Flanco – ridicarea produselor din orice magazin (p)

Când ai 111 magazine și vrei să mulțumești și clientul care comandă online, unde ai mai multă marfă și clientul poate cotrobăi liniștit, de ce să nu le transformi în puncte de livrare a mărfurilor comandate de clienții care nu vor să aibă de-a face cu curieri? Poate nu sunt acasă, poate curierul de pe zona lor e fără chef, poate muncesc până seara târziu.

De aceea Flanco oferă serviciul de ridicare a produsului din magazin! Pentru că oferta e mai mare pe online, asigură-te totuși că produsul pe care vrei să îl comanzi este pe stoc în magazinul din care vrei să îl ridici.

Serviciul este util mai ales acum, în perioada de Paște, pentru că multe dintre magazinele Flanco sunt în centre comerciale, unde oricum mergeți pentru cumpărăturile specifice și puteți trece printr-un magazin Flanco doar să ridicați produsul fără să mai stați să alegeți la raft.

 

flanco

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

10 comentarii

  1. Același lucru l-am sugerat si eu celor de la emag. De două ori chiar. Dar, nu se poate :(

    00
  2. Probabil ai sugerat celor de la Altex, nu emag, ca ei au asa ceva de cativa ani buni.

    00
  3. Dar ce idee revolutionara! Cine s-ar fi gandit la asa ceva in secolul asta?

    00
  4. chestie interesanta, m-am lovit de faza asta cu flanco acum 2-3 saptamani. caut un UPS si merg ALtex unde era cel mai bun pret, pe la 6-7 seara batea vantul sambata acolo caut printre randuri si dau pana la urma de 2 angajati si intreb de UPS-uri „nu avem” dau din umeri gen WTF cum sa nu aveti UPS-uri cand aveti o gramada de alte tampenii. merg la Flanco in Coresi (brasov) si caut vreo 3-4 minute nu le vad nici aici intreb un tip unde sunt UPS-urile si se uita tipul la mine speriat „ce sunt alea?” ii explic ce sunt si la ce folosesc si se uita la mine de parca am cerut un OZN. eu voiam dintr-un magazin sa cumpar ca sa-mi folosesc niste puncte de la un card ( online nu poti sa le folosesti), pana la urma ma gandesc sa le dau un mesaj sa vedem daca se poate trimite in magazin si surpriza „se poate sa platiti in magazin si trimitem noi dupa” (nu avem pe stoc si trebuie plata anticipata sa aducem de la furnizor ). am mers in magazin – platit si surpriza cam in 2 zile mi-a sosit acasa prin curier ( probabil puteam cere si in magazin dar mi-a fost mai usor acasa)

    au devenit mai flexibili dar la preturi stau pe pozitie( UPS 700VA APC altex – 359 ron (redus de la 399), Flanco parca 430 ron ( . avand cam 250 ron puncte diferenta aia nu a contat ca am scapat de ele in sfarsit

    00
    • Saptamana trecuta aveam nevoie urgenta de un DVD reader extern, ma duc la Altex si rog un angajat sa-mi arate pe ce raft sunt, primesc un raspuns foarte sec „nu avem asa ceva”.
      Zic eu, bai, tre’ sa aibe, incerc pe la alt mascarici: nu avem domneee. Nu ma las, intru pe site, vad ca au vreo 5 modele, toate pe stoc. Ma duc cu telefonul, ii arat codul produsului, se duce in spate si imi aduce jucaria. Ce sa mai zici?

  5. Normal ca le convine, il ridici de la ei deci legal nu mai e cumparare online. Nu-l poti returna ca si cum l-ai fi cumparat online.
    Mai putine drepturi pentru client, avantaj magazin.

    00
    • Ai dreptate cu ridicarea. Numai ca ei pe site se lauda ca ofera retur in 31 de zile. Tragi un screenshot si in caz de ceva ANPC rezolva super repede.

      00
  6. Nu vad ce e nou, Altex si Media Galaxy au serviciul asta de ani buni si merge foarte bine

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube