Mai prost decât ăla care se laudă cu reuşite care nu sunt ale lui e prostul care se laudă cu reuşita banilor patronului. Ştiţi voi, Adevărul şi Click. Dar până la urmă e treaba lor.
Azi, intru pe adevarul.ro să citesc articolul despre cum unii o sug pe bani şi alţii, mai proşti, o sug pe bani mai puţini şi schimba layoutul ziarelor. Şi au început să mă doară ochii, în timp ce procesorul urla. Undeva în dreapta era o reclama la “adevărul nr 1, click nr 1” cu loop. Rapidă. Insistentă. Nu am dat click pe ea decât ca să o blochez.
Întrebarea pe care orice om cu o urmă de creier ar pune-o este: de ce? Sunt deja la tine pe site, de ce mă agasezi? Te citesc deja, de ce nu mă respecţi? De ce trebuie să pui căcatul ăla de reclamă enervantă pe site ca să te lauzi? Crezi că îmi pasă? Crezi că de asta te citesc?
Newsflash pentru dobitocii din presa online: dat fiind că accesul la voi la site e gratis, oamenii vin pentru că găsesc ceva interesant. Nu contează pe ce loc eşti în sondaje, nu ştie nimeni ce e aia studiul SNA, îi pasă mai puţin de lupta voastră cu X şi Y. Ei vin să citească. Cei 1.000 pentru care e reclama aia nu contează în contextul celor 66.000 de cititori zilnici ai adevarul.ro. V-aţi prins?
Rahatul de reclama e aici.
Nu toata lumea e Zoso, nu toata lumea gandeste la fel sau e agasata de o astfel de reclama si tind sa cred ca numarul celor care conteaza „batalia” asta este mai mare decat ne-ar place noua sa credem….de fapt conteaza orice batalie, atata timp cat implica mult noroi si „sange”. Pentru ca asta e noua „cultura” in tara noastra.
*celor pentru care….my bad
Iti strica toata impresia.
Si pe mine ma enerveaza genul acesta de reclame probabil ca nimeni nu le baga-n seama
ah, alta idee mai originala pentru reclama nu au.
am vazut sute de reclame in genul asta, de camera ce merge pe un drum serpuit si cad chestii din copaci!
In numele colectivului Click!, multumesc Zoso pentru reclama! Esti un baiat dulce, ca intotdeauna. Critica e constructiva.