Eliberator de drum…

Mai ţineţi minte chestia asta? Iat-o în aplicare:

True, mă ţineam cam greu după el uneori, el cu motor de 3 litri, eu de 1.9, but still, l-am folosit pe post de antemergător până la Comarnic, unde au băieţii radarul ăla nou. Acolo am pus frână şi l-am lăsat să se ducă.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

61 comentarii

  1. NOU
    #1

    in mare, asa, la o prima vizionare, ti-as fi suspendat permisul de vreo doua ori, poate de trei: de doua ori ai calcat linia continua la giratoriile alea de pe centura ploiestiului. plus viteza, pe care n-am reusit sa o apreciez. ma gandesc daca stii care ii limita de viteza pe tronsonul ala: 110 sau 130? 😀

    00
  2. @militianu … la cati moralisti comenteaza pe bloguri si forumuri, ai zice ca avem cel mai civilizat trafic din lume, unde ajungem cu totii rapid si in siguranta la destinatie, iar politia e in somaj de multa vreme.
    Daca nu mai era nimeni in giratoriu, nu cred ca trebuie sa sari cu regulamentu in sus, si despre limita de viteza, vorbesti serios ?

    00
  3. @ bogdan:
    Nu a setat data la camera. Nu mai minca rahat ca o sa te ineci…

    00
  4. e bine ca ai tinut minte ca avea motor de 3 l. 🙂 pe film vad 2009.11.01. atrecut ceva vreme de atunci. Iar pe-atunci radarul nou nu exista 😉

    00
  5. Bun. Sa ne facem toti cate un din asta si apoi suntem in siguranta…noi, ei…treaba lor.

    00
  6. zoso esti praf…:))
    te-a prins 😉

    00
  7. Motor de 1,9L versus 3L. O capacitate superioara a motorului nu te face neaparat un sofer bun … 😉

    00
  8. conduci cam imprudent; calcat linia continua, incadrat ca naiba in giratoriu, depasiri in scurt, etc…

    00
  9. recunoaste ca n-ai mai putut sa-l ajungi :)))

    00
  10. @zooropa o capacitate mai mare a motorului nu-ti da de fiecare data o putere mai mare. vezi postul lui zoso cu solnita de 1.9D…

    00
  11. So, uite un cocalar care merge ca nebunu’ si da flashuri din spate la fraierii care nu merg cu 140. Ce facem in situatia asta? Il folosim si mergem in spatele lui, ca elibereaza drumul. Urmeaza faza 2, in care folosim masina salvarii ca iepuras?

    00
  12. Salut! Îmi poţi spune, te rog, care e „viteza redării” filmuleţului (sunt cam „paralel” cu termenii din domeniu)?
    Mulţumesc.

    00
  13. Ce făcuși neică, ai ciobit parbrizu’? Se vede ceva în/pe imagine.

    00
  14. sincer, ala din fata ta merge ca o maciuca. Nu e deloc constant. Accelereaza ca prostu vazand ca are pe cineva in fata, dupa care franeaza in spatele lui si asteapta sa se dea la o parte. Probabil si cu flashurile de rigoare. Probabil schimba discurile si placutele la maxim 20mii km. In afara de uzura mai mare a masinii, poluare suplimentara (accelerari/franari)..etc.. omul nu rezolva mare lucru.

    La drum lung mi se pare normal sa mergi cat mai constant, sa nu folosesti frana decat daca e strict necesar, sa te folosesti de frana de motor, sa ai un mers cat mai lin.

    La ce iti foloseste sa mergi cu viteze gen 140>90>60>150>100>160>70..etc.. mi se pare un mers smuncit si anapoda. Daca reusesti sa pastrezi o medie intre toate astea, sa ai un mers lin cu variatii de viteza cat mai mici… tot acolo ajungi.

    Diferenta dintre motoare nu prea e sesizabila in romania. Doar la accelerari si depasiri… se vede clar cum se departeaza de tine. In rest, il ajungi imediat ce se apropie de prima masina din fata sa care nu se da la o parte.

    Care e diferenta intre unul care merge in afara localitatii cu 140km/h cat poate el dupa care in sate reduce la 60? Sau ala care merge cu 100-110 in afara iar in localitati cu 80? Tot acolo ajungi.

    00
    • @ichirica: problema e relativ simpla. oamenii nu se dau de bunavoie din drum. pai cum, eu sa merg pe banda 1, chiar daca e goala sau libera??? nu, nene, eu stau pe a doua, ca e a lu mama!
      de aia mergi in salturi.

  15. Pana la urma banda a doua e ca sa-ti faci treaba(depasirea). Am intalnit si pe A2 pe unii care mergeau cu 100 pe banda a doua.

    00
  16. @ichirica: pai de-aia merge cu viteza mare, tocmai cand e cineva in fata. Tu cand vezi pe cineva ca vine tare din spate nu te dai la o parte? Asta e un fel de intimidare. Si apoi trebuie sa incetineasca, altfel ar intra in bou.

    Per ansamblu, nu ajungi de loc tot acolo. Ajungi mult mai repede undeva daca mergi in salturi din astea. Iar discurile, placutele si benzina nu-s o problema pt oamenii aia. Din contra, in timpul pe care-l acumuleaza ei asa pot castiga de multe ori valoarea in bani a benzinei. Asta daca-i vreun om de afaceri si nu vreunu de bani gata. Si daca-i de bani gata…pur si simplu are bani, si ce-i treaba ta sa-i spui sa consume mai putin?

    00
  17. e totusi un pic periculos fiindca nu mai conduci preventiv, te concentrezi pe iepure si te uiti numai la ce face el.

    ce suport pentru camera folosesti? unde se gasesc?

    00
  18. NOU
    #21

    @ichirica tocmai asta este ideea. Gasesti pe cineva care merge in salturi din astea si face loc pe sosea, tu te tii in spatele lui si mergi cu o viteza relativ constanta.

    00
  19. O să ţi se-nfunde odată de la viteză. Sper să nu iei şi pe alţii cu tine.

    00
  20. Adevaru’ e ca e impunator, te dai din instinct la o parte cand il vezi in luneta.

    PS: Frate, n-am vazut tot filmul, dar in prima jumate tai benzile alea mai rau decat isi taie copiii emo venele, ca sa nu mai spun ca tai dunga continua ca sa treci pe alta banda la giratoriu. Wtf?

    00
  21. zi nene artist/title la fundal ca ma dau de ceasul mortii si nu,Soft Machine nu e

    00
  22. Of. Sunt satul de cei ca tine care merg tare in linie drepta, incalca reguli elementare de trafic si au ceva de demonstrat la volan.
    Am avut si eu Megane si mi se parea ca e cea mai tare masina din lume. Am mers cu 200k/h pe autostrada, 170km/h pe ploaie pe portiunea din film. Nu mi-a folosit la absolut nimic. Daca stau si privesc in urma realizez inutilitatea si pericolul la care eram supus si ii supuneam pe ceilalti.
    Dupa Megane am trecut la o masina mult mai buna, mult mai stabila, cu frane mai bune, cu motor mai bun etc De atunci merg mai incet. De ce?
    Nu mai am nimic de demonstrat, nu ma intereseaza daca m-a depasit un Megane, Octavia sau o Corolla (desi aia au de multe ori o satisfactie tampa intiparita pe fata), imi place sa conduc relaxat, sa ascult muzica.
    Cand am chef de distractie ma duc pe Transfagarasan, Cheia sau Paraul Rece cand nu e circulatie multa, scot ESP-ul si ii dau bataie. Incearca sa iti imaginezi cum e la 140km/ pe Transfagarasan pe micile linii drepte. Fara parapeti pe un drum ingust cu multe viraje in ac de par.
    Regulile de circulatie sunt pentru toata lumea.

    00
  23. @militianu de serviciu:

    Recunoaste ca doar ai fi vrut sa te faci militian!

    (4) Limitele maxime de viteza, în afara localitatilor, sunt:

    a) pe autostrazi, 130 km/h;

    b) pe drumurile expres sau pe cele nationale europene (E), 100 km/h;

    c) pe celelalte categorii de drumuri, 90 km/h.

    00
  24. Bravo 🙂 Need for speed 🙂

    00
  25. NOU
    #29

    postul tau pe care-l precizezi aici era postat pe data de 19 Noiembrie 2009
    filmuletul a fost facut pe data de 1 Noiembrie 2009 …

    O arzi aiurea cu „mai tineti minte ?”

    Tu mai intai faci intamplarea, dupa aceea scrii cum ar fii bla bla, dupa care revii cu un post: „V-am spus eu ca asa e ? Uitati, am dovezi !!” :))

    00
    • @nu critic, doar zic: daca te uiti la toate filmuletele de aici, ai sa vezi ca toate cele filmate din masina au aceeasi data. nu critici, doar mananci rahat.

  26. dupa paralela 45 era sa o patesti, la intrarea aia inspre Floresti….e aiurea rau acolo, multe accidente s-au intamplat, trebuia facuta o banda de selectie…

    00
  27. NOU
    #32

    @mollahu: nu sar cu regulamentul, era o constatare pentru, dincanincandulmoralistulzoso. regulamentul e regulament indiferent de contiditile de trafic asa cum e indiferent de culoarea pielii soferului. Mi-ar fi placut, totusi, ca unul din „suporterii” filmuletului sa imi spuna: bah, viteza maxima e de 90 km/h daca nu sunt indicatoare care sa reglementeze altfel.

    00
  28. ah, doar 140 … e bine :D)

    00
  29. cine e pe coloana sonora?

    00
  30. oricum e o performanta sa te tii cu megan-ul dupa un audi mai ai ales cand el frana

    00
  31. @bogdan, aşa e, data e 19 noiembrie 2009. Şi ora era 01:53. Şi era lumină. Zoso era în America, nu?

    00
  32. Interesant cum te dai tu acest Schumi de Romania si promovezi trafictube intens, tocmai sa arati greselile pe care unii le fac mai mult sau mai putin intentionat in trafic si tot tu iti dai cu stangul in dreptul mergand cu viteza, calcand linia continua de doua ori, nerespectand maracajul din sensul giratoriu si dupa mine, praf la tot ce inseamna incadrare pe banda la intrare si iesire din intersectie. Ipocritule.

    00
  33. Daca sunt sincer si-ti spun ce parere mi-ai facut din felul in care conduci o sa incepi sa injuri. (tu care sustii discutiile civilizate)

    00
  34. ba zoso, nu te-ai gandit ca e posibil sa te filmeze unu din spate in timp ce tu il filmezi pe altu’ din spate? 😀 haha

    00
  35. da linku de utube pls, pt ca daca vreau sa`l vad aici , imi da eroare

    00
  36. Astia care reprosati si dati cu paru unde sunteti voi ? Sa mor daca v-am vazut vreodata in trafic. Astia care nu taiati benzile, nu faceti aia, dati semnal de fiecare data, unde stati voi? Hai luati o gura de aer si iesiti putin, eventual cu masina sa conduceti voi regulamentar all the way.

    00
  37. Ce lame. Se vede clar secundarul cronometrului cum merge mai repede sau mai incet, dupa cum so-so il da te ffw.
    Jenant, jeane.

    00
  38. Ala cu BMW-ul care ti-a iesit spre final in fata, dupa ce ai depasit camionul ala, e foarte inteligent.

    Daca n-aveai loc sa te repliezi in dreapta, ii urcai rezerva pe scaunul pasagerului. Poate in realitatea n-a fost asa riscant, dar pe fast forward asa parea.

    00
    • @t0m: nu a fost asa brusc, l-am vazut din timp. daca nu aveam loc pe dreapta, puteam frana, aveam spatiu si timp.

  39. cat iti consuma masina cu stilul asta de mers ( accelerari.franari) ?

    00
  40. ce melodie este pe fundal? suna exceptional

    00
  41. sofezi bine

    00
  42. NOU
    #51

    @nashu mare:
    Art. 156. – Vitezele maxime admise în afara localitatilor pentru categoriile de autovehicule prevazute la art. 53 sunt:
    a) 130 km/h pe autostrazi, 100 km/h pe drumurile expres sau nationale europene (E) si 90 km/h pe celelalte categorii de drumuri, pentru autovehiculele din categoria A si B;

    Centura nu este drum european, deci limita este 90, nu 100. Am specificat in primul coment:: „tronsonul ala”
    In rest, ai cat se poate, dreptate. Mai ales ca vroiam sa ma fac militian. Ce burta aveau ei….

    00
  43. NOU
    #52

    @BB: bah, si tu ai dreptate, sa stii. Io nu m-am gandit la asta. Si io calc linia continua, mai tai o fata, mai niste viteza, mai un fortat pe rosu. iaca, nu-mi pun cenusa in cap dar recunosc, uneori sunt periculos in trafic, alteori nesimtit. atata doar, eu nu ma laud cu asta.

    00
  44. @militianu de serviciu: Si atunci E60 pe unde trece, prin oras, daca nu pe centura? Recomand jocul de glezne.

    Defineste drumul expres.

    00
  45. Mai nu e chiar corect, adica multi dintre cei cacaroa li s-au facut flash-uri nu erau degeaba pe banda 2. S-au tras pe dreapta de fraieri in fata idiotului cu audi. Multi dintre ei se aflau deja in depasirea unei dube sau camion si s-au intors brusc in spatele acestora pentru ca idiotul se dispera pentru nimic cu becurile

    E o regula nescrisa dar de mare bun simt, pe care eu o aplic. Suna cam asa: pe un drum cu doua benzi pe sens daca unu merge pe banda 2 cu 140 (de exemplu) si ajunge din urma pe altul care merge tot pe 2 cu 100 ce depaseste un vehicul de pe banda 1 care merge cu 70, ala cu 140 nu se apuca ca disperatu sa claxoneze si sa fleshuiasca pentru ca nu are dreptul acesta ci reduce viteza la 100 si sta frumos (100 e mai mare ca 70, deci e normal ca cel cu 100 sa mearga pe banda 2).
    Nu conteaza ca tu ai 140, in spatele tau poate sa apara fara sa vezi la 240 un Ferrari ce da flashuri ca tu sa treci de la 140 cu frana la 70 pe banda 1 in spatele tirului si nu iti prea convine.

    Obs: daca cel cu 100 a terminat depasirea si ramane pe 2 dar tu vrei sa mergi cu 140 si el nu se trage, da, merita un flash

    00
  46. Tipic sofer de bmw la 3:57.
    BogIlig si pe mine ma deranjeaza frustratii astia care nu stiu sa faca o depasire regulamentara acolo unde chiar au posibilitatea, iar ei prefera sa o tina in flashuri si claxoane cand nu vrei sa te dai de pe 2 pe 1, pentru ca n-ai cum sa te strecori „la comanda” intr-o coloana care merge cu 70-80.
    Pentru gibon tot ce-i DN/E e autostrada, pesemne.

    00
  47. @BogIlig: Am fix acelasi model si motorizare de audi ca in imagine, si pentru un tip de 20 de ani nu ma impacientez ca baiatu’ din film, dar nici n-as suferi sa-l tin in coada pe zoso doar asa de drag, pentru ca nu sufar presiunea din spate deloc.

    Si am testat banda a doua fara flashuri, se dau oamenii la o parte din bun simt cand ma vad in spate si fara sa le dau flashuri.

    Cheers,
    Scorp

    00
  48. Nu am citit toate comentariile dar care era viteza pana la urma ? Nu pot aprecia din filmulet pentru ca secundele se scurg mai repede decat ar fi normal.

    00
  49. RISCANT pt renumele de „drumul oaselor”.
    F multzi crapa in accidente pe riscuri asumate.
    Ce ma ingrijoreaza nu e faptu ca mor ei, cat faptu’ ca sunt un pericol pt cei ce conduc regulamentar. Wake up, dude!
    Din asha ceva se MOARE!

    00
  50. Am mai comentat pe aici, iti citesc blogul, ai uneori niste pareri OK. Dar cand vine vorba de sofat/masini esti pe alta planeta. Am dat click pe linku postat de tine unde iti tii filmulete de pe youtube, si in primul filmulet, in primele secunde era sa te faci pilaf. Conduci periculos si cred ca ti-ai dat seama pe spinarea ta.

    00
  51. Misto piesa. A cui e?

    00
  52. chiar nu stie nimeni cum se numeste melodia?

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube