să știe el cu CarVertical, tehnologii d-astea gen interneții.
      Unu care o să fie amorezat de cum lucește și crema de ghete dată pe roți.
      Bâtlani amatori de chilipiruri se găsesc mereu și speră ca ei să nu fie ăia cu clanța primită din partea casei. Siliciu, carbonu, apa si fraierii sunt cele mai abundente elemente pe planetă. O să apară clientu potrivit, care poate fi făcut pă sentiment, fără să pună prea multe intrebări, cu o poveste lacrimogenă atașată, care cumpără pă emoție.
      Ușor, că o să râdem mai târziu, că șefu dă trib la zoso.ro are un talent penal de a scoate de la naftalină, ce memoria colectivă uită.
      Una peste alta, la mulți ani.
      Să fiți sănătoși și 2021 să fie mai bun ca 2020.

      00
    • 35d e deja semnal de alarmă că e din state – de fapt se vede și în bord unde kilometrajul e și în mile. Pachetul M e „parțial” ceea ce nu există din fabrică – asta au găsit și ei când au făcut-o (pe laterale are praguri normale) – cel mai probabil mașina nu e cu pachet M din fabrică, au luat bara față și spate și evacuarea de la altă mașină și o dau la amatori de chilipiruri. Oricum lăsând „reparația” la o parte, cică „din punct de vedere al opțiunilor, mașina este full”. Puahaha: n-are leduri adaptive (duuh, state), volan non-M, transmisia nu e sport iar grilele sunt de model M50d sau mă rog o copie. N-are sistem audio HK, probabil nici HUD și nici cruise control adaptiv. Nu mai zic de parcare automată, camera infraroșu sau roți măcar de 20 cum vin pe 40d. Ăsta e full option pentru fraieri. 27.000 e foarte mult chiar dacă nu ar fi lovită și refăcută din bucăți.

      00
    • @A. poate te gândești să oferi consultanță pentru achiziții de mașini sau ești un samsar citit sub acoperire

      00
    • „A. iti dai seama si din VIN ca e de state.

      00
    • @A: X5 F15 40d nu vine cu jante de 20, in standard sunt de 18

      00
    • @denver – depinde de piață, uneori e 19 default dar ai dreptate standardul pt 40d nu e pe 20, nu știu de ce rămăsesem cu impresia asta.
      @pahomi – doar pentru modelul ăsta pot să ofer consultanță și pentru încă câteva pentru care m-am mai interesat.

      00
    • am auzit ca acum daca o repara la servisu lui Gigel, prima oara trimite instiintare carte carorizontal.

      00
  2. din poze pare reparata foarte bine. :))

    00
  3. Chiar se așteaptă că nu va căuta nimeni mașina după VIN? Chiar găsesc proști cu bani care nu fac nici măcar atât lucru, o banală verificare?

    00
    • Probabil sunt destui fazani care-și spun „uite dom-le, a dat și seria de șasiu, e clar că e om serios” și la asta rămân dpdv verificare vin.

      00
    • E scump 15€ pentru o verificare.

      00
    • @Big T – e scumpă și mașina echivalentă cu preț +2000 EUR în parcul unui dealer autorizat, pe care a luat-o buyback de la un client și pentru care are istoric complet de service.
      Din păcate, 80% din clientelă caută „las’ că iau acu ieftin și vedem, dacă pică ceva o fi în timp, nu tot deodată”.

      00
  4. Oare mai are airbag-urile?

    00
    • Ești răutăcios. Bineînțeles că le are.. aruncate prin portbagaj într-un colt.

      00
    • Are niște rezistențe puse in locul conectori. Simulează căderea de tensiune pe care tre s-o aibă airbegu, când e detectat dă calculator. Alea alea. Nu-i mare brânză in a face. Taie băieții catalizatoare, DPF-uri, fac dintr-un F10 4 scutere și nu se descurcă cu niște pungi? Să fim serioși.

      00
    • Nu s-au declansat airbagurile. Uite masina inainte de reparatie. https://s3-us-west-1.amazonaws.com/vehimg/12552/23539198-1L.jpg
      Nu a fost pocnita rau si nici reparatia nu a costat mult. A inlocuit bara fata si probabil cateva subansamble de prindere, vopsea, polis, detailing si go go go.

      00
    • valeriu, „nu a fost pocnită rău”, dar a fost daună totală?

    • Stii ca dauna totala se calculeaza economic, nu?
      I se rupe o planetara, se sparg faruri si stopuri, un radiator si deja te apropii cu reparațiile de suma asigurata.

      00
    • Din experiența mea in domeniul construcțiilor dă mașini, care nu-i deloc puțină, știind cum se construiește o caroserie de mașină de la 0, îți zice fratele tău că aia e daună totală și a fost făcută acordeon. Zonele ălea unde sunt aripile lipsă sunt printre cele mai importante: de ele se leagă toată mecanica roții, zonele de unghiuri ale roților, tampoanele de motor, alea fac corp comun cu o ditai bara transversală prinsă in fața radiatorului pentru a rigidiza compartimentul motor. Mult mai importante elementele ăstea decât barele alea de rigidizare văzute deasupra motorului, care se ancorează unde-s rulmenții de sarcină ai amortizoarelor. Aia e bună de vândut la bucată.
      Dar cum ziceam într-un comentariu mai sus, o să găsească un spoitor care s-o cumpere la chilipir.

      00
    • Vali, aia din poza nu prea arata a dauna totala, mai degraba costa mult manopera si piesele si companiile de asigurari prefera sa o dea dauna totala decat sa isi asume reparatiile. Ne bazam pe ce putem vedea intr-o poza. Din ce se vede nu e foarte foarte grav. Sa fim seriosi, in orice tara din europa, mai putin UK, aia ar fi economic de reparat.

      00
    • Nu-i nevoie să fie șifonată, doar puțin torsionată și e de ajuns, s-a dus dracu tot rostul electronicii de stabilizare la drum, frîne, ronțăit gume…

      00
    • Nu e daună totală după sistemul românesc „las că merge și așa”. Problema e că prețul nu e deloc de „las că merge și așa”. Dai un ban da… iei o bombă pe roți.

      00
  5. Merg cu aceeasi masina din 2007. Nici macar odata n-am folosit airbagurile. Nici nu stiu daca sunt acolo.

    N-ai nevoie de airbaguri daca stii sa conduci. Tehnologiile astea noi sunt prea overrated.

    00
  6. Să vină AndyPopescu să faca un vlog dăspre samsari

    https://www.youtube.com/watch?v=4XzsKNUCr_Y

    00
  7. Dar cine dracu ar da 27 000 pe asa ceva din 2015 si peste 100 000 km??? Cat de retardat sa fii?

    00
  8. Mesto ca mie mi-au refuzat inmatricularea acum 2 ani pentru ca citez: „nu se mai inmatriculeaza nicaieri in tara masini cu salvage title” dar e plin pe olx de masini importate si inmatriculate anul asta.

    00
    • Nu prea cred povestea. Banuiesc ca ai si ceva „refuz” la mana.

      00
    • Poate ai prieteni la suceava.
      Politia e foarte cooperanta pe acolo ;-)

      00
    • @Dan: Am refuz de la 2 prefecturi si minister si un proces pierdut. Oficial nu se poate inmatricula vehicul cu salvage title, RAR nu are o problema decat daca cartea are mentiune de distrugere/dezmembrare, dar cu salvage simplu fac omologarea si CIV.

      00
  9. Vânzarea unei mașini de către non samsari e la fel de plăcuta ca si achiziția , bag seama. După 4 luni si scăderi succesive de pret am reusit sa vand masina familiei, 12,6 ani, auto cumpărat de nou. În urma cu 5 ani, inainte sa renunț la casco, am vopsit-o integral ( rugina aripile fata partea aceea dinspre pasajul rotilor, schimbate, si diverse zgarieturi minore, nici macar tabla înfundata) dar am considerat ca daca tot e mokka vopsitul, sa-i pun folie de protecție de vreo 700 eu. Fanilor car vertical, atât va spun: o mașină vopsită integral la reprezentanta, cu 6-7 dosare de dauna in 2 luni nu e dauna totală, cum apărea a mea la super car vericalul pwlii. Ăștia de cauta sa nu ia tepe de la samsari mi-au scos peri albi cu car vertical in sus si in jos. De bună credință am pus seria de sasiu in anunt, am precizat că pun la dispozitie devizul si pozele dinaintea vopsirii dar cumpărătorii tot ei știau mai bine, ca asa zicea CV. Din partea mea, cata vreme raportul cv nu e complet, le urez multa #mue celor ce fac baza lor de date. Iar cumpărătorilor pt care Car Vertical e Biblia, sa dea doar de mașini făcute pe bucăți in spatele blocului.

    00
    • Dar cum s-au adunat atatea daune doar in ultimul an de asigurare casco astfel incat s-a ajuns la vopsitorie integrala? E ceva suspect.

      00
    • Casco much? 7 ani fără daune, prelungirea contractului fără inspecție de risc si totusi nu a fost greu să gasesc, după atâția ani, la capota pietricele, la usi muchia zgariata, plafonul matuit de la ceva port schiuri magnetic, samd. Pur si simplu, daca tot platisem vreo 8-9000 pe casco fără daune am preferat sa trag linie cu ei folosind masina.

      00
    • S a dus omul si a facut toate ciupiturile , ajungand sa vopseasca integral

      00
    • @Dima
      Obositor cititul..intelesul e sport extrem. Omul tocmai a specificat pentru vigilenti ca tine : ”inainte sa renunt la casco”. Adica, din romana in romana, de-a lungul anilor s-au adunat diferite semne pe elementele de caroserie si nu numai ( cei care merg la supermarket cu masinile stiu ce se intampla prin parcari ) si omul a dorit sa le repare pe casco. Cum nu se poate intr-un singur dosar sa se justifice vopsirea tuturor elementelor de caroserie, se deschid mai multe dosare de dauna. Rocket science…

      00
    • @gogu, @gandilosu Deci sa inteleg ca este vorba de o frauda? Ai incalcat conditiile contractuale casco doar ca sa platesti mai putin in fiecare an si la sfarsit ai declarat ca tocmai ai observat ciupiturile si zgarieturile din ultimii 7 ani. Tipic romanesc. Bravo baieti, asa se face. Si va mai mirati ca societatile de asigurare sunt de cacat dar pentru voi e greu sa respectati contractul pe care l-ati semnat. Daca nu intelegeti unde e frauda puneti mana si cititi conditiile casco, mai ales partea cu obligatiiile asiguratului si raportarea daunelor. Stiu ca e obositor dar se poate.

      00
    • Bai Gogule, termina cu autodenuntul p aici. Vezi ca elitele perspicace de pe site te-au ginit cu frauda din prima… nu au citit in viata lor un cpntract CASCO, dar au ei un vecin cu un var de-al matusii care le-a spus ca e frauda ce ai favut tu. Asta intre 2 dezbateri despre eficienta vaccinurilor COVID, oculta si alte subiecte de inalta solicitare intelectuala la cap :)

      00
    • Asta am pățit și eu cu un Opel Astra din 2009 vândut în 2014. Înainte să o vând aveam zgârieturi pe aripi și o ușă dar nimic înfundat iar la service au zis că o vopsesc pe toată pe casco. Am avut vreo 2-3 apeluri unde aproape că mi-au închis în nas când am confirmat că a fost vopsita toată cu toate că deja era scris in anunț, nu știu ce credeau că o să le spun diferit la telefon(unul aproape că m-a deprimat când mi-a zis că nu mi-o cumpără nimeni). Am zis că data viitoare o las așa cu zgârieturi sa vadă cu ochii lor că sunt doar zgârieturi și le zic că o pot repara gratis dacă o cumpără sigur. Dar și aici poți să-ți iei țeapă și după reparație sa n-o mai ia.
      Trebuie sa pleci cu gândul că o să ia ceva s-o vinzi, și eu am așteptat 2 luni și am vândut-o la prețul cerut.

      Și pentru cel care zice că e frauda casco: orice tamponare, indiferent cine e vinovat nu trebuie repetata imediat, pot fi lăsate și 2 ani nereparate. Așa fac eu cu zgârieturile, le las să se adune și apoi le repar, uneori e inutil să le repari imediat pentru că peste câteva luni mai dai de un bou care ți-o aranjează. Atunci am avut 2 evenimente din vina altora și una din vina mea pentru care am dat 100 euro franciza.

      00
    • Dragii mei, imi place cum incercati sa imi explicati voi cum sta treaba cu asigurarile cand eu lucrez de 10 ani + in acest domeniu. Sunteti niste simpatici care nu ati citit niciodata contractele si ati mers pe niste idei preconcepute. (var matusa vecin alea alea, neganditul stie de-astea)

      Tipa baiatul asta (Vali, Zoso sau cum vreti sa-i spuneti) de ani de zile la voi si incearca sa va explice ca schimbarea incepe cu voi. Dar voi se pare ca nimic.

      @Gigi, trebuie raportat orice eveniment in 48 ore, reparatia e in 2 ani, sunt chestiuni diferite. Cand raportezi o dauna chiar daca nu o repari se constituie o rezerva de dauna care duce la scumpirea reinnoirii politei casco.

      Ca si exercitiu va provoc sa raportati in scris ca aveti o avarie de acum 5-6-7 ani pe masina si doar acum o raportati pentru ca doriti sa vindeti masina. Hai sa vedem cum o sa mearga treaba asta. Astept poze cu dosarele de dauna respective si raspunsul asiguratorului ca si argument. Altfel nu aveti nici un argument!

      Va multumesc

      00
    • @Dima Mihai
      ce am scris eu si ce ai inteles…
      – nu am zis deloc de 5-6-7 ani…am zis 2 ani
      – daunele trebuie raportate in 48 de ore….da, se face amiabila si ai timp la dispozitie si 2 ani sa-ti repari dauna prin casco cu regres
      – am avut dauna provocata de mine dar care nu a implicat pe altcineva si am mers dupa aproape un an sa fac dosarul si nu au fost probleme
      – nu vad unde am scris ca pentru evenimentele provocate de mine nu a crescut prima de asigurare, nu asta era ideea ci faptul ca nu te obliga nimeni s-o repari imediat

      nu stiu la ce firma de asigurari lucrezi dar poate e la una din cele cauta orice motiv sa nu repare masina pe asigurare

      btw, decizia de vopsire integrala nu o ia clientul, daca suprafata de vopsire depaseste un anumit procent(parca 30%) cei de la service decid vopsirea integrala

      00
    • @gigi eu sunt broker deci lucrez cu toti, vezi ca tie ti-am raspuns doar cu paragraful @gigi, faza e ca in primul rand nu prea au ce sa-ti faca asiguratorii daca le declari in ultimul an de casco dar asta e mentalitatea si la noi, „imi fac casco cu fransize 0 ca sa imi tin masina tipla pentru cand o vand”. Si tine omul masina si 10 ani pe reinnoire fara daune ca daca ar raporta daunele cand se produc nu si-ar mai permite casco sau ar fi refuzat la reinnoire. Pe scurt, sunt mult prea ieftine asigurarile casco la noi, ca sa nu mai vorbesc de alea de locuinte, e alta discutie! Cheers tuturor!

      00
  10. Ca tot vorbim de masini si verificat hai sa va zic eu trei spete si sa ma luminati va rog unde gresesc:
    1. Motoreta adusa din UK, 8500km, vechime
    sub un an, CarVertical nu zice nimic despre ea. Apare in registrele din UK ca inmatriculata si radiata, BMW Bavaria nu o vede ca vanduta ci doar fabricata desi in computerul de bord se vede revizie facuta. O motoreta complet opaca pe internet si oriunde o cauti. Ar trebui sa aiba garantie dar nu o recunoaste nimeni. O iei? Am decis sa nu.
    2. BMW gasit pe mobile.de la un concesionar BMW, 11000km, negociat, platit. Coborata dupa platforma in Romania are 4800km in bord. De ce a fost listata cu mai multi? Ce interes avea? CarVertical nu zicea nimic despre ea evident.
    3. Renault adus din Belgia de la reprezentanta Renault, 14000km. Proprietate Avis. CarVertical nu zice nimic despre ea. Revizie nu are facuta ca nu are 15000km dar coborata de pe platforma se vede ca o usa o fost reparata (cu multa maiestrie) si la pedale ascuns intr-un colt am gasit cateva cioburi. O fi fos usa indoita si geamul spart. De ce nu apare notat nicaieri ca a avut facuta tinichigerie? A facut Avis reparatia in spatele blocului la baieti?
    Poate la masini cu multi km merg platformele de verificare online dar la masini cu km foarte putini ce folositi?

    00
  11. Ce mai face vatmanul?

    00
  12. Sunt pe business baietii https://startupsmart500.ro/sanotihybrid-srl/

    Sanotihybrid SRL sunt pe cale sa fie cumparati de Tesla probabil si de asta s-au gandit sa mai faca o mica gainarie on the side

    00
  13. Sunt Oxana Bologan, dețin două licențe de studii universitare, una în România/București, iar cealaltă în cadrul Universității Libere Internaționale din Moldova, fiind licențiată în drept și având master în drept internațional la Academia de administrare publică din Republica Moldova…….manager la sanotihybrid srl

    00
  14. Apa, aeru si fraierul nu vor dispărea niciodată.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.