GB.ro nu va eșua din cauza prețurilor…

După vreo jumătate de an de poticneli, magazinul online al lui Buhnici cu Onețiu s-a lansat zilele trecute. Cu teasing, cu prelaunch, cu scheme din alea mișto, de au văzut ei pe afară.

Povestea lor agramată e amuzantă. E un magazin premium, nu e pentru toată lumea. Da, ok, bine, dar vinzi aceleași produse ca peste tot. Cine și pe ce logică va plăti mai mult? Pentru garanția Buhnici? Care e aia, că toate produsele sunt cele mai bune? Că nu marcăm publicitatea?

Se vede interesul din afișări și comentarii.

Și toată lumea a subliniat prețurile mari pentru aceleași produse de peste tot.

 

Also, nu e nimic premium acolo, e un WordPress cu o temă de 60€ și atât. Le-a fost lene să denumească pozele corect, designul e lipsit de orice personalitate, că n-au avut bani de un designer premium.


OK. Hai să vă povestească nenea ceva, fără legătură cu nimeni și nimic. Speculez, cum s-ar zice, cum cred eu că s-au întâmplat lucrurile.

Sunt niște evenimente care au creat un preambul pentru magazinul ăsta. Primul eveniment a fost când ai chemat la emisiunea ta 10 deținători de magazine online și pe al celui mai mare l-ai tratat la fel ca pe restul, pentru că așa se face, că vinzi de 1 milion, că vinzi de 10, tot aia e, tot 10 secunde să vorbească. După care, peste ceva timp, ai avut un moment de luciditate și ai zis pe net asta. Faze de genul ăsta au dus la niște atitudini ostile prin piață, dar tu erai pe val și nu ți-a păsat. A durut destul de tare când nu ai mai fost în campanii la magazinul neserios. Atât de tare încât amenințai că o să te ocupi și știi tu de fapt ce se întâmplă și bla bla. N-ai făcut-o, a fost o tentativă de forțare a colaborării.

Eh, în situația asta ai zis că mai bine îți faci tu magazinul tău, ca să le arăți lor cum stă treaba de fapt, că tu ai 1 milion de abonați și public captiv și te pricepi și la ecommerce, nu doar la recitat briefuri. Ai contacte și la Samsung, și la Sony, și la Logitech, sigur îți vor da ei ție produse să le vinzi, că așa funcționează lucrurile, ăștia se vor strica cu Altex și eMAG pentru tine. Philips plânge în pumni, le-au scăzut vânzările groaznic că nu îi mai menționezi deloc pe canal. Philips nu mai lucrează pentru că nu au văzut rezultate pentru zecile de mii de euro investite, Sony trebuia să nu mai lucreze cu tine după faza asta, Samsung după asta. Și-a cerut șoferul tău personal, aka tech guru, scuze după fazele astea?

De aia o să dea chix, că nu e făcut pe o nevoie reală a pieței, e făcut pe o ambiție a unui om care nu vrea să accepte că ar putea greși, care s-a înconjurat de yesmeni și care are derapaje ca alea din podcastul cu soția. Mi-a arătat un sclav poză cu familia și mi-a zis că nu poate pleca să îi vadă, ce mișto e în vacanță.

Bun. Hai să mai speculăm ceva. De unde ai pritocit ideea cu “premium”: de la AVstore. Am văzut că a fost Bogdan în live-ul ăla unde nu menționezi nicăieri că ăia prezenți acolo au plătit ca să fie acolo, asta apropo de încredere și transparență. Diferența e că AVStore vinde la prețuri competitive ce vinde. Da, o face premium, și pe site și în showroom, de aia toate magazinele mari din lume sunt albe și al lui e pe negru, de aia are echipamente de 100K în showroomul ăla de jos, nu ăla la vedere. Dar probabil Buhnici a luat lecții de branding și marketing de la Onețiu.

ps: scrisesem articolul înainte să văd discuția de pe softpedia, ăla e nivelul cumpărătorului mediu, se spun acolo niște aberații…

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

129 comentarii

  1. Magazin premium pe wordpress si woocommerce. Misto. Pagini publice duplicate https://gb.ro/page-sitemap.xml ; continut public lore ipsum dolor https://gb.ro/portfolio-sitemap.xml si alte bazaconii.

    Pai ce facem Gica?

