Un pic de frică pentru șoferi

Prin Brașov și București au început să mai ridice din mașinile parcate aiurea, o inițiativă de mult așteptată de șoferi și pietoni. Un 800 lei taxă de adus aminte că trebuie să fii atent unde parchezi doare fix cât trebuie.

În Brașov văzusem o statistică, 150 mașini pe lună ridicate în prima lună. Nu e rău. Faci asta insistent 6 luni și apoi lucrurile se vor așeza. Nu cred să fie nevoie de mai mult. După aia vor ridica doar turiști care, ca de obicei, „nu știau”.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

72 comentarii

  1. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 25133
    • Vor parca la ei in sufragerie sau vor vinde mașina.

      Comentariu apreciat.16220
    • Vor parca la urne, că nu e normal așa ceva, să n-ai unde să lași mașina!

      Indecis. Tu ce zici?10294
    • Astia care ati dat minusuri lui Andrei, mai vedem la anul daca a avut dreptate.

      Indecis. Tu ce zici?4452
    • Dreptate o fi avand Andrei in sensul ca oamenii sunt atat de prosti incat sa voteze unul care le va promite ceva ce nu poate fi obtinut… doar cateva calcule pe care le-am facut acum nu foarte mult timp: in Bucuresti avem 1,6 milioane masini cu numar de Bucuresti, ar fi lesne de estimat ca mai sunt alte 400k din provincie care stau si-si fac veacul pe aici. Iei suprafata ocupata de o masina obisnuita (eu luasem Mazda 6) si ajungi ca 7%+ din suprafat aorasului este ocupata de masini. Varsovia are 1,5%, Viena sub 1%, Shangai e cu 0,0% in fata procentul din oras ocupat de masini. Devine fizic imposibil sa se ofere locuri atator masini. Oamenii pot cere, „politicieni” fara Dumnezeu se vor gasi sa minta credulii ca le vor oferi locuri si asta este… dar nimeni din majoritatea asta de creduli pare ca nu va cere politicianului ce ar trebui, anume sa se respecte normele de urbanism cand se construiesc blocuri (cu privire la locurile de parcare), sa se extinda orasul pe orizontala si asa mai departe…

      Comentariu apreciat.10420
    • @Silviu: Vezi tu, în loc să citesc explicațiile tale cu procente și suprafețe, mai bine mai dau o tură să văd poate pleacă vreun vecin.

      Comentariu apreciat.7536
    • @ Andrei, corect, gandesti ca majoritatea oamenilor imbecilizati: „eu nu sunt aici sa gandesc si sa rationalizez ceva, sunt aici sa fiu suparat pe ceva… nu-mi da solutii care nu-mi convin, spune-mi doar ce vreau sa aud, ca sigur aia e corect ce gandesc eu”.

      Indecis. Tu ce zici?4540
    • @Silviu: Daca e să fiu tendențios, tu gândești ca unul de la USR, care se supără când nu-l înțelege interlocutorul, în loc să adapteze discursul la acesta.

      Indecis. Tu ce zici?4560
    • @Silviu, am o vaga banuiala ca tot oamenii astia i-au votat si pe cei care au dat ok la construit pe verticala, desi nu sunt locuri de parcare pentru blocurile alea. Din cate stiu eu si in Varsovia si in Budapesta, mai aproape de noi, orasele sunt construite ceva mai mult pe orizontala…

      Indecis. Tu ce zici?275
    • Bai Andrei, ca sa porti o discutie se presupune ca raspunzi cu argumente, nu cu afirmatii ieftine cum ar fi „nu e normal asa ceva, n-ai unde aprca masina” si cand cineva iti explica de ce efectiv nu ai unde parca masina, raspunzi „nu ma intereseaza explicatiile tale”… dar ma rog, eu unul sunt foarte multumit ca nu am cum sa fiu dezamagit de dubiosii care vor promite si prostii care vor vota crezand acele promisiuni, ca apoi sa fie dezamagiti si sa voteze pe urmatorul si asa mai departe… si aici ajungem la inceputul mesajului meu: daca nu te apleci la problema realist si ramai la mistouri din astea iefine, cu asta ramai. Dar deh, daca asta este nivelul… de unde nu este, nici Dumnezeu nu cere…

      Comentariu apreciat.6417
    • e cu dus si intors, chicken or the egg problem cu suprapunerea de comoditate maxima si benzina inca ieftina. Sa ma explic – nu e normal sa mergi cu masina in oras, orasele civilizate au realizat asta prin anii 50-60 cand erau sufocate de masini si si-au dat seama ca e nesustenabil si au daramt autostrazi ce treceau prin mijlocu urbelor, pe la americani si efectiv inchis si facut cat mai greu pt masini sa se plimbe ampulea prin oras, gen taxa de centru, 5ron pe ora, cost anual de parcare la primarie etc dar… si aici vine daru toate astea dupa metoda „morcovu si bata” gen ii dai oraseanului obisnuit cu a seiz diesel cateva bate pe spate da ii dai si un zaharel, zaharelu fiind parcari la intrare in oras cu costuri infime, transport pana in centru ultra rapid, facute parcuri si dezvoltand zona sa fie liniste, creeand calitatea vietii, metrou/tramvai/tren pana in suburbii si tot asa.
      Pai eu nu am cu ce iesi din pantelimonezia si practic sunt in bucuresti, fara masina si sunt la 3km de metrou cand ar tb sa fie metrou pana in Branesti de suprafata si rapid si piste de biciclete sa pot sa pedalez pana la unirea ca sunt 11km daca vreau sa ajung in centru rapid si usor si sigur, pana nu ai infrastructura degeaba dai amenzi ridici masini sutn prea multi care ar vrea sa renunte la masini da nu au efectiv alternativa canu o faca nimeni 2h pt un drum de 30 de minute.

      Comentariu apreciat.4015
    • @Silviu – vezi ca multe din masinile cu numar de Bucuresti circula prin toata Romania si nu vad Bucurestiul decat de maxim cateva ori pe an sau chiar deloc. Sunt multe masini in leasing / inchiriere pe termen lung pentru firme in special.
      Asa ca as zice sa mai scazi ceva procente din socoteala ta.

      12
    • Nu o să vină nimeni la vot. Știți ce greu e să străbați sectorul 6 unde ai viza de flotant?

      Comentariu apreciat.310
    • problema pornește din 2 trăsături definitorii la romani: înclinația spre mocangeala si comoditatea. Sa mă explic: când își ia romanul apartament ca la orice caută oferta cea mai ieftină de obicei nou si la porumb si nu ia în calcul unele „detalii” cum ar fi: sa se gândească daca are nevoie de boxa, de un loc de parcare, de o grădiniță aproape etc gândindu-se ca se descurca el si merge si așa scutind câteva mii de euro: murăturile si acareturile le tine pe balcon, mașina o tine la margine de drum(pana dezvoltatorul face alt bloc) si copii ii duce în capătul alalalt de oraș pt ca trebuie dați la „gadinita aia buna” sau pt ca nu exista” la Cucuruz-ville Residence”. După aia când „are ghinion” se plânge de traficul pt naveta, ca nu are unde parca si cere SA I SE DEA sau se gândește ca un vot la 4 ani poate schimba ceva. Mai corect ar fi ca NIMENI sa nu cumpere în mizeriile alea de cartiere rezidențiale si constructorul sa fie nevoit sa ia măsuri SAU sa se facă proteste la orice ca la francezi ca sa oblige statul sa facă ceva. Dar din nou: romanul e mocangist si las si prefera sa se plângă ca e mai simplu. Înțeleg când vb de un bloc vechi sau atunci când conștient îți asumi unele lucruri gen nu am parcare dar am la părinți la 300m, închiriez garaj, plătesc abonament lunar la P&P, etc. Sper sa nu o ia nimeni personal pt ca asta se aplica peste tot.

      Comentariu apreciat.495
    • Să le luăm pe rând:

      – „au modificat strazile pe unde se putea cat de cat circula pe 2x benzi si le-au ingustat”

      Tradus: adică pe unde considerau doar meltenii că sunt două benzi, că ele nu erau (#decât „cât de cât”, după cum credea fiecare)…

      – „facut sens unic pe un drum de 4x m”

      Tradus: au constatat că sensul unic pe un drum de 4m ar duce la scăderea traficului pe celelalte artere extrem de aglomerate și ar permite ieșirea mai ușoară din cartier; desigur, asta nu convine cui dorea să vină acasă pe unde credea el că trebuie să vină…

      – „Sunt extrem de curios unde vor parca cei de la blocuri ( aici nu vb de M Residence )”

      Tradus: au lăsat și pietonii să circule, asta este blasfemie, uite-o pe aia cu copil mic în căruț, acum are trotuar, săptămâna trecută nu avea și-i băgam noxe și-n chiloți când treceam pe lângă ea; sunt de asemenea curios care sunt străzile cu blocuri care nu sunt în MR (Crinului? Occidentului? etc?)

      Corolar: civilizația la români doare. Zic să nu ne-o mai dorim.

      Comentariu apreciat.675
    • Wow.. dar numai suparati pe aici.
      Comentariul meu era legat de articol.. adica spaima soferilor care parcheaza aiurea… adica in Chiajna.. adica aia care lasau masina in strada nu vor avea unde. jesus..

      511
    • S-au înmulțit bicicliștii… văd din comentarii. Sper să nu se înmulțească și ăia cu topoare, apropo de pasiunea lui Vali pt aceste instrumente de scris.

      12
  2. Să începem totuși cu ridicat tot ce este parcat pe domeniul public și nu are ITP de exemplu. Să nu mai țină nea gelu Nubira lui din 1995 ” pt că nu cere de mâncare” pe domeniul public. Să amenajăm parcări contra cost peste tot pe unde se poate, lași mașina 3 h , să o faci civilizat. O lași „la vad, la bulevard, in buza târgului” ? Uite parcarea scumpă, marcă banu’ …
    Nu ai ITP sau asigurare? Ține fierul in curtea ta, nu pe spațiul public.

    Comentariu apreciat.11513
    • Productia la Nubira a inceput in 1997. :)

      Comentariu apreciat.7321
    • Fără poliție degeaba. Și noi nu avem poliție.
      În Bucureşti sunt multe zone unde parcările cu plată sunt libere și vizavi sunt blocate trotuarele de mașini. Multe dintre ele nesimțit de scumpe.

      Comentariu apreciat.483
    • Boss, in parcarea de resedinta din S3, mai bine de 70% din locuri au devenit nenominale, pentru ca nu a fost cerere pentru parcare nominala aka 500 RON / an. Din alea 70% nenominale, 50% sunt goale.

      Unul are o rulota pe care nu a mai miscat-o de 2 ani, nu are ITP, are RCA insa, facut in urma unei alte sezizari. Fac sezizare, locala vine, se uita, verifica 3 ore daca are autorizatie de parcare sau daca a platit tariful, constata ca nu, dau „Somatie” cica si pleaca.

      Asa se intampla de 1 an. Mi se pare incredibil la ce nivel jegos sunt oamenii, sa nu plateasca 500 RON pe an, dar au pretentia sa foloseasca in continuare parcarea, pe motiv ca merge si nu verifica nimeni daca au platit.

      Comentariu apreciat.261
  3. „În Brașov văzusem o statistică, 150 mașini pe lună ridicate în prima lună”

    Deci, in Brasov ori se parcheaza corect si legal ori aia de ridica se fac ca muncesc. 5 masini pe zi?? Nu ar fi mai sinplu caracatita si aceeasi suma pentru deblocare? Randamentul cred ca ar fi cu totul altul!

    Indecis. Tu ce zici?1721
  4. Poate-mi zice cineva dintre ”vinituri” – ca să fiu în ton cu retorica din adevărata capitală a lumii moderne, Klooj – care-i faza să vii la Brașov și să te-nfigi în Centrul Vechi cu bolidul, ca după aia să stai în coadă și o oră ca să faci, de fapt, nimic. Serios acuma, chiar crede toată lumea că locul ăla bun e ținut de Ocultă special pentru ei? Bine, nici cu localnicii nu mi-e rușine, dar, sâmbătă și dumineca, eu văd mai multe mașini ”din afară”, gen cele trei Vietnam-uri and shit. Sporuri.

    Indecis. Tu ce zici?286
    • Cred ca multi deja parcheaza la parcarea de la Star, dar si aia se considera centrul vechi, nu?

      Probabil o lipsa de informare si de indicatoare din timp, plus ca acum cativa ani cand am folosit parcarea aia era tare ingusta, deci bad user experience.

      50
    • Un bucureștean/doljean/oltean/… care se respectă vine cu mașina până la Biserica Neagră, vede că nu are loc, dă o tură și pe urmă coboară; bonus, aerul din ‘centru’ devine irespirabil (bine, tot el îl inspiră, după ce-și lasă mașina, când stă la coadă la înghețată).

      1112
    • Cred ca ar ajuta si ceva panouri clare si o linie rapida de transport in comun care sa te duca in centrul vechi…

      73
    • @Bipbip o zici de parca nu ar exista…

      51
  5. In cartierelea astea super optimizate cu 100% din locurile de parcare date si 0 locuri cu plata orara am vazut urmatoarele scenarii:
    1. Vine ruda din Vascauti cu masina pentru 2 nopti.
    2. Vine instalatorul, geamgiul, zugravul.
    3. Vin 2 familii in vizita sa stam la un gratar din alte 2 cartiere super optimizate.
    4. Are loc lucrare publica de sapat dupa o teava/cablu/etc fie pe locul tau de parcare, fie pe mijlocul strazii si traficul trece prin locul tau de parcare.

    Unde parcheaza toti astia? Inclusiv la 4, ii dai un bilet de parbriz ca are voie sa parcheze gratuit. Super, dar unde?!?! la Victoriei in parcarea subterana? Parca un nr de locuri de parcare cu plata la ora in zona ar rezolva toate aceste probleme.

    Scenariu 5 e si mai savuros. Sa zicem ca nu am masina, sunt 3 locuri la primaria de sector de parcare pe strada unde nu parcheaza nimeni. Cum fac sa imi rezerv intai locul ca apoi sa ma duc sa cumpar o rabla, apoi sa ma duc la dealer, sa imi vina masina peste 7 luni, iar la sfarsit sa pot folosi locul de parcare? Cum cumparam masini? Sau asta e, tragem scara dupa noi cei care avem masini?

    Comentariu apreciat.5012
    • Îți cumperi parcare privată

      Indecis. Tu ce zici?1419
    • In Cluj continua campania de demolare a garajelor si amenajare de parcari in locul lor. Se sapa jumatate de metru, se baga fundatie, umplutura, doua straturi de asfalt. Cat timp e santier, toata lumea parcheaza pe unde gaseste. Pe un trotuar erau vreo 5 masini parcate una dupa alta, de nu mai puteau trece pietonii. La fel ca in fiecare zi din ultimii 15 ani. Singurul care avea amenda in parbriz era unul care-si lasase doua biletele pe bord: unul cu numarul de telefon si celalalt cu textul „locul meu de parcare se afla in santier”. Repet, pe trotuarul ala se parcheaza asa de cel putin 15 ani si cred ca asta e prima amenda pe care o vad data acolo. Nu stiu cu cine va vota omul ala, dar in Cluj oricum nu conteaza.

      172
  6. Am fost bolovan weekendul ăsta și am oprit în gară la Brașov, într-o zonă cu oprire interzisă, după ce am încercuit o dată parcarea, fără să găsesc loc liber.

    Până am ridicat pe cineva de la gară, a oprit lângă mine un agent de la rutieră.

    Nu trebuie să fii mârlan, capul la cutie, ciocul mic… avertisment, -2 puncte.

    Sigur nu o mai comit tura viitoare.

    Comentariu apreciat.473
    • La fel acum 2 ani, in fata garii. Opresc pt 45 de secunde sa iau pe cineva. Vad in oglinda cum persoana pe care trebuia sa o iau este depasita de un politist sprinten de picior.
      Actele la control….
      Masina e pe localitatea X, eu sunt din localitatea Y, dar mutat de 20 de ani in Brasov.
      Agent: Sunteti din localitate? (vazand nr de inmatriculare)
      Eu: Nu (desi agentul avea buletinul meu in mana). Adica da, dar mutat.
      Agentul a zambit, servit 2 puncte, pt ca nu eram vreun turist ametit. Mi-am recunoscut vina si am platit.

      Am mai intrat eu pe acolo? Nop, niciodata. A fost prima si ultima data.

      226
    • Eu am rămas surprins, nu sunt din județul Brașov, nici în buletin, nici la numărul de înmatriculare.

      73
    • Ciudat, am avut și eu confruntarea asta, polițistul a văzut că las pe cineva la gară și nu mi-a dat nici măcar avertisment.

      92
    • tu aveai număr de BV, el nu.

    • Pai cum ziceam, eu am buletin de Brasov de vreo 20 de ani. Nu sunt turist, nu sunt in trecere. Stia ca stiam ca nu e voie acolo.
      Daca buletinul era de Videle, Scornicesti sau orice localitate din Ro, poate imi zicea sa nu mai fiu bolovan si sa ma uit inainte.

