Dragă Procter&Gamble…

Ai nevoie urgentă de oameni noi la social media.

Ai nevoie de oameni noi la Head & Shoulders.

Întâi, pentru că l-ai ales pe Dorian Popa ca fața șamponului, deși Dorian era plin de bube și nu de credibilitate. După ce Dorian a fost prost și s-a gândit să răspundă prost acuzațiilor cu păcănelele, l-ai înlocuit cu Ștefan Floroaica, care aruncă mâncarea cumpărată cu 5 minute înainte. Acum trebuie să îl dai și pe el jos de pe afișe.

head-shoulders-promo

Ai nevoie de oameni noi la Pantene.

Oameni care să se uite la contul de Instagram al lui Valerie Lungu și să se prindă în 50 secunde că își cumpără like-uri. Atât durează, pe cuvânt. Iei orice poză de-a ei și îți dai seama instant care e faza. De Sînziana Sooper se știe în industrie câte parale face și care e credibilitatea ei. Ca și Sânziana ailaltă, are în urmă un șir lung de prostii făcute. Mici, dar dese. De Sânziana Negru s-a lămurit toată lumea recent, dar și ea avea o coadă de prostii făcute, de la ars plastic în rezervație la nefolosit produsele pe care pretindea că le folosește.

Cum de trăim într-o lume în care Ioana Grama e cea mai OK din campania asta?

pantene-sanziana-valerie

La Gillette ai mers cu Ionuț Rusu și a fost delicios. La Pampers ai băgat produsele în anunțul Alinei Ceușan că e gravidă, că atât te-a dus capul. La Oral-B ai luat-o pe Marilu să facă reclame la periuțe de dinți electrice , ea care nu știe să se spele pe dinți, la detergenți îi văd constant în reclame pe oameni cu bidonul de 5 litri în geantă, atât la TV cât și online.

Ce se întâmplă? Ai printre cele mai mari buget de reclame din lume, cot la cot cu specialii de la Coca Cola, care și ei fac reclame cu oameni care nu le consumă produsele, cum naiba nu reușești să cumperi un pic de research?

SocialBlade e gratis. HypeAuditor nu este atât de scump. Ochii nu sunt atât de scumpi. Monitorul nu este atât de scump. Oameni care să fie cap limpede la alegerile și la reclamele astea nu sunt atât de scumpi.

ps: call me.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

41 comentarii

  1. Urmatorul pas pentru campania H&S ar trebui sa fie Bogdan Stelea, nu vad o continuare mai fireasca.

    Comentariu apreciat.3273
    • Bine, daca m-ar întreba pe mine le-as zice sa o ia pe Shalina Devine: „Ai o zi lunga in care ești trasa de par iar pielea scalpului tau ar putea fi îmbâcsita cu lichid seminal? Nu vrei ca mătreața sa le strice dispoziția partenerilor tai? Esti mereu in lumina reflectoarelor iar imaginea ta trebuie sa fie mereu impecabila? Alege Pantene, foarte multe alte femei cu moralitate îndoielnica au făcut-o deja.

      Comentariu apreciat.15810
    • @Gascoigne: n-o știam pe Shalina, dar acum sunt fan. Thanks, man, rămân dator

      Comentariu apreciat.612
    • Cum alegi daca sa te faci pornstar sau influencerita? Adica poti face bani dintr-o ocupatie umilitoare, in care esti mereu sub lupa si trebuie sa te prefaci ca-ti place ceea ce faci, practic traiesti mereu cu rusinea ca te arata lumea pe strada cat esti de panarama in timp ce inghiti kilometri de p…. Sau te poti face pornstar. Grea alegere…

      Comentariu apreciat.670
    • Eu o știam pe Shalina, dar nu știam că o cheamă așa… sau că are vreun nume 🙄😂
      Bună cotoarba 👌

      125
  2. Asa e pe toata planeta, se iau doar dupa cifre ca sa arate bine in prezentari, uite am dat 100k la 10 influenceri ce au peste 5.000.000 urmaritori. Daca dai sura aia de mii la 50 de influenceri ce au in total tot atat le iau sefutzele la intrebari pe PR-iste ca de ce dau banii de campanie unir necunscunoscuti. Apoi astia mari stiu cum sa primesasca 10000 euro si sa vireze pe Revolut 2000 fetelor ce dau camapaniile.
    Ase e pe toata planeta, am mai zis, nici Cristiano Ronaldo nu se da sub bratz cu Noul AXE cu tehnonogie cu nano-particule sau alt kkt, you name it.
    Totul e minciuna si l@b@-ncerc.

    Comentariu apreciat.1114
    • Diferenta intre ‘influencerii’ romani si Ronaldo, Messi, etc e ca astia au si facut ceva in viata, nu doar ‘pe sociale’.

      Comentariu apreciat.8211
    • @costelush, da, dar minciuna e aceeasi, vor sa dai banii pe ceva pt ca te-a convins unu care nu are treaba cu produsu ala

      Comentariu apreciat.314
    • NOU
      #9

      Mai ales când Messi te îndeamnă să mănânci chipsuri. E vis! Adevărată viață de sportiv.

      Comentariu apreciat.281
  3. Deja mi-l inchipui pe Vali cu un bidon de detergent intr-o mana, in cealata cu o Cola la 2.5 litri si cu pletele in vant. :D :D :D

    Comentariu apreciat.780
  4. Ai sa mai vezi tu sampon in teste din parti…

    Comentariu apreciat.1221
  5. Ai uitat că trăiești în țara în care meritocrația este pt prosti iar lucrurile se fac pe bază de cumetrii și parandarăt? Oamenii de la H&S știu și înțeleg f bine ce ai zis tu mai sus dar continuă pe aceeași linie, hmm oare de ce?

    Comentariu apreciat.456
  6. Eu aș face un pic și niște whitelisting. Gen să dai și exemple de așa da. Până acum aici am văzut doar cum nu se face, ceea ce e relativ evident.

    Dar aș fi curios de niște influenceri români care fac treabă bună și ar trebui urmăriți, poate au și credibilitate.

    Comentariu apreciat.682
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 1075
    • @Dave zici ca-i de bine Mircea Badea?
      Omul ala traieste de 20 de ani din banii varanului, implicit din banii nostrii furati.

      Acum 15 ani ma mai uitam la revista presei pe care o facea, pana s-a dat ordinul sa arunce cu laturi in oponentii politici ai sefului.

      Ai uitat acum cativa ani cand a luat o bata si voia sa ii bata pe unii cu motoarele ca se plimbau pe strada? L-a provocat pe unul din motociclisti intr-un sparing si i-a dat ala Shutdown la Windows in 30 de secunde?

      Sau ca a stat pana la 36 de ani in apartament cu parintii?

      Sau, sau, sau….

      Comentariu apreciat.5415
    • Mircea Badea – really ?! :D
      Cabral – de asemenea nu: genul de ipocrit care din gura vrea o tara educata, civilizata dar pentru suma potrivita il vezi ca prezinta toate emisiunile de doi lei

      Comentariu apreciat.399
    • @Dave ar fi cateva de spus despre Mircea Badea, dar a fost sters commentul despre el.

      Poti cauta pe google: Mircea Badea motociclist, sau Dan Voiculescu prejudiciu. Dan voiculescu e patronul grupui Intact (Antenele)

      167
    • Mircea Badea? Ăla de la antena 3 sau există altul care nu-l știu? Dacă e ăla de la TV, serios, las-o baltă. Nici nu are rost să începem discuția.

      Cabral? Nu știu, mi se pare un fel de chinezul mai negru. Nu tastează nici o virgulă dacă nu e sponsorizată de cineva. 0 încredere din partea mea, dar poate mă înșel.

      Anisia, n-am mai auzit de ea, pare funny, nu știu cine ce e.

      Corina Caragea, Nu o știu, nu mă pricep, aici femeile ar trebui să se dea cu părerea.

      210
    • Fam Mariciu! Pareri? Eu ma abtin.

      1014
    • Probabil e vorba de Anisia cea cu glume vulgare de ni se face rușine și nouă bărbaților…

      243
    • Mircea Badea – aidi’ capu’ meu dacă la ăla am ajuns să ne uităm.
      Cabral – adică Dan Negru II, pe dinafară sunt plini de dorințe bune și oripilați de ceea ce a ajuns România, pe dinăuntru au participat la distrugerea iremediabilă a intelectului general și mai ales a presei și credibilității ei prin intermediul emisiunilor de 3 lei pe care le-au prezentat sau încă le prezintă.

      Mari influenceri, merită toată atenția. Ce urmează, Mara Bănică și Ioana Popescu?

      232
    • Cabral este specialist la lins sponsori. He really goes the extra mile, ca să fie clientul fericit. Asta când nu o întinde pe Andreea Marin.

      146
    • Eram pe graba și în loc de Bravo am scris Badea…sorry!

      Indecis. Tu ce zici?276
  7. Cu cat citeam mai mult din articol, cu atat mai tare devenea vocea lui Eminem enumerand argumentele tale 😄 Nu am treaba cu social media, deci pulsul local il iau din seria Influencer fun. Apreciez timpul pe care il aloci pentru a arata realitatea “valorilor” de pe net si nu credeam ca o sa ajunga sa fie atat de adevarata faza cu “nu esti hater daca ai dreptate”. Pentru mine e amuzant cum firme asa mari se asociaza cu astfel de personaje (numere false la o parte, ca poate mai trebuie sa si sparga niste bani de aiurea peste an, nu ma pricep, dar cine normal la cap se poate uita la dorian, de buna voie, de…placere? Eu la tine l-am descoperit si cand il vad ce agitat e, imi vine sa arunc telefonul, nu stiu cum sa inchid mai repede clipul). Un circ de nonvalori si atat, mi-e mila de copiii lasati pe telefoane de parintii care nu inteleg ce hau e internetul – le vad pe fetele astea cat de “bine” o duc si cred ca asta e sansa lor in viata…

    Comentariu apreciat.333
  8. NOU
    #29

    Oare chiar ii durea sa includa in brigada aia de racorire sportivi si sportive calificati la olimpiada?
    Ar mai fi varianata cu lipitori-de-afișe și alte politiciene..
    Daca te suna.. poti sa o recomanzi pe consiliera locală care te evită la plimbat bidonașe de 5 kg?

    Comentariu apreciat.333
  9. Eu am colaborat cu cateva influensărițe (mai micuțe asa, ca nici business-ul meu nu e mare). Si când am dat feedback ca nu au fost vânzări…mișcare, nimic, mai ca nu am fost crezută. Știu că nu ține doar de ele, asta e clar. Puteau fi probleme în ograda mea, de la ofertă, la website, etc. Nu am vrut sa le arăt cu degetul. Ulterior, insă, cateva din ele si-au deschis magazin online fix pe nișa mea (produse pentru copii, mai precis). Si au rezistat 1-2 ani…atât de multe vanzări și-au generat singure. Probabil în următorii ani vom vedea un switch. Nu cred că vor dispărea cu totul, dar e clar că nu mai pune lumea botul la „OMG, Ador! Deci efectiv ador” spuse de influenceri la absolut orice produs. Și da ai dreptate, m-am săturat să le văd ca promovează cosmetice când sunt pline de bube, că nu sunt în stare să pună 1 poză fără filtre, că nu varsă o lacrimă fără să fie telefonul pus pe selfie. Too much!

    Comentariu apreciat.644
  10. Eu nu ii inteleg paia cu Cola, ce mare cacat sa bei o doza de Cola….o data la ceva timp.

    Comentariu apreciat.382
  11. Pai vad ca la P&G e directoras pe Mktg in Balcani un nene Narcis si o apre pe Andreea care e Media Manager, doar nu vrei sa vada lumea in reclamele lor la niste hodorogi si naspete …a dat instructiuni acolo sa fie bunaciuni de clatit ochiul si pentru fete si baieti, sa fie si Dorieni si Stefaieni, cat si Sanziene si Cosanzene.

    Targetul acestor reclame sunt oamenii simpli = I see boobs / abs, I press like. Ce conteaza ca astia fac tiganii in paralel, atat timp cat banii ies, prostii dau buget in continuare, sefii au metrici ca a iesit bine, daca vanzarile nu cresc e pentru ca romanii sunt nespalati nu pentru ca nu au fost bune reclamele…

    Comentariu apreciat.353
  12. Să ne anunți dacă ți-au răspuns la… „ps: call me.”. Și cei de la LIDL la fel… și mulți alții!

    Comentariu apreciat.280
  13. NOU
    #36

    mau au si frica sa-i ia ei inainte sa-i ia altii, ii platesc sa faca niste poze si sa nu spuna ce produse folosesc cu adevarat (gen Charlie Sheen de Romania – Selly – hauuei vs gayfon)

    113
  14. Vali: ps, call me… Tot el pleacă în concediu.
    Păi bine bă băiatule, noi te căutăm și tu o arzi pe plăji? 😂😂
    Ps. Have fun man, e greu sa urmărești toate panaramele…. ăăă, „influensărițile” 😂

    150
  15. Eu aș experimenta cu reclame cu oameni “nevedete”. Oameni de rând.
    Nu văd care e problema.
    Produsele astea se cumpără oricum.
    Dar ai da un alt mesaj.

    90

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.