Ioana Grama e bloggeriță de feșăn și/sau beauty, genul ăla care azi laudă un produs, mâine altul, poimâine altul, cum vrea sponsorul. Nu prea are ea cuvintele la ea, dar măcar știe să se îmbrace mai bine decât majoritatea fetelor de la ea din gașcă.
Ioana n-a fost la TIFF, n-a văzut filme, dar are relatări de acolo, că sponsorul Mastercard vrea relatări de acolo. Și Ioana bagă din top.
De Otravă știți, bietul copywriter amator de filme e genul ăla de om care ar vrea să aibă talent la scris sau măcar la înțeles filmele pe care le vede, dar n-a fost să fie, așa că face ce poate cu ce are.
Și el a fost la lounge-ul Mastercard, singurul lor unde merita să mergi la TIFF, pentru că la lounge-ul Mastercard se întâmplă lucruri și, dacă n-ați fost acolo, la lounge-ul Mastercard, practic n-ați fost la TIFF. Cu scrisul de filme a lăsat-o un pic mai moale, semn că a citit pe aici că habar n-are pe ce lume e.
Zoso nu a primit invitatie in lounge-ul Mastercard de la TIFF, si acum s-a suparat.
Unii cu topoare si cauciuce, altele cu carduri și bauturi fine. Nu mi se pare corect
Zoso și Arhi au alt public, nu ii poți compara cu Ioana si Otrava.
sigh
Zoso cumpara cash, cardurile sunt pentru saraci. Nu isi poate asocia imaginea cu firme care fac produse pentru saraci.
Stau și mă întreb cum e posibil să te ocupi cu scrisul și să nu folosești diacritice? Că sunt o grămadă de firme care trimit mail-uri scrise cu tastatura în EN am înțeles, sunt ocupați cu altceva și e greu, dar ăștia care scriu? După mine, profesionalismul scriitorului începe cu folosirea corectă a limbii în care scrii. Dar na, dacă banul vine… la ce să te mai chinui?
„cum e posibil să te ocupi cu scrisul și să ai fonturile alea mizerabile pe blog”.
Grama are 2 poze pe IG de la TIFF.
A fost acolo doar fizic, nu si psihic.
5k de euro sunt 5k de euro, baws
A trecut deja TIFF-ul? Frumos, inseamna ca festivalul asta creste intr-un ritm alert daca anul asta nu stiu sa fi vazut o reclama care sa spuna ca urmeaza tiff-ul. In anii trecuti chiar organizau proiectii si in cartiere, inmanau pliante, puneau afise samd. Dar ma bucur totusi ca cei de la Mastercard au investit in ceea ce trebuie…
primărița de bucale a interzis afișele cu untold prin capitală, probabil că și tiff-ul a avut aceeași soartă, nu marchezi banu’, nu știe lumea de tine
Nu prea am văzut promovare nici în Cluj.
Cu 10 zile înainte era anunțată doar gala de deschidere și aia de închidere. Nu program, nu nimic.
Nici bilete nu erau cu 6-7+ zile înainte de eveniment.
Să mai zic și că pe site aveau și script de minat crytpo? În mod ciudat l-au scos după ce i-am menționat pe Facebook. Sigur au observat și ei, altfel sigur ziceau măcar un merci.
Cu un buget de aproape 1 milion de euro, ce rost are sa se mai ocupe de promovare. Sunt autosuficienti. Tiff nu mai e de mult festival de film, ci festival de activitati conexe (circ pe macarale in 2016, manele cu manelisti live in 2017, chef ca la Teleorman, cu Taraful din Videle, anul acesta etc) si de film. Ca sa fim corecti si obiectivi.
Iar filmul pe care il pomeneste duduia, Romania neinblanzita, a rulat in cinematografe (si la mall) incepand din martie, deci nu era nevoie sa vina la festival pentru proiectia asta. Despre filmul Adinei Pintilie mi-e efectiv greata sa scriu ceva. Sa filmezi 250 de ore pentru cele 2 ore de film… O, Doamne! Dar Berlinul a fost norocul ei, irepetabil, daca judecam dupa valoarea aratata si potentiala. A „cazut „pe un trend, bravo ei.
@Teneiescu, de Cluj vorbeam si eu, ca aici au fost in alti ani proiectii si in cartiere.
Nu meritati sa stiti cand este tiff-ul, plebilor! Sunteți în stare iar să claxonați în timpul unei proiecții și să îl supărați pe Dnul Giurgiu
Ejti rău , tu nu știi că el a adus recenziile de film in România exact după ce nevasta-sa a adus blog-urile in România?
Nu ii da idei.