Ford Puma e visul tuturor dacilor verzi!

Pentru că nu sunt pe statele de plată ale Ford și nici nu bălesc la infotrip-uri la Craiova, pot să scriu pe bune de noul Ford Puma.

Așteptam azi curierul la poartă și văd unul trecând. Arată bine, seamănă cu XVul meu. Ia să vedem care e treaba cu el. Dau pe Automarket (mișto redesign, mai ales că nu pot da link după ce selectez motorizările), zic că poate s-au lovit ei la cap de vin cu prostiile astea. Dau pe siteul Ford și văd acolo visul umed al fiecărui român: hibrid manual.

Da, știu, motorizări leșinate, lăsați asta. HIBRID MANUAL!!! În 2020!!! Urmează o versiune hibrid manual pe GPL, stați pe aproape.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

72 comentarii

  1. Si hibrida asta trebuie simtita, cand vrea a doua, a treia. Este cineva printre comentatori ce detine motorul de 1.0 sau 1.5 eventual cutie automata, si are peste 200 000 km? Am condus de multe ori Focus si mereu am ramas placut surprins de masina, dar toate aveau pana in 30 000 km, deci relativ noi!

    00
    • Am condus 2 ani fiesta mk7 nou cu 1.0 ecoboost, iar anul trecut am testat un focus 1.0 2013 de 160k km, manuale amandoua. Ultimul se prezenta excelent (regim de oras), doar 2 intrari in service pentru chestii minore fara legatura cu motorul.

      00
    • Eu, un tdci 2013 la puțin peste 200k km.
      Mergea foarte bine, cu mici intervenții în afara reviziilor standard.

      10
    • Eu am Focus din 2006 cu cutie automata, are 275.000 parcursi, luat de nou. Motor de 1.600. Schimbat distributie pe la 200.000. Circul cu el si azi, uneori zilnic.

      00
    • De ce ai tine o masina pana la 200.000 km ?

      Cand a implinit 80.000 – 100.000 trebuie s-o mariti urgent.

      00
  2. NOU
    #6

    vreau sa fiu primul care zice: „1.0 am la stergatoare!!!!!!!!!!!!!”

    00
  3. Pacat ca singura optiune pentru benzina de 1.0, puteau sa ofere si ei alte motorizari. Sa platesti 26.5k pentru versiunea ST Line X cu motor de 1.0, e putin cam mult. Pana la urma nu e prost cine cere, vb aia.

    00
    • S-ar putea sa aiba legatura cu faptul ca masina se produce la cracovia si motorul la fel. E mai simplu pentru ei si cum trebuie sa se incadreze ca si grup in niste norme de poluare impusca doi iepuri simultan. Se dau romanasii cu motorul de drujba ca sa poata aia mai pretentiosi sa se dea cu mustanguri de 2.3 si 5 L sau cat draq o fi versiunea mai coioasa sau cu focus RS.

      00
    • Ai testat cumva motorul ala de 1.0 pe versiunea de 155 cai si modul sport ? Iti zic eu ca il am in curte, cuplu de 240Nm se simte si daca o sa o conduci nu o sa stii ca e motor de 1.0.

      Legat de pret, alea sunt preturi de lista, la ford doar daca intri in reprezentanta ai 20% reducere. ST Line X cu Rabla hibrid si aproape toate optionalele e undeva la 20K..21K. Titanium chel cu Rabla incepe de la 14K.

      30
  4. La ultimul articol multi comentau de lipsa inovatiei la asiatici. Ce sa vezi, intrebarea e „mai inoveaza cineva in afara de tesla”?

    00
    • Tesla nu a descoperit nimic, doar a dezvolt sau a îmbunătățiț tehnologii existente pe piața! Sunt mulți care laudă Tesla, dar dacă cauți în istoria auto vei descoperi că Japonia din anii „70 dezvoltau tehnologii alternative(hibrid, electric) pentru segmentul auto….Deci până la urmă ce a descoperit Tesla?

      00
    • A descoperit cum sa faca fezabil un automobil electric. Pana la tesla, doar incercari si cercetari. Da, stiu ca existsu automobile electrice in 1920, dar mai stiu si ca aveau autonomie 7-8km cu o batetie de 700 de kg.
      Lasati rahaturile astea cu „exista de nu stiu cand”.

      01
    • Și ecranele touchscreen există din anii 80, dar până la Apple n-a reușit nimeni să facă ceva funcțional pentru toată lumea, la un preț (relativ) rezonabil. Și înainte să săriți cu Palm Pilot, iPaq și altele, alea nu aveau ecran capacitiv, ci rezistiv, apăsai pe el ca nebunu cu stilusu sperând să se întâmple ceva.

      E ușor să faci ceva în condiții de laborator, e greu să ai ceva pe mâna oamenilor de rând, utilizabil zi de zi.

      Și aici oricine contestă Tesla, nu știe ce vorbește. Nu poți compara trenul de rulare din anii 60 și 12 baterii pe acid legate în serie cu cele 8000 de celule gestionate de calculator dintr-o Tesla.

      Oricine a lucrat vreodată la un produs destinat publicului larg, fie el hardware sau software, știe ce înseamnă asta.

      Că tot îmi veni vorba, fix asta a descoperit deșteapta aia cu cremele de se tot scrie pe aici. Că totuși, companiiile alea mari când investesc saci de bani în testarea produselor nu o fac de fraieri, ci poate că știu ceva ce ea care n-a făcut în viața ei ceva de genul nu știe.

      00
    • @George : Tesla a facut ceva ce nici un fabricant de automobile nu s-a obosit sa faca : a pus la liber toate patentele pentru tehnologiile dezvoltate, fix de aia acum toti producatorii isi adauga in gama si masini electrice. Da intradevar, altii au dezvoltat tehnologii poate mai devreme si mai bune ( de ex. fuel cell ) , dar restul toti tin cu dintii de patente…

      00
    • @Andrei,
      tu stii de ce ai centura de siguranta la masina? Pt. ca mai demult un fabricant auto a pus la dispozitia tuturor niste patente! Te las sa ghicesti care e fabricantul!

      00
    • Andrei – nu uita si de ajutoarele date de stat pentru „inventii” la masinile electrice…

      00
  5. aceeasi logica si la suzuki: tot ce e hibrid -> manual, vrei automata uita-te la alti producatori

    00
  6. Cine zice ca manuala e viata, in 2020, ori nu a incercat in viata lui automata ori e pilot de formula 1.

    Once you go black you can never go back.

    01
  7. Nu te atingi tu de ce e sfant romanului! https://imgur.com/WrWpVjm

    00
  8. Băi, eu am o bănuială că automatele sunt un pic mai scumpe decât manualele. Și ăștia, dealerii, știu cu ce calici de clienți au de-a face, de-aia aduc de regulă manuală.

    Spuneai tu de campania aia la Reno, cu Loganul cu un euro pe zi, n-ai de unde să știi câtora nu le-au sclipit ochii la asemenea promoție.

    • De fapt, ai dreptate aici, e o chestie la care nu m-am gandit prea mult. Pentru majoritatea romanilor automata este o chestie cu care trebuie sa se invete si nu prea sunt dispusi sa faca asta. Daca mai pui si faptul ca pentru chestia asta cu care trebuie sa se invete mai dau si bani in plus…

      00
    • La Renault si Nissan este chiar ieftina auto, circa 1000 euro la masini de 15-25k E.

      00
    • Costuri, 1000 de euro la achizitie si apoi ai intretinere, daca se defecteaza dupa iesirea din garantie dai masina la casat pe cand la o manuala aproape ca nu are ce sa se strice sau si daca se strica costul reparatiei este mic.

      01
  9. Sperand ca nu e o gluma sau greseala TIL ca exista hibrid manual.

    00
  10. Cam mult 20000 pentru o masina de clasa mica.
    Motorul 1.0 ecoboost e cam rahitic in rampa.
    Pentru comparatie vedeti ce e pe la masini serioase cu motor aspirat de 2000 (mazda 3)
    https://www.mazda.ro/formulare/brouri/?gclid=EAIaIQobChMIo6f2r6DP6QIVEMqyCh1ahAk6EAAYASABEgKZjfD_BwE

    00
    • Cam mult 20000 pentru o masina.

      00
    • @andrei
      S-au dus vremurile alea cu masina noua la 5000 de dolari… Nici second hand ca lumea nu mai gasesti la 5000.
      Am pomenit de mazda 3 pentru ca era sa ma lipesc de una. Am fost la drive test si cu puma. Nu merita 15000. In niciun caz 20000 sau 28550. Never. La banii aia iei o masina serioasa. Ford puma nu e o masina serioasa, din pacate…

      00
  11. NOU
    #29

    E mild hybrid, adica are un motor in locul alternatorului ce porneste motoru si asista motorul pe accelerare, ATAT, nu poti merge pe electric 100%. deci n-are legatura cu cutia de viteze, ca motorul e legat pe cureaua de distributie.

    00
    • Bine punctat.

      00
    • Exact.
      E micro-hibrid, nu are nici o legătură cu hibridele pe care le știe Vali. Care crede că e din ăia pricepuți, dar…
      Asta cu „mild-hybrid” e de fapt o găselniță de marketing.

      00
    • Și Golf-ul nou are (mild hybrid, nu hibrid manual, haha), probabil mai scot niște valori CO2 pe hârtie cu ceva complexitate în plus.

      00
    • Atunci nu înseamnă nimic hibridul ăla :))

      E de fapt vorba de sistemul de 48v trecere de la 12v, iar în loc de alternator + electromotor, ai o singură componentă care o numesc reversible alternator ceea ce e de fapt doar un mic generator dar de capacitate mai mare, care produce curent și pentru mașină, să încarce bateria, dar poate funcționa ca și consumator, și să-ți pornească motorul.

      Plus, ajută și la start-stop că ai un electromotor mult mai puternic, nu mai stai cu frică de prăjeala electromotorului, și bateria e mai mare, rezistă mai bine la porniri multe și dese.

      Dar nu e hibrid, e o găselniță de marketing. Am văzut și la Suzuki că ei declară că toate mașinile lor sunt hibrid acum, pentru că au trecut și ei la 48v :))

      Dar de curiozitate, se ia în considerare la impozit? Că dacă nu e considerat hibrid acolo, înseamnă că nu e :))

      00
  12. Strict legat de design, mi se pare ca cei de la Ford au facut un pas in spate in ultimii ani. De la designul curajos aratat la primele modele de Focus, Fiesta, Ka, au ajuns sa arate ca toti ceilalti, nimic distinctiv.

    00
  13. S-a dovedit că un motor de „ascuțitoare” 1.0l- 125 cp este poluant, are fiabilitate scăzută în comparație cu 2.0l benzină aspirat! Grupul VAG nu mai dezvoltă acest gen de motoare din 2018, „dezvoltând” în schimb tehnologia hibridă! În ceea ce privește tehnologia hibridă, mai bine „se înțelegeau” cu Toyota, oricum cheltuie câteva miliarde de euro degeaba! Sunt curios ce probleme vor apare în câțiva ani la hibridele VAG, Ford ș.a.m.d

    00
    • Grupul VAG a avut numai succese in ultimii ani cu motoarele. Doar reamintesc:
      – Dieselul cu Pompe Duse care te lasa oriunde, crapa injectorul si ECU oprea tot
      – Dieselul cu scandalul furtului la noxe
      – Benzinarul TSI care consuma 1 litru de ulei la 1.000 km potrivit VW

      Cine se mai risca la hibrid cu un asemenea istoric? Doar cei care nu au avut VAG….Reclama o au buna tb sa recunosc…..dar atat….

      00
    • Adrian, am condus pompe duse 11 ani, nu a crapat nici un injector. Bine, era automata masina si mergea motorul cum avea el chef.
      Diesel gate a fost scandal local in America din cauza normelor retardate de la ei în ceea ce privestc noxele de diesel. Se stie ca e descurajat masiv mersul pe motorina in state.
      Da, motoarele pe benzina consuma ulei in prostie, aici ai dreptate

      00
    • Dieselul cu Pompe Duse care te lasa oriunde, crapa injectorul si ECU oprea tot

      Aia a fost la un singur motor, probleme cu injectoarele, s-a facut recall si garantie extinsa la injectoare mult dupa. Nu-i placut, nu-i dragut, dar se mai intampla. Si-n plus e mai misto decat la Ford Mondeo (ca exemplu), ca Ford n-a recunoscut c-ar fi o problema, asa ca ti se futeau injectoarele si sugeai ciorapii, ca aia n-au facut recall si nici garantie extinsa.

      Benzinarul TSI care consuma 1 litru de ulei la 1.000 km potrivit VW

      Prostii, prostii, prostii cat China de mari. S-a discutat la un alt articol.

      Dieselul cu scandalul furtului la noxe

      Chestia asta n-are legatura cu fiabilitatea motorului si oricum omului de rand ii se rupe de cacatul asta pansat. VW an de an vinde tot mai multe masini, se bate cu Toyota pentru locul 1 mondial. Asa ca da, au avut numai succese in ultimii ani cu motoarele.

      00
    • @AdrianH bagă un hoax pe țeavă.
      @robert3 și @Sabotor vin cu argumente că vorbește tămpenii, îi sprijin și eu că au dreptate ( am avut și un TDI pompe duse și un TFSI ceva ani ,mașini mai mult decăt decente). Și apoi mă uit la minusuri și plusuri. Și mă întreb dacă care e noul standard de inteligență a cititorilor de zoso.ro.

      00
    • A mea face 5 ani peste o luna, este TSI i nu a mancat deloc ulei. I-am facut schimbul la un an. Masina merge 80% in Bucuresti. Tata si-a luat la 3 luni dupa mine Rapid 1.2 TSI si la fel, fara probleme. Nu sunt fan grupul vag, insa hai sa fim corecti, masinile lor vechi consumau ulei, astea de 5-6 ani, exploatate corect sunt foarte ok.

      00
    • Sa ii iei apararea lui VW in 2020, la cinci ani dupa izbucnirea unuia dintre cele mai mari scandaluri din industria asta… zau…
      Scandalul cu pricina nu a fost deloc local in America, ci este cat se poate de prezent si in Europa, unde VW nu numai ca a fost sanctionat de mai multe ori dar a fost si obligat sa recheme masinile afectate pentru a le actualiza software-ul – si sa le scada drastic puterea, evident.
      Cum poti incerca macar sa iei apararea unei companii care a incercat sa fenteze autoritatile din America de doua ori consecutiv? Cat de inconstienti au putut sa fie? Si, mai rau, atunci cand au fost prinsi cu dovezi clare au incercat sa dea vina pe ingineri…
      Asta ca sa nu aducem in discutie mizeria fara margini pe care ai incercat sa o faca atunci cand au propus sa gazeze efectiv niste maimute ca sa dovedeasca faptul ca motorul 2.0 diesel Euro5 este mai putin poluant ca un 3.5 disesel Euro 2.
      Eu unul nu pot sa ma intreb decat ce alte compromisuri si inselatorii inca nedescoperite a mai facut o companie condusa de cei care au facut mizeriile de mai sus.

      00
    • @AndreiV
      Vorbesti prostii, nu te mai informa de pe tot felul de siteuri de cacat dubioase.

      The aim of the tests, carried out by the New Mexico-based Lovelace Respiratory Research Institute, was to prove that more sophisticated filter technology had lessened the harmful effects of diesel engine exhaust, which was designated a cancer-causing pollutant by the World Health Organization (WHO) in 2012.

      The research was commissioned by an industry group funded by BMW, Daimler, and Volkswagen. Volkswagen has since apologized and pledged never to use animals in research again, and the company suspended an executive who admitted to failing to halt the tests. BMW and Daimler have taken action against their executives who were on the board of the industry group. A spokesperson for Lovelace said in an email that the institute did not know that the Volkswagen Beetle used in the tests was rigged, and when they found out, they decided not to publish the results of the experiment.

      Nu VW a facut teste pe maimute, iar cand au aflat, l-au dat afara pe ala care trebuia sa se asigure ca totul e ok.

      German motoring journal Auto Motor und Sport tested two Amarok TDI pickups pre and post software update and found that whilst engine power had remained the same, fuel consumption had increased by 0.5 litres/100 km.

      Dar lasand astea, nu ia nimeni apararea VW. Dar e la fel de adevarat ca ma doare-n pula daca polueaza maxim masinile lor; cat de mult/putin poluanta e masina nu conteaza deloc cand iau decizia sa cumpar o masina si asta pentru ca eu, omul de rand, deja platesc o mie de taxe de ecologie si poluare si am tot felul de restrictii pentru ca nu cumva sa distrug EU planeta pentru ca am o masina cu motor cu ardere interna, iar in acelasi timp toata industria polueaza ca la balamuc, dar aia sunt ok, la aia nu e nici o problema, nuuu, sigur problema e cu motorul meu ce consuma 5 litri la 100km.

      Si apoi apar tot felul de foci aplaudace care se intreaba oripilate cum de pot oamenii sa cumpere masini VW, ca vai, masinile alea polueaza. Si apoi lasa un comentariu de pe iPhone-ul lor ultimul model pentru care s-au ras niste munti ca sa fie produs; imbracati in haine produse prin Bangladesh, de o firma ce varsa razand toxine-n rauri. Dar totul e ok atata vreme cat nu cumperi de la VW….

      O sa ma intereseze cat polueaza un VW abia in momentul in care companiile (in general) nu vor mai distruge mediul in goana dupa profit.

      00
  14. Păi ăla nu e hibrid, e mild-hibrid, a explicat un băiat mai sus, e fix pix, degeaba. Nu mergi electric, nu te ajută foarte mult la propulsie. Prius prima generație e mai hibridă decât puma asta

    00
  15. PS: știți cât de leșinat e motorul ăla de 1 litru ecoboost cu automată? Nu știți :)))

    00
  16. Ala nu e hibrid, e o struto-camila. Vezi ca au baietii de la „Atelierul de detailing” explicatie despre motorul asta de pe Puma.

    Am ford, au si alte cunostinte ford, ma uit pe strada la altele si nu pot sa nu observ faptul ca prin toate bagi pumnul dupa 10-12 ani. Nici o alta marca auto nu face masini pe care le mananca rugina cum fac ceu de la Ford. Nici macar Dacia, sau cum facea Daewoo Matizul.

    00
    • Am un prieten cu Mondeo 4 Sedan din 2008. Masina aia nu are pic de rugina si e folosita aproape zilnic inca. Plus, are BT cu A2DP, chestie pe care BMW, Audi, Mercedes si altii mari nu prea stiau cu ce se mananca inainte de 2010-2011. Iar dinamica masinii e superba, zici ca esti intr-un hothatch, nu ditamai masina de aproape 5m lungime si lata cat un iacht. Sa nu mai zic de comfortul interior. Aaaa, ca la Focusuri, Fiesta si Ka ruginesc, asta e alta poveste, dar au aia si masini mult peste asa ceva, la fel cum acum au si Mustanguri cu motor de Focus :))).

      00
    • Eu vorbesc de experienta mea, nu de un prieten care poate nici nu are idee cat de coapta ii e masina.
      Eu vorbesc de masini si de rugina, tu te bucuri ca are nush ce Ford conexiune de muzica din 2010.Bine.
      Care e faza cu tabla proasta pe modele mai mici? Trebuie sa iau neaparat ditamai Mondeo ca sa am tabla ok?
      Apropo de mondeo care conduce ca un hot hatch, mi-au sarit (la propriu) mucii pe mustata cand am citit asta.
      Am stat de vorba cu un baiat cu mustang 2012 (mecanic omu) si zicea ca masina arata bestial si are un motor extrem de nervos dar daca arunci ochii in detalii, e vai de mama ei,citez „zici ca e logan la detalii”

      00
    • Lasă-mă cu băieții de la ‘atelierul de detailing’ că sunt aproape de zero.

      Le-au atras atenția câțiva că habar n-au despre ce vorbesc, că informațiile ce le dau sunt inexacte, și în următorul clip a început să se creadă Clarkson, cum că de fapt video-urile lor sunt entertainment, nu sunt neapărat știință exactă, și pe el nu îl interesează de nimeni și nimic (eu n-am fost printre ăia, nici nu urmăream canalul atunci, am descoperit canalul mai recent și mă uitam pe sărite peste ele).

      Păi nu te supăra, dacă pretinzi că ești entertainment…dă-o-ncolo de treabă, mă uit la grand tour, că acolo e entertainment, nu doi plictisiți cu carismă zero care se filmează vorbind despre mașini unul peste altul fără nici o logică, și fără să aibă măcar habar despre ce vorbesc.

      00
  17. mHEV – mild hybrid, o mizerie care e hibrida doar cu numele. Nu se poate deplasa full-electric. Nu stiu cum e la Ford insa la Audi A7 MHEV inseamna ca la viteza constanta in unele situatii opreste motorul pe benzina si merge electric (unele situatii adica atunci cand cobori un pod de exemplu). In opinia mea e doar un trick de marketing. Apropo, MHEV nu intra in categoria vehiculelor hibride scutite de impozit.

    01
  18. Mi se pare mie sau aduce la aspect cu KIA?

    00
  19. Vali, cum au spus si cativa colegi mai sus… este vorba de mHEV adica Mild Hybrid care este disponibil si la Audi si la alti producatori.

    https://www.ford.ro/cumpara/exploreaza/electric/mild-hybrid#

    Nu are treaba cu hybrid-ul pe care il stii la alte masini consacrate pe hybrid, e doar un „motoras” (nu l-as numi motor) care nu face mare lucru.. deci e ok si pe manual aceasta ‘tehnologie avansata’ :)

    00
  20. Motorul ala de 1 litru este la fel de bun ca toate motoarele supraalimentate de 1000 cmc:ok pt masini cu caroserie mica(fiesta,polo,etc),decente pt caroserii medii(focus,golf,astra) si chinuitoare pentru chestii mai mari/grele.bonus cand le ajuta o automata cu dublu ambreiaj,enervante cand ai masina incarcata bagaje pasageri ac pornit.am condus fiesta,da,e ceea ce trebuie,in schimb la focus/cmax nu m-au dat pe spate,din contra se incadreaza la asa nu.consumul obtinut este similar cu un 1.4/1.5 turbo,deci nu economiile promise,iar zgomotul(la cele ce nu ai sunet in boxe) deloc placut utilizatorului.preturile alea sunt sinistru de mari la puma,cred ca nu vor sa vanda,sa aiba motiv sa inchida fabrica.banuiesc ca se vor da discounturi semnificative,ca au concurenta acerba(la banii aia iei un captur 1.3 turbo,de exemplu).

    00
  21. Sunteti toti niste carcotasi pentru ca „strugurii sunt acri”, adica prea scumpa Puma Hibrid?
    Va contrazic :
    1 Nivelul de baza cu multe dotari plus pachet de iarna a costat 17.000 euro
    2 Motorul 1.00 Ecobust a fost 7 ani la rand motorul anului in Europala consum si fiabilitate
    3. Motorul are si varianta de 155 C. P. plus 17 C. P. de la demarorul/alternator si chiar trage f. bine
    4.Consum f. f. mic in jur de 5%
    5.Puma se conduce f. f. f. usor
    6. Spatioasa, inalta sa incaleci fara griji bordurile prin oras sau sleaurile desfundate
    7. Are mai multe moduri de conducere
    si multa tehnologie care fac viata usoara la bord
    8. Este exact ce imi doresc de la un autoturism

    10
  22. „consuma mai mult automata si se strica”

    acum fara caterinca, cutia automata de la ford e un jeg.

    00
  23. Văd că numai eu sunt tâmpitul care are o mașină de 15 ani, cu motor pe benzina aspirat, de 5 cilindri și 2400 cm, care consuma de la 10 litri in sus și care nu vrea sa o schimbe nici bătut… Și nu, nu e BMW…
    Chiar nu îi înțeleg pe producători când pun motoare de 1 litru pe mașini de o tona și jumătate… Câtă fiabilitate să aibă?
    In 15 ani am schimbat doar consumabilele și un compresor de aer condiționat.

    00
  24. Mulțumesc de opinii, pe mine ma interesează în mod direct subiectul.

    Azi merg la testdrive cu Puma, pentru nevasta-mea. Nu suntem piloți și nici mecanici, ca cei înverșunați de aici.

    Ne tinem degetele încrucișate sa nu rămânem 15 ani cu ea.

    00
    • Succes. Până la urmă, mașină ideala e cea care îți place, pe care ți-o permiți, și care nu sta mult în service.

      00
  25. Ford Puma este MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle). Asta pentru ca are sistem electric aditional pe 48V. Cel de 12V nu a disparut, inca este acolo.

    Daca vreti comparatie intre tipurile de hybrid:
    https://x-engineer.org/automotive-engineering/vehicle/hybrid/micro-mild-full-hybrid-electric-vehicle/

    Si in detaliu ce inseamna MHEV:
    https://x-engineer.org/automotive-engineering/vehicle/hybrid/mild-hybrid-electric-vehicle-mhev-introduction/

    00
  26. Ford Puma varianta cheala Titanium avea la lansare pretul de 16K euro. Versiunea mildHibrid, care evident e facuta doar pentru obtinerea de emisii mai mici si eco bonusuri are o reducere de 10000 lei cu Rabla, deci coboara pretul la 14K euro. Adaugi pachetul iarna si confort si ai o masina decenta cu masaj in scaune. Compara asta cu Logan Prestige.

    Am avut si fiesta cu motor de 1.0 si diesel cu cuplu de 500Nm, se simte diferenta la motorul mildHibrid si softat la 155Hp pe modul sport, chiar e foarte responsive si stabila masina.

    Optionalele gen Asistenta sofer, hayon handsfree, confort, aveau pretul redus la jumate din start.

    Legat de hibrid manual, majoritatea producatorilor au si nu e ceva special pentru Romania la Ford, e manuala pentru toate tarile. Acum se poate comanda si automata nonHibrid Diesel. Pentru Ford e mai bine asa decat cutia lor automata, stiu si ei asta.

    Avantajul major s-ar putea sa fie faptul ca aproape toate piesele sunt facute in Romania si nu e Logan :).

    00
  27. Chiar isi cumpara lumea un papuc de genul asta cu pretul de lista? Pana si cu rabla si o muie la pachet tot ramane scumpa pentru o masin ce se vrea a fi aaaaaaaaaaaa nimic? Nu e suv, nu e jip, nu este masina mica, nu este medie, nu este combi, este o struto camila camel toe

    00
  28. Vali… lasă tot ce ai spus mai sus: cutie manuală pe masină de 20300 euro.. in 2020 pe mega-criză economită… păcat că tot niste români își vor pierde job-urile pe așa inepție

    00
  29. Nu e un hibrid adevarat ci un microhibrid cu starter generator si sitem de 48 V. Si Mazda ofera un microhibrid sau mild hibrid cu 24V de la 20 k la 28 k sau mai mult daca dai xu banul. La CX 30 treci de 30 k tot cu manuala si nu tuseste nimeni. Da, tot in 2020 si da un producător japonez. Si in testul de consum in conditiile reale realizat de auto bild, acest Mazda manual a consumat aproape la fel ca Toyota Corolla hibrid cu cutie automata cu convertizor de cuplu.Daca era Hibrid 100% intelegeam mistoul, dar asa mi se pare ca e doar rautate. Eu prefer automata dar manuala e inca o varianta buna si cost effective pt multi soferi, mai ales cei care nu cauta exclusiv confortul. Nu am nici Mazda nici Ford, dar imi place obiectivitatea.

    00
  30. Concluzia mea e ca mild hybrid inseamna ce vrea fiecare sa insemne, si exista tot atatea mild hybrids cati producatori si soferi exista pe lume.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.