Majoritatea americanilor arunca vina pentru izbucnirea crizei economice pe mass media si pe agentiile de advertising, pentru ca i-au facut sa cumpere ceea ce nu isi puteau permite.
66% dintre americani cred ca agentiile de advertising poarta o parte din vina pentru situatia economica actuala, pentru ca au indemnat oamenii sa cumpere lucruri de care nu au avut nevoie. De fapt, 33% dintre cei chestionati cred ca agentiile de advertising sunt responsabile complet sau in mare masura de contextul actual.
55% dintre americanii chestionati cred ca talk-show-urile de la TV sau radio, programele de stiri (54%) si programele locale (53%) poarta o parte din vina pentru actuala criza economica, deoarece i-au facut pe oameni sa cumpere produse de care nu au avut nevoie.
din HN. Staţi jos, nici ai noştri nu sunt mai breji.
aa, deci pentru criza nu e de vina faptul ca ”finanta” a uns unde trebuie pe cei care faceau legile…ok, carry on
Nu cred ca este un studiu foarte corect. S.U.A. are 306 milioane de locuitori. A face un studiu pe 2200 americani e ca si cum ai ace unul pe 158 de romani si a spune ca este pozitia tuturor romanilor in legatura cu un subiect. In plus, perioada de sondare imi pare scurta. Nu se vorbeste despre marja de eroare care, avand in vedere cele de mai sus, trebuie sa fie mare, cred eu. Poate ma lamureste cineva mai avizat.
parca la tine am vazut link-ul ala catre „house of cards”, nu?
era acolo o cioroaica borata care zicea cam asa: „eu stiu ca nu sint desteapta, si nici nu am inteles nimic din actele de mortgage pe care le-am semnat, dar de vina este brokerul, caci el stia ca nu voi putea sa platesc.”
asa ca ce sa ne mai miram, cind ecosistemul e clar: intr-o parte stau la pascut prostii, care se numara cu milionul, iar in partea cealalta stau hienele din sales & advertising.
Studiu tendentios. Daca i-au intrebat asta, evident ca au dat vina pe una din optiunile prezntate. La noi intrebarea ar fi putut fi: „Asa e ca ALTII sunt de vina pentru criza?” si 90% ar fi raspuns ca „Evident, ca doar nu eu…”
Da, dar la fel ramane cu femeia: „am pizda, veniti si cumparati!”. Oare imi trebuie, oare nu? Nu cred ca e vina advertisingului, desi doar intamplator advertisingul exploateaza la maxim prostia umana si mecanismele ei. Si oricum, studiile din ziua de azi sunt niste mizerii. Oricum daca era facut in romania iesea 99.99% vina advertisingului, ca asa e in romania: nu e vina mea, altul!
Lol, evident ca ei sunt de vina :))
Si tot altii te obliga sa fumezi, tu nu ai nici un cuvant de zis. Sa fii alcoolic. Sa faci orice. Advertisingu’. Omu’ e usa de biserica, saracul, e maniplat de altii. Ce pacat. Nu are ce sa isi asume, ce e aia responsabil de propriile-si acte si decizii? :))
Asa-i, unii nu gandesc nimic. Asta e, inconstienta se plateste. Cu viata de cele mai multe ori.
banner-ele din dreapta nu ma indeamna sa cumpar chestii de care nu am nevoie? ->
Aaaahaaaam, deci in SUA agentiile de advertising indemna oamenii la cumparaturi tintind spre ei un tanc sau un lansator de rachete?
Vlad, e cred faza cu „esantion reprezentativ” .. cam asa se fac studiile astea. Nu mai stiu prea multe, ca am incetat sa mai invat despre chestii din astea acum vreo 10 ani, is deci in urma probabil.
Ideea este ca majoritatea ne facem vinovati de scos cotoaiele de sub plapuma prea mica pentru ce pretentii avem. Ca unii inca ne gestionam decent finantele, o fi adevarat. La fel de adevarat este insa ca balim dupa tot felul de prostii si de multe ori aruncam aiurea banii in stanga si in dreapta.
Campaniile de avertising trebuie sa aduca niste cumparatori. De aia isi primesc oamenii aia banii. Ca omul de rand tre’ sa aiba blackberry, chiar daca da bip de pe el si atat sau poseta de 500 de euro cu care sa mearga apoi la jobul de 200 de euro pe luna, asta nu mai e problema advertiserului.
Este problema noastra, a tuturor. Cand omul de rand va invata ca yacht au aia cu bani si ca o plasma e buna la casa omului cand ti-o permiti cu adevarat si nu cu niste eforturi financiare uriase, atunci acelasi om de rand va trai poate mai bine.
Am multi cunoscuti care se plang toata ziua ca nu au sau ca e naspa. Ca altii sunt de vina ca au un salariu de rahat, desi nu fac nimic in plus pentru mai multe venituri. nu se obosesc mai mult, nu incearca sa iasa din probleme. Un coleg imi plangea chiar azi pe umar ca e pe nasoale si ca nu mai are veniturile de dinainte de criza. Este absolvent de Litere. L-am intrebat: „de ce nu dai ore de romana?”
Eu am incetat sa mai meditez acum niste ani, ca nu mai aveam timp si de asta. Acum am un singur elev, un copil pe care vreau sa il ajut, si am cerut bunicilor sa nu se laude prea mult ca sunt „activa”, ca nu doresc mai multi „clienti”. Ei inca exista. Colegul meu ar incepe poate mai greut, cu 2-3 elevi la inceput, dar sigur ar merge mai bine, mai ales prin relatiile pe care le are.
dar e mai usor sa mormaie, decat sa incerce totusi ceva. si dupa ce cauta saptamani intregi vreun elev sau un job, atunci sa planga ca e pe nasoale.
Dupa cum zice si Henrich, nimeni nu a venit cu bazooka la capul telespectatorilor, ascultatorilor de radio sau cetitorilor de fituici sau situri. Cumperi daca doresti, dar, daca vii cu plasele pline, sa vezi cum te admira tot blocul. Merita sa mesteci fasole 1 luna pentru 3 minute de glorie, nu?
la noi cred ca e putin mai altfel. Poa’ sa fie jde mii de reclame la tv, pana nu-si ia vecinu de la 2 tv cu diagonala 500, nu ne luam nici noi diagonala de 1200
Only in AmeriKKa!
Pai daca ar da toate rezultatele sunt convins ca s-a gasit unul care sa zica ca de vina e Mr Bean.
in sfarsit au prins si hotul