    Astept primul db leak.

    00
  2. Cum spuneai si tu…
    Reclama negativa tot reclama e.
    Daca nu spuneai nimic nici nu aflam de ei.
    Cred ca o fac intentionat sa ii promovezi ( free of charge)

    00
  3. Cu preturile astea o sa vezi tu ce reduceri o sa aiba de BF. Asta da model de biznis.

    00
  4. Dupa ce am citit ca sunt consumatorul premium care e tratat altfel pe gb.ro

    00
    • … si ca urmeaza sa cumpar gadgeturi premium intr-un mod premium bineinteles.. primele 2 produse care mi-au aparut pe prima pagina sunt 2 tricouri negre de 2 mil bucata.

      Premium nene.

      00
    • Buhnici iti cere cod postal obligatoriu cand completezi datele de livrare. In 2022 cand comand gadgetul premium de la Buhnici tb sa fac o pauza sa dau search pe net codul postal ca sa ma gaseasca livrarea premium a lui Buhnici.

      10
    • Tu în 2022, dupa (probabil) ani în care ai locuit în același loc, nu știi codul poștal?

      CNP-ul îl știi? Sau îl ai de prea puțin timp?

    • @Znuff Nu il stiu pt ca niciun magazin online decent nu mi-l cere. E atat de simplu.

      Iar cine isi doreste mult de tot informatia asta integreaza Fan Courier in shop si pe baza localitatii, strazii si numarului introdus iti apare automat codul postal. Magie.

      Cnp-ul il stiu pentru ca trebuie completat de 7 ori pe orice formular care are legatura cu statul. Si adresa de vreo 5 ori, dar ghici ce.. nu codul postal. Nici statul roman nu are pretentia asta. Si statul roman are multe pretentii cand e vorba de completat kkt-uri.

      P.s. sunt mutat de o saptamana la o noua adresa. Dar e irelevant oricum.

      00
    • .. in plus, din perspectiva magazinului nu iti doresti sa iti plece potentialul client de pe shop sa caute informatie pe net in procesul de finalizare a comenzii. De aia se si scot meniurile din pagina de finalizare. Ca sa nu fii distras si sa iti aduci aminte ca poti sa vezi videoul lui Buhnici si dupa sa iti comanzi gadgetul de unde gasesti mai ieftin.

      Orice pas suplimentar sau click inutil dat de client in procesul de finalizare rezulta in cresterea ratei de abandon a cosului. Deci mai putine gadgeturi premium vandute de Buhnici.

      Chiar nu tb sa fii un maestru it-ist ca sa intelegi principiul asta.

      00
    • @Znuff big brain moment

      Coincidența face că îmi știu codul poștal, dar părerea mea e că nu ar trebui completat nicăieri, atâta timp cât se poate deduce din restul informațiilor.

      Alt exemplu de genul ăsta, sunt formularele care îți cer CNP, apoi sex și data nașterii. Serios?

      10
    • @ubercool Trecand peste faptul ca Znuff compara informatii esentiale din CI cu codul postal care nu apare in niciun act

      00
    • În afara de posta romana, cine plm mai găsește vreo utilitate la codul poștal?

      00
    • @ubercool o să fii surprins, dar uneori se mai alocă greșit CNP-ul și atunci data nașterii din el nu e cea reală. La sex cred că e mai greu să se greșească. Ce-i drept cele două câmpuri ar putea precompletate automat pe baza CNP-ului și dacă nu-i convin, clientul poate să le schimbe.

      00
  5. Pentru diferenta aia de bani ma astept ca
    – sa am in cutie o felicitare scrisa de mana de Buhnici
    – daca am o problema de ex cu mouse-ul sa il sun direct pe Buhnici si sa mi-o rezolve remote
    – daca am al primit un produs defect sa primesc unul similar la schimb pana se repara sau mi-l inlocuiesc,
    – sa imi pomeneasca numele la inceputul unui video, gen ” Inainte de a incepe sa-i multumim sponsorului nostru de azi Psionics si NordVPN”

    00
  6. Poza principala de pe site, el in bluza de camuflaj. WTF ?!

    00
  7. gb.ro/shop nu se incarca. :)

    00
  8. Daca GB mergea la Arena Leilor cu aceasta idee si Onetiu era in juriu, l-ar fi finantat? Eu cred ca facea misto de el.

    10
  9. Nu mai fiti hateri. GB e un brand national… va vinde! :))

    00
  10. Pai si ce daca sunt mai scumpe? Aveti ocazia sa faceti parte dintr-o comunitate. Grabiti-va pana nu baga abonament!

    00
  11. Nu prea mă pricep la chestii din astea cu site-uri, cu WordPress cu WooCommerce, dar sunt român și am o părere. O să le iau cum îmi vin în minte, nu au o ordine specifică.

    Cum a mai zis lume pe aici, site-ul este făcut în WordPress. Și nu este nimic greșit în asta. Sunt site-uri mari de afară care folosesc WP și merg excelent. Nu asta e problema. Problema e că design-ul ăla ”premium” (WoodMart, adică) este folosit de alte 70 de miliarde de magazine on-line. Nu are nimic special și, mai ales, nu este ”premium”.

    Am văzut în RO, magazine on-line mici, care au temă custom și care arată mai bine și mai organizat decât magazinul gb. Probabil costa 500 – 1000 de € o temă custom. Așa puteau sta de vorbă cu dev-ul să vadă ce vor mai exact, de ce au nevoie, cum vor să arate site-ul etc.

    M-am uitat random pe pagina unui produs. Unele poze de prezentare se vedeau bine, dar mai jos pe pagină, aveau niște poze de 225×225, care nu se mai vedeau bine. Era tras de ele, mamă, mamă. Probabil pentru efect ”premium”.

    Video-ul de pe prima pagină este încărcat nelistat pe un cala de YouTube. Nicio problemă cu asta, până când vezi în loc de logo-ul site-ului un G roșu. Or fi avatarele premium de la YouTube?!

    La secțiunea de ”review-uri”, sunt unele produse care au prezentare de 15 secunde făcută de producător. Probabil că nu au avut timp să tragă un review profi în timp util la toate produsele. Deh, sunt și multe.

    În concluzie, nu e nimic ”premium” legat de site-ul ăsta, sau poate nu văd eu. Nu cred că ar fi avut nimeni o problemă, dacă nu se punea accent pe cuvântul ”premium”. Acolo e marea greșeală.

    BTW, Vali, poate mă lămurești și pe mine ce înseamnă ”În stoc (poate fi pre-comandat)”? Drop-shipping?

    10
    • Edit: Puteau folosi Vimeo pentru stocarea fișierelor video de prezentare. Dădea mai bine. Bine, ăla costă, YouTube e gratis.

      00
    • E ceva gen: Livrare rapida si gratuita (7-15 zile lucratoare incepand de la 49 lei/colet)

      Ce nu e clar Mihail? Chiar e necesar sa fii asa de hater??

      00
    • @Cristian, După ce i-am tot auzit pe Vali și Cetin cu Geniusul vieții, mi-am luat și eu un trial, dar îl voi prelungi. Și îmi livrează a doua zi, bine, nu ”premium”.

      00
  12. „…Aici nu vei găsi sute de produse multe, ci doar o selecție de…”

    Copyright premium nene https://gb.ro/despre-noi/

    00
  13. Ma numesc George Buhnici iar pentru mine sa premium inseamna sa platesti mult mai mult ca sa te tratez la fel!
    Nu am vazut nicaieri o megalomanie si un cult al personalitatii asa ca pe site-u lu Buhnici!
    Accesez site-u si imi urgisește privirea poza cu Buhnici si Onetiu doi cascadori ai afacerilor online unde ni se explica bașini de teleshopping din anii ‘90 despre ce inseamna premium. Veniti la Buhnici nebunu, preturi premium, am si poza mea pe site ca sa va arat ca platiti sute de lei in plus doar ca sa imi vedeti chipu. Mare mirare de nu o avea tablou cu portretul lui prin casa!

    00
    • Preferata mea e totusi treaba cu SUPORT SPECIALIZAT. Nema live chat, ioc FAQ, locatie fizica lipsa (generic Bucuresti), fara firma in footer (restul o punem de prosti, Buhnici stie mai bine), un singur telefon de contact de mobil, o adresa generica de email @info. E specializata treaba.

      De LIVRARE SPECIALIZATA ce draq sa mai zici.. tricourile premium negre de 200 lei sunt livrate de un curier specializat pe transport tricouri negre premium sau ?!

      00
  14. Buhinci probabil s-a gandit ca daca poate Gwyneth Paltrow, poate si el :)

    00
  15. Fix ala de MX Master 3 am vazut si eu cu celputin 100 – 200 lei mai ieftin…

    00
  16. Să vă uitați la începutul clipului de la MX Master 3. Al cui să fi fost acest mouse?

    00
  17. nici linkurile din footer nu sunt configurate bine :))))

    00
  18. cineva m-a abonat și mi-a făcut cont pe site, fără vreo confirmare sau validare

    https://twitter.com/zoso/status/1513427781694144515

  19. Un intreg site branduit GB si nici macar un tricou cu steaua sau FCSB, l-au pacalit baietii pe nea gigi?

    00
  20. Miroase a disperare, cu hint-uri de criza de varsta mijlocie. Parerea mea e ca o rezolva mai bine cu fazele stereotipice, masina sport, gagica noua etc. Dar ma rog, fiecare suferim in felul nostru. Unii fac un e-shop. Unii fac e-shop si isi pun par fals (? – asa pare, nu afirm, suspectez din poze, domnu judecator)

    00
  21. Dacă BBC America folosește WordPress atunci de ce ar fi o rușine la gb.ro? În rest, de acord cu tine în legătură cu tema, designul și prețurile.
    Sunt multe companii mari care au site-urile pe WordPress. https://www.excitecs.com/3380/8-big-brands-that-use-wordpress/

    00
  22. Ati vazut cum se cheama compania in spatele cascarabetei? „GADGET BIGBOYS S.R.L.” BAAAAAAA asta e 1 Aprilie sigur.

    00
  23. Mai bine faceau din GB.ro un site de transfer fisiere mari, ca sigur aveau mai mult succes :))))

    00
  24. Cu toate acestea, o sa aiba vanzari. Gandeste-te cati sunt care cumpara telefoane de +1000 euri fara incarcator :))

    00
  25. Am vazut ca Onetiu se pricepe in multe domenii, stie de doate el, inclusiv IT. Vazusem un video in care vorbea el ca la Cluj se face doar coding, outsourcing, nu se fac produse…etc. Aceeasi placa ce toti o spun. Pai si de ce nu face el un produs? Ce a facut el? Un site de bisnita.

    00
  26. Daca e asa premium si are asa putine produse, macar sa le aiba el pe stoc personal, nu la distribuitor (adica doar sa dea comanda mai departe la distribuitor si sa incaseze comisionul), sa iti livreze a 2-a zi.

    00
  27. Unde e filmuletul pe youtube?

    00
  28. cred ca nu ati prins strategia de marketing:) cred ca incearca sa ia bani de la competitie sa puna produse care sunt deja overpriced la niste preturi imense ca dincolo sa para chilipiruri

    00
  29. Unde mai pui si faptul ca gb.ro/shop are o mare eroare :)) NU MERGE!

    00
  30. Daca este magazinul premium de ce domeniul gb.ro este inregistrat pe persoana fizica ?
    Nu a mai avut Onetiu bani ?

    00
  31. Domeniul pe care sunt NS-urile redirecționează pe ceva SPAM publicitar. Așa face și la voi?

    00
  32. Mama ce ma enerveaza cacatul ala cu utilizatorul premium este tratat la fel cu utilizatorul de masa… pai bine mă George, nu platește același preț? Nu merită amandoua categoriile de itilizatori acelasi ajutor specializat? Daca eu ca inginer de sunet sa zicem (nu sunt) ma prostesc la cap si in loc de niste Meyersound cumpar petardele alea de Klef si Maricica de la HR cumpara ei ea aceleași petarde, de ce ai trata-o mai prost pe Maricica? Nu platește tot 6k lei pe petardele alea?

    00
    • Si utilizatorul premium murea până acum de oftică că e tratat ca pulime. Păi el nu avea deja săgeată care să cumpere pentru el? Ăsta e adevăratul premium.

      00
    • Și o să urmeze faza aia când un client își cere drepturile și o să plângă buhnici că vai, muncesc din greu și că magazin online și că phootot din toate părțile

      00
    • Cel.ro vibes

      00
  33. Nu vi se incarca site-ul pentru ca in spate sunt niste algoritmi de AI care detecteaza ca nu sunteti clienti premium

    00
  34. Până și Fabrica de Discounturi a scos ceva mai bun. Și au avut și spot pe TV. Btw, 15 produse? Sunt o căruță de utilizatori de OLX care se prăpădesc de râs când văd site-ul ăsta…

    00
  35. Am intrat pe pagina Despre noi:

    „Aici nu vei găsi sute de produse multe, ci doar o selecție de tot ce e nou și cool.”

    Am iesit.

    00
  36. Atata timp cat iphone e folosit si de zugravi si de orice tech guru, nu mi se pare ca mai poti veni cu tehnologie consumer pentru vreo elita. Ce vrea buhnici sa prosteasca sunt snobii, nu pasionatii de tehnologie (captain obvious).

    Casti si boxe Bose se gasesc peste tot.

    20
  37. eu ma gandeam ca faci o reclama undercover pe twitter cu postarea aia

    sunt curios daca exista macar 1 vanzare la preturile respective, e de domeniul sf-ului diferenta fata de alte magazine

    imi amintesc de tinerete cand eram la un lant de magazine si preturile erau 10% cel putin in plus la noi iar seful de marketing ne explica ca la prosti ca „oricine poate da in preturi, noi impunem calitate” ceea ce era fix pix, la modul ca intr-adevar era alta metoda de abordare a clientului care venea la noi se informa, primea o configuratie buna si apoi trecea strada la alte 3 magazine unde nu mai statea pe un scaun ci astepta in picioare sa-i dea un pret vanzatorul de acolo, si cum ziceam era cu 10% cel putin mai jos.

    aveam o gramada de artificii sa conving lumea ca aia 10% (de multe ori 30% ca reselleri care cumparau de la noi cu 20% discount adaugau 10% si erau tot sub noi) se traduc in liniste la garantie si bla bla, in realitate garantiile la noi erau la fel de birocratice ca la ceilalti

    00
    • Liniștea la garantie are loc sub forma că efectiv este cineva acolo să se ocupe de ea

      00
    • sunt curios daca exista macar 1 vanzare la preturile respective, e de domeniul sf-ului diferenta fata de alte magazine

      faci doua comenzi la interval de o luna și compari numerele de pe facturi

      /s

      10
  38. Fanii lui Buhnici mi se pare extrem de similari cu fanii lui Malin Bot dintr-un punct de vedere: sunt caracterizati mai ales prin semidoctism ridicat la nivel de arta.
    Astia sunt binecuvantati maxim ca s-au nascut si isi desfasoara activitatea aici in Românica.

    10
  39. Mai exista Bot?
    Acu’ la cine mai face spume?

    00
  40. Prețul la bocse e acum cu 100 de lei mai jos față de eMag. Vezi că ține cont de feedback? :)

    00
    • ce nenorocit ești!!!!!! :D

    • Știu, stiu :D.

      Pentru cine nu e familiarizat cu WordPress:

      Orice temă de WP mai de Doamne Ajută (iar WoodMart – tema de pe gb.ro – e printre cele mai vândute pe ThemeForest) are niște demo-uri cu pagini pre-definite. Când vrei un demo, dai click pe ”Import” și poți importa doar setările temei, sau și conținut demo (pagini, articole, poze etc).

      E normal să vrei să pleci de la un demo de WoodMart, și eu am făcut asta pentru cineva. Doar că demo-urile pot importa zeci de pagini, din care ai nevoie de 5-10. Ce nu ai nevoie, ștergi imediat. Nu la final, că sigur uiți. Și ce rămâne, se customizează după nevoi și se schimbă URL-ul implicit.

      Dacă vă uitați în sitemap (a pus cineva link mai sus), sunt pagini dublate pentru că au importat mai multe demo-uri care aveau pagini cu același titlu, dar mai ales URL și nu au făcut curat. De aia apar about-us-2, about-us-3 ș.a.m.d. Nu mai țin minte, dar mi se pare că WoodMart permite să dai reset la template, ca să nu faci dubluri.

      În fine, sper măcar că au luat Elementor Premium, că are mai mult chestii. Deși cei de la WoodMart mi-au zis, când le-am dat mail suport, că tot ce e făcut în demo-urile lor cu Elementor, e făcut cu varianta free.

      00
    • https://gb.ro/page-sitemap.xml

      nici pe fiverr nu primea calitatea asta

      00
    • cum ar zice boohnech, ești invidios că nu te iau pe tine să repari?!?!!??!

      bag ula, site premium, minim 5.000€ i-aș cere să îi spun doar ce căcaturi trebuie reparate. nu să i le repar eu.

    • Eu m-aș băgat, pentru 1000 de euro, să-i șterg paginile duplicat. Pentru restul, mai discutăm.

      00
    • daca ar citi cele 100 si ceva de comentarii de pe aici, probabil ai mai avea treaba doar de 1000. am citit destul de multe comentarii argumentate, incepand de la zona de vizual si terminand cu zona tehnica.

      00
    • o să le citească, o să repare o parte pe șestache și apoi o să mulțumească fanilor lui că l-au ajutat, ca de obicei.

  41. moam, pana si formularul de checkout este cel default….trist

    00
  42. NOU
    #109

    GB, acest MB (Marques Brownlee) alb, batran si slab dotat. In toate.

    00
  43. Eu sunt curioasa unde a văzut el acest tip de poziționare a brandului ca cel care apare la el in sectiunea „despre noi”. Unde pe lumea asta, vreun brand premium si-a trecut pe site, negru pe alb, ca utilizatorul premium ar merita mai mult decat „utilizatorul de masa”?

    00
    • E ca aia de-a zis-o reprezentantul Aleph News la CNA:

      ”Ne adresăm celor cu studii superioare și venituri peste 1000 de euro”, sau ceva. Ei filmau/filmează cu green-screen de 2 pe 2 și citesc fluxul Mediafax, dar au content ”premium”.

      00
  44. Asta e rezultatul cand se intalneste un pacalici cu aere de intelectual si unul de se crede mare afacerist, dar singurul lui business e un MLM prezentat pompos prin presa.

    00
  45. Eu zic sa plătească niște influenceri, altfel n-are cum sa aibă succes

    00
  46. Sunt foarte originali, pana si logo-ul este ceva special: https://www.shutterstock.com/image-vector/initial-letter-gb-linked-circle-lowercase-407921107

    Si vad ca au deja niste oferte bune, daca vreti un mouse Logitech MX Master 3 mai scump cu 300 lei: https://gb.ro/logitech-mx-master-3/

    Deja sunt fan.

    00
  47. A început să promoveze magazinul, cel puțin în descrierea de pe YouTube. Probabil că numai noi am observat problemele. Totuși, poate e mai bine așa.

    00
  48. Nu mai radeti de munca oamenilor cu bani , da? Magazinul este facut de „un baiat”, bun pe IT, dar prost pe estetica si content, dar IEFTIN! Asa lucreaza bogatii!

    00
  49. a schimbat pretul la boxe
    din ce am mai citit pe aici, pare un fel de dropshipping dar cu un pic de branding influencing / forcing ?
    nu-i rea ideea, piata de prosti care nu se informeaza e mare

    00
  50. cineva a citit aici și a mai reparat chestii. cu plăcere, george. cu scârbă, dar și cu plăcere.

  51. Lăsați asta cu gb.ro, e nimic pe lângă alte prostii spuse de el.
    Ca de exemplu, ati vrea să știți cât este temperatura medie a universului ? Uite, D-l Buhnici sustine ca universul e destul de călduț, are o temperatură medie de 4 grade. Doar că , in plm, alea SUNT GRADE KELVIN, cretinule, nu celsius! 4 grade Kelvin inseamna vreo -269 de grade Celsius, adica in medie universul nu e calduț deloc….
    A zis chestia asta de 2 ori, prima oara mi-a zgâriat urechile acum vreo lună (nu mai am link-ul) și ultima oară chiar la emisiunea de sâmbătă, link-ul cu minutul exact aici https://youtu.be/v7Ag5mNyXKo?t=3386 . Ce părere are Madamme de pe blogul lui Cetin despre aceasta nouă teorie a universului ? :-))) M-ai placut si cum ii dadea dreptate colegul de emisiune, deci, vezi bine, filmele alea SF cu astronautii ce ingheata in spatiu sunt complet false :-)))

    00
  52. Au trecut cât, vreo 2 luni de la lansarea site-ului ultra-hiper-mega „Premium”, GB.ro și lucrurile nu s-au schimbat mai deloc. Același design obosit, prețuri umflate, lipsă de transparență, puține informații de contact etc.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube