Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

14 comentarii

  1. Romania nu prea este pentru motociclism, mai degraba cred ca pentru moto cross, nu pot sa ai inteleg unde este placerea de a merge cu motoare de viteza pe gropi inteleg daca am avea autostrazi.

    00
  2. Motociclismul e de fite (fitze, pt „internauti”).

    00
  3. NOU
    #3

    putem specula că e o ironie pe care motocicliştii nu o văd?

    Întotdeauna este nevoie de organe de schimb?

    00
  4. @Staicu Ionut: ceva de genul, dar nu chiar. ma refeream ca „ba, daca astia va tot calca atata cu masinile, nu va ganditi ca e si vina voastra?”

  5. NOU
    #5

    Nu sunt toate accidente stupide acolo,majoritatea celor care au murit au murit din vina conservarilor(masinilor)care intorc aiurea peste linia continua sau pur si simplu nu vad (sau asa zic ei)un motociclist,altii au murit din stupizenie intradevar,adica mergeau fara casca sau in curu gol cu freza gelata proaspat ca sa-i admire femeile(cu casca in cap nu li se vede fata si mai ales freza de fitzobikeri)pe un super motor crezind ca asfaltul e ca o perna de puf mai ales la viteze mari si au cazut si si-au lasat creierii pe asfalt si familiile indurerate.Si zoso,sigur nu e nici o ironie pe care motociclistii nu o vad,doar ca e periculos ,din ce in ce mai periculos mai ales in Buc. iar acel topic creste de la an la an la proportional cu numarul de motociclete vandute.

    00
  6. Ce motociclete? Romania nu este nici pentru masini. Drumurile sunt varza. Romania este pentru avioane ca acolo nu e nevoie de intretinere -_-

    00
  7. Văd două mari motive pentru care lista aia se tot alimentează:
    – şoferii din România nu sunt obişnuiţi cu motocicliştii, iar dacă mai adăugam şi nesimţirea specifică zonei, kaboom! accident, mult mai dureros pentru motociclist decât pentru şoferu’ de maşină pe 4 roţi care-l cauzează
    – unii motociclişti ş-o caută cu lumânarea, pe principiul: „Salut, tocmai mi-am luat carnet pentru bike, şi acum nu mă hotărăsc ce să-mi cumpăr, oscilez între Hayabusa şi Kawasaki Ninja”. După care se înfige în primul pom care-i iese în cale…

    00
  8. In US exista o astfel de organizatie care preda mersul in siguranta pe motor. Stie cineva de ceva similar la noi? In alta ordine de idei, eu luni dau de A asa ca threadul asta pica exact la fix pentru mine ;)

    00
  9. @un motociclist: or fi accidente din vina soferilor, nu zic nu. Dar eu unul m-am cam saturat sa va tot feresc. In oras ma asigur temeinic, dar cand vii cu 130 spre mine dupa o curba, sau pe linia de tramvai cand toata strada e goala, te sperii si franezi in siguranta pana in dreptul meu si apoi imi arati tot felul de semne, asigura-te ca nu te ajung la primul stop, din intamplare.
    Bai, sa va intre in cap, in multe situatii, in oras sau pe drumurile aglomerate sunteti vizibili. Cu cat viteza voastra e mai mare, cu atat exista riscul de a nu exista pe sosea in momentul in care soferul s-a asigurat, ca in urmatoarele doua secunde sa va izbiti de el. Si cei mai idioti dintre voi, daca au avut categoria B inainte, n-au condus decat duminica la pranz. Vor mai fii multe accidente nasoale de motocicleta, e un tribut pe care il platim lipsei de civilizatie pe strazi, si tampitilor care dau carnete pe spaga.

    00
  10. Da. Clar! Mereu e vina „conservarilor”. Iar daca acesti conservari va numesc „DDO” atunci sariti 2 m de fund in sus ca nu avem „respekt” pt voi. Dar voi… aveti ceva respect pt conservari? Poate daca nu ne mai numiti conservari si o sa invatati ca 130 in oras inseamna moarte poate atunci o sa depasiti stadiul de „DDO”. Si daca tot vedeti ca va mor cunoscutii si apropiatii atunci de ce insistati? Vreti sa vedeti cand va vine randul?

    00
  11. Mda… chiar azi am vazut un tip cu motocicleta pe care-l manca rau in cur. La semafor toata lumea era aliniata, asteptand verdele, iar el avansa incet-incet printre masini. Iar cand se face verde si pleaca masinile si-l acroseaza vreunu’, o sa zica ca nu a avut noroc cu conservarii.
    BAAAAAAAAAAAAAAAAAAA STAI DRACU PE MIJLOCUL BENZII, NU INTRE MASINI!

    00
  12. Eu zic ca aceasta flotare logica e absurda. De cele mai multe ori, in accidente se moare din cauza unuia sau a celuilalt, Ca o daca e din cauza unui motociclist, ca alta data din cauza unui sofer, tot se intampla. Daca le mai si numesti accidente stupide, atunci chiar nu vad unde e justificarea pentru a duce „ironia” pana la capat?

    Oricum, pana la urma doar statisticile vorbesc, iar papagalii de ambele parti (soferi sau motociclisti) vor comenta non-stop, aruncand vina dintr-o parte intr-alta.

    Anul acesta (in capitala) au murit 7 persoana in accidente pe 2 roti. Cand spun 2 roti, includ scutere si mopede. Cu 2 persoane mai mult decat in perioada similara a anului trecut. DAR, asta in conditiile in care se pare ca piata moto/scutere a crescut cu 400%. Deci, per ansamblu, judecand la rece, situatia s-a mai imbunatatit, ca raport.

    Cam 60% dintre accidentele ce implica vehicule pe 2 roti sunt datorate conducatorilor auto implicati in aceste accidente.

    Anul acesta, tot in capitala, soferii au primit 6000 de amenzi pentru greseli in trafic fata de conducatorii de vehicule pe 2 roti. Si asta spune ceva.

    Treaba cu avansatul printre coloanele STATIONATE la semafor nu PREA pune in pericol pe nimeni, decat in cazul unor ego-uri prea dezvoltate ale posesorilor de tancuri ofticati ca ei nu pot avansa. De cele mai multe ori motocicletele se strecoara pana in prima linie in timpul unui semafor, asa ca exceptand situatiile in care un sofer pur si simplu vrea sa se urce pe tine, nu vad pericolul. In plus, in occident e o regula acceptata tacit, pe care o respecta atat soferii cat si motociclistii, din bun simt.

    Uscaturi sunt in ambele tabere, iar generalizarile astea idioate nu-si au sensul. Eu personal am sa multumesc oricarui sofer ce-mi face loc in trafic, fiind constient ca eu ma pot strecura. La randul meu, am permis multor soferi sa intre in coloana sau sa faca manevre, chiar si pe prioritatea mea, pentru ca bunul simt ne dicteaza sa ne intelegem in traficul asta de cacat.

    Daca inainte de orgoliu punem bunul simt, nu vor mai fi atatea discutii si accidente. Ah, si inca ceva, SEMNALUL se pune INAINTE de inceperea manevrei, nu in timpul ei si nici dupa. Dar asta e mai greu de obicei la posesorii de Audi, BMW, Benz, Passat, SUV-uri si la taximetristi in general.

    00
  13. Eu chiar sunt curios ce si cum, am circulat pe bicicleta la vremea mea foarte mult si ma tot gandesc acum sofer cum am fost atat de prost =) puteam fi o victima in fiecare minut … la noi e sport extrem sa mergi pe bicicleta (nu doar sa faci anumite chestii cu bicicleta).
    Dar cei cu motociclete au absolvit un examen, au carnet de … sofer daca poti sa ii spui asa =) dar de cand pana cand poti sa circuli pe linia continua sau discontinua? pentru motociclisti nu sunt valabile marcajele rutiere? motociclistii nu au atatea amenzi pentru ca sunt de ^n ori mai putini (si tot mai mor din ei) pacat ca fac probleme soferilor auto si chiar propriilor familii.
    Pai atunci imi iau si eu smart si ma strecor si eu … ca doar pe majoritatea drumurilor care sunt facute cu cap este loc chiar si de trei masini chiar daca sunt marcaje pentru doua (dar cred ca politia rutiera si-ar consuma pasta din pix cu mine), nu stiu cum de voi nu se ia la faze deastea.

    00
  14. @Lucianu: Daca as avea confirmarea faptului ca ai „balls”, te-as invita la o plimbare LEGALA prin oras cu motorul, sa-mi spui la final de cate ori era sa ne luam LEGAL garsoniera cu usa-n tavan. Diferenta e ca unii accepta riscul din pasiune, iar altii le servesc riscul din nesimtire. Ia-ti Smart, e mai bine. Si macar foloseste-i oglinzile. Un lucru ma bucura, ca macar cineva a avut inspiratia ca la masini, din constructie, sa faca sa se aprinda stopurile la franare, ca daca era ca la semnalizari, multi soferi erau prin puscarii acum. Asta e, unora le place „sportul extrem”.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube