Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

41 comentarii

  1. Cel mai interesant lucru legat de masina care imi trece prin minte este ca am avut un accident in care am fost implicat eu cu masina mea si un tren si toti pasagerii masinii au scapat fara nici o zgarietura datorita inspiratiei mele din ultima secunda. Bineinteles neatentia mea a fost cea care ne-a dus in fata trenului, dar esential a fost acel moment care ma face sa pot scrie acum acest comentariu. Si cea mai interesanta parte care a urmat a fost ca la Politie am fost pus sa semnez o declaratie ca sunt de acord ca CFR-ul sa isi repare trenul pe RCA-ul meu…

    00
  2. la ala din stanga alimentarea telefonului e de vis :-),io am unul cu gat de lebada care se infige in bricheta,stau cu mana prin toate firele :-(

    00
  3. Aseara eram in OMV, cu masina, desigur, si am observat un politist ce statea in drum, coborat de pe bordura, am incercat sa-l calc pe ghete cu masina, insa al naibi a urcat repede pe bordura …

    Este vorba de politistul cu mustata din video: https://www.youtube.com/watch?v=vZMnNU5Xyqc

    00
  4. Eu am luat 2 prinderi si pe amandoua le-am dat draq.. am inceput de jos, ceva petarda de 35 lei din hipermarket.. se tinea cu greu doar pe ea, daca puneai si telefonul la maxim a treia groapa sau smucitura a masinii cadea.. apoi am zis sa urc pe scara sociala a detinatorilor de sisteme de prindere si am luat una la 65 de lei.. ceva mai buna, dar tot cadea cel putin o data pe, zi sau la doua zile.. am taiat-o si am facut o improvizatie din ea bagand-o in consola din mijloc, ca am spatiu

    Poate reusesc sa fiu pe faza cu concursul :D

    00
  5. In ultimii 6 ani am condus un Daewoo Espero (1.8 MPI, Hidramat). A facut saracul „toata tara”, vreo 160.000 km, si am trecut amandoi prin multe: Ei i-a fiert apa la fiecare drum mai mare de 100 km, iar pe mine m-a fiert de nervi. Ei i s-a ars garnitura de chiuloasa, fix in Craiova la 500km de casa, si scoteam un abur de zici ca mergram cu locomotiva, eu am luat-o cu trenul. Ei i s-a fisurat radiatorul. Eu l-am „reparat” de tot cu pulbere din aceea tampita.
    Ea incepea sa consume 20-25% GPL, eu ma scobeam in buzunar.

    Apoi, a inceput sa cedeze nervos (Si ea, si eu). S-a dus A/C-ul, s-a dus caldura, suspensii, si… acum doua luni am dus-o la remat.

    Am luat fix: 350 Lei. Am pastrat anvelopele care erau luate anul trecut si care valorau mai mult decat masina :-)

    De curand (2 Luni), am trecut la un VW Polo 1.9 TDI (2008). Prea multe aventuri cu ea nu am avut, nu am avut timp, insa este foarte ciudat sa te urci din „caruta” in „masina”. Cand te sui in masina si toate sunt la locul lor. Nu bate nimic. Si poti pleca la drum cu bagaj mai mult, pentru ca la Espero eram mereu pregatit sa iau trenul sau sa apelez la „Ia-ma nene” :-)

    Aventuri… dar pe acea masina m-am format ca sofer, am mai crapat un stop intr-o teava de gaze foarte joasa pe care nu am vazut-o in oglinda, am mai facut o mica zgarietura, a intrat si o tembela in usa din stanga in parcare, pe motiv ca ii batea soarele in ochi… si multe alte patanii… si e mai bine sa treci si prin situatii de astea, cu bune si cu rele.

    00
  6. Am stat intr-o miercuri seara vreo 5 ore in garaj, ca sa tragem 2 fire de la haion pana in consola centrala. :D

    00
  7. Cea mai tare faza EVER cu maşini. Un cunoscut de-al meu si-a luat cu vreo douăzeci şi doi de ani în urmă un Wartburg (fratele ceva mai stilat al Trabantului). A plecat cu el de la Cluj până într-un sat de la vreo 30 de kilometri. N-a mai ajus cu maşina intreagă la destnaţie. A vrut să-i probeze limitele şi a luat-o printr-un ogor. Maşina s-a făcut armonică dar individul n-a păţit nimic. Simpatic e că, după ce a vândut piesele rămase întregi a scos de două ori cât a dat pe maşina întreagă. După aceea s-a reprodilat. Cumpăra rable şi le dezmembra. Acum are ditamai depozitul de piese din dezmembrări pe undeva prin Banat.

    00
  8. De dimineață în drum spre litoralul nostru romanesc cu propriul Logan am avut la ghinioane de am zis ca nu mai folosesc în viata mea prinderi. Dar deh, m-ar încânta un vetter d-asta.
    Mergem cu 110 km/h și fără sa vad am luat o groapă maricica și mașina a tremurat atât de rău încât telefonul a zburat de pe suportul acela grip go direct pe frâna de mână rezultând un display spart parțial, nefuncțional.
    Ajuns în cele din urma la mare, eram extrem de nervos cu moralul la pământ am uitat farurile aprinse nesisizand beep-urile de avertizare sonora când deschizi ușa. Am fost la plaja am zis sa uit sa ma relaxez, când ne-am întors pe la ora 18 se auzeau niște beep-uri de la alarma. Bateria mea murise, am încercat sa îmi dea cineva curent, degeaba. Pana la urma am găsit pe cineva în stațiune sa imi pună bateria pe redresor. Am plătit 30 de lei.
    Știu, prostia se plătește.

    00
  9. Nu merge sa opresti doar gura de aer unde prinzi telefonul ? Asa ai si caldura si nici nu fierbi telefonu.

    00
  10. Salut, Vali!
    O intrebare: ce soft folosesti ca sa iti montezi filmuletele?

    00
  11. Cea mai interesanta poveste ar fi ca mi-am luat masina noua si telefon nou, un Lenovo S860. Masina veche am dat-o la Silnef la vreo 80 000 km.

    Daca suportul pentru volan pe care l-ai dat acum cateva luni nu l-am apucat poate il apuc pe asta.

    P.S. telefonul cel nou are vreo 190 grame.

    00
  12. Îmi place suportul. Merge povestea și cu link, ca să nu dau copy/paste și să creez un comentariu kilometric? https://www.gabrielursan.ro/cum-mi-a-fost-rusine-ca-nu-stiu-sa-schimb-un-bec-la-masina/

    00
  13. Când am căutat actuala mașină, sătul fiind de drumuri și țepe am zis să fac ce nici necuratu n-ar face, să mă duc în autovit.
    Am fost, am văzut, din vreo 4 care se calificau 3 răspunsuri au fost așa „decât să dai 100 euro la tester, mai bine bagi motorină până la tine în Moldova”, următorul s-a răzgândit pe rampă „ăăă, dă-mi certificatul și cheile, că am client sigur, nu stau să pierd vremea pe aici”, pe celălalt l-am sunat că nu era la mașină și vroiam s-o duc la service „sunt la grătar domle, poate mă faci să vin și n-o cumperi”.
    suedezul care s-a calificat până la urmă, într-un exces de valoare, ridică așa ușor colțul cămășii și se vede tocul pistolului. Îl întreb ce-i cu ăla râzând în fața cocălărismului și primesc răspunsul care mă face să râd și acu, după 4 ani(vizualizeză un bronzat cu cămașă scoasă din pantaloni, pantaloni scurți, ochelari, șlapi și puțin sictirit): – Ce să-i faci, așa e când ai bani mulți.

    00
  14. Am uitat sa specific si cauza. La schimbarea intinzatorul curelei de accesorii, mecanicii lui peste au ciupit o garnitura prin care era aruncat lichid de racire direct pe alternator.

    00
  15. NOU
    #22

    Şi cel din stânga de unde se poate cumpăra? Pe e-day nu-l văd.

    00
  16. au schimbat sigla de la Reno?

    00
  17. La mine a fost cel mai amuzant când am luat noul MCV 1.5 dci 90 și toți mau certat ca de ce am luat dacie :))) eu nu regret nimic

    00
    • De banii aia iti luai un bemve full cu numa’ 130jdemii la bord, tinut in garaj de o nemtoaica si scos numa duminica la biserica. Saracule care esti sarac.

      00
  18. Eram in drum spre o stire, ceva cu ministri si alti din astia care veneau sa vada ceva cutremure sau inundatii. Intr-o duminica. Pe druum, colegul meu care conducea, zice ca se aude un zgomot ciudat la masina. Dam radioul incet si intr-adevar, se auzea un huruit. El spunea ca se simte doar cand accelereaza. Asa mi se parea si mie. Sun un amic care lucreaza la service-ul autorizat pe marca masinii noastre. Stiam ca facuse niste cursuri la fabricant, cursuri care il invatau sa recunoasca defecte dupa zgomotele scoase de masina. Ii povestesc, ii spun cati kilometri are masina, cand am schimbat distributia, rulmentii etc. Incerc chiar sa-i pun telefonul sa auda huruitul. Dupa asta, el imi zice: „Bai, voi nu cumva aveti pana de cauciuc?” Oprim si ne uitam la roti. Cauciucul din stanga fata facut ferfenite. Multumesc meseriasului si cautam sa punem roata de rezerva. Aia dezumflata. Nu mai avusesem pana de vreo 70.000 de km. Duminica intre sate. Iau roata in spate si fac semn unui tractor. Ma ia nenea ala direct: „Ce faci coae?” M-a naucit un pic dar nu aveam ce sa zic. Ii spun sa ma ia pana in satul urmator poate gasesc o vulcanizare ceva. „Nu iti face nimeni roata coae azi”. Zic macar sa incerc. Ma ia in utilaj. Pana in sat erau vreo 5 km. La 5 cuvinte folosea „coae”. Si avea un debit verbaaaal. Cred ca atunci a descoperit si el cuvantul asta. L-a folosit de sute de ori in cei 4 km. Am gasit in sat un magazin cu anvelope sh si am rezolvat problema.

    00
  19. O intamplare care m-a invatat minte: tocmai venisem din concediu, am lasat lipit pe parbriz batul de la suportul de telefon (din comoditate si ca sa nu stau sa-l lipesc de fiecare data), suportul l-am dat jos. A doua zi, geamul lipsa, mai exact spart complet, si masina ravasita toata. Ce mi-a fost frica ca pierd, nu am pierdut, adica un receiver gps pe bluetooth, foarte mic si performant la vremea aceea (cred ca nu a stiut ce era). Altfel, nu lipsea nimic, probabil cauta un gps cu ecran.
    De atunci m-am invat sa nu las la vedere lucruri tentante. Probabil daca as fi avut un suport de tipul celui pentru gurile de ventilatie, il scoteam si-l puneam intre scaune, si nu mai prezenta nici un risc.

    00
  20. Cand eram mai tinerel, am luat gagica si mers intr-un loc mai retras, sa love. Si cand eram io in pregatit sa intru in absolut, zice tipa: mai se misca masina. Ii raspund: pai normal se se miste, are suspensii…exact in momentul ala se aude si o bufnitura. Nu nu mi-am dat drumu…..nici pe gagica n-am dat-o cu capu de geam, a luat-o masina la vale si s-a oprit intr-un sant de pamant. N-am tras frana de mana si nici in viteza n-am lasat-o, ca deh dragoste. Uite asa am futut masina.

    00
  21. Acum 8 ani am avut un Trabant. Prima mea masina.

    Intr-o noapte m-a oprit politia crezand ca vreau sa fac donuts. Le-am zis ca nu tine frana de mana.

    Mi-au zis ca nu am asigurare. Expirase de o luna. Asa ca mi-au confiscat numerele si talonul.

    Am ajuns pe la sefi de politie, prefect si alti intermediari pentru a rezolva „problema”. Chiar si pe la tribunal.

    Asta e povestea pe scurt, scrisa de pe telefon. :)

    00
  22. Am avut un Opel Astra F, intre timp imi luasem o Fabia. Vineri fac actele de vanzare ale Opelului la birou de copiat acte, urmand ca luni sa mergem la primarie ecc si sa imi dea restul de bani (ceva infim oricum…200 euro parca) eu pana luni am retinut dublura de chei…Duminica merg la cumparaturi la Carrefour parchez Fabia si intru…cumpar, ma invart ecc ecc ies din magazin deschid masina bag cumparaturile pun cosul la loc, pornesc si la un moment dat in retrovizoare vad un individ fugind dupa masina gesticuland. Arunci mi-am dat seama ce s-a intamplat…tipu care cumparase Opelul parcase fix langa mine, total aleator, iar eu din puterea obisnuintei m-am suit in masina ce o condusesem 5 ani…True story bro…

    00
  23. nu stiu nici o poveste interesanta acum dar daca iubest masinile si condusul nu trebuie sa ai un milion de cai putere si nici tuning, important este ca masina pe care o ai sa te surprinda in fiecare zi sau in fiecare vacanta sau excursie dar imi doresc o astfel de prindere neaparat, zi-mi de unde pot cumpara.

    00
    • Eu as vrea ca masina mea sa nu ma surprinda niciodata.

      00
    • Aveam o Dacie. Sa vezi cum ma surprindea mereu, in special in intersectii. Surpriza, nu mai porneste. Surpriza, nu mai intra a doua. Surpriza, iese fum de sub bord. :D

      00
  24. si ma refer la pridnerea pe care o folosesti tu nu cea de la Razvan.

    00
  25. Acum câțiva ani aveam o mașină mai veche, toți am pornit de acolo, sau cel puțin majoritatea. Surprinzător, nu era o dacie 1300,1310, n-am condus una pana acum, unii ar spune ca nu sunt un șofer adevărat, dar m-am chinuit ceva timp tractorasul meu nemțesc la care meșteream tot timpul. Mașina fusese benzina cu cutie automata, pentru o mașină din ’80 era un lux la vremea respectiva, zic eu. Problema era ca a fost întreținută „romaneste”. La vremea respectiva era foarte convenabila motorina la preț, toți își puneam motoare diesel pana și pe daciile vechi. Țin minte ca am văzut și un Cielo. Ca să nu mai lungesc povestea, am trecut-o pe motorina+cutie manuala. Adaptarea a fost foarte grea încât cutia avea rapoartele invers, precum BMW-urile și Mercedes-urile vechi. Prima treapta era spre tine, a doua în fata etc. Avea un stil aparte de a intra în viteza, dar mă obișnuisem. Mai speriat colegii de trafic la început la semafoare când în loc de prima treapta nimeream marșarier. Mereu le ziceam prietenilor ca n-are cum să-mi fure masina asta ca nu poate pleca cu ea de pe loc. Și ce am pățit odată cu cutia problemă a fost când ma întorceam spre casă și când sa intru pe strada mea a rămas cutia blocata în a 3a sau a 4a și am tras de ea pana în fata casei. Apoi am descoperit ca ieșise o tija care transfera mișcarea mea din levier către cutia de viteze. Am reușit să o repar singur ulterior, dar e o întâmplare frumos de povestit doar. Cert este ca m-a învățat multe mașina aia și avea farmecul ei când o conduceai.

    00
  26. Si pana la urma cum e? S-a prins smartphone-ul ca are masina?

    00
  27. mai este concursul? Sau e gata

    00
  28. Eu mi-am pierdut virginitatea intr-o Dacie 1300 cu motor renault in sat la noin spatele birtului cu nea Ionica

    00
  29. bulă (#7) și ianacosti (#11) sunt așteptați pe email cu nume, adresă și telefon, ca să le pun mâine la curier.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube