Deși are doar 4 din cele 13 modele aflate la vânzare cu motor hibrid, vânzările acestor patru modele merg foarte bine.
Sales of Ferraris with hybrid engines have overtaken those of traditional models for the first time, a seminal moment for a brand inextricably linked with supercars driven by noisy, powerful engines.
Four of the 13 models offered by Ferrari in the quarter were hybrids. Ferrari’s three-month sales were driven by the 296 GTB and GTS supercars, which are hybrids that also use a V6 engine, as well as the top-end SF90 hybrid hypercar. (sursa)
Principalul motiv nu e, ca la săracii de la noi, care își iau diesel hibrid pe autobuze, impozitul care vine cu un motor de 4-5-6 litri, ci stickerul ăla eco. E hibrid, deci e eco, deci nu poluează atât de mult.
Plus că în unele țări sunt reglementări stricte pe tema asta, de aia toți producătorii de mașini de lux vor trebui să vină cu modele “hibrid”, chiar dacă asta nu înseamnă nimic în realitate.
Nu are legatura. Sistemele hibrid de la Ferrari nu au scop de reducere a emisiilor, ci de a aduce motoarele cu adrere interna la nivelul celor electrice cand vine vorba de responsivitate.
Are legatura cu parcarea gratuita. L-am vazut zilele trecute in Bucuresti pe un baiat cu GLE 63 AMG cum a parcat pe un loc cu plata in dreptul caruia era si panoul cu indicatii despre cum sa platesti. A coborat din masina, a citit ce scrie pe panou, s-a suit in masina, a iesit de pe locul de parcare si a parcat la cativa metri mai incolo, pe trecerea de pietoni.
Comentariu ascuns de spiriduși!
[Click aici]
nu-mi modifici nimic, dimpotriva, confirmi ce am spus eu: isi cumpara masini hibrid ca sa poata parca gratuit.
@Cristi – absolut, de-aia și ăia care au mașinile cu reclamă la videochat au acum mașini electrice, ca să le poată abandona legal pe locuri de parcare albastre.
Dacă am motor diesel și farurile reglabile cu ceva motoraș electric, pot să lipesc pe coteț un sticker cu ,,hibrid,,? Se pune ?
Normal…. Doar sunt faruri hibride
Și farurile să fie cu cutie automată să… le simți!
Va amintiți cum acum vreo 10 ani în DE era o piata a sticker-erelor bulinele verzi ce se puneau pe parbriz reprezentând categoria de impozitare și acces vehicule euro 5 în orașe. Acum, daca ies cu masina mea in străinătate, si ii pun plăcute de înmatriculare verzi (exista deasemenea destui producători ce reproduc table de înmatriculare cu același font de EU/RO) taxatorii de strada o sa își dea seama? În EU sunt încă destule favilitati privind parcarea (în afara de zona 0) pt vehiculele hibrid
De obicei bubuie comentariile la postarile cu masini, dar aici ne-ai dat greu… pune si tu ceva de bmw versus audi sa putem sa ne dam si noi cu parerea.
azi am condus… in Bucuresti.
AMR 1.
e scris de ieri deja. vedem când îi dau drumul
Din cele 13 modele din oferta, doua sunt limitate la 500 de bucati si doua sunt doar pentru circuit. Ferrari au zis ca Purosangue va fi limitat la 20% din productia totala, iar modelele doar cu combustie sunt relativ vechi, in special Portofino, care are 7-8 ani. Modelele lor cu motor central au fost mereu cele mai vandute din gama, iar noul Ferrari 296 e unul dintre cele mai apreciate modele lansate de marca, e supercarul momentului si are motorul cu care Ferrari a castigat LeMans 2023 dupa o absenta de 50 de ani. Hybridul e doar un bonus, nu vad sa influenteze in vreun fel decizia de cumparare.
Deci acum iti alegi culoarea la Ferarri? Ca ai vazut ca Lambo aduce ghinion?
da, dar mă gândeam cum să plătesc impozit mai mic. ca băieții.
Inmatriculeaz-o ca furgoneta si-ti mai scade ceva; daca o iei pe firma, scazi TVA-ul si daca intri in programul Rabla o primesti gratis daca nu cumva o sa fii chiar pe plus la bani.
Ma tot uit la liniuțele de pe Carwow pt. YT. Ai motor mare de 4-5-6 litri care produce maxim 500-700 cai, apoi ai combinatie de 2-3-4 litri + motoare electrice si ai 1000cp.
Incet incet toate AMG-urile o sa aiba 2l turbo+ electrice cu 680cp. momentan vs 500-550cp cu motoare de 4 litri.
Ai vazut si tu cum fuge Plaid-ul.
Decat o electrocasnica de asta, mai bine un 1.9 TDI cinstit si abonament la sala