Finestore au un site nou

Mai rapid, mai aerisit, mai rapid, mai rapid, mai rapid. Și e și mai rapid, că de asta se plângeau unii. Au păstrat totuși identitatea vizuală și nu s-au aruncat să facă ceva foarte complicat, că e un magazin de băuturi până la urmă, nu rocket science.

Și rămân același magazin cu prețuri bune, și la Rom Dictator, din ăla de care bea Putin înainte să ia deciziile alea bune, și la suc de pere și piersici, și la cutiuțe.

Avem și 5 vouchere de 200 lei cadou pentru cei care lasă comentarii utile despre site.

finestore-cutiute (articol sponsorizat)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

96 comentarii

  1. NOU
    #1

    E mai rapid!

    00
  2. Coniac la 55 de lei sticla știu cine bea. Dar cine bea coniac de 37.800 lei/sticla nu pot să-mi imaginez… Poate Băsescu?!

    00
  3. Difera varianta de mobil fata de cea de desktop, nu apar anumite lucruri gen produsul zilei.

    00
  4. E clar un upgrade, mult mai aerisit. Se misca brici.

    Ce nu inteleg legat de bara rosie de jos, cu codul voucher de 15%. Daca tot este vizibil pentru toata lumea si se aplica la orice comanda fara restrictii.. de ce nu se aplica automat reducerea in cos? De ce tb sa il introduc eu?

    In plus, are link catre finestore.ro/oferte-speciale care te duce de fapt la /Recomandari.

    00
  5. Să pună meniu lipicios și la versiunea pentru dispozitive mobile, unele pagini sunt mari și trebuie să dai o grămadă de scroll pentru a ajunge la meniu și la butonul cu coșul de cumpărături.

    01
  6. Arata mai bine, dar sincer cand intru pe mobil, prima sectiune e un site de stiri.

    Oferte speciale cu rosu, alt font, meniu cu produse, 5 icons aiurea, chat box plutitor, scrolling text, mesaj de bun venit, „bauturi alcoolice la cel mai bun pret”. Chiar e nevoie de asa de multe?

    Au ingramadit acolo toate ideile care le-au venit?

    00
  7. Anii la vinuri data viitoare

    00
  8. La vinuri lipsesc anii, si la descriere mai au de invatat ce e demisec, etc…poate ar trebui sa angajeze pe cineva care se pricepe la vinuri; nimic nu se compara insa cu sistemul ala antic de plata de la librapay, incompatibil cu anumite carduri visa gold.

    00
  9. De da asta imi merge si mie search-ul cum trebuie. Nu mai trebuie sa dau scroll prin 12 pagini pana sa ajung undeva.

    00
  10. E super rapid! Chiar si din Egipt

    00
  11. Comanda primita astazi !! Deci, site-ul se misca repede. :):) Urmeaza un weekend frumos. :)

    00
  12. varianta web e ok, era ok si inainte. mai au de optimizat la varianta mobile / tablete

    00
  13. sa specifice anii la vinuri
    voucherul sa intre automat in reducerea cosului

    00
  14. Clar mai aerisit ca versiunea anterioara, butoanele care conteaza sunt puse sus sa sara in ochi.
    Pe mobil butonul „Produsul zilei” nu mai apare si e bagat cumva in meniul din stanga dar e usor invizibil la prima vedere.

    00
  15. Scurt și la obiect sper:
    – nu mai am adresa de livrare salvată în cont
    – filtrele par sa nu funcționeze 100%. La spumant de exemplu, daca filtrezi Republica Moldova nu returnează niciun produs, deși sunt in stoc spumante din Rep Moldova
    – Ar putea fi eliminat un click/tap atunci când mergi pe o categorie, sa nu mai fii nevoit să apeși arata toate produsele din aceasta categorie, sa scrolezi direct la produse, să afișeze direct întreaga lista

    00
  16. Se misca mai bine dar mi-ar placea sa aiba si un filtru „In Stoc”.

    00
  17. Locul perfect de unde să îți iei un Moët. Altfel intră micii.

    00
  18. Am un prieten bun care este adminul de retea (nu cel care a facut site-ul) de la Finestore si mi-a povestit ca actionarii au investit niste sume foarte mari in tot ce tine de echipamente (servere, retelistica, statii, etc) deoarece actionarii vor sa mearga totul perfect din punctul asta de vedere.

    Si nu, nu particip la concurs.

    00
    • Actionarii chiar au insistat sa se foloseasca jQuery in 2022 (stire neverificata)

      00
    • Sa mor, eu nu ii inteleg mai nou pe hipsterii astia programatori care fac atacuri de apoplexie daca nu folosesti limbaje sau framework-uri trendy gen React sau Deno.js. Frate, daca aplicatia web este perfect functionala, performanta si sigura, nu conteaza in ce limbaj si tehnologii web au fost folosite. Asta imi aduce aminte de acum vreo 5 ani majoritatea youtuberlor iti ziceau sa inveti neaparat React ca asta e viitorul, te apucai si invatati si dupa aia daca cautai joburi in react, Ioc șansa Rambo, mai ales in Europa.
      A zis-o bine tot cam pe atunci Stefan Mischock parca asa il cheama, invatati un limbaj care se cauta si pentru care exista joburi , nu unul hipstaresc pentru ca o sa muriti de foame, facand aluzie la faptul ca toti developerii hipsteri wannabe faceau misto de php ca e naspa dar majoritatea site-urilor si job-urilor erau in php.

      01
    • Da, îți dai seama.

      Ăia 30kb de la jQuery strică tot site-ul /s

      Serios, nothing wrong with jQuery – da, e „depășit”, nu mai e trendy, și unii ar zice că e chiar inutil în ziua de azi cu browsere moderne.

      Dar, băi, e simplu: funcționează ȘI ÎNCĂ simplifică codul pe care-l scrii.

  19. E folositoare secțiunea „Produse Noi”. Așa vezi dacă au adus ceva ce căutai.

    00
  20. – la afisarea normala (fara zoom out/in), textul „lichidari de stoc” nu apare complet;
    – in subsol, dar si in partea de sus unde ai tipurile de produse, unele categorii sunt scrise cu majuscule la inceput, altele nu. Pentru uniformitate, ar merge adoptat acelasi stil (exemplu mai jos):

    Despre Noi
    Cum cumpar?
    Plata & Livrare
    Program de lucru
    Bauturi Evenimente
    Bauturi Nunta

    sau

    – tot pentru uniformitate: in unele zone sunt diacritice, in majoritatea nu. Exemplu de zona cu diacritice (textul are, „Citeste mai mult” nu are.

    „TOPPING
    Închide ochii şi imaginează-ţi cel mai fin mousse de ciocolată. Acum cele mai pufoase clătite franţuzeşti. Şi acum cel decadent frappe. Lasă-ne să ghicim: toate sunt decorate cu fructe de pădure, sirop de caramel, ciocolată albă delicioasă sau ciocolată neagră cremoasă, nu-i aşa? Înseamnă că ai nevoie de un pic de topping în viaţa ta. Topping-ul e “cireaşa de pe tort” nelipsită din orice casă care se numeşte acasă şi din orice bar sau restaurant unde-ţi răsfeţi în timpul liber simţurile. E acel detaliu care face diferenţa în orice desert sau băutură şi tot el completează şi complimentează experienţa degustării. De aceea, dragă iubitorule de gusturi şi arome inedite, e timpul să-ţi alegi aroma preferată din lista de mai jos şi să faci loc alintului în viaţa ta.

    Citeste mai mult ”

    – functia de „Open in new tab” pe Chrome iti deschide landing page-ul Finestore, nu pagina categoriei/produsului pentru care vrei afisarea.

    00
  21. Imi place cum merge site-ul.Parca e mai bine optimizat deci mai prietenos cu utilizatorii.

    00
  22. Mi a disparut istoricul comenzilor facute pe rit vechi.

    00
  23. Eu vreau sa stiu cand mai gasesc Bumbu la 125 lei cu reducere (140 neredus)?

    00
  24. Ar trebui sa pune produsele care sunt in stoc primele in lista, de ex https://www.finestore.ro/brands/the-glenlivet

    00
  25. Doar zona din dreapta imaginii produsului mi se pare cumva prea incarcata/prea mult text. In rest e ce trebuie.

    00
  26. Fata de versiunea anterioara este mai bun site-ul.
    Un pic pe langa, mi s-a intamplat de mai multe ori ca sa primesc mai putin in comanda decat am comandat. Sper ca au corectat relatia cu firma de curierat, stiu ca nu e vine finestore.

    00
  27. Mult mai rapid si intuitiv decat inainte, insa in continuare nu poti cauta doar produsele care se afla in stoc.

    00
  28. NOU
    #40

    Chiar se misca bine de tot, asteptam si aplicatie…

    00
  29. de site n-am ce sa zic
    decat ca nu mai au Monkey Shoulder, poate asta

    00
  30. Am comandat 6 sticle de vin plus un gin . Reducerea a picat foarte bine . Site-ul se misca bine si am gasit repede ce doream .

    00
  31. Eram client fidel. Am redus comenzile din 2 motive. Ficatul mai are nevoie de pauza si promotiile romanesti pe care le fac. Chiar si acum vad cresteri de 15-25% fata de ultima data cand am comandat (inainte de Craciun)

    00
  32. Oare cineva de la finestore ar putea sa ne spuna ce e atata de sarbatorit in romania de nu se gaseste o sticla de moet pe site?
    In rest, pare mai curat/aerisit noul site.

    00
  33. E ok site-ul..din punctul meu de vedere , ce as sugera să aibă: prețul la produse /Litru

    00
  34. Arata mai bine acum sa vedem cum o sa se comporte de BF atunci cand crapa de obicei din cauza traficului….

    00
  35. Au vinho verde, au vin din Drăgășani.

    00
  36. Site-ul arata bine si se misca ok.
    Pe varianta de mobil as muta produsul zilei in partea de sus a meniului. La final e cam ascuns. Initial am crezut ca lipseste.

    00
  37. Dictador am luat și eu, dar varianta de săraci

    00
  38. Despre site ce as putea sa zic? mergea si cel vechi, ca e doar un site sa comanzi bautura.
    Ce ar fi de imbunatatit? Sa faca un contract cu Sameday si sa livreze la easybox-uri.

    00
  39. 2 observatii:

    1. Nu poti sorta produsele dupa „Best selling”
    2. Nu poti sorta produsele dupa numarul de review-uri

    00
  40. Vreau un filtru de categorie la produsele noi. In rest siteul e decent, isi face treaba pentru un magazin online de bauturi.

    00
  41. Filtrele încă sunt nasoale, vezi filtrul pe brand aici: https://www.finestore.ro/gin

    Dai click pe Brand, și tre’ sa dai scroll 3 zile. Lipsă funcție de căutare.

    Și subscriu la ce-au zis alții – filtru de stoc pentru site, nu mă încălzește cu nimic dacă ai stoc la Băneasă, că doar nu vin din Constanța să cumpăr o sticla de whisky din magazin…

  42. Arata mai si functioneaza mai bine. Ar mai fi unele ajustari dar nimic important sau suparator.

    00
  43. Site-ul arata mai bine dpdv grafic. Filtrarea dupa produs mai intuitiva. Imaginile sunt mai mari, mai appealing.

    00
  44. tre sa dai mai putine clickuri pt majoritatea actiunilor, so that’s a plus for lazy fucks.

    00
  45. e de laudat progresul si interfata noua

    posibile imbunatatiri care se mai pot aduce:
    approximate search, cand ai un typo in cautare. momentan daca gresesti o litera in cautare, nu iti aduce nimic, rezultat cautare zero.
    De multe ori nu stiu exact numele la litera a ceea ce caut, unele bauturi au denumiri complicate si greu de retinut de toata lumea.
    Propun o cautare si dupa „best match”

    00
  46. O sa incerc, de obicei ma uit pe newsletter și intru pe site doar daca vad ceva interesant

    00
  47. Site bun, responsiv. L-am testat pe telefon și iPad, e ok. Am descoperit și două bug-uri.

    00
  48. Am comentat si la vecinul din Pantelimon, dar las si aici:

    1. Poza de pe frontpage prea mare si lipsita de added value; cromatic e prea intunecata fata de albul de mai jos; Click pe ea duce tot la frontpage – de ce ai mai face click? Nu mai bine sa fie integrat produsul zilei pe jumatate de spatiu ocupat de aceasta poza, cu link direct catre produs?
    2. Textul „Bauturi alcoolice online la cel mai bun pret” consuma spatiul fix degeaba. Daca e sloganul site-ului ar putea fi integrat in poza de mai sus;
    3. Recomandari fara preturi, produse din diverse tipuri amestecate ciudat – ar fi mai indicat un top-3 best sellers pe ultima luna la fiecare categorie mare (spirits – vinuri – altele);
    4. Filtru aplicat by default pentru excludere produse indisponibile; idem sa fie excluse de la search results;
    5. Poze reale la magazin / depozit, cum arata interior & de afara aici: http://www.finestore.ro/program-de-lucru
    6. La Pachete si Cosuri cadou lipseste info referitor la dimensiune colet si greutate totala colet;
    7. Pret / litru afisat acolo unde e relevant;
    8. Sa mai existe optiunea de Ordoneaza dupa popularitate sau dupa rating;
    9. La Produse noi sa existe filtre dupa categoriile mari (macar dupa spirits – vin – altele); sau macar sa fie grupate cumva (doar dupa brand si poza nu mereu iti dai seama ce este);
    10. Butonul rosu de Oferte speciale duce spre un link cu recomandari – pai sunt oferte sau recomandari? Daca se vor oferte, sa pastreze doar cateva oferte; daca sunt recomandari, sa pastreze cateva recomandari; acum e un amalgam de 348 Produse pe 9 Pagini.

    00
  49. arata mai bine noul site, navigarea e mai usoara si parca se misca mai repede.

    00
  50. Site-ul e util să vezi dacă e in stoc sau nu produsul. De multe ori au produse pe care nu le găsești pe alte site-uri.

    00
  51. mult mai bun site-ul si mai rapid
    ca imbunatatiri:
    – filtrare dupa stoc
    – daca adaug in favorite nu am nevoie de un ‘popup’ pentru confirmare, e de ajuns inimioara
    – pentru bauturile care au mai multe variante de litraj ar merge sa poti selecta alt litraj din pagina de produs. ar merge chiar si pentru aroma dar nu stiu daca merita efortul
    – cand filtrez ceva nu vreau auto-jump
    – pe fiecare filtru afisata o cifra cu numarul de produse disponibile

    00
  52. Vali, site-ul nou nu e perfect dar e foarte bun. Suspectez ca au avut un consultant…

    00
  53. As vrea o categorie separat pentru băuturile”digestive”/aperitive.

    Să găsesc acolo la un loc Jägermeister, Amaro Lucano, Averna, Amaro Montenegro…
    La aperitive e un singur produs desi acolo ar mai putea intra vermutul Martini…un gin tonic ceva…

    00
  54. H1 pe paginile de categorii nu exista. Toate paginile de categorii incep cu H2.
    Date structurate pentru breadcrumbs.
    ALT pe poze ar putea fi un pic mai optimizat.
    Linkingul intern mai ales pe paginile de produs ar putea fi mult imbunatatit.

    00
    • sunt sigur ca tu ai vrut sa scrii ceva de ajutor, dar, de exemplu:
      Ce inseamna date structurate?
      Cum ar putea fi ALT un pic mai optimizat?
      Cum ar putea fi mult imbunatatit linkul intern mai ales pe paginile de produs?

    • @Arhi banuiesc ca zoso sau cei de la finestore stiu ce inseamna toate alea. N-am stat sa le fac un audit complet. Pe langa asta, raspunsurile la intrebarile tale costa, nu o sa le dau eu gratis aici.

      00
  55. Am aruncat rapid o privire. Uite cateva recomandari.

    1. Atat pe desktop dar mai ales pe mobil, pe pagina de produs, selectorul de cantitate este frustrant de utilizat in cazul in care vrei sa modifici cantitatea. Recomand sa adauga un – si + pentru a creste sau scadea cantitatea incremental, fara a fi nevoie sa tastezi efectiv cifra.

    2. Pe mobil (ca presupun ca asta e principala sursa de trafic), pe pagina de produs, galeria de imagini (Featured Product Image) nu are o functie de swipe, ceea ce poate fi enervant. In plus, daca vrei sa accesezi thumbnail-urile, acestea se deschid intr-un lightbox full screen ce nu are niciun sens, ci doar forteaza vizitatorul sa inchida acel lightbox pentru a reveni la produs.

    3. Pe mobil, as afisa review-urile produsului in imediata apropiere a denumirii, de preferat imediat sub denumirea produsului. Au un impact puternic asupra procesului decizional.

    4. Pe mobil, acel notification bar rosu amplasat in partea de jos a display-ului blocheaza continutul cu adevarat important, cum ar fi pe pagina de produs, butonul „adauga in cos”. Ar fi mai indicat sa fie pozitionat in partea de sus a displaylui.

    5. Atentia la „Transport gratuit la comenzile de peste 199 Lei”. Pe pagina cosului de cumparaturi, desi am in cos niste produse cu o valoare mai mare (350 Lei), transportul este afisat ca fiind 14.99 Lei, ceea ce poate duce vizitatorii in eroare. Daca vrei sa treci mai departe, pe pagina de checkout apare intr-adevar ca este gratuit, insa cel mai probabil nu toti vizitatorii vor incerca asta si vor trece mai departe. Screenshot: https://i.imgur.com/TOeTOKi.png

    6. Optiunile de filtrare: Implicit, optiunea de filtrare este Nume (A-Z). Nu stiu cum sunt altii, insa e absolut inutil sa vrei sa sortezi produsele alfabetic. Cele mai populare optiuni de sortare ar trebui sa fie: Pretul, Cele mai mai sau Cele mai vandute.

    Evident ca sunt doar o serie de recomandari, care, din experienta mea, ar trebui sa aduna un plus pe partea de UX.

    Daca baietii considera ca le-au fost de folos si au nevoie de o mana de ajutor, ii pot ajuta :)

    00
  56. In calitate de cumparator de vinuri as aprecia sa mentioneze vintage-urile.

    00
  57. Finestore te scapa de problemele pe care tot el le provoaca-catch22. ma rog, era alcoolul, dar Finestore livreaza si elibereaza..e chiar „fain” acest store :) sa traiasca DON PAPA

    00
  58. Cscart? Arata bine si se misca fain. Spor la vanzari!

    00
  59. Au o sectiune “ceaiuri” in care nu e niciun produs. Chiar ma bucurasem cand am vazut categoria, fiind un mare bautor de ceai.

    00
  60. Dai un search pe Lagavulin, îți găsește produsul și când ai intrat pe el e fără stoc :(

    00
  61. Meam, consultanta Dev&QA moca, un articol si un voucher care au adus ROI de câteva ori mai mare decât orice campanie bășita cu influenceri/ads la acelasi cost 😁

    Totusi cred ca mulți nu isi doresc cu adevărat sa bea, de au atâtea obiecții. Ba, arata stocul, ia-mi banii și da-mi un mail ca e totul ok la tine și trimiți pachetul.

    PS. Nici nu am intrat pe site, ca nu vreau sa beau nimic zilele astea. Ca dacă voiam, intram și comandam și nu mai comentam aici 😂

    00
    • Oricum de acum o să comanzi mai ușor căci nu îți mai apare popup-ul de confirmare vârstă peste tot și formularul de finalizare comandă este simplificat și organizat mult mai bine.

      00
  62. Design plăcut, deși cu mici probleme pe alocuri. Mult mai bun decât precedentul, asta e clar.

    00
  63. eu vreau doar voucher :))

    00
  64. NOU
    #84

    Se încarcă foarte rapid.

    00
  65. L-au îmbunătățit dar încă nu e perfect.
    Ar mai putea lucra la filtre și la o versiune pt mobile mai prietenoasă…

    00
  66. Nu stiu daca inainte produsele afissau si PRP. Cred ca este util si imi place font-ul folosit la text pare mai rotunjit

    00
  67. Sper sa nu bage o functie ce alcoolemie cumulata ai pe comenzi ca ne apuca pe toti plansul :))

    00
  68. Imi place noul site, nu e foarte diferit de cel vechi dar e mai usor de folosit/navigat.
    PS: Fuck, ce s-a mai scumpit Laphroaig 10 ani! Cand ma gandesc ca mi se parea scump la 140 lei …

    00
  69. Intru des pe mobil: unele produse sau categorii nu apar. Am zis ca e de la browser, dar nu.
    Probabil e inca in teste ?

    00
  70. Am reușit să cumpăr o sticlă de Drambuie pentru colega de cameră în mai puțin de 60 de secunde. Asta este de bine.
    Apoi m-am uitat pe site mai bine de 20 de minute că mă minunam de câte sortimente de băuturi fine au. Asta este de bine.
    Am mai observat că nu găsesc poșirci. Asta tot de bine este.

    00
  71. Site-ul este mai rapid pe mobile.

    Am câteva propuneri:
    1. Interfață in limba engleza/franceza pentru studenții la studii în românia :)
    2. Autocomplete in formularul de căutare, nu trebui sa completez tot timpul whiskey sau alt tip de băutură
    3. La Vinuri sa se afișeze ratingul de pe Vino, ca la filme și imdb

    00
  72. n-am venit aici pentru concurs, dar daca tot mi-ai amintit de site si am refacut stocul ca vin sarbatorile, nu mi-ar strica un voucher :))
    site-ul e cinstit, nici inainte nu era rau, parca functioneaza mai bine cautarea produselor

    00
  73. In sfarsit arata si el site-ul Finestore mai de Doamne ajuta , gen anul 2018 :)) ! Filtrele alea idioate au fost actualizate in sfarsit , dar bauturile sunt bune, oamenii au creat o nisa buna in Romania . Acum sunt toti prezenti si emag si latex … dar tot finestore stie cu bauturi cu de-astea :)))

    00
  74. voi trimite câștigătorilor voucherele pe email

    https://streamable.com/9y8l1y

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.