O paralela destul de interesanta intre 2 declaratii, prima apartinand lui Robert Berza, Online Content Manager, CME, in decembrie 2007, iar a doua venind aproape 2 ani mai tarziu, din partea miliardarului american Mark Cuban, in august 2009.
E despre blocarea agregatoarelor, pe care unul o spune de ani buni.
De aici. Băi, să nu ne trezim naibii peste vreo câteva luni că facem conferinţe despre cum să vindem afiliat sau, mai rău, să dăm ştiri cu sursă.
Da bre, o sa blocheze vanzatorii de hartie Google News-ul si Hotnews-ul cand o sa mananc eu primul ou de dinozaur.
Presa e in deep shit, si nu din cauza agregatorilor, ci din cauza ca au visat tot timpul ca ceea ce vand ei este continut, cand de fapt ei doar vindeau hartie. Asta a fost business-ul lor si a apus definitiv:
http://paulgraham.com/publishing.html
Daca tot afirmi cu atata insistenta pe aici si pe capslock ca oamenii platesc pentru continut, poate raspunzi si la intrebarea din articolul de mai sus: De ce continutul bun nu este mai scump decat continutul prost? Toat ziarele au acelasi pret, toate cartile au acelasi pret, toate dvd-urile au acelasi pret, etc. De ce pretul nu se modifica in functie de contint, ci doar in functie de formatul in care e impachetat?
@Dan: e simplu. pentru ca au obisnuit poporul sa dea stirile gratis. la tv nu sunt gratis, in print nu sunt gratis.
Putem presupune ca a afirmat-o si in 1973, insa nu am gasit nicio alta referinta decat buzz-ul pe care l-a facut in presa internationala in august a.c.
Si ne trezim, ne trezim! Maine chiar :-)..