Unspoiled nature
Not for tourists, only for travellers
Travellers only
To be explored
Carpathian garden
Old country, new emotions
Carpathian playground
Astea erau opţiunile de slogan pentru brandul de ţară. Eu aş fi mers pe penultima variantă, e mai aproape de adevăr. Aşteptăm reclamele la CNN, niste pliante utile străinilor care vin încoace, un site romania.org sau romania.eu care să fie făcut frumos şi relevant pentru străini, nişte autostrăzi, nişte obiective turistice care nu sunt închise duminica…
Asteapta.
Si varianta realista.
Unspoiled nature – Back to stone age
Not for tourists, only for travellers – Not for normal people
Travellers only – Offroad travellers only.
To be explored – To be very careful wile exploring
Carpathian garden – Carpathian Zoo
Old country, new emotions – Old people. new cars
Carpathian playground – Cocalar’s playground
„old country new emotions” dadea prea mult impresia de… vechi. E chiar misto ideea cu gradina in Carpati. Da senzatia de verde, de proaspat. Imi mai placea si „To be explored”.
Not for tourists, only for cocalars era cea mai realista.
In fiecare an trebuie una noua?
România – Ca la voi Acasă!
Unspoiled nature – hmm.. nu pe bune? nici macar de drumuri nu-i stricata natura noastra
Not for tourists, only for travellers – si turistii unde se duc?
Travellers only – aceeasi intrebare
To be explored – parca nu avem relicvele potrivite pentru un astfel de slogan, merge mai degraba pentru o tara cu o veche si impresionanta istorie a civilizatiei, ori mie nu mi se pare ca stam atat de bine la evidentierea istoriei proprii
Carpathian garden – merge
Old country, new emotions – merge
Carpathian playground – asta deja e kinky :))
Una peste alta, daca astea erau singurele optiuni, land of choice suna… o alegere nu prea nefericita.
To be explored spun ca suna mai bine. Avem o tara minunata care trebuie exploatata la capacitate maxima. Nu stim deloc sa pretuim ceea ce am dobandit…
penultima era prea ipocrita daca ne gindim ca suntem printre ultimile tari formate in Europa (ne bat doar cele de data foarte recenta).
Romania:
– best cure for your depression
– survive her and nothing can kill you
– if you have nothing better to do
– we’ll close soon. Last chance to visit
– playground for thieves and thieves
– 5 million idiots wandering around. Better than any zoo.
Eu aștept doar să plece vreo 20 mil români din țară… Poate-poate…
„only for travellers” makes sense- ca acilea in UK la suedeji le zice travellers
Avem femei mai eftine decat tailanda…unde e?
Eu as fi mers pe varianta: Romania – Tara Elenelor
acum 2 luni am fost pe la brasov si am vrut sa vizitez rasnov, erau semne pana la un loc apoi a inceput aventura un singur semn lipsea si am stat 30 de minute pana am gasit, apoi cand am ajuns am aflat ca de fapt cetatea e inchisa. Drumurile sunt ok in ro, cele europene ma refer, serviciul clienti s-a mai schimbat, mancare si bautura ieftina, unde mai merge Hans la terasa la bere sub 1 Euro ? Trebuie sa invatatm sa vindem turism. Nemtii si suedezii cum veneau la mare si nu aveam autostrazi ?
„Old country, new emotions” e prea southern Tennessee, iar celelalte prea trase de par. Insa „Carpathian garden” e chiar ok, zic eu.
To be explored… corturile de suedeji…
Mda…asteptam.. Degeaba!
@zoso, va fi probabil .eu, de acum cateva zile e luat domeniul. Era blocat de EURid pana de curand pe alte date de whois. .org nu va fi in nici un caz. Ala tine de hjs, aia care au cam toate domeniile premium pe .ro, 50% din cele de 2 litere, 90% din cele de 1 litera, si chiar domenii gen romania .edu desi e cam ilegal.
India, Turcia, Cipru, astia incep din mai… Noi ne-am trezit si anul trecut si anul asta sa dam drumul la reclame la sfarsit de sezon.
Optimistule
La ce conteaza asta ? Exact, la nimic…
Expore A Way To Get To Carpathian Garden…Romania nu este pentru amatori ci pentru exploratori de clasa veche sau cei in genul pe care ii instruieste NASA.
Trecut, prezent si viitor:
before 2008: Dracula Land, the place where everyone suck
2008-2009: The Land of Choice and we chose to suck
2010-2011: Explore The Carpathian Gardens, explore a way to get there, explore a way to get out
2012: Avoid Apocalipse, visit Romania, a country living 100 years in the past
after 2012: Did you survive the Apocalipse, come in Romania, we will fix that
„Romania, alwaws surprinsing” mi se pare cel mai potrivit brand de tara. Fie te surprinde pana la zambet sau raset, fie pana la plans si scrasnit din dinti. Dar nu te lasa indiferent. Nu pentru mult timp.
Romania – You come our country, we`ll go to yours.
Pentru asta au fost cheltuiti sute de mii de euro?
Ce-i drept e cam sfarsit de sezon, dar reclama nu mai e pentru mare acum ci pentru munte.Deci se poate spune ca a fost lansata la timpul potrivit. Ce imi place e ca nu au mai bagat vesnica reclama cu marea neagra
Am fost in Croatia anul asta si nici nu am stiut ca are un „brand”. Total inutil.
Exemplu pozotiv: Croatia, the Mediteranean as it once was.
„Explore the Carpathian garden” nu reflecta totusi realitatea. Corect este „Explore the Carpathian full of garbage garden”. E suficient sa va uitati oriunde in jurul vostru ca sa-mi dati dreptate.
Data viitoare facem noi brainstorming pe blogul asta si ne dau 10.000 de euro sa facem un party.
Turcismul romanesc cu sloganul „Ce face fetele, joaca sport?”
„Not for tourists, only for travellers”… pfff. Asta-i o varianta mai prost formulata a „For the traveller, not the tourist” din clipurile de promovare ale Newfoundland-ului.
Penultima si a doua sunt ok. Nu-i rea nici asta cu ”Carpathian Garden” dar asa cum o stiu si publicitarii, atunci cand aberezi ca sa dea bine, trebuie sa te astepti si la dezamagirea consumatorului de dupa.
A doua imi place, desi nu suna prea grozav, pentru simplul fapt ca-ti arata singurul avantaj al Romaniei : e inca salbatica, nu neaparat in sensul bun