Admite Ford că motoarele Ecoboost au o problemă?

Nu în public, ci într-o scrisoare pentru ANPC.

Modelele afectate sunt Focus, Mondeo, Kuga, Galaxy, C-Max, S-Max, cu motoare Ecoboost de 1.0, 1.5 și 1.6 și transmise manuală și start/stop. Și deși faza asta e din vara/toamna anului trecut, nu a fost nicăieri prin presă, pentru că presa auto vrea la lansări în Europa și plimbări cu Mustangul.

ford-ecoboost-rechemare

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

42 comentarii

  1. Unul din motivele pentru care lumea te citeste. Felicitari.

    00
  2. Ford povesteste despre ambreiaje varza (o problema tot mai comuna la masinile noi) si tu zici de motor…

    11
  3. Pe alba24.ro este această știre.

    00
  4. Am deja 2 rechemari in service pt un Focus 1.6 . Una in 2017 si una in 2018. Asta prezentata de tine ar fi a doua. Prima pt a se monta un senzor la motor pt a preveni supraincalzirea si eventual defectarea motorului. Well… too bad. la mine eroarea s-a produs deja si a rezultat una bucata bloc motor fisurat. Schimbat pe garantie la 14.000 km

    00
  5. Articolul de mai sus e doar o batjocura la adresa ford, n-are nici o treaba cu motoarele lor ecoboost.
    Toti producatorii fac rechemari:
    -Toyota pentru probleme cu airbagurile takarta si pentru probleme electrice la hibride
    -Subaru probleme cu airbag-urile takarta si probleme de pornire
    -Honda probleme cu motoarele 1.5 turbo care scapa benzina in ulei
    -BMW, VW, mercedes si opel rechemari pentru emisiile diesel
    -la dacia era o problema in care se desprindea rotile

    00
    • Sau Porsche, care iti zice dupa ce ai dat 80k euro pe masina: ”pulica am pacalit noxele, nu ne intereseaza de tine, ci doar de profitul nostru; vino sa iti instalam un soft de cacat, care iti limiteaza motorul si iti face regenerari la fiecare 150 km parcursi urban.

      00
  6. De ce batjocură?
    Are dreptate când afirmă că Ford a urmat strict procedurile legale de anunț, fără comunicate de presă.
    Adică spre informarea autorităților și, teoretic, a clienților care mai trec pe la reprezentanțe pentru diverse.

    00
  7. Acum aflu si eu ca a existat Mondeo cu motor de 1.0 ! :O

    00
  8. Prieten apropiat cu Focus Ecoboost, motor spart la 30k km. Cand l-a luat era masina visurilor, cu toate briz brizurile posibile, dupa 5 ani si un motor schimbat mai nimic nu functioneaza cum trebuie. Daca mai incerci si ceva tuning la motor moare cred in prima saptamana dupa, EcoBoost, tehnologie revolutionara ce a dat chix, plin internetul si concesionarii de Forduri sh la vanzare, stau acolo, nu se vand. In Canada singurele Forduri de incredere sunt truckurile si utilitarele dar daca e cu Ecoboost circuli cu barda deasupra capului, nu se stie cand cade si-ti ia gatul.

    00
  9. Sunt eu mai prost di nu înțeleg dau rechemarea este pentru ambreiaj si nu pentru motor. Dau ambreiajul este parte din motor si nu am aflat încă?
    În altă ordine de idei la o simplă căutare după motor găsești destule discuții pe net care se pasa cu frigiderul plin de carne la adresa Ford.

    00
  10. NOU
    #27

    1.0 pe Ranger nu pun? Pică ecoboosturile ca muștele. De consumat consumă cât motoarele de 1.5 benzină aspirat sau 1.6 motorină, sunt zgomotoase și vibrează când sunt reci chiar dacă sunt benzinare, trebuie turate mult…..cea mai tâmpită modă din industria auto.

    00
  11. Meh, am avut azi stirea cu recall-ul Dacia, ca sunt multe unitati. Legat de Ford, e mai important sa anunt ce au decis legat de colaborarea cu VW (vor face masini la comun)

    00
  12. Aici nu vorbim de o problema de motor, ci se una de ambreiaj, mai precis de placa de presiune. Probleme de motor au fost la prima generație de motoare TSI de la Vag din cauza amplasării turbinei și apoi a lanțului de distribuție. La următoare generație de motoare s a modificat poziția turbinei și s a montat curea de distribuție în loc de lanț. Dar nu s a zis nimic pas.. În schimb, auto bild și auto motor și sport Germania au publicat materiale ample pe subiect deși ambele sunt considerate publicatii pro VAG.

    00
  13. Salut! e vreu-un cititor care sa fi primit scrisoarea sau orice alta forma de notificare de la Ford ? intreb deoarece eu mi-am gasit VIN-ul masinii in pfd dar:
    1. Nu am primit nici un fel de notificare (mail, telefon, SMS etc);
    2. Masina a fost la revizia anuala – aceeasi reprezentanta Ford de la momentul achizitiei pana acum – in Oct (am observat ca notificarea e din Iulie) dar nu mi s-a adus la cunostinta ca ar face subiectul unui recall; nici in foaia de iesire nu este mentionat ceva similar;
    3. Am verificat VIN-ul pe etis.ford.com si raspunsul a fost „No Campaign Message(s) found” desi dupa VIN a fost identificat corect numarul de inmatriculare.

    Stiu ca cel mai usor e sa sun la reprezentanta si sa-i intreb de sanatate, dar ce garantie am ca nu ma vor trimite la plimbare.

    00
    • Salut Bogdan. Si eu sunt in aceeasi situatie ca si tine, doar ca am verificat acuma pe ETIS si am urmatorul mesaj, deci clar e problema.

      Outstanding Field Service Actions
      18S07 – CLUTCH PRESSURE PLATE CRACKS

      We will check for outstanding service actions on your selected vehicle, using your detected country, if this is incorrect you may not see the right information.
      We have detected that you are in the: United States
      If this information is incorrect, click here to change your country.

      Am sunat la service la Iasi si m-au programat. Au zis ca e o campanie de verificare pe treaba asta, si ca toti care au venit pana acum nu au avut probleme. Sper sa am si eu noroc lol.

      00
    • Salut, eu am primit scrisoare dar am cautat si pe etis.ford.com si acolo nu a rezultat ca fiind avariata.
      Outstanding Field Service Actions
      No Campaign Message(s) found
      Astept sa treaca pauza de masa sa stabiliesc o programare.

      00
  14. Eu am asa impresia ca la tine au verificat deja, sau au facut ce aveau de facut, in caz ca era ceva de facut, si ti-au scos flagul, de asta nu apare nimic pe ETIS la tine.

    00
    • Salve Alin si multumesc de raspuns. Intradevar am mai luat VIN-uri aleatoriu din lista si am observat ca pt unele ETIS-ul returneaza acel mesaj pentru altele nu.
      Le-am scris si admin-ilor de pe pagina de FB Ford Romania dar pana acum nici un raspuns desi mesajul apare ca citit.
      Te rog sa comentezi aici dupa ce termina cei de la service, daca/ce au gasit si sa-mi spui daca VIN-ul inca mai apare cu mesaj de recall sau flag-ul dispare dupa cateva zile.

      O zi buna!

      00
    • Am fost programat pe 30 ianuarie la service, deci mai dureaza pana aflu care-i treaba. Sper sa nu uit sa iti spun.

      00
    • câți dintre cei 70 jurnaliști au mașini cu motor de 1 litru? 0.

    • Nu mai au că le-au returnat la societatea de leasing
      http://www.sixtsh.ro/masini/?filter=true&make_name=ford

      00
    • nimeni nu e profet în țara lui.

    • Am fost dimineață cu mașina la mecanic (semisamsar, se mai ocupa și cu rasturnat kilometraje sau făcut 2-3 in 1) cu o problema (da, am incredere, dar din motive personale). Printre altele am discutat de alternative să schimb rabla actuala. Ce sfaturi mi-a dat:
      1. Fugi cat poți de 3 cilindri. Minim 4, 5 e foarte bine (Volvo, alfa), 6 in linie e parfum, V6 e ok, boxerele ok (cu excepția lui Subaru Diesel!), V8 , 10, 12 nu are experiență. Dezechilibrul la 3 cilindri are efecte de la 50000km, uneori mai jos.
      2. Viabilitatea motorului in sute de mii de km se poate aprecia grosso modo înmulțind cu capacitatea in litri. Astfel motoarele până intr-un litru: maxim 100000km, cele intre 1 și 2 litri până în 200000, până la 3 l 300000 samd. Contează și caroseria pe care s-a montat. Un ecoboost 1.0 va ține mai mult pe fiesta decât pe focus și pe focus mai mult decât le mondeo.
      3. Pe aceiași mașina (BMW seria 5) un motor mare are o durata de viață mai mare pentru că în general e folosit la regim de turații mari mai puțin timp.
      4. Diesel-ul la aceiași capacitate cilindrica pe aceiași mașina se uzează cam de 2 ori mai greu decât Otto, deoarece funcționează la turații mai joase și din cauza presiunilor mai mari este construit mai solid.
      5. Motor mic nu înseamnă neapărat consum mai mic, nici în oraș nici în afara, in special în condiții reale de trafic.
      6. Experiența acumulată cu hibride la mana a doua este prea mica pentru a putea face o recomandare.
      7. Dacă ești din cei care țin o mașina 2-3 ani cel mai bine e sa o iei nouă și să o dai la buyback. SH nu se pretează la așa ceva oricât le-ai aranja decât dacă ești samsar profesionist.
      8. Mașinile sh ok sunt scumpe. Cele noi ok sunt și mai scumpe.
      9. Înainte de a lua un sh intereseaza-te de costuri de întreținere ( valabil și pentru alea noi). Nu cumpără niciodată sh daca nu ai evaluat-o cu un „specialist”; nu cumpără de la intermediari decât cu garanție scrisă minim 6 luni.
      10. Indiferent ce cumperi sh, primul lucru este să ii schimbi distribuția plus schimburi ulei și filtre așa că trebuie să bugetezi astea.
      11. De evitat mașinile proveniență Italia sau Spania. Cu Germania și Franța de văzut, Olanda și Belgia ok că au trasabilitate la service obligatorie de prin 2011. Sh-urile din Romania pot avea pe bune kilometraj ok dar în general sunt conduse cu picioarele, mai ales cele care au fost „de firma”.
      12. Mecanicii incep sa „se prindă” de cat de bun e un model la cel puțin 2-3 ani de la introducerea pe piață.
      La sfârșit mi-a dat cu parul in moalele capului: bugetul la care mă gândeam eu pentru un model anume trebuie să il cresc cam cu 50% altfel sigur iau teapa (kilometraj, accidente in istoric, defecte ascunse).

      10
  15. Multumim pentru informatii. Alte recomandari, marci, motoare, modele fiabile? Preturi? E f greu sa alegi un sh ca lumea in zilele astea cand dieselurile au dpf si egr cu probleme in oras, benzinarele aspirate sunt putine si consuma multisor in oras, hibridele sunt costisitoare, electricele sh cu baterii la sfarsit de viata etc. Ce poti sa iei bun sa zicem in 8-10k€ nu mai stiu.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile