Consiliera mea personală m-a sfătuit să punctez civilizat erorile de pe nou lansatul g4media.ro, site-ul plecaților de la Hotnews, ca să le arăt oamenilor că mă și pricep la ce spun, în ideea că îmi atrag astfel clienți pe partea de consultanță (unde e plin de experți fără meciuri în picioare, care cer dublu cât cer eu pentru un audit).
Să începem cu începutul.
1. Numele e oribil ales. Pur și simplu oribil. Dacă ne strângem 5 cititori de pe blog la o bere găsim cel puțin câteva nume mai bune decât G4Media. Serios. Spuneți numele ăsta cu voce tare! Oribil.
2. Alinierea la stânga a designului e greșită. Lasă jumătate de ecran gol. Știu, designerul a lucrat pe un monitor mic și nu avea acces la rezoluțiile de ecrane ale oamenilor care citeau hotnews, dar tot e aiurea. Pe desktop, a doua cea mai folosită rezoluție, și pe hotnews, și pe emag, și pe olx, și aici, e asta de pe care am făcut screenshoturi.
3. Folosirea de prea multe fonturi și prea multe mărimi obosesc ochiul. Greșeală elementară de design.
4. Folosirea Jetpack fără motiv. Statisticile lor îngreunează site-ul fără un motiv anume (mă rog, explicația tehnică există, dar e lungă și nu are nimeni timp de ea), pluginul de share e iar greoi și inutil.
5. Buton de “share pe reddit”. Mă mir că nu au pus și Digg sau StumbleUpon.
6. Meta description nu există, pentru că nu ne trebuie Google, pentru că nu vrem trafic.
7. Erori la validarea Facebook. În 2018.
8. Yoast SEO e o plugin mare, care trebuie configurat cu grijă. Nu trebuie aruncat pe site fără o minimă verificare, pentru că are tendința să bage mult balast în pagină. Ironic că pluginul nu a pus meta description, dar a umplut un ecran de mizerii complet inutile. Greșeală de amator.
9. Balast inutil în codul sursă. La lansare nu le mergea faviconul, dar aveau 12 menționări aiurea acolo.
10. Schema.org pus la mișto.
11. Normal că nu folosesc pluginul meu de eliminare a cuvintelor scurte din URL. Nu e ca și cum tipul care s-a ocupat de prima versiune a siteului îmi e prieten de 12 ani.
12. Calea pozelor este /wp-content/uploads, ca un semn de profesionalism extrem.
13. Nu există sitemap, pentru că, din nou, Google nu e necesar.
Știu, sunt la început, nu au bani, au lucrat cu oameni pe gratis, oameni cărora nu le-a păsat, că e pe gratis.
Exista o teorie a cititului care spune ca citesti mai repede daca nu e justified decat daca e pentru ca ochiul foloseste ca ancora vizuala partea neregulata din dreapta si ai precizie mai mare cand treci pe linia urmatoare mai ales cand liniile de text sunt lungi.
De aprofundat (sunt articole scurte):
https://www.fonts.com/content/learning/fontology/level-2/making-type-choices/justified-vs-rag-right
https://ux.stackexchange.com/questions/93429/why-is-text-justified-in-newspapers-but-not-on-the-web/93433
https://ambrosedesigns.co.uk/aligning-text/
yea, de aia nici blogul ăsta nu e justified. râdem, glumim, dar ne și mai pricepem.
Dadusem reply la comentariul lui @Zarax … dar cred ca le-am incurcat.
„dar ne și mai pricepem” chapeau!
e ok, vede zarax până aici, că nu e justified.
apropo de chapeau, pe mine nu mă seacă atât că designerii au impresii de coioși maxim sau că cer pe un site bani pe care eu nu îi visez (nu e cazul aici, subiectiv a lucrat pe gratis), mă deranjează mai mult că rezultatul e de obicei complet mizerabil.
Andreea Iovita:
Site-ul ala nu se misca suficient de incet incat sa-i cauzeze probleme in Google. Viteza e tolerabila si pentru vizitatori. Clar eu daca as avea un site asa, l-as optimiza, dar nu e ceva dramatic care sa te faca sigur ca vei avea o imbunatatire a traficului ca relatie directa cauza-efect.
Zoso:
Vand publicitate pe site-uri personale, asta nu-nseamna ca am ceva cu consultantii sau cu cei care vand ceva pe site-uri. Am comentat strict pe ce-ai scris.
Niste butoane decente de social-media pe prima pagina?
Coloana aia meniu din stanga ar trebui sa fie in dreapta, totusi?
Stiu focus pe articole, dar…
Astea spuse din postura de user, nu programator.
M-as bucura tare mult daca ai dezvolta partea cu „Yoast trebuie configurat cu grija” Si eu il am, am si Facebook Pixel, Google analytics si astea 3 imi cam prapadesc siteul. Iar dupa ce mi-am bagat WP Super Cache, nici nu-l mai vede gtmetrix. E jale cu pluginurile astea cand nu stii, nu pricepi si nici curaj sa te infingi in cod n-ai.
dezvolt partea cu „trebuie configurat cu grijă”: ai bifat ceva? uită-te să vezi ce face. face bine? te ajută ce face? e corect ce face?
Sa stii ca ma crezi tare desteapta, mersi
M-am infins iar in el, l-am autentificat iar cu Google. Pe cuvant ca n-am gasit nimic de bifat pe acolo. Ce vad eu ca face, practic, este sa-mi spuna, la fiecare pagina si post, cum anume sa imbunatatesc pt SEO si cat de usor de citit e pagina.
Apoi m-am bagat iar in setari, am gasit ceva care tot coloreaza niste dreptunghiuri (cred ca tine loc de „chestii de bifat). Am invartit si eu pe acolo pe unde zicea „recommended”. M-am bagat iar in WP-super Cache, de am sters cache-ul. Acuma ma vede gtmetrix si nu mai comenteaza nimic de Yoast. A functionat! Mersi
Intre timp, am aflat ca sufar si eu de boala diferitelor fonturi. Altfel nu-mi explic de ce siteul meu tot incarca fonturi multe-multe de zici ca le scot la vanzare pe toate. Dar e OK, intr-o zi o sa ma iau la hartza si cu ele.
Mersi fain de ajutor
E facut cu 5 dolari pe fiverr
OK.
Numele e oribil ales. Pur și simplu oribil. Dacă ne strângem 5 cititori de pe blog la o bere găsim cel puțin câteva nume mai bune decât G4Media. Serios. Spuneți numele ăsta cu voce tare! Oribil.
Poate pentru ca e copiat dupa G4S plc (formerly Group 4 Securicor)
Numele imi aduce aminte de firmele din anii 90: SC Cosmin Media 94 Comimpex SRL
Hai că m-a lovit nostalgia :)))
Și nu era Cosmin, era CosMihAlex gen
SC Valentin 4 YOU Prod SRL
saci-pentru-aspiratoare.ro/contact/
Mai dati-i o sansa, mai dati-i o sansa!
Eu m-am gandit prima data cand am auzit numele G4Media ca si-au facut un fel de agentie de pr sau consiliere pt chestii legate de presa. In nici un caz ca ar fi vorba de un site de stiri pe care sa intre lumea zilnic ca sa citeasca chestii. Wtf? Ma asteptam la un site de prezentare a unor servicii contra-cost.. doamne ajuta!
Daca la tine arata cat de cat bine (ironic), de noi astia cu monitoare de 27″-35″ ce sa mai zici?
https://imgur.com/zIL3hL0.jpg
văd o mare eroare acolo: nema bookmark către zoso.ro
Nu mere! Ceva colcaie acolo!
Păi pe monitoarele de 27″ nu se vede nimic bine. Ori stai cu jumătate de ecran gol, ori alergi după butoanele care îs făcute să se ducă pe toată lățimea ecranului și atunci butoanele din stânga siteului sunt cam la jumătate de metru de alea din dreapta, gen la YouTube. :/
Ce sa mai zica, ca incercati sa compensati?
Nu exista justify la text. Aia e prima chestie care mi-a zgariat retina.
Justify text nu se folosește niciodată în web design, motivele sunt multiple..
As mai adauga:
9. bis – nici acum nu arata ok faviconul.
14. Nu pune logo pe albastru pe fond bleumarin. Nu are contrast!!!
15. In listarea de articole se ocupa doar 1/2 din ecran si e ca si la pt 2 aliniat la stanga
16. Sunt in continuare cuvinte in lb. Engleza pe versiunea in Romana.
17. daca tot folosesc jetpack puteau macar sa foloseasca CDN-ul lor pt imagini. Au imagini de 200k care ar putea fi reduse la 70k.
18. „Acest site foloseşte cîteva cookie-uri irelevante, care nu colectează date personale” – daca sunt irelevante de ce le mai foloseste?
19. foarte profi adresa de email: g4media.ro@gmail.com
20. nu e ca si cum aia de citesc de pe mobile au nevoie sa citeasca titlul https://imgur.com/QaDf9Tu.jpg
20. bis – sau sa instaleze un plugin de AMP foarte simplu
21. tot pe mobile e mai important sa donezi decat sa folosesti site-ul (plus ca butonul de donatii nu merge pe mobile … DELOC!) https://imgur.com/xVlz5Hv.jpg
22. de ce ai pune abonarea la newsletter fix inainte de comentarii? Ca atunci cand un fraier vrea sa comenteze sa se aboneze si la newsletter? https://imgur.com/XdvAUfe.jpg
ma rog … lista poate continua.
Ce vroiam sa spun e ca site-ul asta arata exact ca Tapalaga: incomplet, incoerent dar cu pretentii de diva.
18. wordpress » cookies ca să îți rămână mailul și numele când comentezi.
Nu chiar … au doar 3 cookie-uri si alea sunt de la Google Analytics
Ideea nu e ca folosesc sau nu cookies ci prostia aia cu „irelevante”.
Cea mai interesanta pagina e cea cu Donează , adica 2 studenti amarati au facut un site si au nevoie de banii pentru hosting.
Dreptate pentru PANTAZI SI TAPALAGA cei mai saraci jurnalisti din Romania !!!
DONEAZA PENTRU LIBERTATE !
am vrut sa scriu si eu dar imi sareau toti #rezist-entii in cap. As mai plusa cu „ati fost atat de multi ca ne-a picat site-ul” … in 2018 … de la niste oameni cu 10-15 ani experienta in on-line. Si tot ce vezi de la aplaudaci sunt like-uri, inimioare si tineti-o asa. Pentru ca romanul este incapabil sa aprecieze ceva bun sau sa ceara socoteala cand ii este livrat un gunoi.
Echipa lor de IT-isti probabil e din cei „veniti de la Google” calora le dadea Ciolos burse de 2000 de euro lunar si ei puneau poze de 1.5 mega in pagina ….
..44: Meniul „Home” din footer e pe pozitia 4 din 5..
nici serviciile nu mai sunt ce erau
Salut Vali,
Mi se pare ciudat că ai scris acest articol în speranța de a câștiga contracte de consultanță.
Am lucrat ani buni ca și consultant și permite-mi te rog un sfat … când cauți contracte, nu-i o idee bună să beștelești pe cineva în public, pentru că potențialii clienți la care te gândești probabil că te vor ocoli. Un email cu critici constructive, pe privat, ar fi mers mai bine, părerea mea.
N.B. nu am lucrat la acest website, dar îl cunosc cel puțin pe unul din băieții ce au făcut-o.
> „Știu, designerul a lucrat pe un monitor mic și nu avea acces la rezoluțiile de ecrane ale oamenilor care citeau hotnews, dar tot e aiurea”
Ai tu monitorul cu DPI-ul mic. Vezi că monitorul care-l ai îți strică ochii. Uite cum se vede pe un MacBook Pro:
Deasemenea din punct de vedere al textului:
1. liniile lungi de text sunt inconfortabile, din cauza asta se recomandă ca textul să nu depășească în jur de 80 de caractere; bine, recomandarea variază un pic, dar e bine să ai o limită
2. mie personal îmi plac website-urile fără rahat pe lângă text — faptul că este „aiurea” alinierea mă deranjează mai puțin decât zgomotul specific site-urilor de știri, așa că bravo lor că momentan s-au abținut 😉
> „Folosirea de prea multe fonturi și prea multe mărimi obosesc ochiul”
Este un singur font și variația pe blogul tău este mai mare decât pe G4Media.
> „Folosirea Jetpack fără motiv”
Website-ul a fost făcut într-o săptămână și jumătate, evident s-a optimizat costul și timpul. Nu toată lumea și-a început website-ul din 2005.
> „Meta description nu există, pentru că nu ne trebuie Google, pentru că nu vrem trafic”
Tag-urile de sunt aproape complet ignorate de Google 😉
Folositoare sunt doar tagurile cu namespace „og” și „twitter”, menite pt sharing și alea există. De la începuturile anilor 2000 au mai evoluat.
> „9. Balast inutil în codul sursă.”
Liniile alea sunt câțiva octeți care efectiv nu contează. Și iconițele alea sunt folosite la shortcut-uri pe telefoane mobile, cum au copiii în ziua de azi.
> „12. Calea pozelor este /wp-content/uploads, ca un semn de profesionalism extrem.”
Aici patronezi sarcastic, dar mai bine era dacă spuneai ce e în neregulă, să învețe și plebea ceva util.
trebuie să explic ironia?
presupui greșit ca jurnaliștii sau designerii, care oricum le știu pe toate, sunt dispuși să asculte. dar despre asta puțin mai jos.
99% nu au macbook pro. tu nu desenezi un produs de masă pe baza a ce monitoare au 1% dintre cititori. minimă logică. de aia am zis de rezoluția cea mai folosită, pana mea, produs de masă, fucking geez…
da, trebuia să spun mai multe mărimi. sunt 200 mărimi de fonturi acolo. nu, nu sunt 200 mărimi, exagerez pentru a ilustra ce vreau să spun.
nu. s-a luat un om care nu știa ce face și nu s-a plătit. subiectiv a zis că a lucrat pe gratis. putea face aceleași greșeli și pe 2.000€, pentru că el e designer și nu developer. cine a lucrat după e mai nepriceput ca el.
eu zic de meta description, tu zici de taguri. care din noi e mai prost? eu pariez pe tine.
una per OS e de ajuns. trust me.
plus, copiii cu macbook pro nu citesc știri, se uită pe youtube. fuck dammit, ce bun sunt la a ilustra că habar n-ai ce spui!
nu e nimic în neregulă, e doar ceva de culoare, că arată profesionalism calea aia de fișiere.
senior software developer. consultant. mmm. just had ur ass handed to you by a goddam blogger!
vezi de ce eram ironic la partea cu consultanța? că oamenii ca tine, care sunt evident în eroare, oricum nu înțeleg ce le spun. și dacă înțeleg, oricum nu acceptă. și dacă acceptă, oricum nu dau bani să plătească ce le spun. și dacă dau bani, oricum le dau altora ca ei, care lucrează așa cum vezi în articolul inițial. am văzut asta de sute de ori. cocleți (nu că tu ai fi unul, nu ne cunoaștem) cu nasul pe sus făcând mizerii și apoi făcându-se că nu înțeleg ce le spune bloggerul. de asta onlineul românesc e așa cum e, că niște proști au angajat proști mai mari ca ei ca să le execute chestii.
Sunt o gramada de designeri cu macbook care fac design. E ca si cum ai folosi boxe super hifi ca sa mixezi fara sa ai in vedere si cum ti se aude melodia pe un smartphone – majoritatea muzicii din lume acum fiind ascultata pe mobile. Daca vrei sa proiectezi ceva pe un macbook, aparat dragut de altfel, clar trebuie sa ai in vedere si alte referinte mai pamantene.
Meta description chiar e un tag si chiar ignorat cu brio de Google. Il poti scoate de tot fara niciun impact de trafic sau CTR in serps. Cei care vand ulei de sarpe gen MOZ probabil ar zice altfel, dar sunt chestii usor de verificat. Iei banii omului ca i-ai bagat meta description magic si peste trei luni te intreaba de ce nu s-a intamplat nimic :))
Vali meștere, dacă trebuie să recurgi la atacuri la persoană pentru a-ți argumenta poziția, ai pierdut.
Rezumă-te mai bine la ce știi.
PS: blogul tău de căcat mi-a mâncat mai sus cuvântul “meta”, că se sufocă la semnele de mai mic, mai mare.
asta am zis și io, autor de kkt, blog de kkt. continua să desenezi pentru copiii cu macbook pro.
eu probabil n-am voie nici sa trec prin acelasi cartier cu el… iti dai seama? macbook pro ba baiatule, macbook pro!
știi cum e, pe macbook pro lucrurile stau altfel în țara asta…
Desi valide, niciuna dintre recomandarile tale nu sunt atat de importante incat sa ofere rezultate ce ar justifica plata unei consultante. Ce inteleg eu prin rezultate: sa le dea, daca nu trafic, macar un bounce rate mai mic, sa lungeasca timpul petrecut pe site etc. Vor avea insa surpriza ca dupa ce aplica toate recomandarile sa nu se miste simtitor niciun procent care conteaza. Uite toata consultanta de care au nevoie si se descurca si cu designul ala: continut unic si de calitate. Atat de „usor”, dar prea greu pentru majoritatea care inca intelege ca daca rescrie ceva cu dictionarul de sinonime devine unic.
Asa, „chichite” care merita reparate gasim cam la orice site – dar uite una destul de grava: au nota F la certificatul digital pentru ca folosesc un RSA invechit. https://www.ssllabs.com/ssltest/analyze.html?d=www.g4media.ro
m-am oprit aici. știu placa. „ce fac eu e important, ce fac alții nu e”. dap.
Eu is din aia de nu-si permit consultanti (inca). Toate chestiile de le zice el aici le-am studiat si eu, m-am bagat in ele sa-mi fac siteul sa mearga. Toate au legatura cu traficul, bounce rate si, intr-un final, bani.
Daca nu te vede Google, platesti de mori pentru trafic. Daca e bounce rate mare vede firma care vrea sa bage reclama. Isi da seama dupa numarul redus de reactii la articole.
Continutul ala unic si de calitate o sa fie citit doar de aia care au rabdare sa astepte sa se incarce siteul. Dar tu ai astepta fara sa stii ce e cu siteul ala? Ti-ar mai arde sa citesc inca un articol sau sa lasi un comentariu daca ai sti ca iar adormi pana se incarca noua pagina?
Incearca sa faci un A/B test sa-ti scoti meta descriptionul o luna sa vezi ce 0 impact are… Google stie sa genereze foarte bine singur meta description adaptat la query. Si faptul ca serverul e vulnerabil la un atac crypto cred ca e mai important decat tot ce-ai scris tu acolo, dar probabil n-ai vazut asta ca nu citesti tot:)) Eu n-am ulei de sarpe la vanzare, eventuala consultanta mi-o aplic mie. Si eu pierd mult timp cu micro-optimizari d-astea, categoric prea mult, insa daca ne place sa le facem trebuie sa fim constienti si de impactul lor care de multe ori e inexistent.
hai, fă-mi un favor, spune-mi ce vinzi, ca să nu îți șterg comentariile fără să-mi confirm că vinzi ceva.
Serverul e vulnerabil. Ok. Asta se rezolvă destul de ușor. Se schimbă acele cipher keys și cu asta basta. Oricum Chrome nu are nicio problemă cu asta. Oricum, site-ul apare ca folosind o suită de codificare modernă.
Vasile R: cam orice micro-optimizare se rezolva usor. Dificultatea lor consta in volum pentru ca de obicei la un site sunt cu miile si se aduna groaznic de usor si si mai greu e sa faci o lista de prioritati ca sa le identifici p-alea care chiar conteaza:) Eu chiar am o problema legata de slefuiala asta inutila in sensul ca validez pana si w3c desi e fix-pix in ceea ce priveste rezultatele, timp pierdut pentru amorul artei :)) De asta am raspuns si pe-aici de altfel, sunt doar un tip bolnav de optimizari si ma bag in discutie cam pe oriunde imi sare in ochi a o tema de-asta, imi pare rau daca te-am deranjat, zoso. Chiar am comentat asa de hobby, fara niciun interes si stiu ca-mi puteam valorifica mai bine timpul, inclusiv asta de pe blog, dar ne mai relaxam si noi.
Doamne ce idiot asta cu certificatul ssl. Pai ce sa securizeze? Download-ul pozelor? Continutul articolului? Really?! N-ai nici o treaba, domnu programator. Ce impact are asta? Zero, 0, null.
Ce impact au recomandarile lui Zoso? Mare! Afecteaza real traficul pe site problemele alea.
Alexandru W: Google da un ft. mic avantaj site-urilor cu https, dar desi e o optimizare de nivel micro, crede creierasul tau ca de ea beneficiaza site-urile cu certificate exploatabile? Daca n-ai citit atent raportul SSL: „This server is vulnerable to the OpenSSL Padding Oracle vulnerability (CVE-2016-2107) and insecure. Grade set to F.” Mai bine scoti https decat sa ai asa ceva. Si n-am scris nicaieri ca ar fi vreo mare smecherie, doar ca e ceva mai important d.p.m.d.v. decat ce s-a enumerat in lista din articol – pentru ca totul este de prioritate minima acolo cu referire la impactul asupra traficului.
Domnu’ programator are siteuri care totalizeaza triplu cat traficul dlui blogger, asa ca il cam doare la pix de micile renegari si pareri acide, chiar imi place inversunarea diversilor insi in a face pe desteptii, de-aia si revin :)) Gata, m-am relaxat.
GIF or Media? That is the question.
QED!
As fi acceptat scuza asta daca spuneati ca l-ati facut cu o seara inainte in 7 ore cu niste redbull si coca-cola …
stai să vezi plot twist. tema e „furată”.
m-am uitat si eu in treacat … dupa cum vezi am 12 minusuri la mesajul anterior, au sarit aplaudacii si profesionistii repede …
acum văd că nu poți da click, in homepage, pe poza articolului. trebuie să dai click pe titlu. sunt trist. am pierdut contract de consultanță pe 0 lei.
vezi daca nu ai macbook pro, pe ala probabil merge … cat despre Alexandra … daca as avea firma si unul dintre dezvoltatori ar scoate prostii de genul ala pe gura … a doua zi nu s-ar mai putea loga in sistem … :facepalm
am monitor de gaming, deci sunt sărac.
Nu e chiar cea mai slabă implementare de wp, dar layout-ul, culorile și dimensiunile fonturilor sunt moartea pasiunii. Presupun ca spațiul gol din dreapta este right sidebar-ul ce așteaptă publicitate sau lista donatorilor.
Mai trist e că au lucrat „mai mulți băieți timp de o săptămână”, probabil cel mai mult ca să-i învețe pe autori cum să facă login și să adauge articole.
„Implementare” ce cuvant mare pentru o dezarhivare si executare de script. Imi mai place si „dezvoltare”… cuvinte pompoase care ne asigura de priceperea celui care le foloseste. Cat despre aranjament (pardon, „layout”) , daca cititi Techcrunch s-ar putea sa vedeti niste asemanari.
Cam cat e un audit pt un site ca G4? Contine doar chestii tehnice sau contine si partea de seo?
25 copeici.
Am sa ma abtin in a comenta review-ul lui zoso, cu unele sunt de acord, cu altele nu, insa as mai plusa cu niste chestii de bun simt, fara sa stau sa rascolesc si prin cod:
1) Sectiunea de donatii din partea stanga a meniului inspira neprofesionalism, plus ca habar un am care o sta sa doneze in cont bancar, sa piarda 10 minute din viata cu logare in IBanking, completat formulare samd.
2) Fara indoiala, asta e site optimizat pentru tablete, textul este cat casa, pozele la fel.
pe 1920×1080 vad in primul ecran doar textul unui articol si 4 poze.
3) In paginile cu articole textul titlului zboara din pagina, nu e aliniat cu restul continutului, prea mult spatiu gol in partea dreapta (probabil in curand il vor umple cu reclame)
4) Textul de pe poze ar fi trebuit sa aiba un background in spate ca sa poti cat de cat sa intelegi ce scrie acolo si fara sa orbesti.
5) Bara care apare in header la scroll down e complet inutila asa cum e acum, nu contribuie cu nimic pozitiv in navigare, ba chiar te baga in ceata, optiunea de cautare pusa acolo e ciudata si mult noroc in a reusi sa te intorci pe prima pagina a site-ului, pentru ca nu are link spreea. Nici butonul „Doneaza” de pe acea pagina nu este functional.
Concluzie: nu as reveni pe un asemenea site nici sa ma bati, lecturarea articolelor este un adevarat chin.
Disclaimer: nu am pretentii de consultant.
Da mă, ai dreptate, să ne întoarcem la hotnews, acolo le-am înghițit hibele de design și implementarea de 1990. Presupun că și bugetele diferă, deci da, să dăm cu pietre în pantazi și tapalagă, mama lor de curajoși care vor să facă ceva…
Măcar avem diacritice..
Dar de titlurile de 40 de cuvinte, văd ca nu au scăpat. Încă nu am reușit să înțeleg de ce ar pune jumate din articol direct în titlu. Unele sunt atât de detaliate încât nici nu mai e nevoie să dai click..
Exemplu: „Detaliile raportului oficial: Fosta consilieră a lui Dragnea a lucrat doar o oră din sute de ore plătite/ Angajații Companiei Aeroporturi au falsificat documentele de prezență/ O mașină a companiei “era la dispoziția doamnei Neamţu/ A fost sesizat DNA?”
D’oh!!
man, e greu să scrii titluri bune. serios, chiar este. e o artă in sine. și ei nu știu din astea, ei primeau informațiile de-a gata, cu titluri cu tot, mai schimbau câteva chestii si gata articolul pe hotnews. acum, când sunt de capul lor, se vede cât de bine de pricep de fapt.
Hm, interesant.
Un alt audit ar fi mers așa: E pe WordPress? CTRL + U, „wp-content” found. Ok, nu a trecut auditul.
Ouch… Vreo 10000 bloggeri au sărit în sus, supărați că au picat auditul tău. Vali cred că deja plânge, Cetin e distrus, se culege de pe jos.
Gâpatrumedia punct ro… Cool….
Hăăău, da’ experții lu’ pește câte zero-uri cer??
După analiza asta (+din comentarii), subiectiv parcă, n-ar trebui să se supere.
E greu, dar nu imposibil. Câte șuturi mi-am luat de la editori până am învățat să scriu un titlu decent… Și încă mai învăț. Cu puțin efort se poate…
Cine le-a facut siteul nu a stiut sa le faca si niste adrese de email pe domeniul sufletului.
De mare profesionalism cele doua adrese de mai jos, mai ales ca incep cu hn.
email: hn.dan.tapalaga@gmail.com
email: hn.cristian.pantazi@gmail.com
Apropo de domeniu, ar fi fost perfect sa se cheme g4media2you2020 :))
O sa te contrazic putin la punctul 1. Numarul maxim de caractere recomandat pe o linie este de 50-60. Ce depaseste acest numar va fi foarte dificil de scanal si de citit.
Au fost o serie de studii ce ne arata ca mintea umana se revigoreaza atunci cand citeste si trece la urmatoarea linie. Bine, asta nu inseamna ca trecem la extrema cealalta si afisam prea putine cuvinte pe linie.
Un sfat pentru cititorii tai care vor sa invete web design: nu este absolut nimic in neregula cu spatiul alb de pe pagina (nefolosit).
https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.google.ro/search%3Fhl%3Dro%26lr%3Dlang_ro%26q%3Dg4media%26sout%3D1&hl=ro&q=EhAgAUHQAAIdkwAAAAAAAAAAGICkvOsFIhkA8aeDS26AH8CGc_ftzPLK_7R1Y2zInrsqMgFy
12. Calea pozelor este /wp-content/uploads, ca un semn de profesionalism extrem.
Sal, ai idee de un tutorial despre cum se poate remedia asta in WP?
https://imgur.com/QMVXTOO.png
Sunteti rautaciosi si nu aveti ”inspiratia” sa va puneti macar cateva intrebari…
Pentru ca sunt ”generos” azi va raspund eu la aceste intrebari ”ipotetice”:
Intrebare: De ce arata site-ul asa cum arata…?
Raspuns: Deoarece e realizat in mare graba, respectivii neavand timp sa se organizeze, fiind anuntati in ultimul moment ca Varanu’ a cumparat cu ”banu’ jos” publicatia…!
Dau g4media pe google si pagina ta apare prima!!
Felicitari!
Ce de oameni pricepuți pe-aici…
Despre SEO și multe altele despre care se vorbește nu știu mai multe decât o definiție generală și sunt sigur că foarte mulți dintre cei care intră pe g4media sunt în aceeași oală cu mine.
Probabil că voi, pe orice site intrați, stați întâi vreo două ore să faceți o astfel de analiză și abia după aia citiți ce scrie pe site, ca să puteți zice că sunt articole de rahat.
Mi-a plăcut că s-a râs superior de butonul de share pe reddit, dar, sub linkul care duce spre pagina asta, prin google (ceva fin…), e un articol care se cheamă „10 subreddit-uri mișto”.
https://www.dropbox.com/s/xhhoyawzk9hikhy/zoso-001.JPG?dl=0
Și mai e și aia cu numele… Sunt sigur că, de la început, „google” vi s-a părut tuturor un nume extraordinar.
A, și probabil că această analiză a fost plătită, că altfel se vedea că s-a „lucrat cu oameni pe gratis, oameni cărora nu le-a păsat”.
„Succesuri” maxime!
ești incoerent și părtinitor. dar nah…