blogoAutor:
valivineri, 8 februarie 2013, 15:44 2744 16
Chestia asta mi se pare absolut fabuloasă: deci eu dau logout că vreau să plec de pe siteul ăla, dar voi mai sta 30 de secunde ca să văd o reclamă. Da, pare logic. Și mai ales reclame la bănci.
Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
16 comentarii
NOU
#1
dStanca
Teoretic, ai dreptate. Practic, e un punct de vedere subiectiv: comportamentul userilor in viata reala e surprinzator si cifrele arata ca delogarea nu se face neaparat pe ideea ca gata, pleci de la calculator.
In plus, mai ales ca e un format nou, pot garanta ca mai ales primele campanii vor avea cifre foarte bune – a fost la fel peste tot in tarile unde am facut LOX.
Anyway, multumim pentru interesul acordat
00
NOU
#2
vali
@dStanca: tu știi mai bine, eu doar observ.
NOU
#3
dStanca
Si eu te inteleg, mai ales ca am avut o reactie similara la prezentarea formatului de catre cei de la FB. Dupa ce am vazut cifrele si studiile de caz pe LOX din UK si, apoi, din alte tari din zona noastra mi-am schimbat parerea. Weekend fain.
00
NOU
#4
alex escu
E chiar pe bune asta?
00
NOU
#5
Ciprian
fac logout si in timp ce monitorul laptopului e pe la 70 grade in drumul spre inchidere sau cursorul e pe butonul de inchidere al browserului, observ chestia asta, ma intorc si dau play? iar eficienta se masoara in vizualizari? sau se asteapta cineva sa fac login la loc pentru a putea să-i dau likeul vietii?
00
NOU
#6
corector
La facebook, deoarece masa utilizatorilor este formata din retarzi ce consuma mondenitati cu polonicul, precis ca merge si asa ceva: publicitate inainte de culcare.
Mi-am facut cont de facebook sa constat cu tristete cat de proasta e lumea din jurul meu. Socializare online my ass – tineti-va pozele idioate, like-urile la cretinatati, scrisul agramat pe poze in paint pentru voi – eu nu am timp. Ah, am uitat maximele si citatele „inteligente”.
Prevad un viitor in care vizionarea de reclame va deveni obligatie cetateneasca.
Baga-mi-as sa mi-o bag in ea de gripa, ca ma doare si capul.
da’ cine da logout intr-o veselie asa? daca nu vreau sa fiu logat deschid un chrome incognito si aia e. la fel si cand nu-s pe pc-ul personal. deci pauza logout.
00
NOU
#8
jean
Ads-ul se adreseaza celor care au mai multe conturi de Fb si care surfeaza de pe unul pe celalalt de mii de ori in aceeasi zi
00
NOU
#9
Alex.
Reclamele acelea nu sunt pentru tine ci pentru urmatorul care foloseste calculatorul. Internet cafe, biblioteca, etc.
Daca nu fac si „Facebook Delete Account Experience” tot degeaba. Cand iti stergi contul sa fii obligat sa te uiti la cateva ore de reclame, sa cumperi vreo 2-3 produse de pe un site, dupa care la sfarsit Facebook sa te lase sa-ti stergi contul.
nu e o problema ca eu nu dau niciodata logout la facebook? sunt singurul utilizator al computer-ului, de ce sa dau logout? doar ca sa vad o reclama idioata?
00
NOU
#12
ciorapel
Zoso cred că nu înțelegi tactica : ”vrei vizualizări ? Îți dăm 3 meleoane in 5 zile!”. Tu dai logout, și mai stai 3 secunde, să te asiguri că într-adevăr te-ai delogat; în astea 3 secunde tu ai făcut 1 view (impropriu spun view .. că tu doar ai vrut să te asiguri că ai ieșit de pe cont); asta combinată cu o reclamă pusă în altă parte, care poate chiar generează niște view-uri legitime = reach rate foarte mare. Mă mir că dau detalii gen ”timp afectat vizualizării” sau statistici privind numărul de persoane ce au încheiat vizualizarea reclamei.
Nu sunt in target. De fiecare data cand sunt la alt pc si dau log out dureaza o secunda pana si inchid tot. Plus ca m-am saturat de reclame asa ca nu reactionez. Si pe Yahoo e plin, cand deschid, cand trimit ceva, cand sterg ceva … ignore total
00
NOU
#15
boris
Ma mir ca nu au facut ceva de genul: „ai 50% sanse ca logoutul sa mearga din prima, pentru a te asigura ca te-ai delogat urmareste videoul pana la capat” Oricum, inca o regula de bagat in adblock.
00
NOU
#16
Discordless
Delogare de pe facebook? Aintnobodygottimeforthat.jpg
Teoretic, ai dreptate. Practic, e un punct de vedere subiectiv: comportamentul userilor in viata reala e surprinzator si cifrele arata ca delogarea nu se face neaparat pe ideea ca gata, pleci de la calculator.
In plus, mai ales ca e un format nou, pot garanta ca mai ales primele campanii vor avea cifre foarte bune – a fost la fel peste tot in tarile unde am facut LOX.
Anyway, multumim pentru interesul acordat
@dStanca: tu știi mai bine, eu doar observ.
Si eu te inteleg, mai ales ca am avut o reactie similara la prezentarea formatului de catre cei de la FB. Dupa ce am vazut cifrele si studiile de caz pe LOX din UK si, apoi, din alte tari din zona noastra mi-am schimbat parerea. Weekend fain.
E chiar pe bune asta?
fac logout si in timp ce monitorul laptopului e pe la 70 grade in drumul spre inchidere sau cursorul e pe butonul de inchidere al browserului, observ chestia asta, ma intorc si dau play? iar eficienta se masoara in vizualizari? sau se asteapta cineva sa fac login la loc pentru a putea să-i dau likeul vietii?
La facebook, deoarece masa utilizatorilor este formata din retarzi ce consuma mondenitati cu polonicul, precis ca merge si asa ceva: publicitate inainte de culcare.
Mi-am facut cont de facebook sa constat cu tristete cat de proasta e lumea din jurul meu. Socializare online my ass – tineti-va pozele idioate, like-urile la cretinatati, scrisul agramat pe poze in paint pentru voi – eu nu am timp. Ah, am uitat maximele si citatele „inteligente”.
Prevad un viitor in care vizionarea de reclame va deveni obligatie cetateneasca.
Baga-mi-as sa mi-o bag in ea de gripa, ca ma doare si capul.
da’ cine da logout intr-o veselie asa? daca nu vreau sa fiu logat deschid un chrome incognito si aia e. la fel si cand nu-s pe pc-ul personal. deci pauza logout.
Ads-ul se adreseaza celor care au mai multe conturi de Fb si care surfeaza de pe unul pe celalalt de mii de ori in aceeasi zi
Reclamele acelea nu sunt pentru tine ci pentru urmatorul care foloseste calculatorul. Internet cafe, biblioteca, etc.
Daca nu fac si „Facebook Delete Account Experience” tot degeaba. Cand iti stergi contul sa fii obligat sa te uiti la cateva ore de reclame, sa cumperi vreo 2-3 produse de pe un site, dupa care la sfarsit Facebook sa te lase sa-ti stergi contul.
nu e o problema ca eu nu dau niciodata logout la facebook? sunt singurul utilizator al computer-ului, de ce sa dau logout? doar ca sa vad o reclama idioata?
Zoso cred că nu înțelegi tactica : ”vrei vizualizări ? Îți dăm 3 meleoane in 5 zile!”. Tu dai logout, și mai stai 3 secunde, să te asiguri că într-adevăr te-ai delogat; în astea 3 secunde tu ai făcut 1 view (impropriu spun view .. că tu doar ai vrut să te asiguri că ai ieșit de pe cont); asta combinată cu o reclamă pusă în altă parte, care poate chiar generează niște view-uri legitime = reach rate foarte mare. Mă mir că dau detalii gen ”timp afectat vizualizării” sau statistici privind numărul de persoane ce au încheiat vizualizarea reclamei.
Cred a fost un spike de credite la BCR dupa LOX-ul asta. Sa tot facem asa performance marketing.
Nu sunt in target. De fiecare data cand sunt la alt pc si dau log out dureaza o secunda pana si inchid tot. Plus ca m-am saturat de reclame asa ca nu reactionez. Si pe Yahoo e plin, cand deschid, cand trimit ceva, cand sterg ceva … ignore total
Ma mir ca nu au facut ceva de genul: „ai 50% sanse ca logoutul sa mearga din prima, pentru a te asigura ca te-ai delogat urmareste videoul pana la capat” Oricum, inca o regula de bagat in adblock.
Delogare de pe facebook? Aintnobodygottimeforthat.jpg