Eventim în România

Eventim e lider european in ticketing. Si au venit si la noi prin eventim.ro. Partea buna pe care o sper sa pot cumpara dintr-un singur loc bilete la de toate. Sa nu folosesc bilet.ro, bilete.ro, ticket.ro, tickete.ro, bileteonline.ro, bilete-online.ro, bileteverzi.ro, bileterosii.ro, dol.ro si alte zeci de sute de siteuri care vand bilete la noi, toti in exclusivitate la cate un eveniment.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

14 comentarii

  1. Monopolul o suge.

    00
  2. Parca te mutasesi in Germania, de ce ai mai cumpara bilete pentru evenimente din Romania?

    00
  3. Monopolul inseamna forta si dependability(serios ca nu stiu cum ii zice in romana), dar nu asta e esentialul, discutia e prea lunga. Unde exclusivitate nu e, nimic nu e! Deci eu nu sper

    00
  4. Off topic:

    Vad ca nu mai spui nimi cde spamerii de la Urban si Asociatii. Te-ai inteles cu ei sau nu ti-au mai dat spam?
    Acu ii iau eu in baza sa ii trimit la locul lor!

    00
  5. Mda… monopolul nu e bun. Ar fi mai comfortabil si atat. Observ idea asta destul de des in ultimul timp la tine zoso. Vrei sa fie mai putine marci de masini, mai putine banci etc. Ai tu dreptate intr-un fel, dar nu e un pic comunista treaba?

    00
  6. Ar fi frumos asa, dar nu cred ca este realizabila ideea.

    00
  7. Vand si tichete de parcare astia?

    00
  8. @Lush: doar pentru Dalli 🙂

    00
  9. Da, foarte corect.

    00
  10. Monopolul nu e bun, cum au zis si altii..

    In America e Ticketmaster, care are exclusivitate la majoritatea event-urilor mari si au niste preturi enorme…

    In plus, fac smecherii cum ar fi anuntarea pe site-ul lor ca sunt sold out si dirijeaza userii pe alt site unde sunt de n ori mai scumpe si de fapt acel alt site e reseller sau afiliat lor…

    Alt exemplu ar fi taxele suplimentare pe care le adauga la fiecare bilet cum se vede si in postul asta: https://www.consumerreports.org/eu-notice

    13$ bilet, 6$ taxa sa folosesti buda, 5.85$ „convenience charge”, „parcare premium” 25$, taxa de procesare a comenzii online 5.15$, taxe suplimentare 1.50$ si asa ai ajuns de la un bilet de $13 sa platesti $39.

    Mai sunt zeci de alte posturi critice la Ticketmaster pe consumerist.com, e suficient sa cauti dupa numele companiei..

    Daca ajunge eventim sa fie monopolul in Europa, asa vor face si ei…

    00
  11. Pe ce te bazezi cand spui ca e lider de piata europeana? Da-ne niste chestii oficiale. Si sa nu citezi ce scrie la ei pe site. 😀

    00
  12. @Vali: cine stie, poate ma treceti in mailurile de presa 🙂

  13. In primul rand, multumesc, Zoso, pentru preluarea comunicatului de presa, fie el si intr-o formula adaptata (mai precis, numai titlul il recunosc :). Si prima propozitie).

    In al doilea rand, in ce priveste monopolul, cel putin in Romania situatia este exact opusul a ceea ce descrieti voi aici. Adica Eventim are de luptat impotriva unui monopol. Nu intru in detalii, e mai complex decat se vede din afara.

    Apoi, nu stiu ce face Ticketmaster in US, dar pot sa va spun ce face Eventim in Europa. Mai mult, pot sa va dau un exemplu concret si foarte proaspat. AC/DC-ul a fost vandut in Ungaria de o alta agentie. Noi am obinut, totusi, pentru Romania un numar limitat de bilete, dar daca Eventim.HU ar fi vandut in Ungaria, la noi biletele ar fi fost mai multe si mai ieftine, vorba ‘ceea, s-ajunga la toti.

    Giuco: In momentul in care ai aproape toata piata in Germania, Austria si Italia, retele in mai toate celelalte tari europene (cu notabila exceptie a UK), plus Rusia, raspunsul vine de la sine.

    Ar mai fi de comentat, dar ar mai fi si-un festival de jazz care incepe in scurt timp. Prioritate are ultimul 🙂

    00
  14. Zoso: Pai daca nu erai trecut, acum trebuia sa concediem baza de date 🙂

    Revenind la problema monopolului, sa fim seriosi, mai e ceva timp pana cand cineva va fi macar indreptatit sa puna in discutie tema. Deocamdata, venirea Eventim in Romania nu face decat sa grabeasca intrarea in normalitate si in domeniul asta, al ticketingului. Iar daca va fi sa se ajunga la o „dominatie” Eventim in Europa, sunt semne foarte clare ca cei mai castigati vor fi cumparatorii. Si nu, nu e o replica de catalog, ci o concluzie la care am ajuns in urma unui rationament extrem de simplu: cat timp exista planuri fezabile de dezvoltare pe termen lung (iar eu stiu ca ele exista), ideea unui „corporate pickpocket” pe baza de monopol ramane o poveste.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube