Ecommerce: unele magazine nu vor să vândă

Când s-a deschis Marketplace-ul eMAG, am comandat de câteva ori de la un magazin chestii de grădină. Niște unelte, niște araci, niște cozi, chestii nu mari ca valoare, de 2-300 lei de fiecare dată. Fiind la început, mă sunau pentru confirmarea comenzii. Mereu o tanti care, după voce, părea în vârstă. Mi s-a părut amuzant că probabil avea 50+, îmi vorbea cu “bine, mamă, le trimitem azi, sănătate și zi bună”. Probabil la început i-a fost greu cu internetul, cu telefonul, cu comenzile. Dar a vrut și a învățat.

Ieri, comand ceva la 7am. La 9 fără 20 mă sună, bună ziua, comanda dvs., știți, nu avem produsul ăla, dar avem 2-3 variante în loc. Nu mi le-a băgat pe gât, mi-a spus de câteva ori că sunt mai scumpe, m-a atenționat de asta, aproape că voia să-mi returneze banii pe produs doar ca să nu îmi iau banii pe ceva mai scump.

De fiecare dată când iau un contract pentru un magazin online, fie că e consultanță, mistery shopping, SEO sau altceva, discut același lucru. Înainte de a-mi da mie bani, tu ai făcut anonim niște comenzi, să vezi cum e procesul, cum sunt angajații, cum vine produsul? Că poate ai probleme simple, și e păcat să-ți iau banii dacă le poți descoperi tu. Nope. Niciodată. Sunt mirați complet de sugestia asta, că nu le-a trecut prin cap să testeze ei, cu ochiul critic, procesul de cumpărare de pe magazinul lor.

E 2020, dar unele magazine nu vor să vândă. Țin produsele pe site, le comanzi, îți anulează comanda că nu le au pe stoc, nu sunt pregătiți cu alternative, nu sunt pregătiți să vândă. Asta e explicația. Și-au făcut magazin online, dar nu vor să vândă. Mai o conferință, mai o tabără GP*C, dar nu vor să vândă.

202008074907081337

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

79 comentarii

  1. pentru 300 de lei nici emag nu se scoala din pat…

    00
  2. Am un client căruia i-am administrat în trecut paginile de Facebook, acum au rămas prin platformă și-mi mai atrag atenția mesaje venite din partea clienților (livrează mâncare) cu reclamații extrem de urâte. Ce face omul? Nimic. Pe principiul, lasă că vin alții să cumpere și tot așa. Cam așa și la ce spui tu. Cumpără altul… Uite așa ar merita unii lacăt pe șandrama, virtuală ori fizică.

    00
  3. Pai cum sa aiba stocuri daca toti sunt pe bisnita, cine face stocuri fizice? Nimeni.

    00
    • Eu sunt nimeni! Eu lucrez cu stoc, fashion sport: Adidas, Nike, etc

      00
    • NOU
      #5

      E foarte riscant sa tii stocuri intr-o tara ca Romania. Oamenii cumpara putin si vor ieftin si bun. Eventual si cu garantie 10 ani.

      00
    • @Razvan Corect, pentru ca suntem o tara saraca, cu venituri de Europa de Est si preturi ca in Tokyo si Berlin (in afara de chirie)

      00
  4. Am lucrat la un moment dat cu un restaurant, doamna manager era și șefă și administrator și vânzător. Avea câțiva oameni care nu-și făceau treaba cum trebuie când ea nu era prin zonă – cam așa e în zona HORECA la cam toți cei cu care am lucrat.

    Se plângea că nu sunt comenzi. I-am propus mai multe variante de a măsura conversiile, până și o cartelă separată și să numărăm comenzile venite prin acel canal, dar era „prea complicat”.

    Administram și canalele de social media. După o pizza ajunsă toată udă și îngrămădită în colțul cutiei și o altă comandă, o salată care avea efectiv bulgărași de pământ, am renunțat la colaborare.

    Nu poți să fii peste tot și să le faci pe toate bine, dar dacă nici acolo unde e clar că ai o problemă, vorba ta, nu vrei să iei atitudine… aia e.

    00
  5. Am pus o comandă pe elefant.ro că aveam nevoie de un produs să vină până pe 15 august. Când am plasat comanda scriau în dreptul produsului termen de livrare 11-13 august.

    Azi scrie în dreptul comenzii mele că va fi livrată între 18-21 august. Păi să nu trimit braconierii pe ei?

    Comanda plătită cu cardul… nici nu știu care e procedura de anulare.

    01
    • Asa am patit si eu prima si singura data cand am comandat de pe Elefant. Pana la urma am renuntat la comanda si am cumparat de pe Book Depository la un pret mai mic cu livrare care a durat la fel de mult.

      00
    • Era o doamna pe aici care nu intelegea de ce nu vor clientii sa plateasca cu cardul. Uite de aia…

      00
    • Comand la elefant o carte, acum vreo 2 ani, am plătit cu cardul și am ales livrare la un punct de-al lor. Primesc un termen de 2 zile, dar după 5 zile primesc mesaj că a ajuns cartea mea în punctul de ridicare.
      Mă duc fericit după vreo oră dar … o caută angajatul de acolo vreo 10 minute și nu o găsește. Sun la serviciul clienți. Mi se spune să ma duc din nou că sigur a ajuns, că în sistem apare livrată acolo, că poate nu le-a aranjat angajatul. Angajatul dă din umeri și îmi spune să vin a doua zi, că la el sigur nu e. Sun iar la serviciul clienți să anulez comanda și mi se spune că nu îmi poate da banii înapoi, nu este posibil tehnic din sistem pentru că a ajuns cartea, să merg din nou o ridic. Mă întreabă dacă sigur sunt în punctul de livrare pe care l-am ales când am făcut comanda… Îi zic să vină să o caute el aici dacă a ajuns, că eu sunt în fața punctului de ridicare de jumătate de oră și nu este, il dau și pe angajat la telefon să confirme.
      Am plecat nervos acasă și după o oră primesc mail că banii vor fi rambursați.
      Nu am mai comandat niciodată de la elefant nimic.

      00
    • @Marius, sunt si multi bloggeri (a se citi majoritatea) care acum vreo 2 ani urlau peste tot ca trebuie sa platim numai cu cardul si ce prosti sunt cei care vor sa plateasca la livrare.

      00
    • yes. eu sunt unul din ei. mereu plătesc cu cardul. n-am avut niciodată o problemă. emag, elefant, pcgarage, tot felul de magazine obscure de pe care comandă soția chestii.

    • Am comandat de cateva ori cu cardul si problemele au aparut inevitabil.Ideea de a comanda cu cardul este ok, imi place dar nu este pentru Romania.
      Asa ca m-am reintors la plata cu banu jos ca ciobanu, ramburs, taraneste, sigur.Nu imi aduci marfa nu vezi banu .Ultima data am cumparat de la Emag acum o luna un cooler de procesor cu …ca m-a mancat in cur …cu cardul si bineanteles aventura nu a lipsit.Era o valoare de vreo 250 de lei , nu mult dar nici putin ,insa am patit ceva clasic cu firma de curieri.Cica nu eram acasa si nici nu raspundeam la telefon , eu fiind acasa si lipit de telefon.Asadar dupa niste nervi inutili am incheiat aventura cumparatului cu cardul, chestie care este supermisto dar repet nu in Romania.

      00
    • @zoso: păi au ai curajul să-ți facă taman ție nasoale??? :D :D :D
      Au văzut băieții ce-i pe aici și s-au pus de acord să te trateze cu mânuși, altfel… :D :D :D

      00
    • soția are alt nume. deci ei puteau să îi facă nasoale.

    • Cum? Nu o cheama tot Zoso?! Ce o sa zica lumea?

      00
    • @zoso nu vrei sa pricepi ceva. Nu e neaparat vorba de magazine.. desi si acolo pot aparea probleme. E vorba de curieri. Nu vreau ca pe banii mei sa ajung la p**a unor curieri cu 5 clase. Nu vreau sa mi se spuna sa fac rost de duba sa imi iau toboganul, pentru ca ei nu au ce sa il aduca ca au doar masini mici. Si cate si mai cate.. vreau ca in cazul asta sa am optiunea sa le zic sa-si bage comanda in cur (atat curierului, cat si celor care au ales sa lucreze cu ei).

      00
    • Elefant trăiește doar pentru că românii sunt disperați după reduceri si ieftineli.
      Vă plângeți de întârzieri de câteva zile?
      Eu am comandat de Black friday niște parfumuri în ideea să le dau cadou de Crăciun. Au ajuns dupa 15 ianuarie. Și nu ar fi asta problema dacă aș fi reușit să dau de cineva de la ei. Dar nu.
      Speram să falimenteze, dar uite că nu..

      00
  6. Nu înțeleg procedeul asta de confirmare a comenzii. Faptul ca am plasat comanda nu e confirmare suficientă?

    00
    • 1. la început așa se proceda. te sunau.
      2. pentru obiecte mai mari, te sună oricum.

    • Sunt unii care dau comenzi false. Asta se intampla la cele cu plata ramburs.

      00
    • @robert – lumea da tepe. Unii au o placere din asta si o fac intentionat. Altii (multi) dau comanda la impuls si dup’aia isi baga pula, nu au bunul simt sa anuleze. Cand esti un magazin mic nu prea ai chef sa ti se returneze un colet din trei, asa ca faci tot ce poti ca sa ti minimizezi riscurile

      00
    • Diferite detalii: obiect mare voluminos aveti deschidere colet la livrare sa nu ajunga in nspe mii de bucati la ce servicii de curierat avem, stiti aveti extragarantie la produs trebuie sa va inregistrari pe site-ul producatorului (multi nu stiu), cum zice si colegu mai sus sunt unii care dau comenzi false ca sa se afle in treaba (astia ori nu raspund la telefon ori incep cu pai stiti sa vedem ca o fi ca o patii).

      00
    • Pe stilul ăsta, ar trebui să sun și eu la fiecare comandă, ca să fiu sigur că nu rămân în van și (eventual) cu banii dați.

      00
    • @itaa – tu n-ai de ce sa suni, ca ai toate drepturile conform legii daca esti nedreptatit/a.

      00
    • Am impresia ca si-au dat seama ca sunt destul de putine comenzi false, si nu merita oboseala sa stai sa suni. Pe mine poate 1 din 10 ma mai suna… spre deosebire de acum 3-4 ani cand sunau aproape toti.

      00
  7. Realizezi ca astea sunt probleme de fineturi? Inca sunt magazone care iau banii si nu lovreaza nimic. Si clientul accepta teapa.

    00
    • In cazul asta problema nu e la magazin, e la client.
      Urmăresc toate comenzile pe care le dau. Am un panou mare în spatele calculatorul unde pun cu bolduri biletele cu task-urile (știu, sunt bătrân). O parte e dedicata comenzilor – de unde trebuie sa vina, când și dacă e plătită sau nu. Deci nu exista sa îmi bat joc de banii mei.
      Pentru cei tineri recomand o aplicație cu sincronizare multi device: google keep. Mulțumit.

      00
    • @Ionutb, ai vreun exemplu de magazin care face asta? Și nu ceva link dubios, ci magazine care au măcar numele firmei trecut pe pagini p-acolo. :)

      Eu tind să cred că nu ai niciunul…

      00
  8. Auzi, cica, „dulcegarie de afine”, „sos la flacara”:)))))))))))))))). Cine vine cu idei pt asemenea denumiri? Sunt cel putin penibile.

    00
    • nu știu criteriile tale de selecție când e vorba de produse alimentare, dar eu mă uit la poza de prezentare și la compoziție.

      00
    • Probabil sunt facute de femei pentru femei, ca si eu simt un gust usor de voma cand citesc genul asta de etichete.

      00
    • sunt pt hipsteri, pt d-ăia care vor ”ca acasă/la mama/la bunica”, dar n-ar pune cratița pe foc să facă ei. pt ăia care vor denumiri cu bășini și descriri fistichii cu atât de multe figuri de stil, că nu mai știi dacă se referă la mâncare sau la orice altceva pe lume. pt ăia cărora le pune o etichetă simplă și o denumire de oameni gen ”dulceață de cutare/bulion/sos de ardei”.

      00
    • Da, da, d’astea d’alde viscri 32 unde mai ca nu ți se scrie toată reteta pe post de titlu.
      Da na, altfel cum sa convingi hipsteru și taranu’ wannabe care când ajunge la țară dă cu gel dezinfectant pe pisică înainte sa o mângâie, să dea șaij’ de lei pe un polonic de ceva ce bunica ar fi numit „ni ceva de băgat la maț”…

      00
    • Si da, sigur sunt făcute de femei. Sau de un corporatist din ala cu ochelari și mânuțe albe și fleoscaite, cu fulărel și pantaloni în carouri…. Deci tot femeie..

      00
  9. 1. Fac comanda, peste o saptamana se trezeste, ma suna ca „stiti nu am vazut ca a intrat comanda, blah blah, mai doriti?” – am spus nu.

    2. Fac comanda, peste 2 ore ma suna „buna ziua, sunt x, va sun in legatura cu comanda y, stiti e o alegere foarte buna, mai avem xyz produse din gama daca doriti” si in 2 minute a prezentat produsele alternative, mi-a facut upselling ca la carte. Sa nu zic ca peste 2 zile a si sosit comanda impachetat frumos.

    Poti sa faci bani, dar trebuie sa si lucrezi un pic.

    00
  10. Experienta la un magazin de piese de bicicleta. Comand niste piese de bicicleta ceva mai exotice. Ma suna de la ei un domn: buna ziua stiti nu avem produsul x pe stoc, dar putem sa va oferim un produs asemnatator la un pret un pic mai mare. Ok, am zis eu trimiteti-mi produsul respectiv. Mi-a placut si abordarea domnului respectiv, cat si profesionalismul lui. Am lucrat 6 ani in vanzari (fie in magazine de retail cat si 3 ani la un call center oferind asistenta software clientilor) am vazut de la clientul mega nervos, pana la clientul super chill.

    00
    • Experiențe la bikexpert, magazin de unde am mai luat când teoretic vroiam ceva rapid și nu aveam timp să livreze bike24. Am comandat întotdeauna lucruri care apăreau în stoc. Întotdeauna a durat mult mai mult decât așteptat – la una vreo săptămână jumătate. Singura metodă de contact e e-mail-ul de pe site, pe care nu-l citește nimeni (am scris o dată să mă plâng că nu mai pleacă comanda, mi-au răspuns la e-mail la 2 zile după ce a ajuns coletul). Telefon pe site nu mai au, presupun că îi suna prea multă lume să le ureze sănătate și altele asemănătoare.

      00
  11. Las tot timpul recenzii, multumit sau nu. Cred ca e singura metoda, echivalentul votului, de a recompensa un business ok si a penaliza petardele conduse de sefi care n-au ce cauta pe acea pozitie.
    Recomand tuturor sa faca la fel, as merge mai departe si as spune ca si in relatia cu statul ar trebui sa fim niste plangaciosi prin reclamatii, anpc, vot, proteste etc.
    Nu vad cum altfel ai putea sa schimbi mentalitatile invechite si viziune de cal al multor asa zisi „antreprenori”.
    Cele mai ok recenzii se lasa pe Google Maps, ele nu pot fi sterse si controlate ca pe pagina de facebook.

    00
    • Zoso, ma lasi sa-l votez de 10 ori pe Shack? Merci!

      00
    • Eu am o mica problema cu review-urile pe Google Maps. Sunt unii acolo care se numesc Local Guide si la care ar trebui sa te uiti ca la oracolul din Delhi. Nu stiu la cate kg de stele sunt plătiți/calificați dar singura munca pe care o depun e sa scrie „Ok”.
      „Ok” ce la un restaurant: mâncarea, pretul, scaunele…
      Cauti ceva, orice, gasesti ca are nota 4,76, zici wow, asta e ce-mi trebuie… Cand colo, 30 de idioti de local guide care au dat 5 stele si au scris „Ok”. Sau „loc placut cu multa verdeata”… Asta la o spalatorie chimica…

      00
    • Nu stiu ce sa zic, mie mi-au disparut recenziile negative cu poze, de pe 2 conturi de google.
      La una a disparut recenzia cu totul (pozele aveau 26 de vizualizari), la celalalt cont au disparut doar pozele (pozele aveau vreo 800 de vizualizari).
      In conturi apar recenziile, dar cand caut pe google locatiile respective, ca guest, la o locatie nu imi apare deloc comentariul, la cealalta apare, dar fara poze.
      Ma enerveaza, ca sunt poze menite strict sa ii avertizeze pe ceilalti (poze explicite cu mizeria din camere, de la masa, de pe tacamuri, lenjerii patate, mobila rupta si plina de praf, para de dus defecta, colc de wc ingalbenit de jeg, etc). Si asa, apar doar drept hater, propietarul poa’ sa zica „n-are cum dom’ne, e concurenta invidioasa!”.

      Posibil sa fi fost marcate ca spam si astfel au disparut automat? Pentru ca la recenzia unde au disparut doar pozele, eu sunt singura cu care nu s-a certat propietarul, la restul le-a dat cate un raspuns urat, celor care au lasat recenzii negative.

      Oricum, mereu voi lasa poze si recenzii, fie pozitive sau negative. Si voi explica mereu de ce e ok produsul sau nu.

      De exemplu, de pe Emag, evitasem sa comand ceva (de la un seller), din cauza unei imbecile care lasase review de 1 stea cu mentiunea „nu recomand!”. Nu spunea de ce nu recomanda, era singurul review si eram in dubii, daca era chiar concurenta sau nu (se fac si din astea).
      Noroc ca am vazut produsul pe alta culoare, care avea cateva recenzii, una cu poze, si m-a convins sa cumpar.
      Drept urmare, dupa ce am primit produsul, am facut poze si am pus recenzia pozitiva, ca oamenii chiar au fost ok.

      @Akeem
      Si eu detest comentariile astea, la fel ca alea de pe emag cu „bun produs, recomand cu incredere”. Cui ii recomanzi tu, ba, cu, incredere? Ma-tii? Explica de ce recomanzi tu cu atata incredere si eventual pune o poza, altfel, sa iti bagi recomandarea in cur. Cu incredere!
      Ma zgarie pe creier rau de tot :))) „Recomand cu incredere”, de parca ne tragem de sireturi si eu as putea sa iti dau cu produsul in cap, daca mie nu mi s-a potrivit…

      Legat de astia de pe google, sa stii ca multi au netul si GPS-ul pornit si doar pentru ca trec prin fata locatiei, ii notifica Google sa lase un review. Si multi lasa asa, de-an boulea, doar ca sa scape. Si mie imi apare ca am vizitat nu stiu ce mall, evident ca n-am fost acolo, doar am trecut prin fata lui, si ma pune sa las recenzie. Nu las, dar e enervant cand apare acolo.

      Dar, da, recenziile CU POZE, pot sa puna in cap anumite afaceri, mai rapid ca Anaful. Daca aveti experiente negative, faceti tot posibilul sa puneti poze. Mi se pare ca limita la poze pe google maps e de 5 poze? Sau de 2… uneori apar toate, alteori apar doar 2, deci m-as limita sa spun sa puneti doar 2 poze.

      00
  12. Referitor la al doilea paragraf, de cand e ceva rau sa ai bun simt?

    In plus, vrei sa eviti pe cat posibil retururile. Pai 5 clienti din 10 faceau retur si scandal daca nu li se explica situatia cat se poate de clar.

    Asta daca nu e o continuare la primul paragraf si e de fapt de bine, ca sunt de abia trezit din somn.

    00
  13. Cu selleri Emag am patit sa ma sune sa ma roage sa anulez comanda pe emag si sa fac comanda direct prin ei. Si mi-a oferit si un discount de vreo 200 lei (Scanner Zebra de vreo 2300 pe emag, mi l-a vandut la aprox 2100).

    Totodata, administrez un magazin online de haine, deschis recent. Primesc comanda de vreo 5-600 lei. Colega ce se ocupa de pregatirea coletelor a descoperit ca nu avem cateva produse comandate in stoc. A sunat-o pe clienta, i-a explicat, i-a oferit variante (si poze pentru ce nu e inca pe site), a ajuns comanda la 1800 lei.

    00
    • Ti-au oferit discount pentru ca vorbim de comisioanele celor de la eMAG, care in anumite cazuri pot fi destul de mari. Aici depinde si de numarul de vanzari pe care un astfel de seller le are pe platforma.

      00
    • Sellerii nu au voie sa iti propuna sa cumperi de pe site-ul lor. Daca emag afla, ii da afara si ii pune sa plateasca nu stiu ce despagubire.

      00
    • De bun simt era sa raportezi la Emag. Daca n-au nevoie de Emag, sa-si faca ei Emag-ul lor, cu bere si pasarici.

      00
    • Similar si pe booking, anulati va rog pe booking si va facem noi rezervarea direct.

      00
    • De ce am primit 32 de minusuri de la ciorditori? Urlati in gura mare ca vreti o tara misto, dar va place sa furati pe unde puteti, nu-i asa?

      00
    • @Dex. Dar cand ai un semi-monopol si vii cu niste taxe la niste nivele la care nici statul nu ajunge?(+20%) ? Atunci cum e? Care-i hotul?Crestinule imaculat

      00
    • @Andrei Tu cum faci, cauti o justificare inainte sa ciordesti, sau ciordesti, si daca te prinde cineva, inventezi atunci pe loc?
      Acum Emag a ajuns monopol vezi doamne, cand ai o gramada de alte variante. Suna la consiliul concurentei daca nu-ti convine. Altfel o sa-mi spui ca e ok sa furi un IPhone, ca e facut doar de Apple si n-ai bani sa-l cumperi.

      00
  14. NOU
    #54

    Cum stau la tara comand des online.

    Saptamana asta daca comanda de o cusca prepelite sistem automat de apa. Precizez sa nu imi trimita luni, ca marti nu sunt acasa.

    Luni primesc mesaj de la dpd ca au oreluat coletul si ajunge marti. Reprogramez livrearea pe miercuri. Marti la prima ora ma suna curierul (ii cunosc pe toti licali), ca are un colet. Ii zic sa il arunce usurel peste gard.

    Miercuri niata ma apuc de montat, au uitat sa imi trimita piesele pentru adapatori. Ii sun, le zic sa le trimita joi, ca sa ajunga vineri, ca joi nu sunt acasa. 1 ora mai tarziu mesaj ca a fost preluat coletul de dpd… mesaj cu livrare pe joi.

    00
    • Daca sunt o firma mai mica probabil pe cei de la curierat ai doare in cur. Livram si eu la un moment dat niste rahaturi si era un curier atat de scarbos si de afectat de ziceai ca vreun lord.

      00
    • NOU
      #56

      Aici nu e vina curierului in principal, eu stiam ca cei de la dpd livreaza la mine a doua zi de preluare, de aia am zis magazinului in ce zi sa trimita.

      Mi-am mai adus aminte de una tare.

      Comand in martie de la sieberz ceva 2 bananieri maso. Nici un mesaj, nici un telefon, nimic. Ma uit in cont, la comanda scria stoc epuizat. Asta e.

      In iunie ma suna un curier ca are o comanda in valoare de 100 de lei. Pana a venit am fost foarte confuz, ca nu comandasem nimic. Au venit bananierii. Fara sa ma sune, sa se intereseze daca ii mai vreau, daca mai stau acolo.

      Scuzati greselile, veghez juniorul care e la baie in iaz si bate soarele in telefon, nu prea vad nimic.

      00
    • Lasa-i si tu un leu doi spaga. Sa vezi ce bine o sa fie :D

      00
  15. comanda de 2 produse la 2 parteneri separati.

    primul m-a sunat in 2 minute sa imi zica ca nu are pe stoc decat 1 bucata in loc de 4 cate comandasesm si ca oricum probabil comandasem gresit ca o bucata era de fapt o pereche. corect. m-a rugat sa anulez comanda si sa dau doar 1, ca nu stie cand ii vine lui si cealalta si sa nu astept aiurea. zis si facut, ca oricum luasem sa fie si de rezerva. a doua zi aveam jucariile.

    al doilea nu a sunat, nu a dat mail, nu a dat sms, nici proumbel nu a trimis, nici macar semnale cu fum. nik. dupa 9 zile comanda era in continuare „preluata”. intre timp a aparut in oferta emag obiectul, l-am comandat, a doua zi a venit. cu obiectul in mana sun la ei sa o anuleze pe prima, ii explic fetei situatia, la care ea imi zice razand ca ala tocmai a eliberat awb. i-a dat cancel cu zambetul pe buze :)). patasti.

    00
  16. Am dat o comanda la „Magazia lu Costica”, cica mare dealer Stihl. A trecut o luna, nici n-a ajuns piesa, nici nu m-a sunat nimeni. Am vazut dupa 2-3 zile ca nu tu nr de AWB, nu tu telefon, nimic nimic. Am plecat la reprezentanta stihl locala si am lasat acolo cei 1000 lei bugetati pentru produs si am plecat pe loc cu produsul. Cine pierde? Cum sa platesc eu vreodata cu cardul la magazine dinastea???

    00
    • Magazia lu’ Costica asta… comanda atomizor stihl, mai premium asa…efectiv au refuzat sa vanda. Comanda era plasata, am asteptat mult si bine-cca o saptamana. Niciun mesaj, telefon, nimic. Sunat la magazia costicului…Raspuns-da, stim comanda, nu avem atomizor! Bine, nu aveti pe stoc, dar puteti aduce in 2-3 saptamani? Nu, e complicat. Luati din alta parte! Atitudine gen- noi vindem produse pt gradinarit stihl, avem service stihl, dar mergeti in alta parte! Moooie, mă Costica!

      00
  17. Cumparat ventilatoare de pe emag. Unul a venit „nesigilat” si cu niste maruntisuri lipsa. Am scris review negativ iar emag nu l-a publicat. L-am rescris, nu l-a publicat. L-am scris si a 3a oara, tot nu l-a publicat.
    Review scris fara mishto, scurt si la obiect.

    CSF?

    00
    • @basilicus – scrii unul pozitiv si o sa fie publicat.

      00
    • @basilicus: ia de bun sfatul lui Bigbear. Am scris la un moment dat un fel de review negativ (spun un fel pt ca nu cumparasem produsul) la niste acumulatori 18650 care in descriere aveau capacitate de vreo 8 amperi/ora (ceea ce era si este fals). Nu doar ca n-au publicat dar mi-au trimis email ca nu se face sa scriu ca e inselatorie. L-am rescris intr-o nota optimistico-cinica. Guess what? Publicat cu multumiri.

      00
    • Pagina de review-uri este la produs, nu la seller.

      Vânzatorul 1 îți trimite ție produs desigiliat și cu lipsuri, tu lași review negativ. Review-ul tău negativ apare la produs, indiferent că selectezi „vândut de vânzătorul 1, emag, vânzătorul 2”.

      00
  18. Oare asa scump sa fie un scriptulet de stoc? Incep de la cantitatea asta, s-au comandat atatea (cu confirmare), atatea au ramas (e sau nu pe stoc). Simplu like good morning.

    00
    • din pacate problemele operationale cu stocul nu stau intr-un scriptulet. unele lucruri nu se rezolva mereu din taste…

      00
    • Pai nu-mi spune ca emag sau altii au un pitic care numara mereu produsele din stoc si actualizeaza site-ul ca nu te cred.

      00
    • Emag folosește probabil un sistem centralizat, cu coduri de bare, ca la Dedeman, unde angajatul scanează codul de la surub și îți zice câte bucăți mai are pe stoc, direct din terminal. Chestia asta se varsă și pe site ul Dedeman. Sau Altex, are același sistem, poți vedea la ce magazin din țară are un router resigilat de exemplu.

      Gugu SRL care vinde pe emag, n are sistemul ăsta care costă bani mulți, așa că emag îți zice ce declară Gugu SRL. La Gugu SRL e un pitic care numără, nu face asta intotdeauna și chiar dacă o face, actualizează la ei în soft (ce or folosi ei). Nu se mai gandeste la Emag, parola contului probabil o are șefu și n o dă la nimeni, nu merge netul sau cine se ocupă de stocul de pe emag și a dat demisia.

      00
  19. Online sau nu, s a stricat ceva la termopan -spanioleta si avand ceva timp la dispozitie dau un search dupa reparatii termopane. Gasesc unu pe aproape si fug acolo. Se uita baietii si imi spun ca vine in 2 3 ore de la depozit, 120 lei. Las nr. De telefon si plec. Aiurea mai caut pe net produsul si il vad la 17 lei. Sun si imi confirma baiatu ca e corect pretul pentru ce vreau eu. Bag viteza la el la magazin si culmea chiar era ce imi trebuia si costa 17 lei. M au sunat si primii sa mi spuna ca au adus produsul, mi am cerut scuze pentru deranj si cand le am spus ca am gasit produsul la 17 lei au inchis direct. Schonline e firma cinstita

    00
  20. da un nume de produs normal nu suntem in stare si noi sa mai scoatem?

    Dulcegarii de afine/ hribi irezistibili? Are valoare sa stiu ca e dulceata nu gem, are valoare sa stiu ca e din afine din padure. Da ce plm zice dulcegarii? Ca e facuta cu Sandra Brown pe fundal?

    Design de canva, nume si branding de scoala ajutatoare de marketing. Sa stii ca lumea nu vrea sa vanda.

    00
    • ca sa nu mai zicem ca sunt cel putin false. „Hribi ireszistibili”… pana mea, eu le rezist bine mersi deci NU sunt irezistibili.

      reclama inselatoare?

      00
  21. Singura si cea mai proasta experienta asemanatoare am avut-o cu Peak Toys. Fac comanda pe site-ul lor intr-o duminica seara, platita cu cardul, primesc confirmare de plata, niciun mail automat de la ei.

    Trec 2 zile, le scriu de pe site. Niciun raspuns. Sun a 3-a zi… stiti, duminica nu lucram, pai e ok dar credeam ca imi trimiteti un mail automat ca e inregistrata, gaseste comanda, haideti ca ne ocupam. Atat voiam, un raspuns, ca se ocupa cineva.

    Intreb cam in cat timp, pai 5 zile cel mult trebuie sa ajunga.

    Se fac 8 zile lucratoare, nimic. In a 8-a zi primesc mail e la Eu Platesc ca mi s-au returnat banii. De la Peak Toys zero, niciun motiv, daca nu sunam eu ei sunt inexistenti.

    Le dau alt mail, stiti, era frumos sa imi spuneti, nu sa va astept o saptamana. Niciun raspuns.

    Pe site scrie suport non stop. In aceeasi zi ma uit la produsele comandate, inca erau pe stoc.

    00
  22. Comandat de pe Emag (partener), plătit cu cardul (cu notificarile de rigoare: comanda primita, pregatita, etc) . Dupa o saptamana jumate ma suna de la magazin: stiti, nici pana azi nu a venit curierul (Sameday) sa ridice coletul. Ne scuzati, putem sa trimitem cu alt curier? (A doua zi aveam pachetul)
    Comanda magazin online din Bucuresti, plătit cu cardul: stiti, nu avem produl pe stoc, trebuie sa il comandam in Italia. Dau ok-ul, peste 4 zile sunt informat ca produsul a ajuns si mi-l trimit. Primesc AWB-ul: acelasi Someday! Trece o saptamana de cand coletul e in status: urmeaza sa fie ridicat de curier. Am sunat la magazin, am rugat sa trimita cu alt curier, au zis ca fac tot posibilul sa urgenteze livrarea. In realitate nu s-a intamplat nimic. Acum nu mai dau de nimeni: Someday mumu, magazin mumu. M-am jurat ca e ultima oara cand platesc cu cardul. Va bateti joc de mine? Plimbati-va coletele pe timpul si banii vostri. Eu unul m-am saturat sa fiu luat de prost, pe banii mei.

    00
  23. Singuri care trimit fara să anunțe din experiența mea e Basilur tea. Au produse bune dar nu ai tracking sau anunț, apare curierul direct. O fi că e iarba …
    Evit pe cat posibil să cumpăr de pe marketplace, parca nu îmi inspiră încredere și returul la eMag e lejer …. Deși l-am folosit doar de vreo două ori.

    00
  24. Am un amic, vinde și el pe emag. Pentru 30 de lei merge la firmă sâmbătă sau duminică, face facturile ca să le poată pune în colete și să plece luni la prima oră.
    Vinde accesorii de telefoane, deci piața e criminală. Cum necum, omul ține standardul sus, vinde, plătește 3 salarii, două chirii la magazine fizice, se străduiește, negociază cu furnizorii, sună clienții, mai are timp să organizeze promoții, să organizeze marfa, să țină stocurile la zi și să mai aibă timp și de familie. I adevărat că nu are X5 dar are sânge în instalație să pună o folie de 100 cu 60 fiindcă atâta are clientul și „veniți pe aici când aveți diferența”. Orașul e mic, probabil ăsta e motivul pentru care-și permite să facă asta dar oricum, asta e dovada că dacă vrei, merge.

    00
    • astia suntem, vrem chestii cum a zis cineva mai sus -ieftine, bune si cu 10 ani garantie- , livrare in maxim 10 secunde de la plata cu cardul, bitching and moaning la adresa angajatilor platiti de „eroi de biznis care wow ce eforturi fac ei ca sa plateasca 3 salarii”

      deluded people everywhere…

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube