După LIDL, și Mega Image trece la blocarea roților

Blocarea roților celor care parchează mizerabil în parcările magazinelor e un pas în direcția civilizărilor. După LIDL, care blochează roțile celor care parchează pe locurile de persoane cu nevoi speciale, zilele astea și Mega Image a început să blocheze roțile celor care parchează mai mult de două ore în parcările lor, că e evident că nu sunt clienți.

Mi se pare bine și vreau să se facă peste tot, extrem de des încât mizerabilii să fie usturați de atâtea ori încât să realizeze că pot merge 5 metri mai încolo și parca civilizat sau respecta regulile civilizației.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

75 comentarii

  1. Il stii pe ala de la lidl noua? E unu cu un audi a6 care parcheaza pe 4 locuri de handicapati deodata

    00
  2. Masura e buna, insa intrebarea este ce poate sa le faca? Amenda pot da doar militienii. Ii blocheaza roata, ala intra si primeste o mustrare la informatii, care ii intra pe o ureche si iese pe cealalta, dupa care este eliberat?
    Tin minte, o vreme jumatate din parcarea Kaufland Sf. Gheorghe era ocupata de masini cu anunt de vinzare in parbriz.

    00
    • in principiu ar chiar si asa sta prostu sa piarda timpul,ba mai mult l-as plimba de colo colo in magazin,chipurile nu stie nici un angajat unde e ala de se ocupa de blocat roti

      00
    • Parcarile hipermarketurilor sunt proprietati private, tb sa fie o lege a domeniului privat, care in cazul celor care parcheaza mai mult de doua ore sa fie incalcata. Daca eu te chem la mine-n casa, iti dau de baut, dar iti zic ca mai mult de doua ore nu poti sta, dar totusi stai, n-as putea chema politia sa te dea afara?

      00
    • Nu amenda boss, dar pot tarifa cu cat vor deblocarea rotii :)

      10
    • Amenda (sau mai bine zis suprataxă de deblocare) poate da supermarketul. Ba chiar politia rutiera nu poate sa se bage ptr ca este proprietate privata si nu drum public/domeniu public.

      00
    • Fiind parcare privata poate sa ii ia taxa de deblocare cat vrea el nu amenda. La fel faceau intr-un timp si in Mall Vitan si apoi cand au aparut niste cefe mai late au renuntat de tot pt ca aia probabil faceau urat. Cam asa cum o sa faca ala cu Range … Crezi ca daca scoate ala o sabiuta si se rasteste un pic la mosu care cica e paznic o sa se bata ala cu el si o sa ii explice ca „nu e frumos mama sa parchezi asa … parcheaza si tu frumos”. O sa se intample exact asa https://cetin.ro/politistii-romani-coloana-vertebrala/

      Initiativele de genu asta sunt ok daca are si cine sa le puna in practica. Tu crezi ca astora le-ar bloca cineva roata http://imgur.com/a/9MfBq ?

      00
    • Este drum public privat. Proprietatea si destinatia sunt chestii diferite.

      00
    • Drum public privat e o ineptie. Se poate sa faci drum pe terenul tau privat si sa il donezi primariei, asa devine drum public, daca nu ramane drum de utilitate privata. Iar politia si codul rutier se aplica doar pe „Circulatia pe drumurile publice”.

      00
    • Mulți știți prost. Drumul/proprietatea sunt private, dar se aplică legislația rutieră în vigoare. Da, cea referitoare la circulația pe drumurile publice.

      00
    • NOU
      #11

      @Eugen. Pentru că zici tu că este așa sau ne dai vreo referință din legislație?

      00
    • Ai chemat politia pentru un accident pe proprietate privata ? Ce ti-a zis ? Eu am facut asta asa ca taci naibii daca nu stii ce vorbesti. Cadru legal :
      ORDONANŢĂ Nr. 43 din 28 august 1997 *** Republicată privind regimul drumurilor
      ART. 3
      Din punct de vedere al destinaţiei drumurile se împart în:
      a) drumuri publice – drumuri de utilitate publică şi/sau de interes public destinate circulaţiei rutiere şi pietonale, în scopul satisfacerii cerinţelor generale de transport ale economiei, ale popendulaţiei şi de apărare a ţării; acestea sunt proprietate publică şi sunt întreţinute din fonduri publice, precum şi din alte surse legal constituite;
      b) drumuri de utilitate privată – drumuri destinate satisfacerii cerinţelor proprii de transport rutier şi pietonal spre obiective economice, forestiere, petroliere, miniere, agricole, energetice, industriale şi altele asemenea, de acces în incinte, ca şi cele din interiorul acestora, precum şi cele pentru organizările de şantier; ele sunt administrate de persoanele fizice sau juridice care le au în proprietate sau în administrare.

      ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 195 din 12 decembrie 2002 (**republicată**)(*actualizată*)
      privind circulaţia pe drumurile publice**)
      ART. 1
      (1) Circulaţia pe drumurile publice a vehiculelor, pietonilor şi a celorlalte categorii de participanţi la trafic, drepturile, obligaţiile şi răspunderile care revin persoanelor fizice şi juridice, precum şi atribuţiile unor autorităţi ale administraţiei publice, instituţii şi organizaţii sunt supuse dispoziţiilor prevăzute în prezenta ordonanţă de urgenţă.

      00
  3. Super, dupa ce-i blocheaza roata poate da in judecata LIDL pentru tulburare de posesie.

    00
    • Tulburată ți-e mintea:

      Art. 256

      Tulburarea de posesie

      (1) Ocuparea, în întregime sau în parte, fără drept, prin violenţă sau ameninţare ori prin desfiinţarea sau strămutarea semnelor de hotar, a unui imobil aflat în posesia altuia se pedepseşte cu închisoare de la unu la 5 ani sau cu amendă.

      00
    • inca un justițiar care a învățat codul penal din filmele cu stallone

    • nu-l suparati pa Nelu’ ca vine cu minerii

      00
    • Domu’ Nelu, va faceti de ras.

      00
    • @sly: nu este fără drept.

      la intrare în parcările astea scrie cam peste tot că parcarea este doar pentru clienți iar timpul maxim de staționare este de 2 ore. În plus, unele din locurile de parcare sunt marcate clar ca fiind rezervate doar pentru persoane cu dizabilități.

      Toate astea se numesc termeni contractuali și sunt permise de codul civil.
      Dacă alegi să intri înseamnă că ești de acord cu contractul iar încălcarea regulilor este încălcarea contractului între părți și pot să aplice penalizări pentru încălcarea contractului.

      iar cine a scris mai sus că „tb sa fie o lege a domeniului privat, care in cazul celor care parcheaza mai mult de doua ore sa fie incalcata.” – nu este nevoie de o lege specială pentru asta, fiindcă se aplică regulile din Codul Civil privind contractele.

      00
  4. NOU
    #19

    Mda, poate la Brasov au curaj, dar in Pipera nu fac nimic.
    Toti meseriasii parcheaza la umbra, blocand intrarea in magazin si accesul. Pt ca nu este vizibilitate, zilele trecute era sa fie calcat un copil in fata magazinului.

    00
  5. Mega Image si Lidl sa blocheze rotile masinilor care aprovizioneaza magazinele lor din plina strada/ treceri de pietoni. Atat Mega Image cat si Lidl isi aprovizioneaza magazinele blocand circulatia pe un sens de mers punand in pericol circulatia rutiera. Dar RO, tara in care rade ciob de oala sparta.

    00
    • Am lucrat la LIDL și acolo se aprovizionează 90% noaptea sau dimineața la 5-6.

      00
    • Cum plm sa aprovizionezi din strada? Mergi cu marfa printre mașini? Atât Lidl cât și Kauffland au intrări separate pentru marfa opuse intrării pentru clienți. Nu halesc retailerii dar nici minciuni aruncate aiurea, fără nicio baza reala.
      Megashit, am impresia ca tu ești unul dintre cei care parchează fix in fata magazinului ca doar acolo ai treaba, nu!

      00
    • Are dreptate cu Mega. Parcheaza pe B1 sau pe straduta din spatele magazinului si fac reaprovizionare, sunt niste camioane branduite cu Practicom.

      00
    • @gabi miron : ti-as spune ca nu e normal sa aprovizionezi noaptea cand oamenii dorm, dar ma tem ca nu vei intelege prea mult.

      00
    • @ionut, nu înțeleg de ce crezi că fac ei gălăgie și deranjează aprovizionând noaptea. Prin alte țări si mașinile de salubrizare iau gunoaiele noaptea. La noi e intre 7-8 dimineața și blochează mqi mereu traficul.

      00
    • @gabi miron : ti-am zis ca nu o sa intelegi. hai sa fac un efort. Vine tirul din ’99 toamna cu remorca frigorifera DOREL TRANS scris mare pe ea, sta cu motorul de 15000cmc pornit o ora in cel mai bun caz, fluiera si suiera aerul comprimat pe la toate furtunele. Fiind 1-2-3 noaptea, e foarte liniste in zona si se aude orice imbecil din asta. iarna nu prea e problema, dar vara parca vrei sa stai si tu cu geamul deschis. Pleaca dorelul asta, vine altul, peste o ora de la CIPRIAN & PATACA, la fel galagie, zgomot, ambaleaza motorul de parca trage un vapor dupa el. Bun, descarca, pleca si asta. Se termina tura de descarcat magazinul , ies angajatii ca tine sa plece acasa(ora 2,3,4 dimineata), stau la o tigare, o barfa o ora…plm fiind liniste se aude tot. Bun, pleca si scalvii astia si se face dimineata. Vine masina de la VEL PITAR sa descarce navetele cu paine(aia neambalata). Se aude si de la el o manea, dar deja o ignori. Mai scapa cateva navete de paine pe jos, dar nu conteaza, le aduna, le pune inapoi. Mai sunt unele nopti speciale cand suna alarma efractie ore in sir, vine politia vede, pleaca, alarma suna in continuare. Sau cand vin alti prestatori cu aparate de presiune sa spele parcarea, carucioarele, canalizarea, evident, tot noaptea. Lamurit? Asa e, sunt un sarac, stau langa Lidl, n-am bani de greenfield.

      00
    • @ionuț, vezi că nu înțelegi?

      1. nu mai lucrez la LIDL din 2014
      2. LIDL are flotă proprie de transport și nu vin camioane de care vorbești tu
      3. Nu este niciun angajat în magazin când se face aprovizionarea
      4. La noi la țară, în Sibiu, magazinele LIDL nu sunt plasate chiar lângă blocuri deci nu deranjează manelele de la Vel Pitar
      5. E posibil să ai dreptate și din 2014 până în prezent să se fi schimbat cu totul politica firmei

      00
    • Atunci cand magazinele blocheaza circulatia pe un sens, te asigur ca fiecare camion are autorizatie pentru ziua respectiva pentru a putea intra si bloca pentru pana la 24 de ore zona respectiva
      Spun asta fiindca m-am lovit la un moment dat in cariera de acest lucru, stiu ca nu este placut pentru nimeni insa, uneori, nu ai de ales.

      00
  6. 1. nu este nicio tulburare de posesie, nu mai dati din gura daca nu stiti. Ia vedeti ca exista procese castigate de comercianti fata de boi care la fel au facut, au blocat locuri aiurea din parcari PRIVATE si tot ei cu gura mare cand s-au trezit cu roti blocate
    2. Lidl/Mega nu pot sa dea amenda insa pot percepe un comision pentru deblocarea rotilor. Comision care poate fi si de cateva sute de lei
    3. nu mai fiti jegosi, respectati regulile spatiilor private in care intrati si totul va fi bine.

    00
    • Doar citesc ce zic comentatorii de mai sus:
      „Poate da in judecata LIDL pentru tulburare de posesie”
      si apoi vad ce-i aia :
      „ocuparea […] fara drept a unul […] imobil”
      Si ma gadesc cum se desfasoara procesul:
      O sa-i spuna un avocat ca ca masia nu e imobil, isa parcarea e, si constata ca nu mai are caliatea de parte vatamata ci de parat, iar noul proces continua pana la retragerea plangerii.

      00
    • Cum nu e imobil dom’le? Pai a dat pret de apartament pe ea? A dat. Doarme in ea ca nu mai are bani de casa? Doarme. Imobil sa fie.

      00
  7. Exista circa 500 de procese pe rol, + cateva sute castigate de clienti. Nu au absolut nici o calitate legala de a face asta. Se substituie agentului constatator + nu au calitate legala de a da amenzi + nu pot constata ei incalcarea unei prevederi + prevederile lor interne nu au ABSOLUT nici o valoare ca nu e drum public.

    Ia imagineaza-ti urmatorul scenariu.
    Eu imi cumpar un teren la Unirii. Fac pe el o parcare, nu pun bariere. Pun undeva scris pe colt ca percep 5000 lei. Apoi vin si le blochez rotile tuturor care parcheaza. E evident in pisica mea ca nu e legal sa fac asta.

    Nu ne facem toti dreptate cu toporul, ca suntem stat de drept.

    00
    • NOU
      #36

      La o adica eu imi cumpar teren la unirii si tu iti parchezi masinile pe el? Daca scrie proprietate privata pe o pancarda si nu ai bariera asta inseamna ca poti parca? Sunt sigur ca LIDL si Mega au avocati din Rahova in spatele lor si d-asta si permit sa faca asta, au luat toate masurile legale si cat timp e parcarea lor tu nu vii sa-ti lasi troaca acolo 8h, suni la politie si o sa-ti explice si ei, LIDL se respecta si s-au respectat mereu, nu au chef de balamuc si probleme, ei raspund si pe facebook la comentarii, au manageri nemtalai care se ocupa de magazine si vin ca sa le verifice, in concluzie, nu-s pielea p**** ca sa parchezi tu 10h acolo.

      00
    • Percepi 5000 de lei, in ce conditii?
      Ai magazin? oferi niste servicii? Ai bloc de locuinte? Aia carora le percepi tu 5000 de lei, blocheaza activitatea celor care au legatura cu magazinul/ serviciile tale (clienti/ furnizori/ locatari)?
      Daca esti cetatean intr-un stat de drept si nu vrei dreptate cu toporul, inveti ca aia e o parcare pentru CLIENTII magazinului, nu e rezervata pentru tine, ca ai tu masina (la fel ca alti 2 milioane de locuitori).
      -TU nu aduci niciun profit catre Mega Image, abandonand masina pe proprietatea lor si avand si pretentia ca nu pateste nimic.
      -Mega Image iti pune tie la dispozitie un loc de parcare, pentru a avea acces la produsele lor.
      -Mega Image se caca pe drepturile tale, atat timp cat tu le ocupi spatiul abuziv.
      -Pe Mega Image ii doare in anus daca tu parchezi masina si cineva iti fura din ea/ te zgarie. -Ei iti dau un simplu spatiu pe care sa il ocupi, atat timp cat cumperi de la ei. Simplu. Spatiul ala LE APARTINE. Daca maine vor sa inchida parcarea, o fac, pentru ca asa vrea penisul lor.
      -Daca de maine accepta doar Loganuri rosii, la ei in parcare, au dreptul sa o faca pentru ca e propietatea lor si au dreptul de a isi selecta clientii.

      Tu dai voie oricui la tine in casa? Sa parcheze masina la tine in curte, pe principiul ca suntem stat de drept, aka mi casa es su casa? Dai doar la cine iti convine, nu? De ce l-ai lasa pe Pulea, de pe nu stiu unde, sa ocupe spatiul tau, daca nu iti aduce beneficiu, ba chiar te incurca?

      Te pomenesti ca oi fi ala cu Range Rover, ca am vazut cum te invarteai pe langa masina, cand iti deblocau rotile astazi. Si inca te simti nedreptatit. Intr-un stat de drept.

      Sau oi fi din ala de asteapta „sa se faca”/ „sa dea statul, eu am DREPTURI si TREBUIE sa le folosesc oricum, oriunde, cu oricine ca am DREEEEPTUUUURRIIII”.

      00
    • Ai atâtea deficiente de logica încât mi-e lene să-ți explic. Dar aia cu „prevederile lor interne nu au valoare pentru ca nu e drum public” e epică! Ești tare ce sa zic.

      00
    • „Decat” ca nu e amenda. E o taxa. Se elibereaza chitanta / bon fiscal.

      00
    • De ce nu este legal?

      00
    • Nu e drum public dar e proprietate privata.Daca scrie „parcare destinata clientilor,timp maxim de stationare 2 ore” cum sa zici ca nu au dreptul sa faca ce vor ei.Esti pe terenul lor,te supui regulilor.

      00
    • @Emil coisan tu esti capcaun sau trollezi foarte prost?

      „Adoptat în 2006, prin Hotărârea de Consiliu Local nr. 640, regulamentul împuternicea Poliţia Locală să blocheze autovechiculele staţionate neregulamentar pe spaţiile verzi, pe locurile nesemnalizate din vecinătatea parcărilor cu plată, în staţiile de tramvai, autobuz sau taxi, ori aflate în alte situaţii similare. Atâta doar că a făcut-o nelegal!”

      E vorba de spatiu public in articolul ala BO$$. Tu in continuare nu intelegi ca nu ai voie sa parchezi pe proprietate privata. Dupa gandirea ta, daca eu urc cu 10 motociclete pe scari in bloc si ti-le parchez in apartament tu n-ai voie sa imi blochezi rotile. Intelegi cat de imbecil esti ?

      00
  8. NOU
    #44

    Bun si ce se intampla dupa, adica i-au blocat rotile si…merge la informatii sa i le deblocheze, cheama LIDL politia sa il amendeze?

    00
    • Cheama el politia sa ii amendeze pe LIDL ca ii restrang dreptul de a dispune de bunul propriu si dreptul de proprietate garantat de constitutie :))

      00
    • vad ca multi nu ati inteles rostul blocatului. Nu e vorba de bani, pe smecheras il doare la bascula de bani, e vorba de imaginea lui, aia il va durea. Ca se uita la el ceilalti cum s-a facut singur de cacat (in special daca e insotit de vreo papusa).

      00
    • Nu.

      00
    • Nu trebuie sa cheme nici o politie. Administratorul parcarii adica mega image ii percepe taxa sau nu pentru deblocare. Sun plaza facea asta. Cei care parcau pe culoare se trezeau cu rotile blocate. Taxa era 500 lei pentru deblocare. Nu stiu daca mai faca asta in continuare dar mi se pare perfect normal.

      00
    • NOU
      #49

      Băi Emile, vezi că drepturile alea sunt însoțite de obligații.

      00
  9. Parcare cu plata dacă depășești 2,5 ore. Și piperată ca sa nu mai ai astfel de dorințe.

    00
  10. Sunt de acord , dar in orele in care magazinul nu functioneaza sa fie parcare publica acolo!

    00
    • Cum să fie parcare publică în afara orelor de program, când acea parcare este privată?
      Casa ta, atunci când tu ești plecat la servici, este domeniu public?

      00
    • @”@zarax”, asa e, e privata si fac ce vor cu ea. dar primaria ar putea putea face un contract pentru utilizarea publica a parcarii in anumite conditii (in afara orelor de program, pretul, reparatii, paza, punerea in aplicare a regulilor respectiv sanctionarea celor care le incalca, etc.)

      00
    • Pentru ca oricum stau goale toata noaptea in timp ce locuri de parcare nu prea sunt. Ar rezolva partial o mare problema. Si nu mai face comparatii din astea absurde.

      00
    • NOU
      #55

      @zarax. Așa e, comparația este absurdă. Aia e casa TA, iar ăla este terenul LOR. Complet diferit.

      00
    • Da de ce sa fie parcare publica?
      Magazinele astea au program de aprovizionare in cursul noptii si acolo vin camioane mari, adica tir-uri, si nu vine doar un camion pe noapte, vin mai multe, in consecinta, daca o fac parcare publica si parcheaza toti acolo si unii o parcheaza si prost, unde mai au loc camioanele sa intoarca si sa faca aprovizionare?
      Gandeste logic te rog!!!
      Si apropo, chiar crezi ca daca ar da voie sa parchezi peste noapte acolo, toata lumea s-ar trezi si ar iesi din parcare la 7:00?

      00
  11. Oare mai dureaza 20 de ani pana ne civilizam si noi?

    00
  12. Pe un subiect similar: unde gasesc legea despre cei care fac amenajari ilegale, persoane fizice fiind, pe spatiul public? Am vreo 3-4 cetateni care au turnat beton pe spatiul verde, si acum pretind ca alea sunt locurile lor de parcare, in conditiile in care in Ploiesti nu sunt date locuri.

    00
  13. Si apropo de cum se parcheaza in parcarile supermarketurilor, iata aici o mostra, la Carrefour Ploiesti. Oare si astea se blocheaza?

    http://imgur.com/J0NpSYK

    00
  14. Pe Panduri, exista Carrefour Market. Langa ei au sediu cei de la DIGI. Aproape intotdeauna vezi in parcarea pentru clientii Carrefour cateva masini DIGI (uneori sunt chiar 5-6). Ar merita exact acelasi lucru….

    00
    • Cladirea in care se afla acel Carrefour Market este detinuta de Digi. Carrefour-ul este la parter iar la etajul 1 se afla Call Center-ul Digi pe Bucuresti.

      00
  15. Ar fi mai bine sa faca parcarea cu plata, exact ca la aia de la universitate. Dupa 2 ore sa inceapa sa se taxeze. O fi proprietate privata, dar noaptea nu inteleg de ce sa nu poata fi utilizata atata timp cat si ei ar putea sa faca niste bani din asta. Iti convine sa platesti, bine, nu platesti, se blocheaza masina.

    00
  16. Între timp la Dedeman e ca în codru https://ibb.co/jNjmtQ

    00
  17. deci trebuie sa ne cumparam un flex cu baterie

    00
  18. Bravo Lidl si Mega Image. Speram extinderea programului la nivel national si sa fie urmati si de restul magazinelor.

    00
  19. Magazinele respective nu detin terenul ci il au concesionat de la primarie. Problema e ca dupa ora inchiderii respectivele parcari stau goale in timp ce in tot cartierul nu mai gasesti loc nici pentru un Smart. Ar putea primariile sa schimbe clauzele de concesionare, sa puna conditia ca parcarea sa fie libera sau cu plata pentru oricine dupa orele de program. In Iasi sunt cateva Lidl-uri unde nu se umple niciodata parcarea chiar si in mijlocul zilei, spatiu irosit intr-un oras cu putine locuri de parcare.
    Primaria ar trebuie sa lucreze pentru cetatenii orasului, nu pentru mafia hypermarket-urilor.

    00
  20. În momentul de fata nu exista o baza legala care sa dea dreptul angajaților unor companii,firme sau societăți de a imobiliza sau de a deposeda o persoana de un bun al sau mobil, fie și temporar, (în speță autoturismul).
    Cu atât mai mult nu exista o procedura legala care sa reglementeze imobilizarea unui autoturism de către alte persoane decât cele prevăzute en mod expres în lege.
    Regulamentele interioare ale unor astfel de companii sunt nelegale atât timp cât nu sunt concepute în conformitate cu prevederile legale.
    Atribuția și obligația unor astfel de angajați este aceea de a sesiza organele abilitate în acest sens pt a lua masurile legale.
    Imobilizarea unui autoturism este o măsură complementara pe lângă cea a sancționării cu amenda.
    Indiferent de forma de proprietate vor fi anunțate organele abilitate prin lege.
    Cei care tot fac afirmații cu privire la categoria de drum sau forma de proprietate, singurii care pot lua masuri de sancționare sau cercetare sunt persoanele abilitate prin legi și ordonante.Ca exemplu sa spunem ca în incinta sc lidl se comite o infracțiune sau contravenție, chiar în incinta magazinului.Cine cercetează cazul sau după caz, cine sancționează? Se solicita intervenția politiei într o proprietate privata.Exemplele pot continua….

    00
    • Dupa cum am scris si eu mai sus, insa au sarit juristii facuti la bioterra si spiru haret pe mine. Parcarea, spatiul, locul ca atare or fi proprietate/concesionate de catre magazin, insa pe suprafata parcarii se respecta legislatia rutiera in vigoare. Care legislatie, din cate stiu, si sper sa nu ma insel, da „voie” doar politiei sa blocheze roti si/sau sa „amendeze” (chiar daca unii ii spun taxa de deblocare, e de fapt amenda disimulata).

      La mine la tara in Suceava exista la Politia Rutiera un dosar in care se fac cercetari, suspect in acest caz fiind Iulius Mall, pentru aceleasi motive: s-au trezit niste amarati ca ar avea ei dreptul legal de a bloca rotile. Detalii: https://www.monitorulsv.ro/Local/2015-08-18/Blocarea-rotilor-la-masini-in-parcarea-de-la-Iulius-Mall-si-perceperea-taxei-de-100-de-lei-pentru-deblocare-sunt-in-afara-legii
      Si un scurt citat din articol:
      „Reprezentanţii Inspectoratului de Poliţie Judeţean Suceava susţin că blocarea roţilor maşinilor în parcarea Iulius Mall Suceava şi deblocarea acestora doar în schimbul unei taxe de 100 de lei, măsuri luate în urma unui regulament intern al centrului comercial, sunt în afara legii, fiind demarate cercetări în acest sens în cadrul unui dosar penal.”

      00
  21. NOU
    #71

    … Că aprovizionează din stradă, că are sau nu voie să blocheze roțile… Nu mai bine nu sunt un imbecil infect și parchez unde trebuie? De cate ori văd câte un comentator care se plânge de asta îmi vine in minte cazul ăluia din State care a spart o casă intrând prin garaj, dar a rămas blocat acolo o săptămână până s-au întors proprietarii, iar apoi i-a dat în judecată! Ia, mai explicați o dată cum ăla rău în povestea asta e comerciantul :)))))))

    00
  22. Un demers laudabil!!!! 100% de acord.

    00
  23. Numai in Romania exista parcare gratuita, sa faca cu plata cu bariere 2 ora sau cat vor ei si sa rezolvat.

    00
  24. NOU
    #74

    LIDL face aşa ceva in parcarile din Germania sau in Europa de vest ?! .. CHESTIUNEA cu BLOCAREA ROŢILOR ESTE UN GROSOLAN ABUZ ,MADE IN ŢIGĂNIA din ţara asta !.. O amenda este suficientă!

    00
  25. Ce nu inteleg eu e urmatorul lucru.

    Faptul ca e proprietate privata iti da dreptul de a-ti face dreptate singur? Cum ar fi daca eu, client, vin si lipesc o foaie de hartie prin care spun ca daca ma accepti la tine in magazin ca si posibil client ai obligatia de a-mi incasa banii pe produse in 2 ore, altfel il blochez o casa de marcat? Si eu, la randul meu, sunt o persoana privata si am drepturi, ca si magazinul… Pe acelasi rationament, impun si eu niste restrictii si imi fac dreptate singur, iar de sarbatori stiti si voi cat stai la coada.
    Unde mai pui ca prin masura pe care o dispui nu iti atingi scopul declarat, respectiv acela de a asigura altor clienti un loc de parcare. Blocand masina si, cum spunea un alt comentator, plimbandu-l pe ici pe colo „sa se invete minte” nu eliberezi acel loc de parcare. Daca ajungem sa ne facem dreptate singuri motivat de faptul ca suntem proprietari, e un pic cam exagerat. Ca idee, instantele au stabilit ca nici contractual, cum spun ei ca iau acea taxa de deblocare, nu prea se au dreptul sa o faca.
    Unde mai pui ca tu, supermarket, ai si chiriasi. Si aici ai o problema, zic eu, pentru ca iti alora le gonesti clientii. Daca faci cumparatori de sarbatori, sigur stai cel putin o ora, doua. Ce te faci daca ala micu vrea o prajitura, ii e foame sau ii e sete si te asezi la o masa, iar asta mai dureaza inca o ora… Corect ar fi sa faci parcare cu plata, la peste 2 ore de stat, platesti, ca la Afi, Veranda, etc.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube