Economia hainelor lansate de #influenceri

În domeniul ăsta al influencerilor, lauda de sine trebuie făcută frecvent, clipul cioplit cât mai des și minciuna și inspirația de la alții sunt a doua natură.

Pe scurt, dacă ar avea ceva de comunicat, ar face-o. Și Ceușan cu costumele ei de baie INFSD, și Morodan cu magazinul ei, și altele. Când e radio silence e evident pentru toată lumea că treaba nu merge cum ar trebui, că nu poți să lauzi toate brandurile și pe al tău nu. Nu îl lauzi că nu ai ce lăuda, și nu e nevoie să te uiți la cifrele de la Ministerul Finanțelor să realizezi asta.

Înainte să apuce Sânziana Negru să-și lanseze și ea ceva (a anunțat azi cu jumătate de gură), hai să râdem de Ștefana Suciu, care s-a gândit că Emily Ratajkowski cere cam mult 75€ pe un costum de baie, așa că ea cere 50€ pe același costum. Și numele brandului nu e Inamorata (get it, Rata, Emily Rata…), e Kaindwear. Despre Ștefana știe o pagină ștearsă de wiki, a fost pe 50 de continente și a scris două cărți deja.

Bun, hai să revenim la ale noastre:

  1. România e o țară prea mică pentru ce vor ele să facă. Da, Arielle Charnas a vândut de 1 milion în prima zi, dar ele nu sunt Arielle și România nu e SUA. (apropo de ce ziceam mai sus, ați văzut ce repede a sărit cu comunicatul că a vândut de 1 milion?)
  2. Logistica e complicată. H&M vinde de rupe pentru că își permite retururi, are magazine, are profit minim 50%, are marfă poziționată fix. Nu poți să tot faci tu colete, trebuie să vorbești cu Bogdan de la Frisbo sau să le bagi direct pe eMAG. Complicat.
  3. Că porți niște haine nu înseamnă că te pricepi la creat haine. Atât de simplu e. De aia majoritatea împrumută ce văd la alții sau fac niște cârpe oribile. Și totul are legătură cu apucătura asta stupidă de a nu întreba pe oricine altcineva în afara cercului de prietene, care la orice rahat ți-ar zice că e superb (hint). N-ai cum să scoți ceva bun când întrebi doar yes-meni.
  4. Pentru că suntem o țară săracă, aproape tot ce s-a lansat până acum e ieftinăciune (INFSD e diferit, au mers din prima pe extern). Asta și pentru că nici una dintre lansatoarele noastre nu a pus mâna să citească niște cărți de brand (nici măcar aia a Anetei Bogdan, care e ușoară și în același timp foarte mișto) sau să facă un curs de design. Dacă ar fi citit ceva, ar fi făcut niște schimbări. Ar fi făcut pași diferiți în carieră, să se diferențieze un pic de restul (pentru că momentan, în afară de Ceușan, care se poziționează pe lux, restul sunt fomiste, fac reclamă la orice, de la Tampax la ceaiuri ieftine, nu că Ceușan nu mai scapă în oala cu reclame de rahat, Oppo e un exemplu bun, nu merge să fii pe lux și să faci reclamă la chinezisme ieftine) și în felul ăsta să gândească și chestii diferite. Cu ce e diferit brandul Sânziana Negru de brandul Sânziana Sooper? Nimic. A lansat Maricica brand de cârpe? Hai și eu. Ale ei sunt verzi, ale mele sunt maro, e clar diferență.

Dacă aș fi în locul lor, m-aș combina 2-3-4 la o colecție mai upper market. Ceva mai bun decât cârpele de la H&M. La bluze, fiecare vine cu câte 2-3 idei. La pantaloni la fel. La rochii la fel. În felul ăsta, clientul intră să vadă produsul promovat și poate mai găsește și altceva. Și cumpără mai mult. Și costurile sunt mai mici.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

54 comentarii

  1. Saracele fete…. Ar vrea si ele sa faca bani rapid ca trece vara dar nu mai pune lumea botul la toate prostiile lor. Hai va rog si cu ceva despre topoare ca e tot de sezon ca feşănul…😀

    00
    • topoarele sunt in sezon toamna, cand se pregateste lemnul pentru soba.

      00
    • Daca lumea nu pune botu iar fetele nu au neuronii antrenați pentru altceva mai greu ,atunci să pună ele botu!

      Hai ca nu toate resursele s-au dus la ruși!

      00
  2. Inca o tampenie ca o sa devina astia care stau doar pe instagram complet analfabeti, de cand plm turcoazul e azur?🤣

    00
  3. Totul suna cat de cat bine pana intri pe site sa vezi ce vor sa vanda toate astea si vezi poliester si vascoza la pret de matase naturala.

    00
  4. Esti pur si simplu malitios … incearca si ele sa iasa din cercul vicios al s̶p̶o̶n̶s̶o̶r̶i̶l̶o̶r̶ sponsorizarilor si tu le critici …

    00
    • Critica e de fatada (wink wink). Vali incearca sa le faca reclama, dar el nu stie ca noi nu vorbim cu partenerele despre ce scrie pe aici, asa ca nu vad eficienta aceasta campanie de promovare (mascata).
      Totusi, ma bucur ca a ingropat securea razboiului si a dat o mana de ajutor acestor designerite minunate.

      00
  5. Mai sunt niște branduri de căcat, una promovată de homalău ăla de Dorian Popa.
    Altă mizerie numită Porc sau Pork, dracu să îi ia. Și la dârlăi sunt câteva branduri horror, cu mizerii promovate.
    Nu le duce prea tare capul pe influencerele noastre.
    Apropo, zâna aia de morodan mai e măritată? Mai vin banii de la iubi dubi? Că sfaturile ei de antreprenoriat nu pot fi aplicate nici la o stână de oi.

    00
    • PORC e a lui Deliric, si probabil e singurul brand creat de un influencer de la noi, care chiar merge. Daca te uiti pe listafirme, firma a avut anul trecut rulaj 1 milion de euro si profit 500.000 de euro. Si 7 angajati. Deci nu e de neglijat.

      Cat despre Dorian Popa, cred ca si lui ii merge destul de bine, daca tot lanseaza colectii o data pe sezon sau la nu stiu ce ocazie, plus ca avut si un magazin intr-un mall (nu l-a inchis ca nu mergea, fusese ceva de sarbatori), iar acum isi face magazin la MediaPro in sediu.

      In rest nu stiu de cineva sa mai fii avut succes pe zona asta.

      00
    • Ca o completare, cred ca genul asta de business se preteaza unde ai si fani mai infocati, nu cred ca Morodan, Sanziana Negru sau alte pipite sa aibe vreo 5 fane infocate care sa le cumpere produsele, poate doar barbati care sa baleasca dupa ele, dar aia nu cumpara chilotei sau costume de baie.

      00
    • @Ionut M
      Nu stiu cum e la Dorian Popa dar la Porc hainele sunt de calitate buna. Iar daca le iei de black friday renteaza si mai mult. Da majoritatea se adreseaza celor sub 25. Dar gasesti cateva chestii si pentru restul categoriilor. Am luat prima data sa sustin artistul si am fost placut surprins de calitate.
      Ceea ce m-a determinat sa mai iau din cand in cand. Si da scrie porc dar unele au logo discret.

      00
    • Fanii le-ar închiria pe ele cu ora.
      Bine, nu Morodan. Nu ne plac pitecantropii.

      00
  6. „În locul lor”….
    În locul lor m-as apuca de muncă, viața trece și odată cu ea și „zâneala”. Femeile zdravene la mansardă nu-și cumpără costume de baie de pe net. Și în general haine. Că la femei prima plăcere e să compare, să încerce o mărime mai mare, una mai mică altă culoare mai veselă, cine naiba își ia boarfe de pe net?
    Și, în general, vorba marelui Dinică: De unde tot răsar, frate, astea, când viața e atât de scurtă? „

    10
    • as mai adauga si faptul ca ..o femeie… mai cere si parerea unui barbat, fiinta de care aceste creaturi nu au parte..ca mna.. e saracie la mansarda :))

      10
    • Nu mai cumparati haine de pe net ca asa zice ambra pe blog la zoso

      00
    • Eu am cumparat de pe Amazon. E drept ca rochii, nu pantaloni ori bluze. Iau de la o firma micuta de familie și toate hainele de la ei sunt făcute manual, iar culorile sunt geniale.
      Eu una nu am răbdare sa ma fâțâi in magazine, în afara de alea sh unde știu ca pot da de chestii mișto.
      Deci, ca să fac lucrurile și mai grave, da, cumpăr și haine sh, nu doar de pe net. Azi mi-am luat o rochie făcută de o firma de aci din Franta și pentru ca mi-a plăcut extrem de mult croiala dar și materialul, când am ajuns am intrat la ei pe site sa vad care e treaba eventual sa mai cumpăr câteva chestii… M-am calmat repede, fiindcă prețul e între 200 si 250 de euro la aproape toate modelele… Eu am dat 3 euro pe ea si e în stare absolut perfecta…

      10
    • cine isi ia boarfe de pe net? absolut toate femeile sub o anumita varsta pe care le cunosc si o parte din restul
      chiar consideri realista opinia ca vanzarile de haine femei nu prea au succes pe net, banii se fac din haine barbati si copii? de parca si ai tot ce vrei in magazinele fizice ale curului din Romania. Poate ai, dar nu atat de concentrate cat vrei. Cu toata marea placere cliseica a femeilor de a umbla prin magazine o eternitate.

      00
    • Femeile zdravene la cap nu pierd vremea la mall, comparand hainute, marimi si culori, ci comanda de pe net si isi consuma timpul cu ceva mai util. Eu am monitor de calitate care reproduce culorile intocmai, toate boarfele de pe net vin in culoarea din poze, daca vreau sa compar culori si marimi, ma uit la poze si la tabelul de marimi, care e destul de „accurate”, daca te masori si esti realista cu marimile la care te incadrezi, n-ai probleme.
      Daca rochiile/ pantalonii sunt prea lungi (in 90% din cazuri se intampla asta, ca am 1,53m si hainele sunt croite pentru femei de 1,70), le scurtez la croitorie.

      Merg la mall strict daca am treaba urgenta, chestii pe care n-am timp sa le comand, sau ca sa miros vreun parfum, testez vreo nuanta de fond de ten, sa vad vreo piesa de mobilier in realitate, etc.

      Cum ai zis si tu, viata e scurta si chiar am activitati mai interesante de facut, decat sa casc gura la mall.

      10
    • Da, ca să-mi argumentez comentariul, consider că nu vreau haine de pe net pentru că am încercat anul trecut și nu port absolut nimic din ce mi-am cumpărat. Atârnă cu tot cu etichete pe umeraș, inclusiv o rochie. Presupun că le voi dona în curând cuiva că îmi ocupă spațiul degeaba în dulap. Principalele motive: nu stau pe mine așa cum mă așteptam, materialele nu sunt de calitatea pe care o credeam și în general am lucruri luate din magazinele fizice care sunt exact ceea ce mi-am dorit. Nu e ca și cum m-am măsurat și gata. Modelul poate să se potrivească pe o siluetă sau nu. Dacă arată într-un fel pe morodanca sau pe o imagine fotoshopata nu înseamnă deloc că arată la fel pe o clienta random. La bărbați e mai simplu. Deși si ei se pot păcăli. „Femeile sub o vârstă își iau haine de pe net”. Pot fi două explicații, eu nu mai sunt sub varsta aia sau pur și simplu nu mă încadrez într-un target, sunt mai rebelă, așea….. 😄
      Și nu, n-am nicio dorință să primesc sfaturi de modă de la influencerele lu’ pește atâta timp cât ele nu-mi plac deloc. Spre absolut deloc.

      00
  7. La Stefana mai ingrijoritor este faptul ca vinde si un curs: ”Cum sa faci un business online din pasiunea ta” unde preturile incep de la 99€ pentru cateva slide-uri, 199€, iar cireasa de pe tort, 599€ unde primesti extra si ” one to one session”. Foarte multi ”guru” din America practica asta, diferenta este ca acolo usor, usor, acesti ”guru” sunt demascati. La noi in schimb, devine un trend, se vand ca painea calda. Un fel de ”how to get rich quick”. Nimeni nu se intreaba daca ceea ce ti se ofera merita pretul sau daca ceea ce primesti se poate accesa usor de pe internet, din carti, youtube;
    Greu tare cu ‘research-ul’…

    00
  8. În retailul de mall marja de profit este de 5-10-15%, nu 50. Sunt cheltuieli operaționale mari. Procentual mai mult câștigi vânzând dintr-o garsonieră la negru, decât din mall. Pe bani însă vânzările se fac din volum.

    00
    • De aceea avem în middle season reduceri de 30-40%, sau la sfârșitul sezonului 60 70%… Ca shopurile au 20% adaos, sau 15% profit operațional după reduceri

      00
    • In retail da, dar H&M si restul sunt producatori iar in fashion astia au si 90% marja bruta pentru ca produc ieftin. Producatori in sensul ca ei fac design-ul iar productia se face in Bangladesh (de unde si costul ieftin de productie). Chiar si in reducerile de final de sezon, cele cu 70%, producatorii au profit.
      Intra intr-un Pepco si vezi cat costa un tricou/pantalon/fusta/rochie pentru un copil si imagineaza-ti ca Pepco plateste valoarea respectiva pe un batch de 100 de bucati. De aceea si isi permit sa faca o singura eticheta cu pretul pentru ca marja de profit este calculata din faza de productie. Bine si datorita optimizarii costurilor de print ale etichetei.

      00
    • In mall ai marja de profit foarte mica daca esti brand romanesc. Chiria ceruta de mall-uri pe mp^2 e mult mai mare pentru o firma romaneasca pentru ca “nu aduci clienti ca H&M” si nici nu poti inchiria 2 etaje. Indiferent de volumul vandut o companie ca h&m sau Inditex nu poate face profit fara a pasa o mare parte din costuri pe cei ce produc hainele sau pe mediu.

      00
    • Lucian: să nu mai cumpărăm HM că promovează sclavagismul modern. Asta însemană orice brand mass market care înglobează tot. Da, sunt companii care se specializează pe ceva și fc lucrul acela bine. Și probabil mai corect pentru tot lanțul. HM și altele gen oferă haine ieftine (chit că au contious range) le speli de două ori sunt praf și cumperi mai mult, poluezi mai mult, ne ducem naibii cu toții mai repede. Nu eu, tu, dar cei care au acum 2,3 4 7 ani da. Covidul acesta ne resetează. Dur, grav, cu suferință, dar ori facem ceva ori o să avem un Max Max. Și da, nouă nu ne pasă, că vom fi bătrâni sau alora nu le pasă că sunt deja bătrâni și nu doreau decât să se bucure de viață. Dar umanitatea înseamnă mai mult decât un interes imediat acum al unor indivizi și mergeam într-o direcție în care le distrugeam viitorul tuturor pentru bilele nostru aici acum. Sufăr ca noi toți pentru ce vedem azi, dar cumva, nu se putea altfel. Pentru că de aia: comoditate. Pentru că de ce să nu luăm 1000 de chestii cu 30 de lei, de ce să plătim 200 pe un lucru să îl ținem 10 ani și toto așa. Ne-am făcut-o cu mâna noastră. Sper să înțelegem ceva din tot ce se întâmplă și să facem ceva pozitiv: să alegem cu portofelul firme care au lucruri bune, artizani mici săcumpărăm puțin și bun etc.

      00
    • @Mirela, ai dreptate 100% si ideal asa ar fi bine, sa incurajam firmele mici.
      Doar ca, ai vazut cat costa hainele de la firme mici? O caruta de bani. Asa au murit si buticurile de la coltul strazii, ca la supermarket e mai ieftin.
      Hai sa zic ca eu, AZI, imi permit sa imi cumpar hainele alea si chiar tintesc sa inclouiesc toata garderoba cu haine produse in fabrici unde nu se polueaza si unde oamenii sunt platiti decent.
      Ba chiar incep sa merg si prin SH-uri, desi, astea de la noi se cam umplu de H&M, Zara, etc. Tot e bine, decat sa fie aruncate. Ma mai uit pe vestiarecollective dupa bunatati :)))

      Eu nu pot sa arunc haine, tot ce e bun il dau. In fata blocului se aduna in fiecare dimineata, femeile care matura strada. Si cand am haine de dat, ma duc direct la ele si le intreb daca vor, le dau spalate si curate, gata de purtat. Pana acum n-am fost refuzata: „da-mi-le, fata mea, ca am doua nepoate asa ca tine sa le dau sa poarte!”.
      Dar stiu ca exista oameni care arunca haine bune, cand exista atatea locuri de donat haine. Groaznic.

      Dar sunt multi care nu isi permit, sa dea 4-500 de lei pe o pereche de blugi. Mult tineret care abia are bani de chirie si de un suc, asa ca apeleaza la H&M.
      Si mai e si gandirea aia ca: de 500 de lei, imi iau o tinuta intreaga, nu o dau pe o singura piesa de imbracaminte. Sau poate doar atat isi permit pentru o tinuta intreaga.
      Ca tot ziceam de mine, ca azi imi permit sa cumpar haine de calitate, de la branduri care nu polueaza si nu sclavagesc oamenii. Dar eu, aia de acum 3-4 ani, nu isi permitea. Eram bogata cand aveam 500 de lei de dat pe haine si de regula luam si eu o pereche de blugi si 2-3 tricouri, ghici de unde :))). Bine, de ce sa mananc rahat, inca mai cumpar de la astia. Chestii basic (maieuri, chiloti, sutiene, helanci), ca hainele arata groaznic, isi bat joc de colectii, de abia vezi o fusta sau o rochie frumoasa, asa ca n-am ce sa cumpar nici daca vreau.

      E greu de stopat fenomenul, pentru ca multi or sa aleaga varianta ” ieftin pe loc”, chiar daca, pe termen lung, ar iesi mai ieftin daca ar lua din start ceva durabil.
      Aici nu includ fashionistele imbecile, care nu pot purta aceleasi haine doua sezoane la rand, dar nici n-au bani de haine scumpe, ca ele is fashioniste pe burta goala.

      Ma refer la majoritatea cu salarii mici- medii. De peste tot din lume, nu doar de la noi. Mai ales cand au si copii, care cresc si trebuiesc imbracati. PE vremea noastra era o obisnuinta, sa ne ia parintii pantalonii si incaltamintea cu 1 numar mai mare, ca urma sa crestem si sa ne ajunga 1 an. Acum nu mai poti sa trimiti copilul cu hainele indoite la scoala. Asa ca, vrei nu vrei, tot apelezi la magazine din astea.

      Si pana la urma, sa stii ca nu cumparatorul e de vina. Ci guvernele, care permit asa ceva. La fel ca la plastic, cumparatorul e considerat vinovat ca cumpara chestii de plastic, ca sunt mai ieftine, dar ca polueaza, in loc sa fie aratate cu degetul guvernele care permit industriei plasticului sa continue fara reglementari.
      Cine permite lui H&M, Zara si alte marci, care se stie ca au sweatshops prin lume, sa vanda pe teritoriul unei tari moderne? Ca doar nu cetateanul de rand face asta.
      Cand s-a facut legea cu pungile eco, uite ca lumea s-a conformat. Daca erau lasati oamenii de capul lor, ar fi folosit in continuare pungi de plastic.
      De-aia nu toata lumea fura si da in cap, ca exista legi, altfel, daca ar fi dupa judecata oamenilor, ar fi haos in lume.
      La fel si la mancare, in UE, daca nu s-ar reglementa industria alimentara, totul ar fi plin de pesticide, peste limita admisa. Cum e in SUA, de se imbolnavesc oamenii pe capete.
      Sau, oamenii prefera produse importate, de la supermarket, ca sunt mai ieftine, decat sa cumpere de la producatorul local. El vrea branza ieftina, de ce sa dea cu x lei in plus, cand are aproape acelasi gust cu aia de la raft?

      Suntem prea putini, astia care incercam sa gandim, sa vedem si mai departe de stomac si ce mancam azi, cum traim azi si incercam sa ajutam si sa facem ceva pentru o cauza buna, cica. Restul nu o sa se schimbe, decat daca produsele respective, efectiv dispar de pe piata si sunt obligati sa se reorienteze.

      00
    • @rms: Este că nu lucrezi în domeniu, nu ai citit rapoartele financiare, nu ai văzut cu ochii tăi formulele de calcul din contabilitate, dar crezi că ai dreptul la o opinie? 😄 Nici nu ai avut vreo afacere în viața ta, alta decât „combinații”? 😄

      @all: H&M și Inditex nu sunt singurele lanțuri europene mari de pe piața românească. Iar chiriile care se plătesc de către companie pentru toate brandurile proprii din mall sunt de sute de mii de euro lunar. Care se regăsesc în prețul produselor. Chiria este cel mai mare cost operațional, urmat de cel cu resursa umană. Costuri care nu scad în perioada de sale, când profitul este și mai mic. Marja de profit se calculează overall, pe parcursul anului fiscal.

      00
    • ionut, mai taie dracu din ele „sute de mii de euro lunar”…

      sa facem un calcul simplu si pe alocuri absurd. presupunem 0 costuri in afara de chirie. si chiria aia doar 100.000 de euro pe luna. marja de profit 5%. magazinul ala trebuie sa vand de 105.000 euro pe luna. 3500 de euro pe zi. la un pret mediu de 50 de euro carpa cam 70 pe zi, adica cam o vanzare la 10 minute. aproape plauzibil.

      acum inmulteste cu 2, 3, 4, ca sa ajungem la „sute de mii”, mai adauga un x2 sau x3 ca sa iasa si restul costurilor, pune si marja aia de profit mult mai mare si o sa rezulte o coada pana la semafor. in conditiile in care vedem toti ca magazinele alea sunt oaze de liniste.

      00
  9. Si despre colectia lansata de Stefania, iubita lui Speak, de ce nu vorbeste nimeni?
    300-400-500 de lei un costum de baie..
    https://exclusives.ro/stefaniaswimsuits

    00
    • De ce ar vorbi cineva despre o nimeni ajunsa cunoscuta prin intermediul unei emisiuni? Care a fost admirata pentru simplitate și faptul ca se prostea cu speak, iar pe rețelele de socializare e doar un produs ieftin la fel ca multe altele, disperata sa pozeze cât mai dezbrăcată și machiata cu putință, bineînțeles cu diverse produse pe lângă ea.
      O sa treacă repede. Nu se cumpără de la d’alde d’astia mai cunoscuți, darămite de la ea. Publicul ei e în mare parte format din femei, iar alea nu vor sa vadă non stop buca-țâță-țâță-buca-buca-crac-țâță și mai ales fara a primi nici măcar un bună ziua de la dna stefi.

      00
    • Am văzut niște dudui pe la Decathlon Pallady recent, uitându-se la niște costume de baie. :|
      Văleu mamă. Eram cu o duduie în căutare de chestii pentru pasiunile proprii, iar când i-am arătat ce-i la rastel a exclamat dama: ohh, ce bune sunt, ce le-aș călări.
      Indiferent că e 400 sau 100 de lei un costum, dacă fomeia arată nașpa, e doar e nașpetă într-un costum scump.
      Făcând un calcul realist: de ce dracu ai plăti niște bani pe colecții de 2 lei grei, când piața e plină de lucruri faine și decente la preț?
      Bine, și eu as putea fi tras pe roată că am dat niște bani pe ceva de la turnătoria MAE, când există mizeriile numite OTI pe piață. :(

      00
    • Ma amuza cei care chiar cred ca femeile (hetero) spun asta pe bune… Daca nu are apucături de bi, inseamna ca pe gura scoate ea fraza respectiva, dar gândește cu totul altceva și nu de bine…
      Multe o fac doar ca să para de gașca/destupate la minte in fata alora cu care sunt. De fapt exclamatiile admirative la adresa altor femei sunt la fel de sincere ca și în situația în care un bărbat ar fi lângă unu lucrat frumos la sală și cu mutra de fotomodel și i-ar șopti ăleia cu care e „ah ce i-aș suge-o”…

      00
  10. Tu le faci și factură sau vă „înțelegeți ca oamenii”?

    00
  11. Mi se par oribile costumele astea de baie, cum e cel din poza cu #habarnamcineeaia. Speram sa fie doar o chestie trecătoare, da vad ca s-a acutizat.
    Pe lângă ca mi se par complet lipsite de eleganță și feminitate, pentru ca vulgar nu este = feminin, cele care le poarta bineînțeles ca susțin trendul asta cretin si complet ipocrit cu „ce dacă îmi arat chzda, tu trebuie sa te gândești la sufletul meu. De ce nu va schimbați voi mentalitatea”…
    Serios ca mi se pare penibil sa iti arăți aproape toată veverița, dar sa aștepți comentarii despre ce suflet bun ai și ce prosti și porci e bărbații astia, huo!
    Ma uitam prin comentarii la hartiste d’astea de se pozează în nucile goale și vedeam numa „ce craci ai, datias limbi, ce bunoaca, ce frumusețe, ești superba, ma înebunesti, oau ce prințesă”. Dupa care apar feminizdele, susținătoarele de hartiste în nucile goale, care de obicei sunt muieri cu minim un plod, neapărat afișat la poza de profil, deh, unica și măreața lor realizare; cu „lasa lumea sa vorbeasca, tu ești frumoasa, fă ce te face fericita/de ce sunteți nesimțiți, lăsați femeia sa se pozeze cum vrea…” Absolut încântător…

    10
    • Muierile cu plod nu sunt feministe, feministele nu fac/au copii
      P.s. cred ca ar trebui sa o las mai usor cu comentatul pe aici, am început sa vad în friend list referinte spre site/proprietar

      00
    • Eu am spus feminizde…mi-e lene sa explic termenul, insa cred ca e ușor de înțeles despre ce gen de femei vorbesc.
      Dar oricum feminism nu mai exista demult…conceptul a fost mutilat și transformat de niște demente asa ca… Da.

      00
  12. La infsd se vede diferenta din toot ceea ce este influencingul la noi. Alina Ceusan a deveni mass market pentru ca avea foarte multi urmaritori. Erau gale Diva gen unde ea nu lua mare lucru (premii) era cam suparata dar nu zicea nimic. Lua premii in schimb Morodan. Dupa ce a devenit evident ca AC este placuta publicului ( a primit nu situ cate public awards dar greu digital diva) a inceput sa fie inclusa in main stream si sa primeasca si ea recunoastere din partea reviselor glossy etc.
    Morodan a avut din prima reviste glossy tv care o laudau, agentii, premii fara sa fi avut vreun succes masiv la public. fara sa aiba vizualizari, fara nimic, pe prietenii, contracte, iubit bine conectat. Cu banii caruia a platit agentii care i-au creat imaginea (antz) si restul. Da, este ambitioasa, este tenace, dar… succesul ei (la fel ca cel al Fabuloaselor) s-a datorat pentru ca au fost lauate de media si dupa bagate pe gat publicului lar.
    Alina Ceusan a fost placuta de publciul larg si dupa ACCEPTATA de mass media si greii in ghilimele din fashionul romanesc.
    Este o mare diferența, de aceea Alina Ceușan vinde și resul (Morodan, Faboloasele) nu. Mă refer la produse lansate. Toate magazinele Morodan au mers pe faliment. Produse prost croite, rată mare de retur din comenzi oricum mici. A avut n lansări și mult mai multe relansări. Dar Ceușan vinde pe felia ei. Pentru că ea a devenit relevantă că o plăcea lumea, nu că a fost promovată de reviste și tv. Oamenii o plăceau. Sper să nu uite asta și să țină linia, a luat niște contracte care nu i se potriveau, a devenit mult prea comercială și mulți dintre cei care o urmăreau cu plăcere înainte au dat skip. Da, trebuie să monetizeze, că muncește mult cu tot editare, foto tot ce face, este diferită, are ceva diferit pe care în ultimul timp îl cam ascunde.
    Morodan, Fabuloase, Sânziana…. vedete umflate de tv, care nu vând n9mic din produsele lansate de ele, pentru că în afară de banii pe care îi iau din reclame că sunt lăudate de reviste nu au cam nimic.

    00
    • stai ma. morodan si ceusan sunt personaje diferite? ca mie mi se par aceeasi vaca nemulsa de mult…

      00
    • Nu ma, ceusan si grebenisan sunt la fel, ca au fost la acelasi plastician.

    • @Vali
      Daca te uiti la Grebenisan si Ceusan de cand erau mai mici, ai sa vezi ca Grebenisan nu s-a schimbat prea tare. In afara de buze si silicoane, care is atat de mici ca nici nu-ti dai seama ca sunt sani falsi, ea s-a pastrat la fel. A fost blonda dintotdeauna, mereu a avut moaca asta de Barbie.
      Ceusan e aia care a ajuns sa semene cu ea, doar ca ea a avut mai mult succes si lumea crede ca, Carmen a copiat-o pe Alina.

      10
  13. 5. ceausan de lux?! cu tatuajele alea de lux?! e la fel de lux ca loredana chivu sau adelina pestritu sau … sorajavucelic … pentru cunoscatori :D
    6. arielle asta vad ca are contul pe privat … in fine, caut sa vad cu cine e combinata … sot evreu cu firma de real estate;
    gal gadot … sot evreu, real estate developer
    surorile hadid … parinti real estate developeri
    Georgina Chapman … daca nu stiti cine e, nu cautati
    … si mi se pare mie sau e un tipar pe aici
    7. nordstrom asta mi se pare un fel de cocor doar ca in loc de magazinase individuale se vand toate in acelasi gen … gen magazinele universale din anii 80
    8. dorian popa pierde cam mult timp cu abi talent, eu unul intru la idei
    9. la noi e un cerc vicios, se face foamea in domeniu, nu se cer bani si nu se platesc bani … asa ca plm, de unde clienti pentru astfel de distractii, gen coletii personale de moda. la noi lipsesc multe magazine de lux, gen versace, hermes, LV, etc … mnah, eu le urez succes doar da designerii buni si ieftini/gratis nu gasesti pe toate gardurile

    00
    • nu știm cine e georgina chapman, nu am scris decât de vreo 3 ori de ea pe aici, o dată că a jucat mișto în The Business, apoi de bărba-su, apoi când ăia de la ChiarEu îi copiau numele brandului.

  14. Cred ca Alina Ceusan a facut un curs de design in Milano.

    00
  15. A făcut escală la Milano și acuma zice că e de-a casei.

    00
  16. Maimutele astea am senzatia ca vor sa vanda Pawasonic, Adibas, Plima…

    00
  17. La infsd am intrat si eu pe site acum sa vad care e treaba. La inceput am crezut ca e nsfw, nu infsd. Ma rog, am intrat in site si cam 90% din produse spune ca sunt sold out, care e treaba, e pozitionare de tipul: se dau ca pâinea caldă, fii fericit că ai prins sa iei o țoală de 100 dolari?

    00
  18. Mie mi-e dor de review-urile la topoare și nu la influencerițe. Pla, nici nu știam cine-s astea până nu a început să fie bătută apa-n piuă. Dar cred că nu-s eu publicul target, dunno.

    00
  19. Offf, Ioana cum iei tu adlitteram totu.
    Admiram amândoi ceva frumos, atât.
    Mai departe dama știe ce dracu gândește sau dac-o fi lungit botu. Nu-i nevastă mea să îmi pese. :D
    Eu îmi căutam niște sfoară și carabine să îmi fac sistem de ancorat hamacu. :(

    00
    • Dar nici nu contează cine era dudu…domnisoara sau ce o fi fost. Eu doar am zis ca idee cam care e faza de obicei, când bărbații chiar cred și spun cu un fel de mândrie ca „ea s-a uitat la ele și a zis ce bune sunt „…sau „admiram împreună…” aia era singura chestie: nici o femeie (hetero) 100% sincera, nu va spune ceva de genul/ admira alte femei.
      Nu iti făceam ție vreo observație în mod special ☺️. Da dacă făcuși comentariul, mi-ai dat ocazia ne, acu ce sa fac și eu. Doar de aia e blog, sa putem comenta/bârfi/dezbate.

      00
  20. unul/una n-ar face ceva care sa implice mai mult decat ele/ei pozand sau dand din gura….

    sa vad si eu o brutarie facuta de un/o influencer care avea facutul painii ca pasiune, sau un magazin online al unuia caruia ii placea sa puna muraturi sau sa faca bors sau un magazin de tool-uri de bricolaj facute dupa un design patentat de un utilizator inveterat de bormasini si clesti.

    numai toale, creme si produse de beauty. a propos, asta cu cremele mi se pare periculoasa rau. adica de niciunde, influenterita X iese cu brand de creme. bai nene, bazandu-se pe ce? cine a facut R & D ul? ea? cum a fost testata crema aia? s-au facut teste de eficienta? unde e fabrica? are toate avizele sanitare ?
    cacat in ploaie, orice neica influencer ia o mana de petrol de la sonda de la Roata de Jos, pune niste argila si niste crema de galbenele si apoi o marketeaza ca „Super crema de intinerire; garantata Sinziana Albaa”, luati fetelor de va dati!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube