Cum se finanțează jurnalismul ăla bun

Playtech.ro are în jur de jumătate de milion de vizitatori pe zi, vizitatori care fac minim o afișare (că așa e site-ul). Vreo 15 oameni lucrează la el, oameni care produc materiale de genul ăsta.

Playtech e deținut de Vasile Camara, care mai deține probabil și Impact.ro, pentru că văd oameni care lucrează la ambele site-uri. Dar înainte de asta, finanța jurnalismul ăla bun de la Adevărul.

Întrebarea mea e de ce e băgat în SATI de Ringier. De ce simt nevoia să susțină așa ceva?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

16 comentarii

  1. Cu tot respectul, dar articolul cu ,,butonul ascuns,, refuz să cred că e real.

    00
    • Am citit cu sufletul la gura, la fel cum am urmarit Marimar, ca sa aflu ca de fapt e frates-o si s-au iubit degeaba. Acest articol nu exista. E inventat de Vali.

      00
  2. „wwv.playtech-de fapt-ro
    Publicatie online despre gadget-uri si jocuri video, review-uri de tehnologie hardware si non-hardware, stiri, trailer-e. ”

    Ați citit voi acolo vre-un review de tehnologie, jocuri video?
    Un alt can-can cu nume înșelător, un alt „Capital”, gunoaie.
    Asta „se cere”, asta „se dă”.

    00
  3. Mai merge un articol in care sa detalieze cum te fereste butonul ala si de substantele oculte din chemtrails.

    00
  4. Ma degraba imi citesc spamul din email decat sa dau click pe Playtech.

    00
  5. l-as prinde pe ala de a scris minunea aia de articol si l-as inchide in beci. sa stea in ma-sa langa cartofii aia ofiliti luati in primavara. si periodic as cobori la el, cu o bucata de sapun bagata intr-o soseta lunga si l-as bate cu soseta aia, futu-l in gura.

    00
  6. as avea ceva de spus despre playtech dar nu stiu daca se accepta injuraturile pe blog, daca as mai ajunge pe saitul lor ar trebui sa ma spal pe mana cu care am dat click

    00
  7. Site-ul a fost creat initial ca un sub-asset al Prima TV, cu accent pe ce ii spune titlul – gadgeturi, reviews, etc., in primavara lui 2014.

    Redactorii cu ideea si initial implicati au fost Vlad Andriescu, Mistretu si Luci Popescu, pe atunci niste arici de studenti cu o oarecare pasiune pentru subiectele la moda.

    Incercau sa ii faca concurenta stim noi cui, fara prea mare succes.

    Dupa vreo 3 ani in care s-a vazut ca nu are tractiune, au pivotat si l-au schimbat in gunoiul de tabloid pe care il vedem si astazi.

    00
  8. Nu va suparati, cum era butonul din articol? Ca nu am inteles.

    00
  9. Omu’ are ca motto personal : “Mai bine sa ma creada lumea nebun decat prost”.

    Pe baza articolului asta e greu de facut distinctia.

    00
  10. Ii invit pe inteligentii care au scris fituica aia penibila sa mearga cu recircularea pornita in sezonul rece si sa-si dea seama singuri daca e bine sau nu.

    00
  11. E la Ringier in SATI pentru ca e ‘in regie’ si pentru ca Ringier isi ia 20% bani.

    Dar nu pentru mult timp, pentru ca vor trece la Thematic Digital, care e tot regie, dar nu e la Ringier, e total separat de Ringier. E nevasta lui Ursuleanu acolo sefa, dar atat.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube