Mi-am luat o geacă de muncitor și sunt împăcat cu asta. E călduroasă, are buzunare, are fermoar, are buzunar la piept, e ce trebuie.
Dar mă uit după o geacă mai călduroasă, că asta mică nu face față la 2-3 ore pe afară. Ceva cu glugă, cu căptușeală, cu scheme. Și, dacă refuzi să te arunci la un Columbia sau NorthFace, rămâi cu o problemă majoră: sărăcia informație. 99,99% din gecile de pe toate site-urile românești au informații timide despre destinația lor.
Și cred că așa reduci retururile la haine în perioada asta. Spunând clar pentru ce sunt hainele respective. Ierni blânde, ierni friguroase, plimbări din scara blocului până la mașină, plimbări prin natură, -10, -2, ceva. Dar nu. Sunt aruncate niște generalizări aiurea, și oamenii nu știu exact ce să creadă. Așa că comandă produsul, el ajunge și e dezamăgitor. Că le-a fost lene să spună pentru ce e exact. Au lăsat-o așa, la modul ambiguu, că poate prind mai mulți pești dacă nu spun.
Dar, surpriză, retururile nu iartă pe nimeni.
Nu e numai in domeniul gecilor. Nu va asteptati ca marea majoritate a celor din vanzari sa gandeasca putin. Ar fi mai multe business-uri de succes.
Și pe unele site-uri care vînd electronice am mai văzut asta cu descrieerea.
In mod cert mulți nici nu știu ce vând. Au cat mai multe produse pe site și asta e informații detaliate înseamnă o buna documentarea asupra produsului…dar nu. E mai simplu copy/paste
Corect, majoritatea nici nu au stoc fizic, fac dropshipping
1. Sunt asa site-urile pt ca clientii nu citesc detaliile.
2. Concret daca ne referim la o geaca nu pot sa pun eu cat de calduroasa e sau pt ce conditii meteo as recomanda-o. Ceea ce pt mine e calduros pt altu poate fi subtire, sau invers.
3.Chiar daca scrii detaliile multi, foarte multi nu le citesc si un mare procent din decizia de a cumpara geaca aia e aspectul. Daca e mai subtire si ii place omului nu ii face retur, o va purta cand va fi mai cald afara sau o poarta si acum cu un nu extra pulovar.
1.Ce zice Vali și ce zici tu.
2.Pentru outdoor există informații precise: șosete, saci de dormit, geci(temperaturi minime de confort, rezistență la vînt sau apă).
3.Hai să nu mai scrie nici o informație că oricum dacă nu citesc toți nu are sens.Chiar și prețul este nesemnificativ după tine.Aspectul monșer contează, forma fără fond, să ai bmw, nu confort, siguranță, etc.
Nu chiar. Sunt unele haine/incaltari
de iarna care au recomandare de temperatura (“pana la -5 grade”).
Hai sa vorbim despre importanta afisarii detaliilor pentru o geaca de iarna intr-o tara in care statiunile partiile sunt pline de turisti in adidasi si la cota 2000 fetele urca in balerini sau chiar sandale.
Hai sa vb despre detaliile produselor cand daca pui o poza cu un produs pe fb si singura informatie e pretul si link catre produs din site-ul unde se poate comanda, 99% din intrebari sunt „-Pret?”, „-De unde comand.”.
Cine cauta pentru outdoor sau alte activitati stie ce si unde sa caute. Pe restul lumii ii intereseaza aspectul, pretul si mai ales firma(marca).
Se poate face un sondaj in urma caruia o sa observati ca ceea ce zic eu e realitatea generala spre deosebire de ce ziceti voi care e realitatea din bula voastra. Si cand nu esti magazin de nisa(vanatoare, outdoor, etc) te pliezi pe clientul care intreaba”-Pret? Pret?”
@Psionics
daca tot te-ai pliat pe clientul pe care nu-l intereseaza detaliile produsului si oricum te intreaba de pret atunci de ce nu stergi pretul de pe site, adresa s.a.m.d ca oricum o sa te intrebe in comentarii ? fuck logic
„Cine cauta pentru outdoor sau alte activitati stie ce si unde sa caute. Pe restul lumii ii intereseaza aspectul, pretul si mai ales firma(marca).”
pe bune ? ai site de vanzare produse sau easter egg hunting/mystery room ?
cand dau peste site-uri care iti pun in descriere/specificatii 2 linii si trebuie sa caut pe site-uri in limbi imposibile doar ca savad detalii ma apuca pandaliile…asta o fac numai cand produsul e de nisa si nu am incotro pentru ca in rest imi bag picioarele si cumpar dintr-un loc unde sunt atenti la content-ul pe care il pun pe site si arata ca incearca sa trateze cu respect client si target-ul lor nu sunt idiotii
E ok sa pui descriere daca ea exista, dar Psionics are dreptate. Nu are asta treaba cu retururile.
@Gigi
Normal ca cu cat ai mai multe detalii la un produs esti mai profesionist. Ce zic eu mai sus, situandu-ma in postura de avocat al diavolului e ca de multe ori nu merita efortul si efortul inseamna timp si bani.
Ce zici tu e corect si in acelasi timp imi da mie dreptate si anume ca bula are alet criterii fatza de masa populatiei. Stii tu, e ca si cu alegerile democratice, conteaza sa ii multumesti pe cei multi ca sa castigi.
vai de capu’ nostru ma psi! sper ca nu traiesti din comert online ca mori de foame
am observat si eu asta
voiam sa-ti zic de o geaca de la Cropp(https://www.cropp.com/ro/ro/zj554-90m/zj554-90m-xs-kurtka-m-cropp) care mi se pare buna si avea un cartonas atasat unde scria pentru ce temperaturi este recomandata dar pe site-ul lor nu scrie nimic, puteau macar sa faca o poza cartonasului care continea mai multa informatie ca descrierea de pe site
Kessler din Tîrgu Mureș au de toate felurile, inclusiv unele de purtat doar de la -10 grade in jos, altfel transpiri în 5 minute dacă nu ai iesșit afară. Cumpăr de la ei de vreo 10-12 ani.
@marinel o adresă web? Mulțumesc!
E o opinie personală, dar sunt lucruri care nu merg cumpărate fără să fie probate sau fără să știi foarte bine mărimea și producătorul – de aia cumpărătura online se transformă într-un fel de mers la cabina de probă cu tot transportul aferent. E cumva asumat cred, de ambele părți.
Corect, si nu totul se poate comanda online, eu de exemplu am probleme cu incaltarile, am comandat recent ceva de pe amazon si partea ciudata a fost ca toate mi-au fost bune, jumatatea e fara probleme la incaltaminte si din 3 comandate la 2 a facut retur
Haine nu comand online, am luat o singura geaca de vant in urma cu 2 ani insa am probato inainte la fiul meu si asa am avut curaj sa comand, a fost singurul produs de imbracaminte cumparat online
@A., asa ar trebuie sa fie asumat de ambele parti. Dar din ce in ce mai multi comercianti au inceput sa se planga in online de faptul ca au multe retururi.
@keepcalm, poate jumatatii tale i s-au potrivit ca marime incaltarile, dar nu a fost multumita de aspect.
„Cum îți vine” e o chestie care poate să varieze de la irelevant pentru o salopetă de lucru până la foarte important – soția care zice că pur și simplu nu îi place bluza odată ce s-a îmbrăcat cu ea. Asta e complet separat de comoditate sau potrivirea mărimii.
Ca fapt divers, eu nu pot să port nici o geacă de la Columbia însă încălțările de la ei sunt printre puținele pe care le pot comanda „pe neve” mai ales că au și numere intermediare.
@Andrei G
Nici pe departe, a incercat produsul in magazin, insa cand tu faci comanda 35.5 si ei trimit 41? Asta a fost la o pereche, la a doua returnata nu era mai mare cu un numar
@A
Columbia si Fred Perry au fost incaltarile comandate de mine, si la Columbia am gasit si wide, ceea ce la alti producatori mai greu
Nu se intampla numai la geci asta. Ma ocup de administrat site/pus produse iar la capitolul electrocasnice singurii care au specificatii complete la produsele lor sunt cei de la Arctic/Beko ca e aceeasi firma. Singurii. LG? Samsung? Vrei sa stii ce programe are masina asta de spalat? Ia poza de produs si vezi pe selectorul ala ce programe scrie ca noi sigur nu o sa scriem nicaieri, dar o sa ne laudam ca are motor inverter si alte chestii total inutile dar care dau bine in prezentare. Hotpoint, Indesit, Whirlpool? Pe langa faptul ca sunt proaste la fel nu exista specificatii pentru ele. Site de prezentare, poze de produs calumea, programe cate/care/cum nu stim noi dinastea. Am cerut la importator informatii si „nu avem nici noi mai multe”. Cum plm le vindeti? Ce vindeti de fapt?
adâncimea cuvei nu gasești nicăieri. mers cu ruleta prin altex/flanco.
Asta e unul din motivele pentru care te citesc. Caut un pantalon de tavaleala dar sa fie si tehnic- cargo stile. numai preturi de 300-400 am dat. Site-ul e aur curat. AUR.
La second-hand găsești sub 50 de lei. În stare decentă.
Cea mai proasta combinatie pentru un business: necunoasterea produsului si necunoasterea pietei.
Daca ar fi destepti ar face unul din doua lucruri:
– formular de retur cu motivele pentru care se returneaza produsul
– sunat clientul si alflat motivele pentru care returneaza produsul
Daca tot arunca cheltuie banii, macar sa obtina un beneficiu.
bună ziua, ați comandat un produs de 600 lei, e clar că nu vă curge scuipat din gură, de ce l-ați returnat?
Aici noi deja stam cam prost.
Clienti care incearca sa returneze produse pe care le-au stricat ei.
Vanzatori care fac tot posibilul sa nu primeasca inapoi produse cu defecte de fabricatie.
Fara legislatie de protectie a consumatorului BINE aplicata acest ipotetic formular nu va rezolva mare lucru.
De exemplu, tu scrii in formular ca ti-au fost prea mici ghetele, fara a observa ca talpa ghetei stangi e deformata din fabrica. Vanzatorul vede oportunitatea si refuza returul pe motiv ca ai deformat tu talpa.
Altex are deja un asemenea formular. Daca alegi „produs defect” la motiv scad sansele sa primesti banii inapoi fara scandal si plangere ANPC. Asa ca alegi „nemultumit de produs” si pasezi dezatrul altcuiva.
Sau mai bine cumperi nuci de cocos cu cardul Sanzianeisoooooper https://www.instagram.com/p/CKifxfEAVUH/?igshid=sgmqkx5c7j4c
Iti tine de cald ca nuca-n perete!
Pentru jacheta de lucru cauta Makita DCJ205Z.
Are „autonomie 36 de ore cu acumulatorul de 18v.
Uite acum m-am uitat la haine vândute de emag. La descriere era doar mărimea. Lipsuri: compoziția materialului, temperatura la care se spală, în ce țară e făcut, de ce firmă etc. Cât despre destinații, românului îi place să ia 3 in 1.
Putin la distanta de subiect, am descoperit de cativa ani ca echipamentul de ski e cel mai potrivit iarna pentru munci pe afara. Pur si simplu hainele alea sunt gandite pentru apa, zapada si vant. Decathlon, ca se poate proba, iar acolo exista cartonasele cu info :).
Restu` sunt mai de mers la mall, asa. Cu masina.
Acuma, asta e o solutie la problema de fatza, si un exemplu pentru firmele care comercializeaza echipament de protectie.
Emag cu easurile. @Vali poate vb cu cineva de la Emag sa si puna un numar de serie sau modelul ceasului pe site.
Exemplu : ORIENT, Ceas rotund cu o bratara metalica, Argintiu
Daca caut dupa model. de exemplu SN something something. Gasesc la alt seller sa un pret mult mai mare. Daca dau filtrare dupa seller si selectez emag nu mai gasesc ceasul. Desi ei il au in oferta. Dar sub un nume foarte general.
Cam aceeasi problema o am si eu, si da detalii gasesti la magazinele specializate de munte. Insa pentru ce cauti tu iti recomand raionu de vanatoare de la decathlon. Au buzunare sunt calduroase si au si specificatii cat de cat. Mi se pare ca sunt un pic mai ieftine ca cele de la raiaonele din fata.
Ai să râzi, dar anul ăsta am avut surpriză cu două geci impermeabile de la Cropp. Una dintre ele e din aia lungă cu glugă. Și nici nu am dat o avere pe ele
In materie de geci muncitoresti, sunt buni cei de la Engelbert Strauss.
Arunca o geana pe site-ul lor: https://www.engelbert-strauss.de/en#!start/accessoires
ai scris greșit carhartt, care au venit și în europa de niște ani.
Am comandat o pereche de pantaloni pentru drumeții de pe FDays, dar numai după ce am citit pe site-ul producătorului caracteristicile produsului, prețul fiind mai bun la fashioniste. Și da, de acord, în afară de bălăriile clasice, nu am găsit nimic tehnic în descriere.
e greu de scris „temperatura”. pentru ca aia conteaza in functie de ceea ce ai pe tine la ora purtarii.
Ce conteaza la o geaca ar cam fi materialul si marimea
daca vrei informatii tehnice, cel putin pentru schi, ar fi cat respira si cat protejeaza la apa. macar 10000 de fiecare e util
O lege simpla de marketing zice ca trebuie sa dai mai multe detalii, cu cat e mai scump produsul. Una e pentru o chestie de 5 dolari, ca omul eventual nu-si mai bate capul, da banii oricum, si alta e pentru ceva de cateva sute / mii.
Pe mine ma scoate din papuci piata imobiliara (de peste tot). Adica ma uit la o zona, gasesc vreo 50 de case in locul respectiv si incep sa studiez problema. Cum plm sa ceri 250-300 de mii de dolari pe o casa si sa nu pui macar 20 de poze? Pot vedea harta cu varianta satelit, pot vedea doar pe unele strazi cu streetview, ca e comunitate privata, dar tu, vanzatorul ma-sii, nu pui poze din interior, exterior etc.?
Alta durere cu Amazonul, acest emag international … caut sa-i iau copilului Adidas superstar, DE PIELE. OK, imi listeaza toate chinezismele posibile, clogs, sandale etc. Dau „genuine leather”, ca, daca dai numa’ leather, iti baga alte cacaturi. Imi apar de musama, inca o tura de sandale, slapi de plaja etc. Am stat in toamna 2 ore sa caut si numa ampulea le dadeau, de am ajuns sa comand la adidas direct. (Asta pentru eterna noastra speranta ca amazon-ul e ceva de capul lui).
Am prieteni pe aici care comanda 5-10 produse, vad ce le place si apoi trimit inapoi. Mi se pare de maxim cacat, dar se practica
înțeleg aspectul, dar era vorba de o geacă de iarnă de o calitate decentă. e de la câteva sute de lei în sus (iar ceea ce caută Vali probabil chiar mai mult ), nu 5 dolari.
AB, tocmai. Asa ca ar fi normal sa gasesti informatii suficiente, incat sa stii daca merita sau nu efortul. In momentul in care s-o generaliza lasatu’ de colet la usa (fara sa il fure vecinii) si venit curierul gratis, pe baza unui tichet de retur pe care-l printezi (deci scoasa din discutia varianta cu mers la easybox, sau ce se mai poarta acum, asteptat intre ora x-y etc.) atunci sa vezi retururi.
Am citit miliarde de reviews și descrieri de bocanci de munte pentru fiu-meu în care să nu înghețe iarna. Milioane păreau ce trebuie, dar nu specificau nicio temperatură sau ceva specific. Așa că i-am cumpărat pe ăia care au zis clar că sunt ok la -32 dacă face activitate fizică. Ceilalți n-au de cât să vândă cui merge cu copilul doar în parc.
Sau cauți geci de iarna certificate EN342 și știi că nu faci frigul