Pepsi rulează o reclamă despre oamenii care au mai făcut reclamă la Pepsi. Printre ei, Michael Jackson, un fan înfocat Pepsi. Înfocat. E atât de stupid să spui că ăluia căruia i-ai dat foc a făcut și el reclamă la Pepsi încât numai o minte care a aprobat reclama aia stupidă de anul trecut, cu Kendall Jenner, ar putea aproba așa ceva.
Cealaltă reclamă amuzantă e la Vodafone cu Antonia și Bromania și e vorba că au 50 giga la abonament. Dap. Amândoi par genul de oameni care au probleme cu netul pe telefon.
Si eo ce mai beau acu?
Că aia de la *cealalta* m-au scârbit complet cand au decis ca e bine sa dea cu bani in inna. inna, in plm. cum sa-i dai bani ăleia să orice?!
Da, cum sa faci o campanie cu cel mai cunoscut (de departe) artist roman, care nu ii place lui Vasile…
Au ales-o pentru ca https://twitter.com/inna_ro/status/229341945405792257
daca m-ar chema Vasile, as bea numa Frutti Fresh
Ce oi, cum să apăraț coca cola si inna?!
Nu stiu cine e baiatul ala chel, e carismatic asa, el pare ca cere bani de la maica-sa ca sa-si incarce cartela, dar imbecila aia de antonia chiar nu pare genu de proasta care o arde pe prepaid….
In general reclamele la Vodafone sunt mediocre spre penibile. Ai impresia ca au fost concepute de niste pensionari urmand un „how to” de acu’ 20 de ani, dar fara sa se uite cineva la ce a iesit. Ar fi ok daca ar fi adresate celor sub 7 ani. Nici nu vreau sa stiu cat plateste Vodafone pt ele sau cine dracu le-a aprobat.
Eu mi-am pierdut orice urma de respect pentru Antonia, de când e cu Velea…
Te pomeni că o respectai mai mult când îi sugea macaroana prăpăditului ăla cu aere de Michael Corleone corcit cu Botezatu.
Pe vremea mea, respectului ăla i se zicea cinstit labă.
Daca era cu unu’ frumos, nu era bine, ca deh „ia uite, normal ca nu pui laba pe una ca Antonia, daca nu esti fat frumos din stele”.
Daca e cu Velea (intr-adevar, era mai frumusel pe vremea cand canta „Selecta”, dar na…), iar nu-i bine.
Era bine daca era singurica, pentru confortul psihic al bajetilor care o respekta.
Poate Velea nu-i asa frumos sau bogat ca ex-italianu’ (nu zic ca-i sarac, dar sigur nu are banii aluia), dar poate o iubeste si o respecta cum ala n-a facut-o niciodata. Si crede-ma, ca pentru unele femei, asta conteaza mai mult decat toti banii si toata frumusetea din lume. Unele prefera sa aiba dragoste si respect si sa construiasca impreuna „imperiul” financiar, decat sa ia unul bogat de-a gata si sa fie tratate ca niste accesorii care arata bine.
Si ca exemplu, uita-te la Andra cu Maruta. Fac un purcoi de bani impreuna. Si nici Maruta nu-i picat din luna la capitolul frumusete. E o idee mai rasarit ca velea, de cand si-a pus implant de par si si-a lasat barba, dar totusi, Andra l-a luat de barbat pe vremea cand avea o peninsula in frunte, pe post de par si nici plin de bani nu era…
Si nu sa nu uitam ca velea are cariciu mare…ce atat o dam in boscheti…
da, pentru ca, in orice relatie, se incepe cu Pisoi, arata-mi pula.
Mă, io bănuiesc că nu ați ascultat niciunul aia cu „bumcikalaka e fierbinte ca vara”, sau așa ceva. Măcar ăla de dinainte, nu cânta…
Eu nu inteleg o chestie, unde au gasit toate asiaticele alea dragute?
De la cola și pecsi faceți diabet și va trebui doctorul sa vă taie picioarele, #numaibeți.
io am crezut ca trebuie sa le taie altceva, tot cu „p” incepe.
E plina de corectitudine politica si reclama la Rompetrol unde doi omosecsuali castiga un BMW pentru ca intra in benzinarie
50.000 MB , nu puteau folosi 50GB ?
ce cartela recomandati pentru internet si ceva minute dar nu prea multe, ar fi de preferat cu optiune de tethering, nu ma intereseaza continut video, de preferat cu ceva internet inclus in tarile din UE.
Pai 50.000 de MB nu-s 50 de GB.
48.83 GB
Dar daca tot e vorba de reclame, de aia la BCR, unde arata perfect definitia unei corporatriste care sta peste program in timp ce prietenii ei se distreaza si se duc la shopping, etc. nu zice nimeni nimic?
Reclama poate fi ridicola, treaba e ca leaga brandul de o persoana cunoscuta. Reclama o uiti, dar iti amintesti legatura Vodafone-Antonia, unde sta toata treaba. In orice caz, Vodafone i-a cam intrecut pe cei de la Telekom prin campaniile lor. Tactica lor e sa se alipeasca de miscarile astea pentru tineri, vloggerii sunt o oportunitate pentru ca au un public relativ tanar care se indoapa cu zahar. Ex : Bromania, Selly si care mai sunt.
Reclamele la Vodafone sunt pentru cei pe cartela adică puștani cu acnee care visează la Antonia in costum de baie.
Coca Cola au o reclama la o brățară care scanata iti poate aduce un bilet la concertele din România. Ca sa o scanezi trebuie sa instalezi o aplicație mizerabila pe care o poți folosi doar daca iti faci cont ca sa realizezi ca după scanare se blochează iar pe site da eroare dacă introduci codul.
Cea mai buna parodie la reclama Engie: https://www.youtube.com/watch?v=pItmB_hUtgs
Sunt recunoscator ca astfel mi-am dat seama cine este Bromania fara sa trebuie sa caut pe net. Deci este nenea ala chel din reclama cu Antonia. Credeam ca e ori un grup, ori un vlogger ceva…
„Dap. Amândoi par genul de oameni care au probleme cu netul pe telefon”
Nu asta e ideea, boss. Aia doi sunt urmăriți de tineri, de aici și asocierea lor cu prepayul
ăștia de la Pepsi trebuia să facă o reclamă cu Mariciu