ePravalie are lag

Joi noaptea mi-am comandat o pereche de căşti de la ePravalie.ro. Am sunat la ei vineri dimineaţa să întreb dacă livrează azi sau ce mai face patronul. N-au răspuns la numărul afişat pe site.
A trecut vineri, sâmbătă, luni.

Marti (ieri adică) primesc un email de la ei:

Buna ziua,
Regret sa va informez ca stocul nostru pentru produsul Philips HiFi for TV s-a epuizat.

Le-a luat 3 zile să îmi trimită un amărât de mail!
Aş vrea să mai zic ceva de folosirea persoanei a doua plural şi alte prostii, dar o să spun doar că e greu la deal cu ecommeţu’ românesc.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

14 comentarii

  1. Eu am comandat acum 2 zile de pe PCFun un card pentru aparatul foto, totul a fost ok, confirmare de la Gecad Epayment, primesc telefon de la ei ieri si se pare ca totul e in ordine. Azi ma suna curierul sa-mi spuna cand vine si imi zice ca trebuie sa platesc. Cacat, i-am zis ca nu mai platesc nimic. Sun la PCFun, dupa vreo 3-4 incercari raspunde o adormita, spune ca la ei comanda apare ca e pe rambus, ramane ca ma suna imediat inapoi. Dupa 4 ore sun din nou, nu raspunde nimeni, apoi raspunde o sictirita ce ofta din 5 in 5 secunde. Vorbesc cu unul: „a fost o eroare la noi, am transmis asta si la firma de curierat, sa vorbiti cu ei” (asta pe un ton de noi ne-am facut datoria, acum incearca sa faci ros de pachet, asta nu mai e treaba noastra).

    Dupa ce am sunat de pe mobil pe fix si am vorbit minute bune si la curierat si la PCFun, tot eu trebuie sa merg dupa pachet la firma de curierat.

    COncluzie, PCFun si „comertul electronic” din Romania sug la greu.

    00
  2. sa vezi cand faci comanda la dol.ro cu plata online… iti ia banii de pe card si peste 2 zile primesti mail sa iti spuna ca produsele nu sunt pe stoc
    WTF!!! banii vin peste alte 24 ore inapoi pe card
    e greu sa ai un stoc actualizat cum trebuie

    00
  3. astia aveau reclama la tine pe site acu’ ceva vreme, nu ? si acum nu mai au…

    00
  4. acum 2-3 luni, da. nu de la ei direct, ci prin intermediar/amic

  5. daca ar fi numai cometul electronic, dar se pare ca unele companii(off line) nu au inteles importanta clientilor si inca se mai joaca aiurea cu banii, rabdarea si timpul nostru!

    00
  6. te mira?

    00
  7. Zoso, inca esti tired dupa Stones, huh? va informez – eu va informez pe Dvs. E ok, o persoana (cea care semneaza) te informeaza pe tine, dar vorbind cu Dvs, de ceva. E politicos enough.

    00
  8. lasa philips-urile ca-s slabe
    incearca sennheiser, uite aici :
    https://www.video-s.ro/casti_hi_fi.htm
    sau

    cat despre platile online de la noi …eu am o problema acum cu abonametul platit pt Catavencu cu card-ul pe internet de vreo 2 saptamani la care inca nu s-a confirmat plata (nu din vina mea)

    00
  9. bune magazinele alea. merci.

  10. Zoso, ca sa nu te obosesti cu video-s care sunt de prin Timisoara (daca nu ma insel), incearca si audiofan.ro, astia-s din Bucuresti si cand am comandat de la ei au livrat destul de prompt (o pereche de casti in vreo 3 zile ca am comandat vineri, alta chiar in aceeasi zi).
    Cat despre ePravalie, mie mi se pare ca pute a faliment pe la ei. Acum vreo luna am dat un mail sa intreb de un produs, nu au raspuns, am sunat, au zis ca nu-l au pe stoc. La mail nu am primit raspuns nici pana azi :)
    In plus, saptamana trecuta si acum 2 saptamani am tot sunat la ei pe numerele de pe site si nu raspundea nimeni. Pana la urma am dat un mail si am primit un auto-reply, ceva de genul „activitatea e temporar suspendata”.
    Asa ca lasa-i pe ePravalie, ca nu e de bine :)

    00
  11. Zoso,

    Am decis si eu la un moment dat sa-i testez pe pravaliosii astia de care ziceai tu mai demult si pe care acum ii iubesti de nu mai poti. Vroiam sa-mi iau laptop si stiind ca ce scrie pe site in general nu inseamna ca este si pe stoc am trimis o intrebare ca sa aflu daca ce vroiam eu era sau nu pe stoc si … nimic! Pauza!

    Bun, mai incolo mi se pune pata sa iau un pachet office si zic hai sa dau comanda la ei. Mi se da mail ca nu este pe stoc si mi se spune ca daca mai am alte intrebari pot sa le scriu.

    Le raspund ca am facut deja ceva de genul asta si ca nu mi-au raspuns la mail. La care e-pravalia n-a mai zis nimic. Aici mi se par, sa ma scuzi, prosti, pentru ca o firma interesata de clienti mi-ar fi raspuns in cazul asta. Inutil sa-ti mai spun ca am facut cumparaturile planuite, dar de la altii. Probabil ca e-pravaliosii au vanzari atat de mari, incat isi permit sa ignore clientii care vor sa cumpere fleacuri cum ar fi un laptop.

    00
  12. O porcarie de magazin, vai de capul lor. Mi-e scarba. Imitatie.
    Sa se lase naiba daca nu sunt in stare !

    00
  13. niste jeguri

    00
  14. Nu inteleg de ce sunt atat de incompetenti !! Cred ca nu-si platesc angajatii sau pur si simplu nu lucreaza nimeni pt ei ca sunt prea de kakao.
    Nu cred ca sunt departe de faliment.
    rusine !!!
    incepatori noobi

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube