Ecommerce: eu aș face descrierile mai bune…

E a doua oară când cumpăr ceva de pe eMAG venit din altă țară și trebuie să returnez. Am mai cumpărat produse din Cehia și Polonia, dar chestii simple, care au fost ok.

Și nu pot să nu observ o apucătură nu doar a celor din afară care vând pe eMAG, chiar dacă eu doar de ei m-am lovit: cu cât produsul e mai complicat (sau complex), cu atât descrierea e mai proastă și riscul să nu corespundă cu ce pretind că este produsul este mai mare.

Așa. Aștept după un produs 1 săptămână. Vine. Nu e ce trebuie. Nu e conform descrierii de pe site. Nu e conform manualului din cutie. Prețul este cu 50% mai mare decât produse similare (ăsta arăta mai bine în poze, avea specs mai bune).

A durat 10 zile să ajungă la mine. Probabil încă 10 înapoi.

bitch

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

39 comentarii

  1. Chiar pe acelasi motiv de proasta/incompleta descriere am returnat un tv fain in apararenta, vandut de emag. Am luat tot de la ei in contul celul returnat, dupa un apel telefonic cu emagul, sa ne asiguram ca nu mai scriem din povesti pe descrierea produselor.

    30
  2. Dau comanda luni de o telecomandă. 30.01 lei cu genius (in piata era vreo 20 de lei). Trebuia sa ajunga acum vreo 2 ore. Primesc mail acum o ora ca mi-au anulat comanda.
    E deja a 3-a oara in doua saptamani. Mai cumpara mama din marketplace.
    Maine trec pe la piata si aia e…

    Comentariu apreciat.1111
    • Am aruncat un ochi, acum apare la
      pret dublu ;)))

      Comentariu apreciat.852
    • La mine la o comanda cu suma mai mare, se poarta cu mănuși.
      În aplicație mi-a apărut ca a fost ridicat produsul cu AWB, cu întârziere de 1 zi deși azi trebuia livrata, dar, pe aplicația SameDai apare că încă nu e preluată.

      190
    • Bah, ‘lamea..
      Mi-a venit coletul..
      Cred că cineva monitorizează blogu’ lu’ Vali..

      11
    • Pun comandă la un vânzător pe eMag pentru un bax de spray antibacterian. Ziua următoare comandă anulată. Ok, eu fraier.

      Aveam pe lista de cumpărături detergent și am analizat puțin vânzătorul care mi-a anulat comanda și aparent, avea și el pe stoc detergent. Dau comandă, plătesc, livrare easybox. Ghici ce, a doua zi, comandă anulată.

      Nici nu are rost să folosești mizeria aia infectă de chat.

      Și acum regret că nu le-am făcut plângere la ANPC când luasem un încărcător nou de la un vânzător, a venit sigilat dar cu urme de folosință, i-am dat retur, mi l-a înlocuit cu unul identic. Am zis să fiu bun și să-l folosesc așa, pentru 50 de lei nu merită să abuzez de serviciile de retur.

      Într-o seară, stând în pat cu telefonul la încărcat, mare bubuială la capul meu. Încărcătorul era o chinezărie cu o bucată de aluminiu lipită deasupra bornelor de 220v pentru a-l face mai greu.

      /rant over.

      40
    • @Raul Emag a devenit ca bazarul din Obor, poate chiar mai rau. Eu cumpar numai de la Altex, pentru ca vreau produse conforme care sa nu ma incendieze

      41
  3. Uneori îți trimit altceva. Ce se așteaptă, să-l păstrezi deși nu e ce ai comandat?

    Comentariu apreciat.561
    • Eu am păstrat un tricou trimis pe culoarea greșită. Era mai fain decât ce comandasem eu.
      Dar în rest, am început să evit marketplace. Mi-e prea lene să tot returnez porcării.

      50
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 884
    • Da, de fapt, sunt o groaza care in loc de bataia de cap cu trimisul inapoi il pastreaza asa cum e, mai ales cand n-a costat o avere.

      Comentariu apreciat.462
  4. Eu am luat o canapea vânduită de eMAG, înainte să mă apuc să o montez mă uit pe site.
    Prețul acum era mai mic cu câteva sute de lei.
    Mi-a fost jenă și lene să o returnez și să o iau din nou la prețul nou, mai mic.

    35
    • Uite, eu comportamentul āsta nu îl pot înțelege: ai hotărât că ai nevoie de un produs şi ți-l permiți, l-ai cumpărat, ura şi la gară! De ce doamne iartă-mă mai pierzi vremea să monitorizezi prețul? Aveți prea mult timp de irosit…

      51
  5. Am comandat frigider, vânzătorul fiind emag. Mi-au trimis mașina de spălat. Curierul m-a înjurat ca am refuzat comanda și a anulat-o. Am dat din nou comanda de frigider, vândut tot de emag. Livrare in 3 zile. A venit după 5. Și cu cele 5 de la prima comanda s-au făcut 10 zile. De treaba emag.

    43
  6. Amazon si, local, bol sunt misto de tot. Livrare a doua zi de cele mai multe ori, uneori chiar in aceeasi zi. Daca comand ceva de la un seller, amazon imi da mesaj sa ma avertizeze. Asa am anulat o comanda acum cateva zile.

    183
    • NL sau BE?

      70
    • NL

      70
    • Au serviciu bun de tot Bol.be, dar cam s-au scumpit tare in comparatie cu 5..6 ani in urma. Platesc bol select sa nu dau transport la nimic ce e sub 20 euro. Livreaza super bine, retour perfect. Eu am ales de vreo doi ani sa nu le mai dau banii inainte. Intai comand, apoi fac plata la 14 zile. Dar na, oferind toate chestiile astea super faine, au si ei dorita sa tina preturile uneori ceva mai sus. Exceptand miile de reduceri si oferte periodice.
      Oricum, daca calculezi tot la sange, drumul tau la magazin, timp in care piteai sa faci ceva productiv si sa produci bani, combustibil, rodajul masinii, etc.. iesi mai ieftin pe bol. :).

      77
  7. pandemia i-a lenevit pe mulți, sunt chestii pe care le poți rezolva uneori în 10 minute dacă ieși din casă, sau într-o jumătate de oră. De ce să comanzi de pe interneț de multe ori ca să rămâi blocat în casă la intervalul cutare când are chef curierul să-ți aducă peste 2-3 zile?

    Indecis. Tu ce zici?4036
    • Nu ramai blocat in casa, comanzi la easybox :) Eu am unul la coltul blocului si comand dimineata 2 6packuri de Ciucas si seara dupa munca cobor sa le iau, fara sa ma duc la mega, sa stau la coada etc.

      Indecis. Tu ce zici?2624
    • @ev21, cu amendamentul ca, potrivit reclamelor lor, livrarea la easybox se face cel tarziu a doua zi. La ultimele 10 comenzi, nu cred ca am avut 2 la care livrarea sa fie in mai putin
      de 72 ore: comanda azi-livrare vineri la 7, comanda 9.12-livrare 12.12, comanda 17.11- livrare 20.11. Cred ca au atins o masa critica si au inceput sa scada calitatea serviciilor.

      Comentariu apreciat.292
    • @Bipbip posibil. ce-i drept nu fac zilnic ce am descris dar am facut de cateva ori, chiar cu bere :) dar de multe ori comand ceva la 8-9 seara si ajunge la easybox dimineata sau comand dimineata si ajunge seara, uneori sunt si eu surprins.

      48
    • @ev21 AA ;)) sau AAA?

      12
  8. Emag sa isi faca un sablon pentru detalii in functie de produs si acele campuri sa fie obligatoriu de completat de catre vanzator. Nu foarte detailate, dar macar strictul necesar.
    Vinzi o pereche de casti cu fir?
    Obligatoriu pui:
    -macar o poza
    -lungime cablu
    -tip mufa
    -frecventa
    -decibeli
    -cu sau fara microfon
    -volum pe cablu da sau nu
    cam atat

    Comentariu apreciat.473
  9. Am vazut cursuri de vandut si imbogatit pe emag. Merg la fel de bine ca si alea de pe Amazon ?

    210
  10. cred că nu am mai cumparat de pe emag de 1 an. si aproape am renuntat sa caut la ei. poate e doar un semn că imbătrânesc :-))

    208
  11. Eu comand de pe Amazon.it
    Multe lucruri vin în maxim 2 zile dacă nu am timp ziua și comand seara. Dacă comand înainte de 18.00, ajung a doua zi pe la 12.00.
    Și poșta italiană e de caca, așa că am văzut că nu prea mai este folosită de Amazon.
    Descrierea produsului este în general bună, cu diferite capcane, pe care le-a (băut) învățat.
    Exemplu : caut canon 2000d, îmi dă disponibil în aprilie 2024, sau un vânzător din afara Amazon dar cu 200€ mai scump… Dar te-a adus pe pagină….

    71
  12. Sheriff! Scrie in plm cu litere romanesti, sa intelegemi si noi! Scz, de deranj, poti sa editezi! Stim cu totii sa citim!

    141
  13. Eu nu stiu de ar cumpara cineva de pe marketplace orice altceva decat nimicuri si gablonturi.
    Situatia e similara cu cea de pe Revolut: sunt atatea povesti, dar totusi…

    112
    • pt. nimicuri si gablonturi(+ chestii de electronica) prefer aliexpress. Dureaza mai mult, sa vina, dar daca faci cate 1-2 comenzi pe saptamana primesti nimicuri tot timpul. Unele sunt proaste, da’ unele chestii sunt mult peste ce ma asteptam la pretul platit.

      20
  14. NOU
    #34

    Comerciantii nu sunt interesati de calitate, nu-i intereseaza sa aiba oameni care stiu ce vand.
    Toti vor vanzari, multe produse, si mai multe vanzari, baga produsu hai baga material.
    Aparent e mai profitabil sa ai 50%(?) retururi, de aici eu deduc ca ori adaosul comercial e nesimtit de mare, ori businessurile merg in pierdere.
    Ori curierii lucreaza pe bani de seminte.

    120
  15. Am facut comanda la Sinsay de niste globuri care nu erau fizic in magazin. Prin 7-8 decembrie. Suntem in 21.12, niciun mesaj de la ei sa ma duc sa le ridic. Am incercat si fizic in magazinul ales sa ajunga si nimic. :/

    40
  16. Astea sunt momentele cand ador chatul de pe site-ul lor. Felicitari Emag ca ati scos serviciile de suport call center.

    52
  17. am comandat un ceas de bicicleta modelul fara fir si imi vine din Polonia cel cu fir. Incerc sa fac retur si au vrut sa-mi retina taxa de retur. Cei de la eMAG mi-au analizat cazul si mi-au dat dreptate.
    Am comandat a doua oara (cu plata la 30 de zile) si au trimis din nou produsul cu fir in conditiile in care pozele si descrierea sunt fara fir.
    acum ma uit si la comentatiile despre comerciant nu numai despre produs.

    40
  18. Ce sa zic de Emag…
    1. Precomanda pentru mine si colegii de la munca cateva telefoane din alea cu marul muscat. Plata in avans cu cardul. Dupa aproape 2,5 luni in care primeam drept raspuns cand intrebam de stadiul livrarii doar placa cu „Tinem strans legatura cu furnizorul….”. Anulat comenzile, mers la Altex si cumparat direct in magazin. La Emag inca aparea la precomanda.
    2. Comandat in urma cu vreo 3 ani de la Emag 3 scaune de bar (pe galben mustar – foarte important) cand am mobilat casa. Niste ieftinaturi de 150 de lei bucata. Dupa 4 zile sosit 3 colete, doua scaune si un aparat de spalat cu presiune (marca aia pe galben – care la momentul respectiv facea vreo 2500 lei). Cred ca de atunci stiau ca vor mai avea ceva scapari si au incercat sa ma mituiasca.
    Sotia tot suparata ca nu a primit si al treilea scaun *facepalm*. Ce-i drept nu mai apareau scaunele respective in culoarea dorita in stoc. Foarte suparat am fost :)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube