Comand niște piese de bricolaj. Ceva mai deosebit, trebuiau să vină naiba știe de unde 3-4 zile livrarea. Mă sună. Știți, mai durează un pic. Da, e ok, nu e problemă. Mă sună după vreo 6 zile, știți, coletul a fost deteriorat pe parcurs, nu vi l-am livrat, doriți să anulăm sau să vă trimitem coletul din nou?
FMM. Nu puteau să mă întrebe înainte?! Că le spuneam că sunt chestii metalice, cu -1 șanse să pățească ceva dacă s-a boțit cutia. Dar nu, au anulat instant, că oamenii sunt supi că a venit coletul lovit. S-a stricat naibii ciocanul din colet.
“E”-ul din ECommerce vine de la “E posibil sa vina”
E modul lor elegant de a spune ca au uitat sa-l expedieze
Daca tot vorbim de e-commerce, nu le faci si tu o vizita co-orasenilor de la Moto24 sa ii intrebi de comanda mea platita in avans acum 1 luna si care „nu stim cand se livreaza” ?
Le-a fost rusine sa spuna că curierul are un pariu si le aduce pe jos de la Nișoa de Foa Gra din Franța, dar că, avand bocanci noi de hiking, nu a tinut seama de sfaturile date de expertul suedej Haloo Neloo si s-a basicat la picioare.
Urmare a acestor bășici, clientul va trebui sa suporte si cheltuielile de spitalizare ale curierului în Mișcolț Ungaria, plasturii si bandajul ortopedic fiind oferite gratuit.
Dar daca anulezi, nu mai platesti nimic. Vine alt curier din Franta, de data asta cu bicileta.
stii care e partea mai trista?
ca alunelu chiar avea dreptate acolo.
Nu mai comanda de la SRI. Au produse proaste. Scormonesc în pachete.
A fost comanda gata până la detector. Pe urmă au pornit sirenele, a venit antitero.
Șase zile le-a luat să curețe, să dea cu glet, lavabil.
Plus că nu sunt obișnuiți să sune și dacă nu te-ai plâns în podcast, de unde să știe?
Poate faceau un fel de dropship (sau importau de la alt producator) si ori nu mai au pe piata ori pretul de import a crescut si nu mai justifica livrarea.
Inteleg problema, aveai nevoie de ala sau sa comanzi de la altul, nu sa pierzi 10 zile aiurea.
Nu s-a deteriorat niciun colet, ai fost mintit, au bulit stocul si au inventat pe loc o scuza si ca sa nu cada ei de prosti au dat vina pe curier.
Gestionez zilnic cateva zeci, poate sute de astfel de situatii. Daca coletul vine deteriorat, receptionerul ii da refuz instant pt ca el nu poate sa isi asume ca marfa din interior este sau nu deteriorata, iar curierul fie ca aparatine de furnizor sau nu, la fel, nu isi va dori sa isi asume desfacerea ambalajului, ca apoi sa-l ia inapoi daca in interior este paguba.
La fel, uneori chiar curierul il duce inapoi cu titlul „deteriorat transport”. Noi spre ex, trimitem cateva sute de colete cu lichide zilnic. Zilnic primim vesti de la Sameday ca „un colet este deteriorat”. Vine inapoi, il verificam, n-are nici pe draq, sau, cel mult a pishat ceva pe la colt cat murdareasca putin cutia. Pus awb nou si retrimis.
Cost of doing business.
Din chestia asta înțeleg că aveau un ciocan preferat cu care-și dădeau peste degete. Au anulat comanda cînd și-au dat seama că ți l-au trimis din greșeală.
„- V-am anulat coletul, ca se sparsesera cateva bule de aer la folie. Dar de curiozitate, ce ati comandat?
– O nicovala.”
Prin emag marketplace sameday anuleaza automat fara sa intrebe pe nimeni daca cutia este „deformata” ( chiar daca de la depozit pleaca intact ) .
Am pățit să-mi fie anulată comanda și returnați banii fără a fi anunțat (nici măcar pe e-mail) de mai multe ori de la mai mulți retaileri. Notificarea venind chiar de la aplicația bancară, altfel nu mi-aș fi dat seama până nu verificam conturile de pe site-uri. Măcar am primit banii înapoi.
Pe când un articol despre de ce nu plătește lumea cu cardul magazinele online din românia și tot rambursul e rege?
Uite de asta
Sunt pățit și eu, apoi trebuie să aștept 15-30 zile pe banii mei să-mi fie returnați pentru că de ce nu, dacă ai fost fraier.
De atunci strict ramburs sau plata cu cardul la easybox, măcar știu că presiunea e și pe ei puțin.