În Brașov se asfaltează un pod, așa că s-a redus circulația de pe două benzi pe una. Brașovenii știu asta, și se încadrează din timp. Cei civilizați, gen. Ceilalți, se bagă în față cu tupeu, pentru că știu că la un moment dat cineva îi va lăsa să se bage. Dar dacă nu i-ar lăsa? După ce pățesc așa de 5-6 ori credeți că se vor lăsa de obiceiul ăsta jegos?
Dar iată și reversul medaliei:
Sigur, asta nu se aplică celor cu numere din alte localități, că e evident că nu aveau de unde să știe că se lucrează și că trebuie să se încadreze din timp (cum e cazul celui cu Symbol alb, care avea ceva numere de Alba).
n-am inteles… a ajung in fata ta ca sa te apostrofeze? Ce cretin
@geretus: nu. a ajuns in fața mea și a frănat, ca să îmi arate el mie.
N-am inteles. La final a vrut sa se sinucida in giratoriu ?
A vrut sa iti arate ce demaraj are pe scobitoare.
Si eu tind sa ma incadrez din timp, problema e ca, atunci cand sunt mai multi „precauti” asa ca mine, diferenta de aglomeratie dintre benzi devine foarte mare, prin urmare foarte tentant de a te inscrie pe banda mai libera. Solutia ar fi ca fiecare sa-si mentina banda pana la ingustarea drumului, astfel incat cele doua benzi sa fie ocupate in mod egal, iar cand se ajunge la „palnie” sa se aplice regula „spicului”. Asa ar disparea si smecherii si frustratii :).
Eu stiam ca e de bun simt ca atunci cand doua benzi se transforma intr-una singura si masinile stau in coloana pe cele doua benzi, ele vor intra alternativ pe banda unica.
PS: ‘tui blanitele si pajistile inflorite ale mamei lor de drumari, un stiuc de pod ce n-are mai mult de 400m si lucreaza la el de peste 3 luni. Zici ca-s ologi surdo-muti.
pai la situatii d-astea, se aplica „regula fermoarului”. Adica unu de pe o banda, apoi unu de pe cealalta.
Asta intre oameni civilizati, ca nu e ca si cum vrea sa faca dreapta de pe a doua banda si are dreptul sa se afle acolo.
E drept, ca semnalizarea nu ii da prioritate si ai tot dreptul din lume sa nu il lasi sa se bage.
Mi se pare ca doar prea multa nervozitate in trafic din partea amandorura cu specificatia ca manevra lui de la sfarsit e de mare cocalar.
Wow, aq făcut înainte de pe banda a treia, la intrarea în giratoriu. N-am mai văzut. #pebune Cred că l-ai ofticat tare.
Pe de altă parte, văd că ai pile la @Trafictube.
Poate îi rogi să-și pună intro-ul la Creative Commons, pe YouTube, ca să-l pun la video-urile mele fără să editez pe computer, ci direct din YouTube editor.
Eu am invatat sa fiu amabil cu idiotii. De multe ori am ajuns in situatia lor.
Rromania!
Nu-mi dau seama – unde este primul semn care arata ca urmeaza blocaj pe banda 2?
@Leo: la secunda 9.
Din pacate in situatii de genul se trezesc unii mai catolici decat papa care sa se incadreze si sa mearga incetisor pe o banda care nu dispare cu mult inainte. Dar ce fac ei este poate la fel de grav. Rezultatul logic este marirea portiunii ingustate de la X metri la X metri + Y metri (unde Y este locul in care ei cred ca ar trebui sa nu lase pe nimeni sa schimbe banda).
Cel mai corect este sa se foloseasca toata portiunea de drum marcata ca fiind disponibila si in limita sigurantei rutiere sa se foloseasca regula fermoarului la locul de ingustare.
Iti dai seama cat de disperat a venit din urma? Tu ai accelerat la iesirea din restrictie si el a trebuit sa se tina dupa tine si apoi sa incerce sa-ti ia fata. Un bizon care nu cred ca o va sfarsi cu bine in patul lui.
Tipul avea semnalizarea pusa, nu ti-a taiat calea, n-a fortat intrarea, avea spatiu, circula legal pe banda a doua, Doar ca tu ai accelerat pe ultima suta de metri. Putea fi lasat sa intre, cum a zis cineva mai sus, e agresivitate din partea amandurora; genul de stres pe care ni-l provocam gratuit, facand pe justitiarii in trafic. Nu ca n-ar fi destul stres, mai construim si noi situatii
E foarte distractiv cum asta e exact genul de faza pe care l-ar face Zoso, argumentand ca el avea timp si ca marlanul din dreapta l-a vazut ca vine si a accelerat brusc. Inclusiv cu bagatul in fata si franat ulterior, 100% compatibil cu stilul domnului. Deh, barna din ochi e greu de vazut.
si inca o treaba. daca ala era cu un cazan (gen numar bulgaria) cand a vazut ca ai accelerat, putea sa accelereze si el incat sa aiba timp sa intre si il loveai drept in spate. te scotea vinovat
@Gogu de la cazane: daca era cu un cazan mă gândeam că poate nu e din localitate și il lăsam.
În Braşov se lucrează pe mai multe poduri pentru ca distracţia să fie totală. Măcar ăsta al tau semnaliza, idiotul absolut are acelaşi stil, dar fără să semnalizeze. Şi da, şoferii braşoveni tind să devină printre cei mai idioţi din ţară. Topul meu personal era CV/HR primul loc, PH locul al doilea, SB/MS locul al treilea. Încep să cred că trebuie revizuit.
A avut timp destul sa se mute pe banda 1. Bine i-ai facut!
Bre, mie mi se pare ca in situatiile astea tu esti ala „care nu-i din localitate”
@bloghita: mori bă!
Ha! Am luat 3 voturi negative. Astia-s „buni samariteni” din aia care mai rau incurca circulatia. Era unul care aproape oprise pe banda 2 pe DN1, ca sa-l lase sa se bage pe altul care iesise din padure si care oricum avea bretea pe care sa intre. LOL
Se aplica fermoarul/spicul, intre tine si al’ din fata era spatiu, trebuia sa il lesi pe el si atat (in caz ca mai erau in spate alti doritori).
Total off-topic: ce frumos se aude motorul cand accelerezi.
Problema nu daca e cazan din bulgaria …problema e cand accelereaza , te loveste apoi se dau jos linistiti doi , te bat de te caci pe tine si pleca…si sunt multi in bv care fac asta.. Ar fi pacat sa ti-o iei rau pe trotuar cu bitza sau la nervi in trafic .
In UK sunt foarte multe situatii in care 2 benzi se transforma in 1, si mereu se aplica regula fiermoarului, nu e nimic complicat.