BNR își face echipă de curse

Profit.ro scrie despre anunțul de cumpărare mașini publicat de către Banca Națională:

Două dintre cele 5 vehicule vor avea, conform caietului de sarcini, o lungime maximă de 5,3 metri și o lățime de cel mult 1,95 metri, motorizare pe benzină și putere de cel puțin 450 CP, precum și cutie de viteze automată cu minim 8 trepte înainte.

Sunt două dubioșenii aici.

Prima: de ce naiba are BNR nevoie de mașini cu 450CP și ce face cu ele? Serios acum, înțeleg că sunt niște demnitari, dar patru sute cincizeci de cai putere? Vor să decoleze cu ele sau cum? Și cine plătește consumul la ditai mașina?

A doua: aia cu minim 8 trepte e cu dedicație, pentru că nu sunt mai mult de două mărci de mașini care au așa ceva. S-Klasse, care s-ar încadra la specs, are 7 trepte. Așadar, lupta se dă între Audi RS7/Audi A8 și BMW 750i/BMW 650i.

Asta în timp ce Titi Aur umblă cu gioarsa asta:

titi-aur

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

45 comentarii

  1. Nu exista masini cu mai mult de 8 trepte de mers inainte.

    00
  2. Cum adica cine plateste consumul ? Cei care au luat credite, la ce crezi ca foloseste ROBOR-ul, iar trecat la alt subiect, ar fi ceva de genu „de ce sa dau bani lu’ X pe chirie cand pot sa dau la BNR sa-si ia masini de lux”. Lasand gluma, hai ca aia nu e gioarsa, e Lancer + Titi Aur nu da credite, deci de unde mai mult

    00
  3. Mai era o fraza in caietul de sarcini:
    sigla sa fie un disc impartit in patru , doua felii diametral opuse sa fie albe iar celelalte doua albastre

    00
    • Iar numele dealerului sa inceapa cu B, sa se termine cu avaria si sa fie numele unui land din Germania.

      00
  4. Atunci cand inflatia o ia la goana, nu trebuie sa o poata prinde BNR din urma?

    00
  5. Daca nu i-a placut cartea… putea sa ajunga si el la BNR si sa aiba masina de 450 CP.

    00
  6. Pai n ar putea fi masini utilitare, cum sunt cele de transport de bani? Ca eu din articol nu inteleg ca ar fi vorba de masini de transport de persoane

    00
    • Alea de transporta bani is mai mari de 5.3 metri si mai late de 1.95, as zice. Deci e vorba de masini pt. persoane

      00
  7. Hai mah BNR merita limuzine, la cat a muncit sa apere bancile de pulime…

    00
    • Corect, dar te-ai astepta sa fie platite de banci – ok, tot din banii pulimii, dar de banci. Asta e ca si cum, dupa ce dai muie, ii iei curvei banii din portofel.

      00
  8. poate daca ponta e in capul listei ca noul guvernator

    00
  9. Sigur e BNR? Poate au incurcat N-ul cu O.

    00
  10. Concureta e acerba cand trebuie sa te-ntreci in limuzine cu firma lui Dan Ciobotea(nr-Patriarhul Daniel).

    00
  11. Masina de zi cu zi a lui Titi Aur e un Volvo, S60 parca.

    00
  12. Din 2016 au inceput sa puna cutia cu 9 trepte pe S

    00
  13. Cred ca se incadreaza si ceva jaguar/range rover (cv in 8 trepte).

    00
  14. hm, si n-au mai mult de 1.95 latime?

    00
  15. ai uitat ca le mai trebuia si ceva display pe parbriz, ca sa fie cu dedicatie numa’ la BMW si dealerul tre’ sa aiba si nu-stiu-cati ani vechime, ca sa fie musai Bavaria, nu vreun alt dealer.

    00
  16. Isarescu trebuie totusi sa se plimbe luxos, nu? La valoarea lui de 40k Euroi pe luna nu poate sa ma mearga cu orice Duster ca restul fraierilor :)

    00
  17. Important nu e ce se cumpara. Important e ce se intampla cu cele vechi.

    Si de ce trebuiesc schimbate. Cred ca au A8 care nu are mai mult de 2-3 ani.

    00
  18. In cazul in care masina va fi blindata (nu stiu daca masina poate fi comandata blindata direct din fabrica sau nu) este nevoie de un motor puternic. Zic si eu!

    00
  19. Chiar dubios… dar si S-Klasse are 9 trepte pe multe variante, si S500 ar avea suficienti CP. „Faruri laser” cred ca indica spre Seria 7, dar poate au fost introduse si de catre alti producatori intre timp.

    00
  20. Daca au CVT se incadreaza la cutie?

    00
  21. MB S-Class are 9 trepte (456Hp)

    00
  22. NOU
    #36

    Pai ce’ ei is mai fraieri decat celelalte companii de stat ?

    00
  23. „Gioarsa” aia poate ajunge la 1000hp. (si asta cu un motor de 2 litri) ;-) Ceva ce nemtii nu au facut niciodata.

    00
    • Esti sigur-sigur?

      00
    • Mare atentie – in poza nu e gioarsa de concurs, e cea de serie. Maxim 170CP (modelul 2.0 DiD cu chip-tuning), dar ma indoiesc ca omul o arde asa pe soselele patriei. Are traseele lui pe care poate sa fie zmeu cat vrea…

      00
    • Ca o informatie: Lancer Evolution ESTE masina de serie. Din fabrica vine setata cam asa: ” 280 PS (206 kW; 276 hp) @ 6500 rpm and 422 N·m (311 lb·ft) @ 3500 rpm. Following the repeal of the 276 horsepower Gentleman’s Agreement in Japan, engine power was raised to 300 PS (221 kW; 296 hp) @ 6500 rpm beginning in 2009 model year.”

      Daca „gioarsa” din poza e evolution, ( si poate fi , nu e obligatoriu sa ai tot felul „pachete de tuning” pe ea…), citeste mai sus. Si da, sunt sigur ca nemtii nu fabrica motoare de 2 litri cu performantele de mai sus. (sa nu uitam ca performantele date de parametri setati in fabrica sunt datorita: ” Gentleman’s Agreement” … real fiind mult mai mari)

      00
  24. NOU
    #41

    + Maserati Quattroporte GTS
    + Jaguar XJS

    00
  25. Motivul pentru care au nevoie de asemenea masini : de astea nu aveau :)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.