      Dar n-am comentat, am recunoscut, n-am cautat scuze, gresesti platesti, aia e.

      102
    • Daca aveti curiozitatea sa cititi codul rutier zice ca ai voie sa opresti in zona cu oprire interzisa pt urcare/coborare pasager atat timp cat nu blochezi circulatia.

      251
    • NOU
      #41

      Ma bucur ca politia sta si da amenzi in fata garii soferilor. Oare intra si in gara sa prinda pe toti sutii aia de buzunare? Ca am mers de 2 ori cu bicicleta in gara aia si in ambele dati am prins batai… ultima data ii sutise unui dulap telefonul si s-a sesizat ala…

      92
  7. In iasi se ridica de ani de zile, zilnic!
    Crezi ca s-a rezolvat ceva? :))
    Am o intesectie langa birou (niste strazi laturalnice) unde parcheaza ca apucatii 7-10 masini pana efectiv nu mai ai loc aproape sa treci prin intersectie. Saptamanal se ridica din acea intersectie masini! De ani de zile! In fiecare zi e la fel.

    Comentariu apreciat.442
    • Bani la bugetul local.

      170
    • @Vlad In care intersectie?
      Ca in restul orasului nu prea sa se vad rezultate sau miscari?

      5 masini pe zi la nivel de Brasov este productivitate, sau nu lucreaza sambata si duminica, pentru ca sunt bugetari. Deci aproape 7, astea inseamna nici macar una pe ora in medie. Le trece Predealul si le duce pe la Sinaia/Comarnic, nu? Si e o singura masina platforma de ridicari acolo in Brasov?

      83
    • Poate doar la tine pe strada se ridica parcangii aiurea, ca in restul orasului ar fi in stare sa se urce pe tine cu masina si sa o lase parcata peste cadavrul tau. Nu ar lasa masina acasa pentru un drum mai lung de 3 kilometri, prefera sa frece +15 minute masina pe strazi pentru a gasi loc unde sa parcheze. Hai cu hate-ul!

      121
  8. Doar sa le ridice toate ca am vazut ca aleg. Aia cu „legitimatie” e lasata in pace deoarece „e a unui coleg aflat in misiune.” In plus, de alea scumpe ale bombardisrilor sunt lasate in pace de frica sa nu le zgaraie sau sa-i supere.

    Comentariu apreciat.361
  9. Am trei raportate și ridicate până acum, poate 4 sau 5 cu cele două de astăzi. Am reclamat mașini lăsate pe trecerea de pietoni și care periclitează intrarea pe străzi sau vizibilitatea. Durează câteva minute să suni.

    Indecis. Tu ce zici?2610
    • Unde ai sunat, ca vreau sa sun si eu (cand vad cate masinile mascand trecerea de pietoni, sau parcate in buza parcarii cu plata).
      Am sunt la Politia Locala si mi-au raspuns cu „hai sictir” (la figurat).
      In BV.

      121
    • Telefoanele pentru poliția locală sunt 0268 954 și 0368 457 010. Ei iau la cunoștință, se deplasează la fața locului, când vine rândul, și acolo iau decizia dacă e de ridicat sau nu. În general, tot ce e pe trecere de pietoni e ridicat, fără pardon. Putem discuta mult și bine despre poliția locală Brașov, dar din experiența mea cu ei au fost receptivi până acum la situațiile de genul ăsta.

      Eu reclam de ceva timp mașinile parcate pe fix la intrarea pe stradă, care îngreunează considerabil ieșirea și intrarea pe ea, fiindcă din 2 benzi se transformă într-una. De când a apărut serviciul de ridicări, am observat că mașinile încep să și dispară.

      Văd că am deranjat și câțiva oameni de bine, probabil dintre cei care obișnuiesc să parcheze de-ți vine să-i iei în brațe și nici nu lasă număr de telefon în geam. Având în vedere că de pe strada despre care vorbesc pleacă ambulanțele în misiune, am o întrebare: ce zici dacă MĂ-TA are nevoie de salvare cât mai repede, dar salvarea nu poate ieși de pe stradă rapid, fiindcă traficul e gâtuit de mașina unui om din ăsta mișto, care și-a pus palma-n cur și a plecat ”unde avea treabă”? Mă-ta, mă, mă-ta, înțelegi?! Cam despre asta vorbim. Nu e doar despre principii și bun simț, poate fi despre viață vs. lenea și confortul unor târtani.

      Mx

      192
    • Eu am o nelamurire: pentru ce mortisorii vostri i-ati dat minusuri lui Maximilian? Ca suna si reclama masinile care sunt parcate dampulea si pericliteaza viata pietonilor?

      70
    • @punkreas: Eu cred că asta e o haină pe care o îmbracă lipsa de cultură a dialogului și lipsa de asumare. Că dacă nu-ți convine ce spune cineva, pui mâna și-i zici: ”băi, fii atent, ești bou fiindcă de-aia, de-aia și de-aia. Ai înțeles?” Poate greșești, poate nu; ideea e să zici, să ai niște coaie să zici ce nu-ți convine, to stand up for your shit. Dar nu moare nimeni de la niște downvotes. Cum spuneam: probabil unii care se simt cu musca pe căciulă și-or fi și ei cu ”dar am stat doar 5 minute, bos!”.

      Mă rog, revenind la subiectul principal, eu sun la poliția locală de ani de zile și am frustrarea că de multe ori nu se întâmplă nimic. Că adevărul e că nu poți verifica dacă ăia vin sau nu, dacă dau amenzi sau nu, dacă fac ceva în general. Și tot timpul sunt mașini parcate pe trotuar sau care incomodează nasol circulația pe stradă.

      Aici unde stau e stație de ambulanță, plus două șantiere. Îți poți da seama ce mișto sunt dezvoltatorii imobiliari care ne plimbă toată ziua betoniere și basculante pe sub nas. La asta se adaugă neoamenii de părinți de la cea mai de fițe școală generală, care nu se pot abține să blocheze tot dimineața și la prânz, fiindcă puiuțul trebuie dus și luat numai cu mașina și moare dacă face mai mult de 5m pe jos. Peste toate ăstea îi ai și pe nenorociții care parchează fix în colț de stradă, la intersecția cu strada mai mare, numai bine să-ți fie extra greu să intri sau să ieși, că ești salvare, betonieră, părinte sau orice altceva. Iar dacă oamenii ar avea bunul simț să lase măcar un număr în geam, pe bune că i-aș suna și le-aș spune să-și mute mașinile.

      Eu sun mai departe, nici o problemă. Câteva minute la telefon o dată la câteva zile reprezintă un preț mic de plătit în context.

      Cheers,
      Mx

      20
  10. Eu nu inteleg de unde obsesia cu ridicatul masinilor pentru parcari. Necesita timp, resurse si nu e necesar decat daca obstructioneaza ceva.

    Amenda pe zi, ai fost gasit la ora x in locul y de agentul z, poza facuta de patrula de politie, trimis pe mail acasa. A doua zi ai aparut din nou, iar amenda. Ti-o platesti pe ghiseul.ro

    Nu avem locuri de parcare?

    Dupa ce se traseaza cateva locuri de parcare de la ADP pentru rezidenti, sa se dea in sistem de licitatie pentru un an. Acolo se va vedea cine are nevoie de masina atat de mult si mai ales pentru mai multe masini.

    Nu inteleg sistemul actual, nea Romica a prins un loc la ADP si daca isi reinnoieste in fiecare an contractul, e locul lui si pt. 20 de ani? E stupid.

    Aia care chiar au nevoie de masina vor plati, restul vor incepe sa se descotoroseasca de cotetele pe care le pornesc o data la 3 saptamani si fac colectie in fata blocului.

    Indecis. Tu ce zici?1729
    • Nu e stupid, e populism. Locul de parcare se lasa mostenire.
      Aia cu licitatia e frumoasa cand ai bani, iar romanul nu are niciodata bani (exceptie cand isi cumpara masina).

      Comentariu apreciat.313
    • Este targetat pe voturi, majoritatea dinozaurilor au mașini pe post de depozit in acele locuri, pensionari agresivi daca atentează cineva la „moștenirea” lor.

      Așa au fost învățați, sa li se dea. Indivizi abrutizați de comunism, cu zero considerație pentru spațiul public sau drepturile celorlalți (pietoni, mame cu cărucior, chiriași, străini, noi in bloc, dai dracu sa plece)

      159
  11. E o picatura in ocean.

    Costurile serviciului de ridicare sunt imense si impactul minim.
    Ridici doar masinile care incurca circulatia sau accesul.
    In rest poti pune 100 de blocatoare de roti in timpul in care ridici o masina.

    618
    • Acum depinde. Un bombardier s-ar putea sa nu simta amenda de 2-300 de lei pentru deblocarea rotii. Dar la 800 de lei plus „umilinta” de a trebui sa se deplaseze la mama dracu sa-si recupereze masina se cam intiparesc in memorie.

      Indecis. Tu ce zici?265
    • cel mai simplu e cum a zis cineva mai sus, poza amenda direct la numele proprietarului autoturismului, nu conteaza cine a condus, pa si pusi, o sa plateasca tactu la amenzi pana iti ia carnetu si ii da foc de fata cu tine.
      In teorie al nostru brav nicushordan se lauda ca a luat masinutele alea de dau amenzi automat, practic nu vezi niciuna in trafic si e plin iar de masini peste tot.

      105
    • Eu chiar le vad prin centru, iar nennea parcagiul pe la Magheru e tot timpul pe faza.
      Si cu 6 lei/ora, rar gasesc loc de parcare pe locurile albastre. Cateodata mai dau o tura pe la Ateneu si o las in parcarea de acolo (tot platita).

      92
    • Costurile alea vor fi suportate de cei cărora li se ridică mașinile.

      21
  12. sunt cativa pe aici care cred ca poti locuii in comunele de pe langa Bucuresti fara asa ai masina. m-am ras

    Indecis. Tu ce zici?1527
    • Poți lăsa mașina la periferie.

      168
    • Buahaha, asta e cititata in carti, nu-i asa?

      Ai doua parcari cica facute pentru asta:
      – Straulesti, unde ca sa ajungi blestemi pe fiecare sens.
      – Pantelimon, care e vandalizata deja si goala, pentru ca nu vrea nimeni sa lase masina pentru transportul in comun care merge execrabil. VEzi articolul de azi

      Nicaieri in lume nu s-a facut ordine cu vorba buna!

      169
    • Cine te-a pus sa te muți in comunele de lângă București? Acum stai și suferă

      Indecis. Tu ce zici?3111
    • Eu când vin in Buc parchez in centru, cu aplicația aia la 5 lei ora. Pt mine e foarte comod, mereu găsesc loc.

      Când o să înceapă să vă amendeze o sa parcați și la Străulești / Pantelimon. Așa s-a făcut ordine și în BV (mă rog, mai e de muncă).

      203
    • Flat, esti analfabet functional. Felicitari!

      217
    • @zz: macar el e functional, tu esti notoriu :))

      40
  13. A fost suficient să mi-o ridice o singură dată, pe la vreo 22 de ani, de lângă Spring Time Victoriei. O lecție care m-a costat 1000 de lei, dar nici că mi-a mai trebuit ulterior să parchez aiurea.

    151
  14. Orice inițiativă de-asta care le reamintește oamenilor că mașina e un privilegiu, nu un drept, e excelentă din punctul meu de vedere.

    99
  15. … tot nu înțeleg de ce vă fwte grija mașinilor și a circulației și nu folosiți elicopterul sau avionul și să vă parașutați la serviciu. Când vreți să plecați, e metoda aia din Batman când îl agață avionul și pleacă din China cu tot cu chinezu ăla contabil.
    Plm, aveți soluții și voi tot la semafor stați cu telefonul în mână.
    Românu’ e făcut să se plângă, să constate și să explice.

    Unul n ar face ceva.

    83
  16. Si in alte orase se parcheaza pe fiecare cm patrat prin cartiere, de sunt trotuarele inundate de masini si „spatiile verzi” dintre trotuare si asfalt, unde erau, sunt transformate in noroi, sau e doar o problema in Timisoara?

    22
  17. lol, 150 masini PE LUNA??? daca ar lua pe toate parcate ampulea ar trebui 150 pe ora si dupa aia ar fi o presiune sa mai faca parcari, sa puna taxatoare unde oricum se parcheaza, sa puna ceva taxe de congestie si sa investeasca mult mai mult in transport in comun

    05
  18. In mod realist, cel putin in Bucuresti, nu se pot elibera intersectiile conform codului rutier. Ba da borduristii parcati pe trecere sau langa trecere sau pe colturi pot fi ridicati fara probleme. Si da, una e sa te deplasezi pana la depozitul de la periferie ca sa iti iei bolidul si sa mai si platesti o taxa decat sa te taxeze unde o ai parcata.

    10

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.