Va rog sa acceptati si corectia: e pasajul Baneasa. Pod este doar peste un curs de apa.
Comentariu apreciat.443
NOU
#10
Sorin
Pai te trec toate apele cand mergi pe podul ala
Comentariu apreciat.690
NOU
#11
Alex
Vii tu acum și ne iei la rost…
Comentariu apreciat.650
NOU
#12
Andreiski
Parcă în fiecare an fac același tip de lucrări. Nu mai rețin dacă anul trecut sau acum doi ani s-a întâmplat la fel.
Însă nu era turnat asfalt peste ele, cred că doar le schimbă (se văd clar și pe Google Street View).
100
NOU
#13
BigBear
N-are rost.
Comentariu apreciat.250
NOU
#14
Arhi
its rostless
172
NOU
#15
Gica
Rosturile de dilatare sunt franțuzești, deci sunt niște concepte globaliste, ne-dacice si care nu fac altceva decât sa vândă podul Băneasa, un pod dacic care face legătură intre Carpați si Himalaya, francezilor. aia de sparg rosturile de dilatare sunt niște sorosisti…. aaaa…. MAcronisti am vrut sa zic
212
NOU
#16
Cetatean
Chill your tits. Asa se monteaza rosturile. De ce? Ca daca montezi rostu, cand pleaca ala cu finisoru de pe rostu montat,asflatul de langa rost,nu prea ai cum sa il compactezi. Si atunci ca sa ai strat de asflat cat de cat calumea procedezi asa.
De principiu,se face o grinda din beton,transverasla,de care se prind rosturile.
Acuma depinde cine le si monteaza. Sunt rosturi facute de firme din Italia,care is bune dar cu tot cu montaj costa vreo 500-700 €/ml. Si asta un rost de 10-12 cm. Sunt si prune din Turcia,care le monteaza niste baieti tin 2-3 sezoane in cazu bun si costa 300 €/ml.
Marea problema la rosturi este felul cum se dilata/contracta podul.
Comentariu apreciat.382
NOU
#17
Marinel
E mai nasol cînd se dilată pe verticală…
50
NOU
#18
Cetatean
Nu stiu cum sa explic. Daca s-ar monta imediat dupa ce faci placa de suprabetonare si hidroizolatia,el ar fi cu 12-15 cm mai sus decat betonul. Si ar trebui sa treci cu utialjele si camioanele peste el. Si daca ai pune ceva protectie,tot n-ar fi ok,ca asfaltul ala de langa rost,pe 20-30 cm,nu l-ai putea cilindra. Si mai ales in zona aia,tre sa fie tipla,ca altfel intra iarna apa,se umfla si pusca.
O plansa,schita sau un desen despre felul cum se monteaza,poate ar ajuta sa vedeti de ce se face asa.
180
NOU
#19
CR
Noi muncește nu gândește
30
NOU
#20
valentin
Nu ai mai fost de mult spre Ghimbav,nu?
30
NOU
#21
vali
se lucreaza la pod?
NOU
#22
Claudia
Da, si la podul de dinaintea Hornbachului s-a turnat asfalt si acum scot asfaltul dintre rosturile podului.
20
NOU
#23
DiF
S-au scos rosturile vechi, s-a asfaltat cam 1m in fata/spatele vechiului rost (inclusiv spatiul rostului); acum se taie asfaltul si se monteaza noile rosturi.
e 2025, unii vor sa mearga pe marte, altii trimit sonde pe jupiter … in Romania inca nu stie lumea sa faca un pod sa nu fie nevoie sa repare la el an de an.
72
NOU
#25
Herr H
Probabil că patronul firmei s-a plictisit de Rolls și vrea Aston Martin.
Oamenii fac treaba cu rost! I’ll see myself out.
Are rost sa ii iei la rost?
Poate se schimba si rosturile cu ocazia asta.
E rost de mai multe lucrari pe bani publici. Unii strica, altii repara. Fiecare cu rostul sau.
Il chemam pe Teo la un rost?
Munca fara rost.
Mai rostogolesc și ei niște bani, dintr-un buzunar în altul…
Rostația cadrelor.
Va rog sa acceptati si corectia: e pasajul Baneasa. Pod este doar peste un curs de apa.
Pai te trec toate apele cand mergi pe podul ala
Vii tu acum și ne iei la rost…
Parcă în fiecare an fac același tip de lucrări. Nu mai rețin dacă anul trecut sau acum doi ani s-a întâmplat la fel.
Însă nu era turnat asfalt peste ele, cred că doar le schimbă (se văd clar și pe Google Street View).
N-are rost.
its rostless
Rosturile de dilatare sunt franțuzești, deci sunt niște concepte globaliste, ne-dacice si care nu fac altceva decât sa vândă podul Băneasa, un pod dacic care face legătură intre Carpați si Himalaya, francezilor. aia de sparg rosturile de dilatare sunt niște sorosisti…. aaaa…. MAcronisti am vrut sa zic
Chill your tits. Asa se monteaza rosturile. De ce? Ca daca montezi rostu, cand pleaca ala cu finisoru de pe rostu montat,asflatul de langa rost,nu prea ai cum sa il compactezi. Si atunci ca sa ai strat de asflat cat de cat calumea procedezi asa.
De principiu,se face o grinda din beton,transverasla,de care se prind rosturile.
Acuma depinde cine le si monteaza. Sunt rosturi facute de firme din Italia,care is bune dar cu tot cu montaj costa vreo 500-700 €/ml. Si asta un rost de 10-12 cm. Sunt si prune din Turcia,care le monteaza niste baieti tin 2-3 sezoane in cazu bun si costa 300 €/ml.
Marea problema la rosturi este felul cum se dilata/contracta podul.
E mai nasol cînd se dilată pe verticală…
Nu stiu cum sa explic. Daca s-ar monta imediat dupa ce faci placa de suprabetonare si hidroizolatia,el ar fi cu 12-15 cm mai sus decat betonul. Si ar trebui sa treci cu utialjele si camioanele peste el. Si daca ai pune ceva protectie,tot n-ar fi ok,ca asfaltul ala de langa rost,pe 20-30 cm,nu l-ai putea cilindra. Si mai ales in zona aia,tre sa fie tipla,ca altfel intra iarna apa,se umfla si pusca.
O plansa,schita sau un desen despre felul cum se monteaza,poate ar ajuta sa vedeti de ce se face asa.
Noi muncește nu gândește
Nu ai mai fost de mult spre Ghimbav,nu?
se lucreaza la pod?
Da, si la podul de dinaintea Hornbachului s-a turnat asfalt si acum scot asfaltul dintre rosturile podului.
S-au scos rosturile vechi, s-a asfaltat cam 1m in fata/spatele vechiului rost (inclusiv spatiul rostului); acum se taie asfaltul si se monteaza noile rosturi.
https://monitoruldebucuresti.ro/breaking-news/restrictii-de-circulatie-pe-podul-jandarmeriei-se-inlocuiesc-rosturile-de-dilatare-pana-pe-5-septembrie/
e 2025, unii vor sa mearga pe marte, altii trimit sonde pe jupiter … in Romania inca nu stie lumea sa faca un pod sa nu fie nevoie sa repare la el an de an.
Probabil că patronul firmei s-a plictisit de Rolls și vrea Aston Martin.