Am primit două pliante de data asta, unul de la PSD, cu mizeriile lor obișnuite, și unul de la USR. Și am două nedumeriri.
Prima e că e posibil ca oamenii ăștia să nu știe că Brașovul e deja capitala micului nostru univers. Sibiul e mișto, a rămas cu renumele de capitală culturală, dar Brașovul rupe tot ce prinde până la Cluj.
Și aici intrăm în partea a doua. Nu ar strica o autostradă până la Bacău. Numărul mare de moldoveni care lucrează în construcții în zonă stă mărturie că un drum în plus nu strică. Dar oare să le stric eu petrecerea și să le spun că ar trebui să îi întrebe pe marii angajatori din zonă pe unde le-ar trebui autostrăzi?
Cred că asta le lipsește politicienilor. Ideea asta. Bă, ia întrebați oamenii ce vor. Că locuri de muncă au, ba chiar Autoliv și restul companiilor din ar mai angaja dacă ar mai găsi, spital au, parcare nu au la spital, aeroporturi două (Sibiu și Bacău, pentru asta vor autostradă oare?), ar mai trebui un drum care să ocolească Colonia Gârcini, apă și gaze prin toate satele…
Intr-o lume functionala parlamentarul „de zona” ar trebui sa stie toate nevoile zonei respective. Ideea nu lipseste, doar ca nu are cine sa o puna in practica – cand a fost ultima oara cand ai vorbit cu parlamentarul tau?
Marea majoritate a alegătorilor nu știu unde este biroul parlamentarului ales.
@Ionut: „Marea majoritate a alegătorilor nu știu” cine este parlamentarul ales. vorbim de realitatea listelor totusi.
„Tu-ti rasa ta de imbuibat” se ia in considerare ca dialog cu parlamentarul?
Ionuț & Ender – sunt acceptate ambele variante.
Pai nu prea e parlamentarul meu
– primul de pe lista a fost pe post de locomotiva. Ala iesea oricum, pe votul politic, deci a parlamentarul partidului, nu al judetului
– restul de pe lista sunt pusi acolo de sefii de partid. Ei sunt oamenii sefilor, nu ai nostri
intre timp a fost frumoasa ceremonia la deschiderea ciotului de la Alba?
Am vazut doar o poza da m-a distrat ca era toata floarea acolo. Daca scapa un tir mai devreme ramaneam fara conducere.
Nu zic e bun si ciotul ala ca Lancram era dezastru pentru cine stie, si podul ala de la Alba-Iulia da totusi cand da domnu sa scapam si de bucata de la Aiud?
Cand n-o sa mai controleze PSD sau PNL Ministerul Transporturilor. Adica la Sfantul Asteapta.
Inaugurarile astea cu 3 zile inainte de alegeri sunt cele mai mari mizerii.
Varianta de ocolire a Bacaului a fost inaugurata acum cateva zile de „barosani” fără parapeți de protecție pe 3 km, fără dispozitive de acoperire a rosturilor de dilatație și cu alte elemente de siguranță lipsă. Si rezultatele au aparut, evident:
https://www.facebook.com/blogernordist/posts/408205773954240
Pai daca tot te-ai uitat n-ai prins is promisiunea pentru lotul 2?
Au zis ca e gata in Mai2021.
A fost mai frumoasa decat parada de 1 Decembrie…
eu as vrea sa fie Drula la transporturi pare facut pt postul ala.
Sa-l sune cineva pe Piturca, el le stie cu loturile si cu banii.
Acu’ cativa ani, cand abia se lansase ideea de aeroport la BV, unul dintre actionari a declarat ca el prefera autostrazi: camioanele ce ii transporta marfa sa se miste, el poate veni din vest cu avionul pana la Bucuresti, nu-i trebuie BV.
Autostrada – pana mea, stau in centrul tarii, sunt clar avantajat fata de un cetatean din coltul tarii si totusi daca vreau sa ajung pe la Maramures, Suceava, Cazane tot fac 6 ore de drum cracen, dintr-ala pe DN !!! Weekend prelungit de 1 Decembrie. Gata, mergem la Gura Humorului. Durata traseu – 6.5 ore. Pur si simplu renunti cand faci calculul si iti dai seama ca in final conduci zi lumina.
Haide sa mai facem si cai ferate nu doar autostrazi.
Corect, am ajuns la 4000 de km de autostrada in Romania, cred ca am exagerat un pic. Hai sa trecem la caile ferate acum.
Parcă a fost un președinte care spunea că românii nu au nevoie de autostrăzi
Pai autostrada Bacau Brașov ar cam lega de vest toata Moldova… știu ca ai ceva cu moldovenii, băcăuanii.. dar nu exagera
Ar lega pe naiba. Pina la Bacau faci 2-3 ore (depinde din ce oras pleci), Brasov – Sibiu e inca la stadiul „desen abstract in carioca”, iar pe Deva-Lugoj inca mai lipsesc bucati ici-colo
Vestul nu-i în partea de jos a hărții ci în partea stîngă!
Dacă îi întrebi pe cetățeni, te trezești că fiecare vrea autostradă să ajungă până la scara blocului. Cel mai bun exemplu sunt ploieștenii care au vociferat că A7 nu va ajunge la Bucov, pe unde sunt obișnuiți să iasă către Buzău. Aceeași problemă o au și craiovenii nemulțumiți că DX12 nu intră în oraș tot pe la aeroport. Dacă mai ții minte, și bucureștenii se plângeau cât trebuie să ocolească pentru a intra pe A3. Ăștia din urmă au văzut avantajul și s-au potolit. La fel vor face și restul.
Legat de autostrada, stiu situatia ca am stat multi ani in Bacau si pot spune ca, oricat de hulit ar fi Umbrarescu, ala chiar face treaba cand se apuca de drumuri. Tot ce a facut el a facut bine si la timp. De asta nu ma mira ca a terminat inainte de termen prima bucata de autostrada din moldova. Da, cine a mai auzit asta, inainte de termen. Si ce nu pricep e de ce dam autostrazi la firme care nu-s serioase, pe Sebes-Alba (ce se deschide acum) sunt 4 ani intarzieri. Si multe alte exemple. De ce la licitatii nu exista si un fel de bonus/malus in functie de cat de serioase au fost firmele respective in trecut.
Tot vad repetata povestea asta cu „oricat de hulit ar fi Umbrarescu, ala chiar face treaba cand se apuca de drumuri.” in tot felul de locuri.
Cred ca se pregateste sa intre in politica, ca nu vad explicatie.
Problema e că nici Beneficiarul (statul) nu este serios. În momentul în care nu despăgubești proprietarii de pe traseu, nu muți la timp linii de înaltă tensiune și, mai ales în cazul Sebeș – Turda, nu golești o groapă de gunoi, constructorul nu are niciun interes să lucreze la capacitate maximă, că nu e rentabil pentru el. Bine, nici Pizzaroti și nici Aktor nu sunt uși de biserică.
PS: S-au mai terminat chestii înainte de termen, vezi lotul 2 Timișoara – Lugoj (-7 luni) și lotul 1 Timișoara – Lugoj (-6 luni, tot UMB).
Au dat drumu la trafic doar strict politic, din pacate.. parapeti nemontari, asflat crapat la rosturi de pe pod, incident cu cauciuc si janta facute praf din cauza asta.. Va fi gata pana la sfarsitul anului si da, cu un an inainte de termen.
Deja au apărut gropile pe autostrada.
De ce sa intrebi daca nu ai nici un motiv sa te tii de promisiuni.
„Dacă aș fi întrebat oamenii ce vor mi-ar fi spus că vor o căruță mai rapidă, nu un automobil.” Un cetățean pe nume Henry Ford
Eu zic că asta cu întrebatul trebuie lăsată lui Cabral.
Asta cu regionalizarea si descentralizarea ce naiba mai e? Ne facem federatie? Este cineva milos sa-mi explice in doua randuri, ca e prima data cand aud?
Știu că fiecare trage tot pentru zona lui, dar să spui că Brașovul este izolat de restul țării mi se pare o prostie. Păi dacă Brașovul este izolat, ce se poate spune despre Suceava, Botoșani sau Iași, care sunt de partea cealaltă a Carpaților și la mare distanță de orice alt oraș mai mare, de port sau de granița de vest. Nici autostrăzile din Transilvania nu sunt chiar autostrăzi, ci mai degrabă niște rămășițe aruncate pe ici colo. Dar să aud și pe guvernanți cum se laudă cu centura Bacăului că ar fi primii km de autostradă din Moldova mi se pare o jignire la adresa inteligenței oamenilor.
Misto ca se vede lupta intre cele doua personalitati ale USR-ului: ultimul punct cu greaua povara administrativa si fiscala si ala cu miliardu parca sunt scrise de oameni care se urasc reciproc.
Si inainte sa imi sara careva in cap ca „FONDURI EUROPENE DE 1 miliard” calculati si voi 10%, sa zicem, din miliardu ala cu care sariti la interval. DA VOI, aia din capitala „regiunii centru” mai indepentanta administrativ si fiscal :))
Apropo de programul economic al USR ca ala stiu ca e scris de Nasui. Tot insista cu 0 taxe pe salariul minim. UMMMM domnu nasui imi explicati si mie ca de la om de dreapta la om de dreapta cum vine sa ai pensie fara sa contribui?
Nu sunt proști USR.
1. Când am văzut clipul lui Ciolos cu autostrada Brașov – Sibiu am zis că mi-a citit gândurile. Dacă se surupă drumul la Sinaia zău dacă-mi pasă. Să mergi la Cluj, Timișoara sau Arad doar pe autostradă deschide însă niște orizonturi.
2. E o autostrada ușor de făcut (comparativ cu BV-PL sau BV-BC) cu munți de joasă altitudine la Vlădeni-Perșani și Tălmaciu. N-au promis luna de pe cer și poate chiar se apucă de ea.
Cioloș, take my vote!
Pe vremuri, Brasovului i se spunea Iasov, pentru ca soseaua Iasi Brasov avea doar sens pentru dus. Sa inteleg ca era jumatate de autostrada, iar acum cautam sa facem cumva si cealalta jumatate?
Sa fim seriosi. Astia in 30 de ani nu au fost capabili sa faca o autostrada Bucuresti – Brasov. Bine, nu cred ca au vrut vreodata sa o faca…